• Melvivio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 09:44
Woensdag 4 Feb besteld, net na 17u betaald.
Donderdag 5 Feb 2u DHL shipment details received
Friday 6 Feb 12.10u processed @heathrow en nu onderweg naar eindhoven.

Dit met standaart verzenden. Zou kunnen betekenen dat ik hem zaterdag heb...

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-11 21:29
Zojuist om 12:45 verwerkt @ Heathrow :D Zou ik em dan toch deze week nog krijgen? :)
Melvivio schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:33:

Lijkt erop dat onze telefoons @ hetzelfde vliegtuig/lading zitten :D

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:13

Zalmanman

So long,

Melvivio schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:33:

Hoe zie je dat? Ik zie via https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace alleen
DatumTijdOmschrijving
06 feb 201512:01Processed at London-Heathrow - UK
05 feb 201501:46Shipment picked up
Ik zie dus niet dat hij naar Eindhoven of zo onderweg is...

Ninja-edit:
Even Googlen leert mij dat ik deze link moet hebben. Die van mij is blijkbaar op weg naar A'dam. Da's vlot, voor standaard verzending.

Zalmanman, leer Googlen spuit11 }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Zalmanman op 06-02-2015 15:51 ]

and thanks for all the fish.

• Melvivio
Mijn service area bestemming is Eindhoven, dus hopelijk gaat er vandaag nog een vliegtuig deze kant op :)

[ Voor 63% gewijzigd door Melvivio op 06-02-2015 15:52 ]

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Melvivio schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:48:
Dank je voor het compliment... Lekkere toon ook.

Ik woon in een ander gedeelte van het land en zie dat mijn service bestemming eindhoven is. Tevens als iets om 12u op heathrow afgegeven word, ga ik er vanuit dat er nog wel een vliegtuig richting eindhoven gaat dezelfde dag.

We gaan het zien, maar hou het aub vriendelijk.
Ik zie waar het fout gegaan is. Ik loop op mezelf te zeuren dat ik niet kan googlen - ik verwijt jou helemaal niets. Sorry voor het onduidelijke bericht.

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 16:33
wesley17 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:56:
Zojuist om 12:45 verwerkt @ Heathrow :D Zou ik em dan toch deze week nog krijgen? :)

Lijkt erop dat onze telefoons @ hetzelfde vliegtuig/lading zitten :D
Ik heb hem gisteravond (18:07) besteld en mijne geeft een 15:05 verwerkt @ Heathrow aan. Hoop ook dat hij er morgen is, maar ik reken op dinsdag. (bezorgd DHL eigenlijk op maandag?)

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Zaterdag zal hem wel niet worden. Heb hem ook gister besteld en hij ligt ook nog op Heathrow. Maar te zien aan vorige replies moet het pakketje eerst nog naar Gatwick, voordat hij naar NL gaat. Zal daarom wel dinsdag worden:(

• BlazeMuis
Megalo schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:35:
Zaterdag zal hem wel niet worden. Heb hem ook gister besteld en hij ligt ook nog op Heathrow. Maar te zien aan vorige replies moet het pakketje eerst nog naar Gatwick, voordat hij naar NL gaat. Zal daarom wel dinsdag worden:(
Met een beetje geluk gaat ie vanuit Heathrow Airport vanavond nog naar brussel en vanuit daar naar Nederland (heb ik ook wel gezien bij verschillende mensen). En word het dan toch nog morgen geleverd.. Maar ik reken er iig niet meer op :(

• jordib91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12-2023
wesley17 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:42:
[...]

Met een beetje geluk gaat ie vanuit Heathrow Airport vanavond nog naar brussel en vanuit daar naar Nederland (heb ik ook wel gezien bij verschillende mensen). En word het dan toch nog morgen geleverd.. Maar ik reken er iig niet meer op :(
Mijne zit ook bij dezelfde levering als het goed is. Alleen weet niets meer dan dat het verwerkt is vanaf gisteren. Dus wordt niet vandaag :'(

• BlazeMuis
jordib91 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:42:
[...]

