De bezorger wil ook graag oud en nieuw vierenshameete schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:38:
Ja, bij mij zou die ook tussen 14:00 en 18:00 bezorgt kunnen worden, maar om 12:20 stond de bezorger er al.
klopt dus niet veel van, vermoed dat de bezorger een vroegertje wil en extra snel alles bezorgt
Precies, een vroegertje
[ Voor 22% gewijzigd door Shanquish op 31-12-2014 13:47 ]
Verwijderd
Het was mij een waar genoegen! Bedankt voor de gezelligheid
Maar eindelijk is hij dan binnen!!!!
Fijne jaarwisseling iedereen! En Sterkte voor de mensen die nog moeten wachten
was nog even bang dat hij in duizend stukken was gezien de verpakking
Maar eindelijk is hij dan binnen!!!!
Ja alleen die zak met twee losse pakketjes erin. Kennelijk toch niet veel mee gesmeten dan.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:48:
Het was mij een waar genoegen! Bedankt voor de gezelligheid
Maar eindelijk is hij dan binnen!!!!![]()
Hij is binnen! Extra toeval was dat mijn oude buurman hem kwam brengen, erg blij mee!
Inmiddels net bericht dat hij verzonden is. Met express shipment verwacht ik hem dan vrijdag of zaterdag ivm feestdag morgen. Met een weekje sinds bestellen dan toch binnen met 2 feestdagen en een weekend ertussen. Dat is niet gek
The shipment has been processed in the parcel center @BRUSSELS was vandaag om 16.40 mijn status
Ik heb hem op 30ste besteld met Express shipping en staat sindsdien op Processing. I am so excited! 
Update 31-12-14 : Zojuist tracking code ontvangen
Update 31-12-14 : Zojuist tracking code ontvangen
| Zending informatie ontvangen |LONDON-HEATHROW - UK | 06:41 |
[ Voor 64% gewijzigd door I-Discover op 31-12-2014 22:16 ]
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:19 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:22 PM AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:46 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
27e express besteld.. mij benieuwen wanneer die aan komt ...
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:22 PM AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:46 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Verwijderd
29e besteld en ligt al in duitsland! 
On hold in Leipzig.
On hold in Leipzig.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 12:25 ]
Verwijderd
29 dec besteld, 30 dec shipment. 31 dec in Brussel.
nu onhold in Brussel en DHL
onderneemt aktie .. Hoop niet gedoe met happy newyear tax..
nu onhold in Brussel en DHL
onderneemt aktie .. Hoop niet gedoe met happy newyear tax..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 12:20 ]
26e besteld met Express en hij is nu on hold in Leipzig. Zou ik 'm morgen nog krijgen of is dat te optimistisch?
nu ook onhold in leipzigDvD77 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:50:
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 31, 2014 4:19 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
ik ga uit van zaterdagOlympia schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:35:
26e besteld met Express en hij is nu on hold in Leipzig. Zou ik 'm morgen nog krijgen of is dat te optimistisch?
31e normale bestelling geplaatst, het zal me benieuwen!
Hoe lang duurde het vanaf het bericht van oneplus dat ze hem gingen repareren, totdat je een nieuwe binnen had?Quad schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:14:
Voor zover ik het weet krijg je geen vrij met Sint-Maarten in NL.
Maar Sint Maarten heeft geen effect op logistiek iig.
Verwijderd
Begrijp er niks van. Heb de mijne op de 26e besteld (64gb, zonder extra accessoires) en staat nog steeds op processing (sinds maandag). Heb ook geen track n trace ontvangen.
Ik Kreeg een nieuwe. Nadat mijn retourzending in China was aangekomen moest ik een mail sturen en werd er een nieuwe vanuit Engeland verstuur.Frozen schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:02:
[...]
Hoe lang duurde het vanaf het bericht van oneplus dat ze hem gingen repareren, totdat je een nieuwe binnen had?
Van ophalen tot nieuwe binnen weet ik niet exact meer, moet ik even uitzoeken dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GraagQuad schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:28:
[...]
Ik Kreeg een nieuwe. Nadat mijn retourzending in China was aangekomen moest ik een mail sturen en werd er een nieuwe vanuit Engeland verstuur.
Van ophalen tot nieuwe binnen weet ik niet exact meer, moet ik even uitzoeken dan.
Ik heb namelijk gister gezegd tegen op dat ik de telefoon gerepareerd wil hebben, maar als het een maand gaat duren, dan koop ik in de tussentijd een andere telefoon.
26e besteld en nog op heatrow zegt hij hier, ook met express. Best verschillend blijkbaar hoe het verloopt. Geen Leizig hierOlympia schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:35:
20 september van Customer service naar RMA doorgezet, 16 oktober terugkoppeling gehad met RMA papieren, 22 oktober door TNT opgehaald, door foutje van mij (handtekening vergeten te zetten) uiteindelijk 23 oktober de grens over gegaan. 27 okoktober afgeleverd in China, ik heb aangegeven dat die afgeleverd was en daarna is er door OnePlus een nieuwe order aangemaakt. Deze is op 1 november verstuurd via DHL en op 3 november had ik de nieuwe ik ontvangst genomen.Frozen schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:33:
[...]
Graag
Ik heb namelijk gister gezegd tegen op dat ik de telefoon gerepareerd wil hebben, maar als het een maand gaat duren, dan koop ik in de tussentijd een andere telefoon.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit dus!Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:04:
en vertrokken uit Leipzig..
Zou het morgen gebeuren?
Wat een milieuonvriendelijke omweg trouwens! Heathrow -> Leipzig -> Brussel -> Rotterdam
Inderdaad een rare route, de mijne komt hopelijk vandaag, is inmiddels in Rotterdam dus bijna thuisOlympia schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:54:
[...]
Dit dus!![]()
![]()
Wat een milieuonvriendelijke omweg trouwens! Heathrow -> Leipzig -> Brussel -> Rotterdam
Ik heb hem ook de 27e besteld (eindelijk voor mezelf nadat ik er al met 2 anderen gespeeld hebt) met normale verzending en die van mij is nog processing. Waar eerst express shipping geen donder uitmaakt, lijkt het er nu op dat dit wel scheelt.DvD77 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:50:
Daar lijkt het wel op ja, die van mij is inmiddels bij de koerier in de autoBinnetie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:36:
[...]
Ik heb hem ook de 27e besteld (eindelijk voor mezelf nadat ik er al met 2 anderen gespeeld hebt) met normale verzending en die van mij is nog processing. Waar eerst express shipping geen donder uitmaakt, lijkt het er nu op dat dit wel scheelt.
dus de bel kan ieder moment gaan hier
succes met wachten
Die van mij is zojuist binnengekomen. Ik wens iedereen heel veel sterkte met wachten!
Ik heb geduld. Heb er al veel mee gespeeld (eerst met die van mijn vriendin en toen met die van mijn collega). Moest hem voor hem instellen en daartussen kwam nog een weekend.
Je gaat er heel blij van worden!
Je gaat er heel blij van worden!
Sinds de 30ste staat er hier shipping information received zonder verandering. We wachten dus nog maar wat langer lijkt het op. Weinig express aan bij mij lijkt het
Toch apart he die verschillen. Ik heb hem de 26e besteld
em de mijne is ook binnen...en ik zit op kantoor
... 22 december besteld, standaard
vertel mij wat geen logica in de verzend wijze
, 22 Dec standard bestelling geplaatst, 27 Dec op Processing, en daarna geen status verandering meer! Iemand anders ook zelfde probleem, of bestelling van 22 of daarvoor en nog steeds aan het wachten?
Net de bezorger gemist, helaas kan ik op dhlgemist.nl alleen voor volgende werkdag kiezen. Heb dit maar gedaan.
Weet iemand of ze dan ook nog op zaterdag komen?
Weet iemand of ze dan ook nog op zaterdag komen?
Nou ik denk dat er iets dan niet helemaal goed gaat hier met de status "shipment information received" die maar niet verandert
Klinkt alsof de mijn de het vliegtuig heeft gemist. Toch maar eens contact op gaan nemen.
Oneplus1 inmiddels aan de lader. 24e besteld, standard shipping, klein uur geleden afgeleverd. Succes met wachten iedereen!
22e besteld, standaard shipping. Hij staat bij DHL al sinds 29 december op: SD Shipment information received
[ Voor 32% gewijzigd door Joel D. op 02-01-2015 16:34 ]
Inmiddels gebeld met DHL express. Bottom line, ze weten het ook niet. Er is een scan geweest vandaag, dus mogelijk vandaag pas opgehaald. Beetje raar als ik de 26e besteld heb en 30e verzonden. Verder werd het excuus van de feestdagen aangehaald, maargoed, er zijn mensen die later besteld hebben die hem al binnen hebben, dus dat excuus gaat niet op
Ik heb 30 pagina's teruggebladerd maar op elke pagina staat hetzelfde. Wat een een gekkenhuis hier
Zou dit toestel vandaag bestellen maar plotseling uit de pricewatch verdwenen.
Had gelezen dat je hem nu ook zonder invite zou moeten kunnen kopen.
Maar hier niet gevonden wat ik zocht: hoe kom ik er aan en wat gaat hij kosten
Ook is geen V&A, net als de vorige keren...!
[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 15-01-2015 17:25 ]
Verwijderd
afgelopen maandag besteld en vanochtend bezorgd. Na een iphone jarenlang ietwat chaos. tijdens bellen bleek ik nauwelijks goed verstaanbaar te zijn. Daar werd ik toch wat bezorgd over.. maar ff googlen gaf oplossing. soundrecorder elimineren (verwijderen dus)nu werkt het vooralsnog naar behoren.
Ik heb mijn One besteld op vrijdag 26 december. Vandaag zou hij worden geleverd via de DHL, ik was helaas niet thuis.
Bestelling heeft ook de status 'OH Shipment on hold' in Brussel gehad. Iemand op de forums van OnePlus gaf aan dat het dan een week langer kon duren. Bij mij is dat dus niet het geval.
Bestelling heeft ook de status 'OH Shipment on hold' in Brussel gehad. Iemand op de forums van OnePlus gaf aan dat het dan een week langer kon duren. Bij mij is dat dus niet het geval.
Wat houdt pending shipment precies in, hoelang duurt dat met standaard?
Dan ligt hij klaar om voorbereid te worden voor verzending. Dat duurt meestal 2-3 werkdagen.
Ik heb mijn OPO op 26 december besteld, zo rond de klok van 12 uur in de middag, gekozen voor standaard levering. Niet gezien dat er met de feestdagen verschil in had kunnen zitten, helaas. Sinds 31 december stond de status op processing en vannacht mailtje gekregen dat ie aan is gekomen in Engeland, toch fijn een telefoon met een wereldreis. dit is de huidige status:

Update 12:43 zojuist via de OPO-site te horen gekregen dat mijn bestelling complete is, geen idee wat dat inhoud want ik heb nog niks binnen en hij is nog steeds bij de DHL in Engeland.

Update 12:43 zojuist via de OPO-site te horen gekregen dat mijn bestelling complete is, geen idee wat dat inhoud want ik heb nog niks binnen en hij is nog steeds bij de DHL in Engeland.
[ Voor 25% gewijzigd door Heyman op 03-01-2015 12:43 ]
Here you arenokiaan958GB schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:46:
Ik heb 30 pagina's teruggebladerd maar op elke pagina staat hetzelfde. Wat een een gekkenhuis hier![]()
Ps. €299 excl. verzendingskosten (varieert van 14,99 tot 19,99
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 03-01-2015 13:23 ]
Heb hem ook de 22ste besteld en gisteren binnen gekregen. Standard shipping. Op de 30ste ging hij op complete. En volgens de track trace was hij al aangemeld op de 29ste bij DHL.blazer480 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:40:
vertel mij wat geen logica in de verzend wijze, 22 Dec standard bestelling geplaatst, 27 Dec op Processing, en daarna geen status verandering meer! Iemand anders ook zelfde probleem, of bestelling van 22 of daarvoor en nog steeds aan het wachten?
Bij mij ook op de 29ste aangemeld (ook 22ste gekocht). Maar die van mij is nog tussen Gatwick en Brussel.
tanks!bottom line schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Here you are
Ps. €299 excl. verzendingskosten (varieert van 14,99 tot 19,99
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Als je 3-4 pagina's terugkijkt vind je werkende invites
Nu staat er Processing wat houdt die in?Binnetie schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:26:
Dan ligt hij klaar om voorbereid te worden voor verzending. Dat duurt meestal 2-3 werkdagen.
Dan zijn ze met verzamelen, inpakken, labelen voor DHL etc bezig. Dit kan 1 a 2 dagen duren.
Gisteren kreeg ik een mailtje dat hij verzonden was. Maar hij was de 30e al opgehaald. Nu is hij ergens bij tussen Gatwick en Brussel.
Gisteren kreeg ik een mailtje dat hij verzonden was. Maar hij was de 30e al opgehaald. Nu is hij ergens bij tussen Gatwick en Brussel.
Hoezo aangekomen in Engeland? Je toestel wordt vanuit Engeland verzonden, daar hebben in een warehouse hele voorraden van. Enkele weken terug heeft is hij al vanuit de fabriek naar Engeland verzonden.justinfrey schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:32:
Ik heb mijn OPO op 26 december besteld, zo rond de klok van 12 uur in de middag, gekozen voor standaard levering. Niet gezien dat er met de feestdagen verschil in had kunnen zitten, helaas. Sinds 31 december stond de status op processing en vannacht mailtje gekregen dat ie aan is gekomen in Engeland, toch fijn een telefoon met een wereldreis. dit is de huidige status:
[afbeelding]
Is het normaal dat mijn telefoon 30 uur nadat hij is verzonden vanaf Gatwick nog steeds niet in Brussel is? Als ik zo terugblader zou dat een uur of 8 in beslag moeten nemen.
Oke bedankt!Binnetie schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:11:
Dan zijn ze met verzamelen, inpakken, labelen voor DHL etc bezig. Dit kan 1 a 2 dagen duren.
Denk dat ik komende week dan mag verwachten?
Als ik in mijn glazenbol kijk dan voorspel ik hetzelfdelol1ishier schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Oke bedankt!
Denk dat ik komende week dan mag verwachten?
Verwijderd
Hier precies hetzelfde, hij staat inmiddels bijna twee dagen op die status,Joel D. schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:44:
Is het normaal dat mijn telefoon 30 uur nadat hij is verzonden vanaf Gatwick nog steeds niet in Brussel is? Als ik zo terugblader zou dat een uur of 8 in beslag moeten nemen.
Hallo allemaal, ik sluit me aan bij de nieuwe wachters. Express delivery gekozen en nu hopen dat het binnen een weekje komt. Van wat ik lees is dat wel haalbaar af en toe.
Bij mij hebben de twee pakketjes vanaf 31 december "on hold" gestaan ivm feestdagen. Vannacht om 03:02 is in Gatwick de status veranderd naar "verwerkt".Hier precies hetzelfde, hij staat inmiddels bijna twee dagen op die status,
30e besteld, aftellen is begonnen
(standard shipping)
[ Voor 9% gewijzigd door MeRCi op 05-01-2015 11:42 ]
Verwijderd
Ik ook. Echter gekozen voor standard shipping. Ben benieuwd hoe groot het verschil in levertijd zal zijn.Phntm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 00:21:
Hallo allemaal, ik sluit me aan bij de nieuwe wachters. Express delivery gekozen en nu hopen dat het binnen een weekje komt. Van wat ik lees is dat wel haalbaar af en toe.
Voor die ene dag dat ik het eerder ontvang heb ik wel dat extra geld er voor over. Zo desperate ben ik dus.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:05:
[...]
Ik ook. Echter gekozen voor standard shipping. Ben benieuwd hoe groot het verschil in levertijd zal zijn.
Verwijderd
Haha, nu ik hem besteld heb, heb ik er ergens ook wel weer spijt van dat ik niet voor express gekozen heb. Eigenlijk wil ik hem toch wel asap thuis hebben.
Als het al twee dagen duurt van LHR naar LGW zou ik ook knap ongeduldig worden
Die van mij is al 55 uur onderweg van Gateick naar Brussel....
Had ik nou toch maar die 6 Euro extra betaald...
Edit: hij is nu toch in Brussel aangekomen.
Had ik nou toch maar die 6 Euro extra betaald...
Edit: hij is nu toch in Brussel aangekomen.
[ Voor 17% gewijzigd door Joel D. op 05-01-2015 13:44 ]
Verwijderd
Hmm, ik heb die van mij de 31e besteld maar hij staat nog op 'Processing'. Ben benieuwd of de express delivery nog wat uit gaat maken.
6 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:45
Die van mij is inmiddels ook onderweg van Gatwick naar Amsterdam (neem ik aan). Daarna nog door naar Groningen, dan is ie eindelijk thuis. Dus zal bij mij nog wel 2 a 3 dagen duren, helaas!
Die van mij is inmiddels ook onderweg van Gatwick naar Amsterdam (neem ik aan). Daarna nog door naar Groningen, dan is ie eindelijk thuis. Dus zal bij mij nog wel 2 a 3 dagen duren, helaas!
Je had express? Dan kunnen we vergelijken! Ik ook 31 besteld alleen dan met standaard en ook op processing nuVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:44:
Hmm, ik heb die van mij de 31e besteld maar hij staat nog op 'Processing'. Ben benieuwd of de express delivery nog wat uit gaat maken.
Verwijderd
Jep, ik heb inderdaad met express besteld. Inderdaad een mooie vergelijking, ik ben benieuwd hoeveel verschil het gaat uitmaken!lol1ishier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:12:
[...]
Je had express? Dan kunnen we vergelijken! Ik ook 31 besteld alleen dan met standaard en ook op processing nu
We zullen zien, weet niet of het veel verschil maakt maar 31 december rond 20:00 besteldVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:14:
[...]
Jep, ik heb inderdaad met express besteld. Inderdaad een mooie vergelijking, ik ben benieuwd hoeveel verschil het gaat uitmaken!
Ik vandaag, 5 januari om 0:03lol1ishier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:18:
[...]
We zullen zien, weet niet of het veel verschil maakt maar 31 december rond 20:00 besteld
Verwijderd
Ik heb hem 31 december zo rond een uur of één 's middags besteld. Volgens mij gaat het niet veel verschil uitmaken.lol1ishier schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:18:
[...]
We zullen zien, weet niet of het veel verschil maakt maar 31 december rond 20:00 besteld
Hier zojuist ook gearriveerd, 25 december besteld met standard shipping. 
Wel ook met een flipcover erbij trouwens.
Wel ook met een flipcover erbij trouwens.
[ Voor 22% gewijzigd door Satch op 06-01-2015 12:24 ]
Vanochtend was mijn OPO al zo ver:
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:56
Ben dus erg benieuwd of ik hem vandaag geleverd krijg, of dat ik nog een dag extra mag wachten, omdat ik in het Noorden woon (haha).
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:56
Ben dus erg benieuwd of ik hem vandaag geleverd krijg, of dat ik nog een dag extra mag wachten, omdat ik in het Noorden woon (haha).
Eindelijk ontvangen. 22 december besteld met standaard shipping. Wel met 2 extra kabeltjes en een hoesje erbij, dus vandaar dat het wat langer duurde.
OPO 31-12-14 besteld om 11:31.
Standaard verzending, staat momenteel nog op Processing.
Standaard verzending, staat momenteel nog op Processing.
Besteld op vrijdag 2 januari 2015 om 12:00u, express
Verzonden op maandag 5 januari via UK > BE > NL
Wordt vandaag dinsdag 6 januari geleverd ( WC With delivery courier )
[ Voor 4% gewijzigd door deagan1337 op 06-01-2015 11:29 ]
Express is heel erg express!?!?
Maandag besteld middernacht, vandaag in huis!?!?
Maandag besteld middernacht, vandaag in huis!?!?
Verwijderd
Klinkt goed, ik heb hem 31 december besteld, ook express en bij mij staat hij nog steeds op processing.deagan1337 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:28:
Besteld op vrijdag 2 januari 2015 om 12:00u, express
Ik heb het al, en ik heb hem maandag besteld. Express ook en staat nog steeds op processing.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:04:
[...]
Klinkt goed, ik heb hem 31 december besteld, ook express en bij mij staat hij nog steeds op processing.
Het is toch dinsdag geworden. De pakketjes zijn bezorgdMichaelvD2203 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:14:
Ga er maar vanuit dan het de misschien eind 2e week begin 3e week van januari wordt,
Verwijderd
Jij hebt hem gisteren besteld en nu al binnen?Phntm schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:28:
[...]
Ik heb het al, en ik heb hem maandag besteld. Express ook en staat nog steeds op processing.
Yep en vraag me niet hoe, ik had hem 0.03 besteld (4 januari nog steeds op de website gek genoeg) en hij was vanochtend al binnen. Mijn ouders moesten wel opstaan uit bed, maar ik heb hem! Kreeg ook zo een nuttige nano simcard tray erbij en het is me opgevallen dat ik geen cyanogen mod stempel aan de achterkant heb.. Nieuwe batch? Alles doet het naar wens en gelukkig geen problemen tegengekomenVerwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:39:
[...]
Jij hebt hem gisteren besteld en nu al binnen?
[ Voor 7% gewijzigd door Phntm op 06-01-2015 12:57 ]
Gister 5-1-2015 eentje besteld.
Vanmorgen 6-1-2015 veranderde de status naar processing.
Hopen dat ik hem voor het einde van de week binnen heb
Vanmorgen 6-1-2015 veranderde de status naar processing.
Hopen dat ik hem voor het einde van de week binnen heb
Wow, dat is wel absurd snel. Ik heb 'm 3 januari besteld (express) en heb nog niets gehoord. De status staat overigens ook op processing.Phntm schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:47:
[...]
Yep en vraag me niet hoe, ik had hem 0.03 besteld (4 januari nog steeds op de website gek genoeg) en hij was vanochtend al binnen. Mijn ouders moesten wel opstaan uit bed, maar ik heb hem! Kreeg ook zo een nuttige nano simcard tray erbij en het is me opgevallen dat ik geen cyanogen mod stempel aan de achterkant heb.. Nieuwe batch? Alles doet het naar wens en gelukkig geen problemen tegengekomen
30e besteld, standaard shipment gekozen. En het is bijna binnen
Kan niet wachten
dinsdag, Januari 06, 2015 Locatie Tijd Collo
11 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:07
woensdag, December 31, 2014 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:14
dinsdag, Januari 06, 2015 Locatie Tijd Collo
11 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:07
woensdag, December 31, 2014 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 03:14
In 6 dagen geleverd
, normale zending, geen express.
31-12-2014 besteld rond 10:00
06-01-2015 geleverd rond 13:00
Succes met wachten!
31-12-2014 besteld rond 10:00
06-01-2015 geleverd rond 13:00
Succes met wachten!
Mijn Oneplus is ook binnengekomen. Besteld op de 30e met standaard verzending.
Voor tweakers die benieuwd zijn naar het verloop:
Jan 3, 2015 11:33AM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 3, 2015 5:12 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 4, 2015 6:30 AM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 4, 2015 8:45 PM AF Arrived at Sort Facility GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 2:21 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 7:45 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 2:49 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
Jan 5, 2015 6:38 PM PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
Jan 6, 2015 1:30 AM DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
Jan 6, 2015 5:10 AM AF Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Jan 6, 2015 6:38 AM AR Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Jan 6, 2015 12:09PM WC With delivery courier
Jan 6, 2015 2:58 PM OK Delivered - Signed for by
Succes met wachten, bestellen, etc!
Voor tweakers die benieuwd zijn naar het verloop:
Jan 3, 2015 11:33AM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 3, 2015 5:12 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 4, 2015 6:30 AM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Jan 4, 2015 8:45 PM AF Arrived at Sort Facility GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 2:21 AM PL Processed at GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 7:45 AM DF Departed Facility in GATWICK - UNITED KINGDOM
Jan 5, 2015 2:49 PM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
Jan 5, 2015 6:38 PM PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
Jan 6, 2015 1:30 AM DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
Jan 6, 2015 5:10 AM AF Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Jan 6, 2015 6:38 AM AR Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Jan 6, 2015 12:09PM WC With delivery courier
Jan 6, 2015 2:58 PM OK Delivered - Signed for by
Succes met wachten, bestellen, etc!
Stonedgeek, waar zie je al die nauwkeurige status updates? Op de Oneplus One website?
Ik krijg daar alleen te zien 'processing'.
Bij 'My orders' op 'View order' klikken.Joeridev schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:05:
Stonedgeek, waar zie je al die nauwkeurige status updates? Op de Oneplus One website?
Hierna is specifieke info te zien.
- Order information
- Invoices
- Shipments
Ah, dat verklaart het dan. Bij mij zijn 'order information' en 'invoices' ook de enige twee vermeldingen. Dank voor je reactie, ieder geval!
Toch gek dat ik het pakje al ontvangen heb maar toch:stonedgeek schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Bij 'My orders' op 'View order' klikken.
Hierna is specifieke info te zien.Wanneer ik op shipments klik kan ik onderaan de pagina het venster met tracking info openen. Toen bij mij de bestelling op processing stond was de tracking info nog niet compleet overigens. Ook al las ik dat andere tweakers dit wel hadden.
- Order information
- Invoices
- Shipments
- Geen shipments heb staan
- Staat nog steeds op processing!
Ik heb mijn OPO ook binnen, zie weinig/niets van de eerder genoemde klachten, speel er nu zo'n 3 uurtjes mee, vermaak me prima, stoor me nergens aan.
ik heb 26 december besteld, vandaag binnen, 11 daagjes, met een hele lading feestdagen en weekenddagen er tussen.
groetjes
ik heb 26 december besteld, vandaag binnen, 11 daagjes, met een hele lading feestdagen en weekenddagen er tussen.
groetjes
Verwijderd
Ik heb mijn Oneplus vanmiddag ook ontvangen en heb, net als jij, ook geen shipping information ontvangen. Volgens mij loopt er nog iets niet helemaal soepel bij Oneplus. Maar goed, de telefoon is binnen!Phntm schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:06:
[...]
Toch gek dat ik het pakje al ontvangen heb maar toch:De OPO website is niet helemaal helder
- Geen shipments heb staan
- Staat nog steeds op processing!
Besteld op 31 december om 12.57 uur (zwarte versie)
Bezorgt op 6 januari om 20.50 uur (Express)
Geen shipment info ontvangen. Bestelling staat nog steeds op 'processing'
Bezorgt op 6 januari om 20.50 uur (Express)
Geen shipment info ontvangen. Bestelling staat nog steeds op 'processing'
64GB versie besteld op 3 januari.
Standard, staat nu op processing. Ben benieuwd...
Standard, staat nu op processing. Ben benieuwd...
Vanochtend mailtje dat hij verzonden is, op website staat complete en met track code zie ik hem in Amsterdam! Denk dus dat hij vanmiddag al komt? Of morgen?
Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic