Jawel, ik ben wel tevreden. Ik was aan het begin erg te spreken over de zwartwaardes. Heb films als Gravity en abraham lincoln vampire hunter gezien en dat waren allen erg donkere films waar het beeld schitterend was en mij de zwartwaardes niet negatief opvielen. Toen ging ik prometheus 3d kijken en hoewel ik de 3d nog steeds geweldig vind, viel hier voor het eerst de zwartwaardes door de mand. Grote delen van de film speelt zich af in grotten waar ze met zaklampjes heen en weer schijnen. Dus wat krijg je dan, kleine delen van het scherm waar zich iets afspeelt en de rest van het scherm wordt ''verlicht' door de zaklampen waardoor het zwart erg lelijk grijzig wordt.
Nogmaals de andere films waren prima en goed te doen zonder dat mij ook iets negatiefs op viel en ik heb er echt van genoten. Geen blooming of andere dingen, helemaal niks. Misschien was het niet zo handig van LG om de bezel zwart te maken, daar je zo niet kan ontkomen aan de vergelijking van wat zwart lijkt en van wat zwart is.
Met gamen heb ik niet zo heel veel ervaring, daar ik alleen oudere consoles heb staan. Wel even aan gehad maar niks noemenswaardigs gezien.
Wat ik overigens fijn vind is dat ik mijn digitale tv kastje kan bedienen met de magic remote. De gedachte was ik stop mijn (oude) module in de tv en dan kan het kastje eruit zodat ik een afstandbediening minder had om te gebruiken. Maar de module is te oud of de tv te nieuw en kreeg de melding dat deze tv niet volledig ziggo gecertificeerd was. En om op te nemen had ik dan toch ook weer een externe harde schijf nodig. Dus ik ben blij dat ik op deze manier een hoop geld kan besparen.
Verder zonder dat ik heel veel ervaringen heb met andere tvs, Krijg ik toch de indruk dat LG altijd wat strenger wordt beordeeld dan andere merken. Andere merken hebben ook problemen met hun zwartwaardes maar bij LG wordt er altijd zo de nadruk op gelegd. Ik weet niet of dit ook bij andere mensen zo overkomt? Misschien is LG daarin wat ook minder, ik kan het niet zeggen. Behalve dan, op mijne ene slechte ervaring na, dat deze tv zeker zijn geld waard is en dat ik bij elke film aan het genieten van het vertoonde beeld.