Mijne zit ook bij dezelfde levering als het goed is. Alleen weet niets meer dan dat het verwerkt is vanaf gisteren. Dus wordt niet vandaag :'(
Hij is sinds gister 23:40 @ Gatwick - UK.. Dat wordt em niet vandaag hoor. Helaas.. :'(

4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 23:40

• Megalo
Dan is jouw tracking al verder. Volgens mijn T&T ligt het ding nog steeds op Heathrow :')

• CrashOverDrive
3 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:52
Dat gaat hem vandaag dus niet meer worden, dinsdag dan ;(

• BlazeMuis
CrashOverDrive schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:57:
3 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:52
Dat gaat hem vandaag dus niet meer worden, dinsdag dan ;(
Dan ben jij verder dan mij haha

Afbeeldingslocatie: http://joodle.nl/img/2015-02-07_13-02-23.jpg

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:26
Zo, na heel wat heen en weer gebel is dan door OnePlus toch besloten om een replacement te shippen aangezien het originele pakketje verschwunden is...

Heb net mijn adresgegevens mogen doorgeven, ik ben alleen benieuwd hoe het deze keer gaat gaan aangezien ik vanuit het verleden een machtiging aan DHL gegeven om pakketjes aan mijn achterdeur te leggen. In tegenstelling tot vorige keer hadden ze het nu blijkbaar aan de deur gelegd ipv in een beetje een minder zichtbare plaats in een schuurtje...

We wachten even af.

• jordib91
Mijne is sinds gisteren 21.00 uur in Brussel. Wanneer zal die dan geleverd worden? Ma/di?

• BlazeMuis
Die van mij is nog steeds in Gatwick sinds vrijdag 23:40 ;(

• Megalo
Ik zie dat mijn pakket ook in Brussel ligt sinds gisteravond half tien. Als ze op zondag dan doorsturen naar Amsterdam, zou maandag toch mogelijk moeten zijn?

• BlazeMuis
Megalo schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:46:
Ik zie dat mijn pakket ook in Brussel ligt sinds gisteravond half tien. Als ze op zondag dan doorsturen naar Amsterdam, zou maandag toch mogelijk moeten zijn?
Wat is dit voor onzin dan.. Vraag mij nu wel af waarom mijn pakket dan nog steeds in Gatwick ligt :(
Naja zal ook wel, dan maar geen OnePlus One. Vraag me af of ik m'n geld terug kan krijgen als blijkt dat het pakket verloren is.

• Megalo
De jouwe zal misschien een andere route nemen, aangezien mijn pakket nooit in Gatwick is geweest. Er zit denk ik een goede kans in dat jouw pakket rechtstreeks naar Amsterdam gaat vanaf Gatwick.

• jordib91
Megalo schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:56:
De jouwe zal misschien een andere route nemen, aangezien mijn pakket nooit in Gatwick is geweest. Er zit denk ik een goede kans in dat jouw pakket rechtstreeks naar Amsterdam gaat vanaf Gatwick.
Die van mij ook niet, die is van Heathrow naar Brussel gegaan. Misschien dat het vanuit een andere opslag komt? Ze bezorgen wel op maandag volgens internet, dus hoop het wel :*)

• BlazeMuis
En de telefoon Is nog steeds op gatwick.. Verdorie, dat word em vandaag ook niet.

• CrashOverDrive
Mijn telefoon is zojuist afgelevert (op het werk... Waar ik vandaag niet ben). Vanavond toch maar even hoi komen zeggen dan :+

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Sinds zaterdagochtend 06:28 staat 'ie op Vertrokken uit Gatwick en sindsdien is er niets gebeurd...

• BlazeMuis
Pakket is kwijt, DHL is een dossier gestart.. Een agent gaat zsm contact met mij opnemen. Nou lekker dan, heb ik weer :(

• ertie91
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
@Zalmanman
Same here, mijn order is bevestigd op 5 februari rond 10u en was op 6 februari vroeg in de ochtend ontvangen op Heathrow. 06.28 vertrokken vanuit Gatwick maar daarna niets meer.

Ben benieuwd...

• Veervan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-12-2022
@ertie91 @Zalmanman,

Hier ook exact hetzelfde.

Wellicht moeten ze de handelingen nog updaten, kan ook zomaar zijn dat DHL ineens op de stoel staat. Zal niet de eerste keer zijn.

• BlazeMuis
Bij mij staat ie nog steeds @ Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK

Vraag me af hoelang het wel niet duurt voordat DHL contact met mij opneemt..

Edit: Zojuist nog een bericht van DHL ontvangen:

"Wij hopen ook dat dit snel wordt opgelost. Je zal voor 14:35 worden gebeld door de agent."

Nu maar hopen dat er iets mis is gegaan met het scan systeem van hun en dat DHL vanmiddag nog voor de deur staat..

Edit 2:

Ben zojuist gebeld door DHL en het pakket is inderdaad kwijt geraakt.. Ik moet het verder met OnePlus gaan oplossen :( pff wat een kut gedoe allemaal. Bij hun "lost and found" afdeling lagen ook meerdere telefoons van het merk OnePlus.. dus... gaat lekker daar -.-

[ Voor 68% gewijzigd door BlazeMuis op 09-02-2015 13:48 ]

• Veervan
@wesley17

Wat een klotebericht! Hoop voor je dat het goed opgelost gaat worden.

@ertie91 @Zalmanman,
Heb nu net onderstaande statusgekregen:

maandag, Februari 09, 2015 Locatie Tijd Collo
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 13:39

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

@Veervan,

Idem dito. Gelukkig! Misschien morgen al hier dus ^^

Enmorgenbennikernietverdorie

[ Voor 19% gewijzigd door Zalmanman op 09-02-2015 13:56 ]

• BlazeMuis
Okay dit is mooi, DHL belde mij alweer, dit keer een vrouw aan de lijn. Ze hebben een zoektocht gestart omdat er meerdere mensen contact hadden opgenomen over hetzelfde feit. Mevrouw zei dat er een stuk of 30 pakketten achter liggen die op zijn beurt worden opengemaakt. Mevrouw zei ook dat er een hele grote kans was dat het pakket vandaag nog gescant en verzonden word naar Nederland en dat het zeer waarschijnlijk morgen ook aangeboden wordt. (Ze hadden al een idee welk pakket van mij was aangezien ze mijn nummer op de doos hebben zien staan). Helaas moet ik morgen de hele dag werken ;(

Achja, hopelijk geven ze het aan de buren.

• ertie91
@Veervan: Ok, ja hier ook gearriveerd in het brusselse :D

@Wesley17: Huh: Openen van pakketten?

• BlazeMuis
ertie91 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:17:

@Wesley17: Huh: Openen van pakketten?
Yup, dat zei ze.. Kweet niet waarom maarja.. zal wel. Als ik mn telefoon maar krijg.

• THWIT
  • Laatst online: 18-07 10:08
Vraagje tussendoor:

Vraagt Oneplus eigenlijk nog verzendkosten? En wat is ongeveer de levertijd van hun telefoons?

Daarnaast: Morgen is het mogelijk een Oneplus One te bestellen zonder invite, voor wie het nog niet gehoord had.

• ertie91
Geen verzendkosten. Levertijd hangt (imho) vooral af of je net voor het weekend (donderdag/vrijdag) besteld? En natuurlijk de stock, maar daar heb ik geen ervaring mee

[ Voor 21% gewijzigd door ertie91 op 09-02-2015 15:22 ]

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

THWIT schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:15:
Vraagje tussendoor:

Vraagt Oneplus eigenlijk nog verzendkosten? En wat is ongeveer de levertijd van hun telefoons?

Daarnaast: Morgen is het mogelijk een Oneplus One te bestellen zonder invite, voor wie het nog niet gehoord had.
Ik had €14 of €22 verzendkosten voor respectievelijk normale- en expressverzending. Ik heb maar voor de €14 gekozen, zo veel haast had ik nou ook weer niet.

• ertie91
€14,99 inderdaad voor standaard verzending. Niet goed gekeken :S

[ Voor 44% gewijzigd door ertie91 op 09-02-2015 15:35 ]

• Megalo
wesley17 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:10:
Okay dit is mooi, DHL belde mij alweer, dit keer een vrouw aan de lijn. Ze hebben een zoektocht gestart omdat er meerdere mensen contact hadden opgenomen over hetzelfde feit. Mevrouw zei dat er een stuk of 30 pakketten achter liggen die op zijn beurt worden opengemaakt. Mevrouw zei ook dat er een hele grote kans was dat het pakket vandaag nog gescant en verzonden word naar Nederland en dat het zeer waarschijnlijk morgen ook aangeboden wordt. (Ze hadden al een idee welk pakket van mij was aangezien ze mijn nummer op de doos hebben zien staan). Helaas moet ik morgen de hele dag werken ;(

Achja, hopelijk geven ze het aan de buren.
Wat raar dat dat zo mis loopt. Ik heb em vandaag binnengekregen, maar ik vermoed dat het komt, omdat ik voor express verzending heb gekozen.

• BlazeMuis
Megalo schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:23:
[...]

Wat raar dat dat zo mis loopt. Ik heb em vandaag binnengekregen, maar ik vermoed dat het komt, omdat ik voor express verzending heb gekozen.
Die van mij is ook met Express verzonden hoor......

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

wesley17 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:32:
[...]

Yup, dat zei ze.. Kweet niet waarom maarja.. zal wel. Als ik mn telefoon maar krijg.
Is dat niet om te zien of de inhoud van het pakketje de opgegeven waarde wel heeft? Ik weet dat er met chinaphones e.d. wel zoiets is, maar of dat ook voor bestellingen uit GB geldt, dat weet ik niet.

• BlazeMuis
Pakket is nu in België :D

Afbeeldingslocatie: http://joodle.nl/img/2015-02-09_18-53-55.jpg

Kreeg net ook weer een belletje van DHL, het pakket was dus in België al sinds zaterdag, maar was daar op de een of andere manier "verdwenen". Waarschijnlijk omdat het niet gescant was toen het pakket het vliegtuig in ging op Gatwick. En dat "gebeurd nou eenmaal" volgens meneer. Kben iig blij dat het pakketje weer boven water is :D

• Melvivio
Die van mij ligt ook in Brussel. Stille hoop op morgen bezorgen, maar dat zal wel niet.

• CrashOverDrive
Bij mij ging het eigenlijk alleen wat "traag" door het weekend, verder nog best snel gegaan (Donderdag avond bestelt) :P
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7eb20e7f8c18fcc383f3bd5b6a82c863.png

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

En hij is verwerkt in Brussel! Naar Ammedam met dat ding ^^

• BlazeMuis
Waarschijnlijk komt ie morgen, maar dan ben ik er niet.. Verdorie.

Morgen maar ff bellen naar DHL om te vragen of ze het in de namiddag kunnen aanbieden.

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

wesley17 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:35:
Waarschijnlijk komt ie morgen, maar dan ben ik er niet.. Verdorie.

Morgen maar ff bellen naar DHL om te vragen of ze het in de namiddag kunnen aanbieden.
Voor mij geldt hetzelfde. M'n buren zijn er waarschijnlijk wel, maar of het wordt aangeboden is een tweede. Heeft het echt nut ze te bellen?

• BlazeMuis
Zalmanman schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:48:
[...]

Voor mij geldt hetzelfde. M'n buren zijn er waarschijnlijk wel, maar of het wordt aangeboden is een tweede. Heeft het echt nut ze te bellen?
Weet ik niet, maar kga het toch proberen :P

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 16:59
Mijn OPO ligt nu ook in Gatwick, vorige week vrijdag besteld.
Off-topic: hebben jullie ook een OPO besteld omdat de telefoon zo hoog scoorde in de Tweakers awards? Ik had er nog nooit van gehoord, review gelezen en besteld.

PSN: Lavidz

• BlazeMuis
Ben vandaag toch de hele dag thuis. Voel me niet zo goed vandaag. Hopelijk vrolijkt de nieuwe telefoon mij een beetje op zodra ie er is :)

Edit: Hij komt vandaag :D

Afbeeldingslocatie: http://image.tf/2015-02-10_09-42-15.png

[ Voor 25% gewijzigd door BlazeMuis op 10-02-2015 09:42 ]

• Veervan
Ik heb m inmiddels binnen! :)

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Lucky bastard! Ik zit nog altijd te wachten hier. 't zou toch leuk zijn als DHL een tijdsindicatie gaf, zoals PostNL doet. Nu weet ik niet wat ik kan verwchten :/

• BlazeMuis
En toen kwam DHL aanrijden :D Kheb em yay!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Gisteren de bamboo cover besteld. vannacht bericht ontvangen dat deze verzonden is.

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
RenaldoN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:03:
Gisteren de bamboo cover besteld. vannacht bericht ontvangen dat deze verzonden is.
Ik heb ook vannacht een bericht gekregen :) Ik twijfel of ik niet te veel betaal voor een cover, maar het uiterlijk haalde me over.

• Melvivio
Ook ik heb de OnePlus binnen! Wow, 6dagen, met standaard bezorgen voor 15€. Vorige week woensdag, laat in de middag betaald. Donderdags is de order opgepakt en is het verzenden begonnen. Maandag was het ding dus in Brussel en Dinsdag ochtend bezorgt. Geniaal, heb over dit bedrijf en de levering niks te klagen tot nu toe. A happy Camper.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Afgelopen dinsdag heb ik er een besteld. Alleen mijn order is nog steeds processing.

Het begon met shipment pending, toen, processing order en nu de laatste 2 dagen processing.

Meer mensen die hem dinsdag hebben besteld?

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:11
(jarig!)
Woensdag morgen besteld, staat ook nog steeds op processing

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• johanvr
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 22:24
Shodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:16:
Afgelopen dinsdag heb ik er een besteld. Alleen mijn order is nog steeds processing.

Het begon met shipment pending, toen, processing order en nu de laatste 2 dagen processing.

Meer mensen die hem dinsdag hebben besteld?
Ik heb hem ook dinsdag besteld, hele tijd status processing gehad, maar sinds vanochtend op shipping, en hij is nu al blijkbaar bij DHL Amsterdam :)

• Shodan
johanvr schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:22:
[...]

Ik heb hem ook dinsdag besteld, hele tijd status processing gehad, maar sinds vanochtend op shipping, en hij is nu al blijkbaar bij DHL Amsterdam :)
Thanks! Ik wacht nog even geduldig af ;-)

• MMaxim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 18:17
Ik heb hem ook dinsdag besteld. Hij staat sinds gisteren op processing. Hoe kan je zien dat hij al in Amsterdam is? Ik heb geen trace code. Maar ik heb ook standaard verzending.

Laten jullie even weten als jullie hem binnen hebben?

• Shodan
MMaxim schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:43:
Ik heb hem ook dinsdag besteld. Hij staat sinds gisteren op processing. Hoe kan je zien dat hij al in Amsterdam is? Ik heb geen trace code. Maar ik heb ook standaard verzending.

Laten jullie even weten als jullie hem binnen hebben?
Ik denk dat je moet wachten tot je een shipping nummer krijgt, dan kan je hem volgen.

Mijn order is ook complete! Dus hij is verstuurd!

Erg grappig dat ze dan in het mailtje beginnen met "High five! You're order has been shipped"

[ Voor 9% gewijzigd door Shodan op 13-02-2015 13:05 ]

• johanvr
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 22:24
Ik had wel expressverzending gekozen, aangezien een vriend van me met standaardbestelling een levertijd had van 3 weken. Kan hem via de DHL site tracken.

• Shodan
Die van mij is inmiddels in Londen.

Ik heb standaard bestelling

• GigaPixels
  • Laatst online: 25-10 12:30
Zopas besteld, een benieuwd hoe lang het duurt met de normale verzending van 15 euro. Als ik het hier zo lees een klein weekje.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Shodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:04:
[...]
Erg grappig dat ze dan in het mailtje beginnen met "High five! You're order has been shipped"
Incusief grammaticafout of bedoelde je dat niet?

• Shodan
Cartman! schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Incusief grammaticafout of bedoelde je dat niet?
Lol! Nee, die was van mij zelf haha... bedankt voor de correctie ;)

Het ging me meer om de "High five" ...

[ Voor 7% gewijzigd door Shodan op 13-02-2015 15:19 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Shodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Lol! Nee, die was van mij zelf haha... bedankt voor de correctie ;)
B)

Na reparatie kreeg ik helemaal geen mail of tracking code met dat ie verzonden ondanks dat dit wel beloofd was maar uiteindelijk goed gekomen.

• mbox
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

mbox

In de fast lane

Dinsdag besteld, vanmorgenvroeg aangekomen in Amsterdam... en sinds 9h40 zending "on hold" ;-) Ohhh friday 13

• MMaxim
Shodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:31:
Die van mij is inmiddels in Londen.

Ik heb standaard bestelling
Ja, vanmiddag mail gekregen. De mijne is al op heathrow sinds gisteren (12-02) 4u 's ochtend. Ik hoop dat de telefoon toch ook al in Nederland is. Misschien kunnen we hem morgen dan verwachten. DHL levert ook op zaterdag.

• Shodan
MMaxim schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:30:
[...]

Ja, vanmiddag mail gekregen. De mijne is al op heathrow sinds gisteren (12-02) 4u 's ochtend. Ik hoop dat de telefoon toch ook al in Nederland is. Misschien kunnen we hem morgen dan verwachten. DHL levert ook op zaterdag.
Ik denk dat ze gezellig samen naast elkaar in het vliegtuig liggen dan ;)

We zien wel, zou mooi zijn, want doordeweeks ben ik nooit op bezorg tijden thuis.

Verwijderd

10 februari besteld en ligt nu in Brussel, hoe lang duurde het bij jullie toen nog?

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
MMaxim schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:30:
[...]

Shodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Ik denk dat ze gezellig samen naast elkaar in het vliegtuig liggen dan ;)

We zien wel, zou mooi zijn, want doordeweeks ben ik nooit op bezorg tijden thuis.
Ik heb precies de zelfde melding gekregen op Vrijdag "shipment information received" in London dat is dan ook de laatste melding. Ik heb mijn telefoon ook op Dinsdag bested. Ik krijg geen updates meer te zien bij DHL en BIJ Oneplus ook niet.

• MMaxim
Mainuser X schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:39:
[...]

[...]

Ik heb precies de zelfde melding gekregen op Vrijdag "shipment information received" in London dat is dan ook de laatste melding. Ik heb mijn telefoon ook op Dinsdag bested. Ik krijg geen updates meer te zien bij DHL en BIJ Oneplus ook niet.
Mijn bestelling is zaterdagochtend vertrokken op Gatwick. Meestal de volgende dag in Brussel en dezelfde dag nog bezorgd. Dus maandag of dinsdag bezorgd denk ik.

Het is niet ongewoon dat de tracking niet werkt en DHL toch ineens voor de deur staat.

• Mainuser X
MMaxim schreef op zondag 15 februari 2015 @ 03:35:
[...]

Mijn bestelling is zaterdagochtend vertrokken op Gatwick. Meestal de volgende dag in Brussel en dezelfde dag nog bezorgd. Dus maandag of dinsdag bezorgd denk ik.

Het is niet ongewoon dat de tracking niet werkt en DHL toch ineens voor de deur staat.
Ik krijg nu "Processed at Gatwick" te zien. Melding is van afgelopen nacht 00:30. Dus bij mij loopt het inmiddels dus wel :).

• Shodan
Morgen... morgen is het zo ver... En dan ben ik niet thuis en moet ik nog langer wachten :P

Verwijderd

die van mij staat nu

GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 17, 2015 5:27 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 17, 2015 6:11 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM

Betekent dit dat hij onderweg is van Gatwick naar nederland of hoe moet ik dit zien precies?
Zou wel erg sweet zijn als hij morgen al bezorgd zou worden :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 11:35 ]

• GigaPixels
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:34:
die van mij staat nu

GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 17, 2015 5:27 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
GATWICK - UNITED KINGDOM [LGW] Feb 17, 2015 6:11 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM

Betekent dit dat hij onderweg is van Gatwick naar nederland of hoe moet ik dit zien precies?
Zou wel erg sweet zijn als hij morgen al bezorgd zou worden :D
De mijne zal op de volgende boot zitten precies dan ;)

dinsdag, Februari 17, 2015 Locatie Tijd Collo
7 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:25
1 Collo
6 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 05:34
1 Collo

Ik woon in België, dus misschien heb ik hem vandaag nog? O+

• bugsbunny01234
  • Laatst online: 05-11 11:59
@DMaarten: Bij mij was dat helaas niet zo, mijn pakje heeft de volgende weg gemaakt (di 10-feb-2015 besteld met normal delivery) :

17 feb 2015 10:18 Shipment delivered
17 feb 2015 09:25 With delivery courier
17 feb 2015 06:11 Arrived at DHL facility
17 feb 2015 04:06 Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
16 feb 2015 21:32 Processed at Brussels - Belgium
16 feb 2015 13:42 Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
14 feb 2015 05:54 Departed from DHL facility in Gatwick - UK
14 feb 2015 05:03 Processed at Gatwick - UK
13 feb 2015 21:23 Arrived at DHL facility in Gatwick - UK
13 feb 2015 20:42 Departed from DHL facility in London-Heathrow - UK
13 feb 2015 19:15 Departed from DHL facility in London-Heathrow - UK
13 feb 2015 18:19 Processed at London-Heathrow - UK
12 feb 2015 04:29 Shipment picked up

Zo te zien kost elke node in het DHL netwerk waar hij langs gaat 1 dag, bij express gaat dit wel wat sneller :)

Zat wel een weekend tussen en op zondag ligt alles stil.

[ Voor 3% gewijzigd door bugsbunny01234 op 17-02-2015 11:53 ]

• Shodan
Ik denk vandaag naar Brussel en dan mogelijk morgen naar Nederland ja. Zo was het bij mij,

Mijne is onderweg, hopelijk proberen ze ook bij de buren want ik ben toch niet thuis, anders morgen naar afhaalpunt laten brengen en zelf ophalen.

Update: Pakket geprobeerd af te leveren en dus niet bij de buren aangeboden. Net gebeld met de computer van DHL (altijd fijn) en daar kan je niet opgeven dat hij naar een specifieke DHL afhaal locatie moet, maar alleen naar het centrale afhaal depot... 20km van mij vandaan... Tja, gelukkig heb ik een auto, maar goed. Met de bezorgcode die ik als het goed is in de bus heb ontvangen kan ik hem mogelijk wel nog naar een punt dichterbij sturen!

Blijft een gedoe altijd met die pakketten voor mensen die gewoon een baan hebben en dus nooit thuis zijn overdags...

[ Voor 56% gewijzigd door Shodan op 17-02-2015 12:45 ]

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 09:33
Vraag opgelost, ik zie dat levering tegenwoordig een weekje duurt...

[ Voor 84% gewijzigd door deejaylethal op 17-02-2015 13:06 . Reden: too quick ]

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-11 11:35
Vanochtend om 9:39 een SMS ontvangen van DHL Express dat het pakketje vandaag tussen 18:00 en 21:00 wordt afgeleverd op mijn thuis adres. helemaal mooi natuurlijk want heb vorige week dinsdag (10-2-2015) besteld, dus goeie levering.

Alleen ik log nu in in mijn T&T en er staat om 10:36, "Shipment on hold"
Na wat research op Google krijg ik te zien dat dit betekent dat de douane het onderschept heeft en het open maakt en dat je extra kosten moet betalen.

wat zijn jullie ervaringen hiermee? en waarom stuurt dhl eerst een berichtje dat het vandaag wordt afgeleverd. Alvast bedankt!

• Mainuser X
ponyrijden schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:15:
Vanochtend om 9:39 een SMS ontvangen van DHL Express dat het pakketje vandaag tussen 18:00 en 21:00 wordt afgeleverd op mijn thuis adres. helemaal mooi natuurlijk want heb vorige week dinsdag (10-2-2015) besteld, dus goeie levering.

Na wat research op Google krijg ik te zien dat dit betekent dat de douane het onderschept heeft en het open maakt en dat je extra kosten moet betalen.

wat zijn jullie ervaringen hiermee? en waarom stuurt dhl eerst een berichtje dat het vandaag wordt afgeleverd. Alvast bedankt!
Ik denk dat alles die dinsdag een beetje op tijd is besteld komt vandaag binnen. Ik heb die van mij dus vandaag gehad. Heb die van mij ook 0- 10-02 besteld gelukkig was er iemand thuis om het pakketje aan te nemen.

• GigaPixels
ponyrijden schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:15:
Binnen Europa betaal je geen extra kosten (belastingen, of douneformaliteiten etc). Enkel als je pakket van buiten Europa komt en het heeft een waarde boven een bepaald bedrag, dan kan het pakket worden onderschept en betaal je eventueel extra kosten.
In dit geval kan je gewoon best even bellen met DHL of gewoon afwachten. Maar extra kosten heb je sowieso niet.

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-11 11:35
ik weet niet waar het pakketje vandaan komen er staat dat het begon bij LONDON-HEATHROW - UK
maar heb hem besteld uiteraard bij OP zelf op de website.

dus als het uit engeland komt betaal ik niks?

[ Voor 13% gewijzigd door RolenID op 17-02-2015 14:09 ]

Verwijderd

BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Feb 17, 2015 3:25 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM

Hopelijk komt ie morgen dan :) :) :)

• GigaPixels
dinsdag, Februari 17, 2015 Locatie Tijd Collo
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 16:38

Brussel is naast m'n deur, maar ik denk dat ik hem pas morgen kan verwachten.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:52:
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Feb 17, 2015 3:25 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM

Hopelijk komt ie morgen dan :) :) :)
Ik duim met je mee! :)

[ Voor 39% gewijzigd door GigaPixels op 17-02-2015 16:51 ]

• Shodan
Lekker hoor dat DHL, op 1 site geven ze aan dat je een ophaalpunt kan aangeven om op te halen na gemiste bezorging, maar met mijn zending kan ik kennelijk alleen bij een hoofdvestiging ophalen, 20km verderop.

Blijkbaar is parcel dus iets anders dan express?

• GigaPixels
Ondertussen profiteert Brussel van extra banen dankzij een nieuw sorteercentrum van DHL

http://www.demorgen.be/ec...-voor-200-banen-a2215406/

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Express levering gedaan heb hem zaterdag morgen besteld gisterenavond (dinsdag) lag hij bij de buren! Lijkt me toch best een snelle levering zeker omdat ik pas maandag morgen mail kreeg dat het order weg was. Mss dat de tijden nu wel oplopen met de invite vrije dinsdagen?

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 16:05
ik heb hem gisteren besteld met de open sale (standaard shipping), nog geen update gehad dat hij shipped is. Zal wel een seintje geven als ik hem binnen heb, kunnen we mooi zien of het veel scheelt qua levertijden

Verwijderd

Vanochtend afgeleverd bij bezorger, hij komt dus waarschijnlijk vandaag, jeej :D

• GigaPixels
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:12:
Vanochtend afgeleverd bij bezorger, hij komt dus waarschijnlijk vandaag, jeej :D
Ik duim mee!

Hier hetzelfde:

Zending bij koerier voor aflevering BRUSSELS - BELGIUM 08:18

Verwijderd

De koerier heeft hem net thuis bij m'n vriendin afgeleverd! O+

Helaas nog wachten tot vanavond voordat ik thuis ben :(

• Shodan
Nou mijn bestelling is wederom verzonden vandaag en ondanks dat ik het adres veranderd heb naar mijn werkadres is hij toch weer naar mijn thuisadres gegaan!! Hij is wel in ontvangst genomen, maar de naam van de ondergetekende zegt mij helemaal niks en is ook niet te vinden in het telefoonboek....

Nou we gaan het zien als ik thuis ben vanavond...

Wat een waardeloze bezorg service

Edit: Te snel... Te nerveus..........
Hij was wel op werk afgeleverd bij goederen dienst, alleen bij Track / Trace stond de verkeerde plaats vermeld. Verwarring allom...

Straks collega's jaloers maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Shodan op 18-02-2015 13:01 ]

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 12:38

Plato112

Da is toch nie normaal!

Mijn Bamboo-cover is nu al anderhalve week onderweg. Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik had de cover ondertussen al wel verwacht omdat deze via Royal Mail verstuurd werd, waaruit ik afleidde dat ie net als de OPO uit Groot-Brittannië komt.

Speed limits are like herpes.

• mkrgoede
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-03 12:54
Plato112 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:51:
Mijn Bamboo-cover is nu al anderhalve week onderweg. Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik had de cover ondertussen al wel verwacht omdat deze via Royal Mail verstuurd werd, waaruit ik afleidde dat ie net als de OPO uit Groot-Brittannië komt.
Zou me daar nog niet te druk over maken, PostNL is niet meer wat het vroeger geweest is. Laatst ook lang moeten wachten. Mochten ze over een week nog niet geweest zijn gewoon even een ticket openen!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Sweet, zaterdag na 18.00u besteld, woensdag in huis, met normal delivery. Ook nog een sms van DHL hoe laat ze langs kwamen. Goed geregeld!

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-11 16:13
Gisteravond besteld met Express, hij staat nu op processing.
Ik ben benieuwd.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
octoheid schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:04:
Gisteravond besteld met Express, hij staat nu op processing.
Ik ben benieuwd.
Ik heb een dag eerder, woensdag, besteld. Maar met normale verzending. Ben benieuwd hoeveel het gaat schelen :9

Momenteel op Processing dus ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 20-02-2015 13:09 ]

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-11 16:13
Ik hoop dat ie er morgen is ;).

Maar ik denk dat t wel woensdag zal gaan worden voordat t pakketje binnen is.

22:08
Order heeft nu de status complete, ligt nu in london Heathrow.

[ Voor 24% gewijzigd door octoheid op 20-02-2015 22:09 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
octoheid schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:22:
Ik hoop dat ie er morgen is ;).

Maar ik denk dat t wel woensdag zal gaan worden voordat t pakketje binnen is.

22:08
Order heeft nu de status complete, ligt nu in london Heathrow.
Dan krijgt Express toch voorrang. Heb een dag eerder besteld maar staat nog steeds op Processing
Pagina: 1 ... 32 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic