dus als hij nu in brussel is dan is de kans groot dat je hem morgen binnen hebt? of haal ik dat er verkeerd uit
Ik zit ook in service area Amsterdam, maar het pakket is nog niet verwerkt in Brussel... Hopelijk morgenochtend beter nieuws....
Edit: Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:26 :-)
Edit 2: Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:15
Edit3: Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
Edit: Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:26 :-)
Edit 2: Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:15
Edit3: Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
[ Voor 54% gewijzigd door Devster op 03-03-2015 08:03 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
dinsdag, Maart 03, 2015 Locatie Tijd Collo
11 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:37
1 Collo
Moet lukken vandaag!
11 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:37
1 Collo
Moet lukken vandaag!
Die kans is inderdaad erg groot.roald98 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:08:
dus als hij nu in brussel is dan is de kans groot dat je hem morgen binnen hebt? of haal ik dat er verkeerd uit
Heb vannacht nog een status update gehad:
Vanmorgen aangekomen in Eindhoven, nou nog hopen dat hij mee kan met de koerier. Tijd vakken zijn in ieder geval gunstig:dinsdag, Maart 03, 2015 Locatie Tijd Collo
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:19 1 Collo
9 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:37 1 Collo
maandag, Maart 02, 2015 Locatie Tijd Collo
8 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:29 1 Collo
Er is vanaf 15:00u niemand meer thuis en vanaf 18:00 weer wel.Datum Ochtend Voormiddag Namiddag Avond
di 03-03-2015 - 11:00 - 15:00 - 18:00 - 21:00
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 03-03-2015 08:20 ]
heb vanacht/ vanochtend ook een update gahad,
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:59
1 Collo
9 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:40
1 Collo
dus bij andere gezien dat de koerier hem nog meenemt vandaag, let hoop it
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:59
1 Collo
9 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:40
1 Collo
[ Voor 9% gewijzigd door roald98 op 03-03-2015 08:27 ]
Ja klopt. Als ik het zo zie bij andere is het 's ochtends tussen 06:00u en 08:00u op het verdeelcentrum en tussen 08:00 en 09:30u mee met de koerier. Duimen!roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:25:
Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:05
Duimen dat ie er vandaag is
Duimen dat ie er vandaag is
voel me nu net zon klein kind die net zn schoen heeft gezet voor sinterklaas en moet wachten op de volgende ochtend om het kadotje er uit te kunnen halen
Haha! Dat is het enige juiste omschrijving hoe het is om een OPO te bestellen!roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:42:
voel me nu net zon klein kind die net zn schoen heeft gezet voor sinterklaas en moet wachten op de volgende ochtend om het kadotje er uit te kunnen halen
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, dit vond ik op de DHL website.rens-br schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:53:
[...]
Verder weet iemand of DHL ook bij de buren bezorgd? Mijn buurman is praktisch altijd thuis, dus dat zou v helemaal ideaal zijn!
Om te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, kan je pakket ook bij de buren worden bezorgd. De bezorger laat in dat geval een bericht bij je achter waarop staat bij welke buren dat is gebeurd. Weet je het zendingsnummer, dan kun je op Track & Trace volgen waar en wanneer je pakket is bezorgd.
[ Voor 52% gewijzigd door rens-br op 03-03-2015 09:03 ]
rens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:58:[/b]
[...]
Haha! Dat is het enige juiste omschrijving hoe het is om een OPO te bestellen!
[...]
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, dit vond ik op de DHL website.
[...]
[/quote]
dat is wel mooi want heb nu nog school en mn buren zijn wss wel thuis
[...]
Haha! Dat is het enige juiste omschrijving hoe het is om een OPO te bestellen!
[...]
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, dit vond ik op de DHL website.
[...]
[/quote]
dat is wel mooi want heb nu nog school en mn buren zijn wss wel thuis
[ Voor 7% gewijzigd door roald98 op 03-03-2015 09:07 ]
Verwijderd
Net ook deze telefoon besteld, gelukkig was de Sandstone versie met 64GB weer in voorraad. Wacht dus met smart op deze phone, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg! Aan jullie posts te zien kan ik hem volgende week maandag/dinsdag verwachten.
Fijn dat die weer in voorraad is! Als je voor standard verzendingen heb gekozen: Wanneer je geluk heb is hij er op zaterdag al en anders op maandag of dinsdag.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:12:
Net ook deze telefoon besteld, gelukkig was de Sandstone versie met 64GB weer in voorraad. Wacht dus met smart op deze phone, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg! Aan jullie posts te zien kan ik hem volgende week maandag/dinsdag verwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 03-03-2015 09:20 ]
Kijk dat gaat de goede kant op. Status is bij mij nog ongewijzigd. Maar verwacht geen problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:24:
Bij mij staat er nu zending bij koerier voor aflevering, dus vandaag binnen!
Nee!
code:
1
| Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:29 |
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Dat is echt balen! Hopelijk is het snel opgelost. Wat zou het probleem kunnen zijn?Devster schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:39:
Nee!![]()
code:
1 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:29
das idd balen voor je, bij mij nog steeds ongewijstigt
hoop dat hij nog met de koerire mee gaat
Tuesday, March 03, 2015 Location Time
11 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
10 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:15
Monday, March 02, 2015 Location Time
9 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:27
8 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:59
Vandaag komen ze langs :-)
11 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:37
10 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:15
Monday, March 02, 2015 Location Time
9 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:27
8 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:59
Vandaag komen ze langs :-)
Ze zijn onderweg!!

Had ingesteld dat ik een SMS of e-mail wilde krijgen als hij bij de koerier was, die heb ik nog niet gehad. Dat werkt dus niet.
Edit: Net toch en SMS en E-mail ontvangen, was te snel. Werkt dus perfect!
Dan zal die van Herleifur ook zo met de koerier mee gaan denk ik.dinsdag, Maart 03, 2015 Locatie Tijd Collo
11 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:59 1 Collo
Had ingesteld dat ik een SMS of e-mail wilde krijgen als hij bij de koerier was, die heb ik nog niet gehad. Dat werkt dus niet.
Edit: Net toch en SMS en E-mail ontvangen, was te snel. Werkt dus perfect!
[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 03-03-2015 10:15 ]
had ik ook vorige week, niks aan het handje, wordt gewoon vandaag geleverd (bij mij stond hij on hold omdat hij pas bij de 2e rit mee ging met de koerier)Devster schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:39:
Nee!![]()
code:
1 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:29
Dat is wel een logische verklaring, thanksGh0stw4lk3r schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:12:
[...]had ik ook vorige week, niks aan het handje, wordt gewoon vandaag geleverd (bij mij stond hij on hold omdat hij pas bij de 2e rit mee ging met de koerier)
nice, je mag straks unboxen,rens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:04:
Ze zijn onderweg!!![]()
![]()
[...]
Dan zal die van Herleifur ook zo met de koerier mee gaan denk ik.
ik heb bij alle stappen email aangezet, maar heb tot nu toe helemaal geen mail ontvangen.
Ik heb hem gister dus binnen gekregen. Gister direct uitgepakt en alles opgezet en het werkt als een zonnetje
.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Haha straks wordt pas rond half 7/7 uur. Ben dan pas thuis.SolarOrbiter schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:16:
[...]
nice, je mag straks unboxen,
ik heb bij alle stappen email aangezet, maar heb tot nu toe helemaal geen mail ontvangen.
Heb ook alleen een SMS en e-mail gehad bij het afgeven aan de koerier en als het goed is ontvang ik hetzelfde bij levering thuis. Bij alle andere stappen krijg je geen bericht.
Aangezien jou pakketje nog niet aan de koerier is gegeven, kan het kloppen dat je nog niks gehad hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 03-03-2015 10:21 ]
SMS gehad: Vanavond tussen 18:00 en 21:00 wordt het afgeleverd. Laat er dan nou net niemand thuis zijn
. Zo maar eens met ze bellen en kijken wat de opties zijn.
hmm bij mij is er nog steeds niks verandert laatste update was:
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE [AMS] Mar 3, 2015 6:59 AM AR Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
is hier door meer mensen ervaring mee of ben ik te ongeduldig?
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE [AMS] Mar 3, 2015 6:59 AM AR Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
die van mij staat ook op deze status.. maar ik verwacht dat ze vandaag langs komen.roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:03:
hmm bij mij is er nog steeds niks verandert laatste update was:
Net even met DHL gebeld, het depot had al door dat het om een winkeladres ging, dus hij is toch in de middaglevering mee. Mooi staaltje meedenken door DHL!
Ik heb ook een SMS gehad, hij komt vanavond. Prima!
Verwijderd
Ik heb hem al binnen! Had ik niet verwacht, DHL stond bij mij pas vanaf 14.00 bij de bezorgtijden.
Pakje is bezorgd! Dat wordt genieten vanavond
dinsdag, Maart 03, 2015 Locatie Tijd Collo
12 Zending afgeleverd -Getekend door: 12:37 1 Collo
Nice, geniet ervanrens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:47:
Pakje is bezorgd! Dat wordt genieten vanavond
[...]
Ik ben pas 14:00 thuis, hopen dat ze niet te vroeg komen... (Of dat ze het bij de buren brengen)
mijnes staat nu op on-hold, iemand een idee waneer hij komt of wat dat inhoud?
[ Voor 59% gewijzigd door roald98 op 03-03-2015 14:30 ]
Zoals hieronder vermeld:roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:12:
mijnes staat nu op on-hold, iemand een idee waneer hij komt of wat dat inhoud?
Zou dus nog gewoon vandaag binnen moeten komen.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:12:[
[...]
had ik ook vorige week, niks aan het handje, wordt gewoon vandaag geleverd (bij mij stond hij on hold omdat hij pas bij de 2e rit mee ging met de koerier)
Een overzicht geven van mijn volledige tijdschema, van moment van bestelling tot aankomst. Besteld op een invite-free dinsdag.
Verder nog een aantal handige URL's:
Al met al dus exact 7 dagen(5 werkdagen) onderweg geweest.Besteld op dinsdag 24-02-2015 09:15;
Order informatie:
Dinsdag: 24-02-2015 09:15: 'Pending Shipment'
Woensdag: 25-02-2015 07:00: 'Processing'
Vrijdag: 27-02-2015 11:26: 'Complete'
Trackingsinformatie op DHL website beschikbaar:
Nederlands:
donderdag, Februari 26, 2015 Locatie Tijd
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 02:45
vrijdag, Februari 27, 2015 Locatie Tijd
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 11:40
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:48
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK -UK 22:40
zaterdag, Februari 28, 2015 Locatie Tijd
5 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 05:48
6 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 06:53
maandag, Maart 02, 2015 Locatie Tijd
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:59
8 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:29
dinsdag, Maart 03, 2015 Locatie Tijd
9 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:37
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:19
11 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:59
12 Zending afgeleverd -Getekend door: *NAAM* *PLAATS* 12:37
Engels:
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Feb 26, 2015 2:45 AM SD Shipment information received
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Feb 27, 2015 11:40 AM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Feb 27, 2015 9:48 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 27, 2015 10:40 PM AF Arrived at Sort Facility GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 28, 2015 5:48 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 28, 2015 6:53 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 2, 2015 11:59 AM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 2, 2015 11:29 PM PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 3, 2015 5:37 AM DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE [EIN] Mar 3, 2015 7:19 AM AR Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE [EIN] Mar 3, 2015 9:59 AM WC With delivery courier
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE [EIN] Mar 3, 2015 12:37 PM OK Delivered - Signed for by
Verder nog een aantal handige URL's:
- Bezorgtijden;
- Nederlandse trackinsinformatie waarbij je ook kan aanmelden voor status via SMS en E-mail;
- Trackingsinformatie OPO
dat is zeer netjes vindt ik kwa lever tijd voor zo iets, heb net een sms gekregen dat hij tussen 18-21 hem komen brengen ben benieuwdd
[ Voor 43% gewijzigd door roald98 op 03-03-2015 15:30 ]
mooi, dat wordt unboxen vanavond :-) .. ik heb nog steeds geen sms ontvangen en tevens op de tracking site staat deze nog steeds op status "arrived in amsterdam"roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:23:
dat is zeer netjes vindt ik kwa lever tijd voor zo iets, heb net een sms gekregen dat hij tussen 18-21 hem komen brengen ben benieuwdd
heb jij ook al een update op de tracking site?
Na lang getwijfeld en verschillende telefoons vergeleken toch maar vanmiddag eentje besteld met Express bezorging, ik hoop dat ie snel komt
! Gelijk ook maar een account aangemaakt voor tweakers want die had ik nog niet
Welkom op Tweakers dan!negerdesheils schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:52:
Na lang getwijfeld en verschillende telefoons vergeleken toch maar vanmiddag eentje besteld met Express bezorging, ik hoop dat ie snel komt! Gelijk ook maar een account aangemaakt voor tweakers want die had ik nog niet
Geloof dat jij je telefoon met geluk donderdag en anders vrijdag al in huis hebt.
dit was mijn laatste update :SolarOrbiter schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:47:
[...]
mooi, dat wordt unboxen vanavond :-) .. ik heb nog steeds geen sms ontvangen en tevens op de tracking site staat deze nog steeds op status "arrived in amsterdam"
heb jij ook al een update op de tracking site?
11 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:15
1 Collo
en dat sms je kreeg ik er ver na pas.
ja dat had ik eerst ook en vnv binnen, lees veel positiefs dus met geluk heb je hem zaterdag binnen maar ga er maar van uit dat hij volgendeweek dinsdag binnenkomt ik had heb namelijk vorige week dinsdag besteldnegerdesheils schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:52:
Na lang getwijfeld en verschillende telefoons vergeleken toch maar vanmiddag eentje besteld met Express bezorging, ik hoop dat ie snel komt! Gelijk ook maar een account aangemaakt voor tweakers want die had ik nog niet
Hoop toch wel dat zijn bestelling er eerder is met Express, dan die van ons met standard.roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:59:
[...]
ja dat had ik eerst ook en vnv binnen, lees veel positiefs dus met geluk heb je hem zaterdag binnen maar ga er maar van uit dat hij volgendeweek dinsdag binnenkomt ik had heb namelijk vorige week dinsdag besteld
nja het expres is van 1-7 dagen? dus daar zou ik van uit gaan beter eerder en tevreden en later dan je er op rekenderens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:04:
[...]
Hoop toch wel dat zijn bestelling er eerder is met Express, dan die van ons met standard.
Daar heb je ook weer gelijk in. Zou het alleen raar vinden als Express er langer (of net zo lang) over doet als Standard. Beetje zonde van die 8 euro meer.roald98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:19:
[...]
nja het expres is van 1-7 dagen? dus daar zou ik van uit gaan beter eerder en tevreden en later dan je er op rekende
dat is bij het verweken in hun depot rest van verzending is hetzelfderens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:23:
[...]
Daar heb je ook weer gelijk in. Zou het alleen raar vinden als Express er langer (of net zo lang) over doet als Standard. Beetje zonde van die 8 euro meer.
thanks voor de update..
ik heb net gebeld met DHL en ze zeggen dat het pakketje met de bezorger is sinds 10 uur en dat ik het voor 18:00 moet ontvangen.
haha hoop t voor je, dat wordt dus uitpakkenSolarOrbiter schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:39:
[...]
thanks voor de update..
ik heb net gebeld met DHL en ze zeggen dat het pakketje met de bezorger is sinds 10 uur en dat ik het voor 18:00 moet ontvangen.
heb hem zelf ondertussen binnen, geen defectjes tot nu toe mooi ingepakt. dit is mn order status:
Location Date Local Time Description
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Feb 27, 2015 11:46 AM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Feb 27, 2015 9:48 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 27, 2015 10:40 PM AF Arrived at Sort Facility GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 28, 2015 5:48 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 28, 2015 6:53 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 2, 2015 11:59 AM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 2, 2015 6:18 PM PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 3, 2015 4:40 AM DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE [AMS] Mar 3, 2015 2:15 PM OH Shipment on hold
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE [AMS] Mar 3, 2015 5:20 PM WC With delivery courier
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE [AMS] Mar 3, 2015 6:35 PM OK Delivered - Signed for by
[ Voor 66% gewijzigd door roald98 op 03-03-2015 20:05 ]
Ik heb 'm vanmiddag rond 3 uur binnen gekregen. Enthousiast open gemaakt en bevalt echt goed. Ook de tempered glass screen protector voldoet goed.
Volgens mij had ik m als laatste binnen, 19:55 :-)
Super blij mee. Toestel is snel, screenprotector bevalt ook.
Super blij mee. Toestel is snel, screenprotector bevalt ook.
Hij is binnen! Nu even snel mee gespeeld, tot nu toe top
Heb er gisteren de hele avond mee zitten spelen. Helemaal geïnstalleerd nu.
Bevalt tot nu toe erg goed!
Voor de mensen die hem willen Rooten, doe dit voordat je alles hebt geïnstalleerd. Als je de bootloader unlocked (wat nodig is voor rooten) dan wordt de telefoon gereset en kan je helemaal opnieuw beginnen.
Ik vond de verpakking wel erg leuk met dat touwtje, verder alles netjes en mooi verpakt! Gaf meteen een premium gevoel. Vond het alleen wel raar dat de 2 doosjes los in een zakje zaten, kan me voorstellen dat het veel gaat bewegen. Desondanks geen beschadigingen te vinden aan de doosjes.
Voor de mensen die hem willen Rooten, doe dit voordat je alles hebt geïnstalleerd. Als je de bootloader unlocked (wat nodig is voor rooten) dan wordt de telefoon gereset en kan je helemaal opnieuw beginnen.
Ik vond de verpakking wel erg leuk met dat touwtje, verder alles netjes en mooi verpakt! Gaf meteen een premium gevoel. Vond het alleen wel raar dat de 2 doosjes los in een zakje zaten, kan me voorstellen dat het veel gaat bewegen. Desondanks geen beschadigingen te vinden aan de doosjes.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 04-03-2015 08:43 ]
Ik heb er ook heel lang mee zitten spelen, updaten, (spellen) installeren, stijlen, iconen, geluiden etc allemaal naar wens ingesteld. En hij is ongelooflijk snel!rens-br schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:34:
Heb er gisteren de hele avond mee zitten spelen. Helemaal geïnstalleerd nu.Bevalt tot nu toe erg goed!
Voor de mensen die hem willen Rooten, doe dit voordat je alles hebt geïnstalleerd. Als je de bootloader unlocked (wat nodig is voor rooten) dan wordt de telefoon gereset en kan je helemaal opnieuw beginnen.![]()
Dat dacht ik ook, mijn Nexus 4 en eerdere telefoons kwamen allemaal keurig verpakt in luchtkussens etc. Deze verpakking lijkt mij vrij kwetsbaar.
Heb jij je One geroot?
Hij is zeker ongelooflijk snel! Ben er echt blij mee. Voldoet aan al mijn verwachtingen.mrhp schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:09:
[...]
Ik heb er ook heel lang mee zitten spelen, updaten, (spellen) installeren, stijlen, iconen, geluiden etc allemaal naar wens ingesteld. En hij is ongelooflijk snel!
Dat dacht ik ook, mijn Nexus 4 en eerdere telefoons kwamen allemaal keurig verpakt in luchtkussens etc. Deze verpakking lijkt mij vrij kwetsbaar.
Heb jij je One geroot?
Heb mijn toestel inderdaad geroot. Daarom weet ik nu ook dat je na het rooten alles kwijt bent. Had alles naar wens ingesteld, had hem daarna geroot en toen kon ik weer opnieuw beginnen.
Wat heb je er op gezet? CM12? Zelf durf ik dat soort dingen niet echt te doen, ben er niet zo'n held in.rens-br schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:15:
[...]
Hij is zeker ongelooflijk snel! Ben er echt blij mee. Voldoet aan al mijn verwachtingen.
Heb mijn toestel inderdaad geroot. Daarom weet ik nu ook dat je na het rooten alles kwijt bent. Had alles naar wens ingesteld, had hem daarna geroot en toen kon ik weer opnieuw beginnen.
Wordt wel wat offtopic
Draai nog steeds stock ROM, maar wel geroot. Rooten staat los van de ROM. Maar ja nogal. Kunnen beter verder in de andere OPO, Rooten & Custom ROM of Ervaringen en Discussie topics (laatste lijkt me het beste)mrhp schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:47:
[...]
Wat heb je er op gezet? CM12? Zelf durf ik dat soort dingen niet echt te doen, ben er niet zo'n held in.
Wordt wel wat offtopic
Dankje!rens-br schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:57:
[...]
Welkom op Tweakers dan!
Geloof dat jij je telefoon met geluk donderdag en anders vrijdag al in huis hebt.
Wanneer ik op oneplus.net inlog dan zie ik dat mijn order nogsteeds op Pending Shipment staat. Ik denk dus dat hij volgende week maandag of dinsdag binnen komt...
Dat zou inderdaad kunnen, maar als ik een aantal pagina's terug lees, lees ik dit:negerdesheils schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:34:
[...]
Dankje!
Wanneer ik op oneplus.net inlog dan zie ik dat mijn order nogsteeds op Pending Shipment staat. Ik denk dus dat hij volgende week maandag of dinsdag binnen komt...
Dinsdag besteld, vrijdag verzendinformatie gekregen (je krijgt van OPO pas laat verzendinformatie door) en vrijdag in huis. Het kan dus wel!makkie88 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:08:
Express shipping..
Ok dit is echt bizar,
half uur na dat ik de email kreeg.
DING DONG! een pakketje, hij is binnen!
Dindag 24-2 besteld.. vrijdag 27-2 binnen
Oh haha. Dat zou mooi zijnrens-br schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:38:
[...]
Dat zou inderdaad kunnen, maar als ik een aantal pagina's terug lees, lees ik dit:
[...]
Dinsdag besteld, vrijdag verzendinformatie gekregen (je krijgt van OPO pas laat verzendinformatie door) en vrijdag in huis. Het kan dus wel!
Haha, ik hoop het voor je!negerdesheils schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:44:
[...]
Oh haha. Dat zou mooi zijnWe gaan het zien, als ik hem binnen krijg laat ik wat weten. Bestel voor de zekerheid maar alvast een case en screenprotector
Dat kun je niet vlug genoeg bestellen. Ik zat zelf te twijfelen aan een case, maar nu ik de telefoon heb, vind ik een case beetje overbodig. Screenprotector van Ebay is nog onderweg. (komt pas tussen 10 en 25 maart)
Verwijderd
Afgelopen dinsdag spontaan een OPO besteld en nu in spanning aan het wachten totdat het wordt bezorgd. Ik ben heel benieuwd wanneer ik het eindelijk mag vasthouden. De status is nog steeds 'pending shipment' ...
Heb de O+O ook dinsdag besteld. Rond 22:00 uur. Hier ook "pending shipment"....Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:29:
Afgelopen dinsdag spontaan een OPO besteld en nu in spanning aan het wachten totdat het wordt bezorgd. Ik ben heel benieuwd wanneer ik het eindelijk mag vasthouden. De status is nog steeds 'pending shipment' ...
Afwachten dus. Ben nieuw wie hem eerder heeft
Verwijderd
ik om 21 uur... ben ook heel benieuwd...savange1 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:54:
[...]
Heb de O+O ook dinsdag besteld. Rond 22:00 uur. Hier ook "pending shipment"....
Afwachten dus. Ben nieuw wie hem eerder heeft
Mijn orderstatus is nu veranderd in "processing"Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:22:
[...]
ik om 21 uur... ben ook heel benieuwd...
Verwijderd
Ik heb mijn OnePlus one dinsdag om 09:15 besteld en staat nog steeds op 'Pending shipment'. Dus ben benieuwd wanneer die verzonden wordt..
Ik heb hem ook dinsdag om 09:10 uur besteld en de status staat nog steeds op pending.
Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo
Hier nog een "dinsdag-besteller" en nog wel extra betaald voor snelle levering!
Status blijft op Pending Shipment staan. Support om update gevraagd maar het enige dat ik als antwoord krijg is dat mn phone "soon" verzonden zal worden.
Had gehoopt er in het weekend over te beschikken maar zal nu maar plannen maken om van het mooie weer te gaan genieten.
Ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen (svp vermelden of er voor standaard of express delivery is gekozen)
Groet,
Caramel
Status blijft op Pending Shipment staan. Support om update gevraagd maar het enige dat ik als antwoord krijg is dat mn phone "soon" verzonden zal worden.
Had gehoopt er in het weekend over te beschikken maar zal nu maar plannen maken om van het mooie weer te gaan genieten.
Ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen (svp vermelden of er voor standaard of express delivery is gekozen)
Groet,
Caramel
Verwijderd
inmiddels is mijn order status veranderd in processing. ik heb voor de standaard bezorging gekozen.
Afgelopen dinsdag 09:05 uur express bestelling geplaatst. Order Status: Pending Shipment.
Edit:
We apologize for the delay, we are currently restocking our warehouse for the EU region. Processing times will return to normal on 3/10. Please accept our apologies for the inconvenience, and let us know if you have any questions, we are always here to help..
https://forums.oneplus.ne...7814/page-3#post-10116408
Edit:
We apologize for the delay, we are currently restocking our warehouse for the EU region. Processing times will return to normal on 3/10. Please accept our apologies for the inconvenience, and let us know if you have any questions, we are always here to help..
https://forums.oneplus.ne...7814/page-3#post-10116408
[ Voor 68% gewijzigd door Resinman op 06-03-2015 14:22 ]
Ik had ook voor de standaard verzending gekozen en ja het wordt mooi weer van het weekend en mijn Samsung S3 doet het nog goed dus geen haast.
Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo
In mijn orderstatus staat "complete" en kreeg een mail dat mijn O+O verscheept is.
Kan het pakket nu volgen via DHL.
Heb gekozen voor een standaard levering.
Kan het pakket nu volgen via DHL.
Heb gekozen voor een standaard levering.
Verwijderd
Hier ook complete en een bevestiging per mail dat het verzonden is.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 14:55 ]
Als ik inlog bij DHL lijkt het erop dat de zending vannacht om 03:11 al is gedaan... Bij jullie ook?
Verder nog geen info...
Verder nog geen info...
Verwijderd
Hier ook vannacht.. alleen 20 minuutjes later.savange1 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:36:
Als ik inlog bij DHL lijkt het erop dat de zending vannacht om 03:11 al is gedaan... Bij jullie ook?
Verder nog geen info...
Hey! Ik heb hem afgelopen dinsdag ook rond een uurtje of drie besteld. Order staat bij mij ook nogsteeds op Pending Shipment. Vind het erg vreemd allemaal, aangezien de personen hierboven al een bevestigingsmailtje hebben gekregen! Hoopte dat ik hem stiekem vandaag zou krijgenCaramel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:25:
Hier nog een "dinsdag-besteller" en nog wel extra betaald voor snelle levering!
Groet,
Caramel
[ Voor 7% gewijzigd door negerdesheils op 06-03-2015 16:44 ]
Verwijderd
Misschien ligt het aan wat je hebt besteld. Ik heb een sandstone black besteld en een flipcover.
Zou kunnen, ik heb alleen de sandstone black besteld. Alleen wel zonde van de 8 euro als de express bestelling later aankomt haha.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:00:
Misschien ligt het aan wat je hebt besteld. Ik heb een sandstone black besteld en een flipcover.
Ik heb zandstone black, flipcover en screenprotector besteld.
Gebeld met DHL vandaag. Als alles goed gaat dan zou de postbode maandag wel eens met een pakketje kunnen komen.
Gebeld met DHL vandaag. Als alles goed gaat dan zou de postbode maandag wel eens met een pakketje kunnen komen.
Op het oneplusforum is te lezen dat Oneplus de orders van de mensen die het laatst besteld hebben het eerst verzonden worden. Ik zit denk ik net buiten die groep(afgelopen dinsdag 15.00 uur besteld) val en mijn order zal dus dinsdag tien maart verzonden worden.
Blijft wel een beetje raar, je zou zeggen first in first out. Ik had meteen even over negen besteld. Helaas wat langer wachten dan.
Verwijderd
Ik heb hem afgelopen Dinsdag besteld, hij is al onder weg dus heb geluk gehad met de beschikbaarheid.
Hier is mijn orderstatus:
Hier is mijn orderstatus:
Dus ik hoop dat hij vandaag nog met het vliegtuig weg gaat >.< anders maandag pas!vrijdag, Maart 06, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 21:08 1 Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 20:00 1 Collo
3 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 18:45 1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 16:26 1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:15
Bij mij staat hij nog steeds als pending shipment, ben benieuwd.
Verwijderd
Heb net het forum van OPO even gelezen (https://forums.oneplus.ne...sday-order.277814/page-14) en zie dat ze tot en met 8 maart bezig zijn met het op voorraad brengen van de telefoon en dat ze 9 maart zoveel mogelijk gaan verzenden. Ik geloof dat ze ook werken volgens LIFO (Last In, First Out), beetje krom dus allemaal. Heb die van mij dinsdagochtend 9:05 besteld. Hoop toch wel dat m'n telefoon maandag verzonden wordt.
Verwijderd
zag net dat mijn bestelling onderweg naar Nederland is! ik heb een beetje hoop dat het morgen wordt bezorgd.
Verwijderd
Heb de mijne Dinsdag besteld en ik zie nu dat hij is vertrokken vanuit Londen Heathrow, wanneer zou ik mijn toestel thuis kunnen verwachten? (Gelderland).
Hoelaat had je hem ongeveer besteld dinsdag?Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:57:
Heb de mijne Dinsdag besteld en ik zie nu dat hij is vertrokken vanuit Londen Heathrow, wanneer zou ik mijn toestel thuis kunnen verwachten? (Gelderland).
Verwijderd
negerdesheils schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:14:
[...]
Dit is de tijdstip: 21:04:33
Hoelaat had je hem ongeveer besteld dinsdag?
Verwijderd
21:04:33negerdesheils schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:14:
[...]
Verwijderd
Dit is de process tot nu toe:negerdesheils schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:14:
[...]
zondag, Maart 08, 2015 Locatie Tijd Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 20:25
1 Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 14:29
1 Collo
zaterdag, Maart 07, 2015 Locatie Tijd Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 14:19
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 12:08
1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 11:35
1 Collo
vrijdag, Maart 06, 2015 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:25
Thanks! Weet ik ongeveer waar ze al zijn. Ze werken dus echt niet via FIFO ookal zegt de staff op het forum van wel. Ben wel blij dat ik te traag was met mijn ontbijtje en daarom niet meer om 9:00 had besteld maar om 15:00
Ik heb afgelopen dinsdag om 22:05 uur besteld en mijn pakket is nu ook in Gatwick. Daar zal hij wel op het vliegtuig gaan. Gewoon via standaard verzending. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ontvang.
Eindelijk van pending naar processing. Ik had hem rond kwart over negen dinsdag besteld.
Afgelopen Dinsdag besteld net ff gecontroleerd; hij is in belgie !
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 9, 2015 3:07 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Mar 9, 2015 3:07 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Mijne ook man, precies zelfde tijdstip ook nog haha.Wootlock schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:43:
Afgelopen Dinsdag besteld net ff gecontroleerd; hij is in belgie !
Die van mij ook in Brussel. Ook zelfde tijdstip.
maandag, Maart 09, 2015 Locatie Tijd Collo
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:07
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:22
1 Collo
7 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 00:07
1 Collo
1 Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 14:29
1 Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 14:19
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 12:08
1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 10:56
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:17
maandag, Maart 09, 2015 Locatie Tijd Collo
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:07
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:22
1 Collo
7 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 00:07
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 10:56
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:17
De mijne is ook in Brussel. Zelfde tijd: 15:07.
Maar weer eens contact gezocht met DHL. Deze geeft aan dat hij mogelijk morgen geleverd gaat worden.
We wachten af...
Maar weer eens contact gezocht met DHL. Deze geeft aan dat hij mogelijk morgen geleverd gaat worden.
We wachten af...
Staat sinds gisterenavond op complete. Inmiddels ook een mail gekregen.
Hopelijk komt hij woensdag/donderdag binnen.
Hopelijk komt hij woensdag/donderdag binnen.
Toch maar besteld vandaag
kan niet wachten. Hoe lang duurde het gemiddeld bij jullie met Express bezorgen?
Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic