Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 19:40
jasperko schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:45:
@sparkiezz

Dat ligt den ik aan de afstelling. Mijn 630 geeft geen ruis.
Thanks, de mijne ook niet :*)
Ook webos lijkt redelijk vloeiend te werken de 42lb630 (voor zover ik dit bekeken heb).

Zo juist ook ingesteld dat UPC direct binnenkomt op de tv, (een kastje en afstandsbediening minder), heerlijk!
Nu nog even een ci+ module regelen.
Kan iemand bevestigen dat de UPC ci+ module compatible is met de lb630?

Weet iemand ook toevallig wanneer de lg store beschikbaar wordt? Kon dit niet op internet vinden.

[ Voor 51% gewijzigd door Sparkiezz op 13-05-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:28
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Ik weet niet of het echt hier in dit topic past, maar de 55LA9709 ULTRA-HD TV is in de aanbieding bij iBood.
Ook een UHD Samsung televisie is in de aanbieding

[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 13-05-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-04 14:53
staat toch echt wel LG bij maar niet te min een mooie aanbieding :)
/edit
nvmd zie dat je zin anders was dan ik het las :)

[ Voor 29% gewijzigd door MrHarry op 13-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-04 13:31
ik zit te kijken naar de 42LB730V of de 47LB730V maar kan nergens een gaming test zien met een ps3 dan wel een ps4 hoe zit het met de input lag van deze modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
bartburg schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:00:
ik zit te kijken naar de 42LB730V of de 47LB730V maar kan nergens een gaming test zien met een ps3 dan wel een ps4 hoe zit het met de input lag van deze modellen?
Deze video is van de 55LB7200, volgens mij de Amerikaanse variant van de 700v en 730v:
https://www.youtube.com/watch?v=45HUiVaHRVc#t=153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
frozen_fire schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:02:
[...]

Hier staat dat de LB670V en LB671V een 200Hz paneel hebben met een MCI van 700Hz. Kan dat wel? Is het niet zo dat de MCI altijd een geheel veelvoud is van de Hz van het paneel?
Nee hoor, dat is niet vreemd. Het is overigens geen veelvoud maar een optelsom van technieken die LG MCI noemt. Deze technieken hoeven trouwens niets met Hz te maken te hebben.

Hoogstwaarschijnlijk zal het hier overigens om paneel met een frequentie van 100Hz gaan waar Black Frame Insertion wordt toegepast om tot het pseudo 200Hz paneel te komen net zoals de 2012 en 2013 modellen. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de serie 6 modellen met een "pseudo 100Hz" paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag de LG 55UB850V besteld, een UHD uitvoering dus. Ben zeer benieuwd en zal mijn bevindingen hier zeker plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-04 21:39
kazuka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:26:
Vandaag de LG 55UB850V besteld, een UHD uitvoering dus. Ben zeer benieuwd en zal mijn bevindingen hier zeker plaatsen :)
Heeft dat toestel een HDMI 2.0 poort? Op de duitse site staat dat er 1 van hdmi 2.0 support. Op de Nederlandse sites kan ik dat nergens vinden. Toch wel belangrijk lijkt me voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BlacKstaR- schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:52:
[...]

Heeft dat toestel een HDMI 2.0 poort? Op de duitse site staat dat er 1 van hdmi 2.0 support. Op de Nederlandse sites kan ik dat nergens vinden. Toch wel belangrijk lijkt me voor de toekomst.
Dat zag ik ook inderdaad. Heb de handleiding van het toestel even van de LG UK site gehaald en daar vond ik dit over de hdmi poorten:

LGUB850V-HDMI

Dan lijkt het me dat er hdmi 2.0 poorten opzitten, althans de hdmi3 aansluiting. 1.4 ondersteund toch geen 4k@60Hz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
kazuka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:36:
[...]

Dat zag ik ook inderdaad. Heb de handleiding van het toestel even van de LG UK site gehaald en daar vond ik dit over de hdmi poorten:

[afbeelding]

Dan lijkt het me dat er hdmi 2.0 poorten opzitten. 1.4 ondersteund toch geen 4k@60Hz ?
Klopt maar je wilt er toch zeker van zijn dat het ook op Nederlands model zit. Soms heb je van die kleine dingen die zitten op het Duits model en weer ontbreken op het Nederlands model, vooral bij LG is dat vaak. In dezelfde handleiding staat:

Een extern audioapparaat dat ondersteuning
biedt voor SIMPLINK en ARC, moet op de
HDMI(4K@60Hz)/DVI IN 2 (ARC) worden
aangesloten.
Bij aansluiting met een High Speed HDMIkabel
zorgt het externe audioapparaat met ARCondersteuning
ervoor dat optische SPDIF wordt
uitgevoerd zonder extra optische audiokabel, en
ondersteunt dit apparaat de SIMPLINK-functie.

Dus dan kun je denk ik vanuit gaan dat het er op zit. Dan is het wel een interessante TV voor 1400 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door BlacKstaR- op 13-05-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zie net dat ik nu wel de handleiding kan downloaden van de NL LG site, dat lukte me vanmiddag niet. Daar staat inderdaad ook dat de HDMI3 aansluiting een HDMI 2.0 poort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als het Amerikaanse model 55LB7200 gelijk is aan de 55LB730 hier, dan zijn er helaas een aantal negatieve reviews over ongelijke backlight. Er zijn mensen die deze tv hebben waar goed te zien is dat er donkere stroken zichtbaar zijn bij egale stukken in het beeld.

Hier een link: http://www.amazon.com/rev..._pr_viewpnt#RHJ5FK4RI7XE5

Ik hoop dat het meevalt, want ik zou deze tv graag willen aanschaffen

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-04 23:45

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

IPS panelen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrielCC
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04 18:27
kazuka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:26:
Top! Ik ben benieuwd naar je bevindingen! Ik twijfel namelijk nu nog tussen de Samsung HU7500 en de LG UB850V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 16:20
Ik heb m ook besteld!
€1400 voor een 55'' UHD TV met WebOS kon ik niet laten liggen.
http://www.plattetvdiscou...tv/lg/55-inch/lg-55ub850v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
En ik heb hem ook besteld maar is 1 hdmi 2.0 poort niet wat weinig?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 16:20
melk0r schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:55:
Ik sluit niet zoveel aan op de tv, ci+ module, netflix en webos geven me genoeg mogelijkheden denk ik.
DVD's heb ik al jaren niet meer, en een setup box wil ik niet.
Ik maak me eerder zorgen over het streamen van 4k over wifi eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
libero schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:59:
[...]

Ik sluit niet zoveel aan op de tv, ci+ module, netflix en webos geven me genoeg mogelijkheden denk ik.
DVD's heb ik al jaren niet meer, en een setup box wil ik niet.
Ik maak me eerder zorgen over het streamen van 4k over wifi eigenlijk.
Dat dacht ik ook, over op de CI+, alleen houdt dit bij UPC in dat ik mijn contract moet vernieuwenen dus meer moet gaan betalen per maand omdat ze de contracten hebben aangepast :( . Iemand nog tips O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
melk0r schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:55:
Nee die heb 1 sluit je aan de bron die 4k@60hz kan versturen, de rest zijn 1.4 poorten dat is voldoende voor de rest. Verder zijn er weinig apparaten die 4K@60hz kunnen versturen laat staan coderen. Zover ik weer zijn er nog geen videokaarten die HEVC ondersteunen. Dus als je 4K@60hz wilt afspelen zou je gebruikt moeten maken van een SD kaart of externe HDD zodat je TV het kan afspelen.

HDMI 2.0 is gewoon handig voor de toekomst, zodat je weet dat je TV niet over enkele jaren al weer te oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Weet iemand wat voor processor er in die LG UB850V zit? Bij vergelijkbare Samsung tvs lees ik termen als quad-core processor (lekker snel dus) maar bij LG kan ik er niets over vinden.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrielCC
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04 18:27
melk0r schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:09:
Weet iemand wat voor processor er in die LG UB850V zit? Bij vergelijkbare Samsung tvs lees ik termen als quad-core processor (lekker snel dus) maar bij LG kan ik er niets over vinden.
Valt inderdaad niet veel over te vinden. Op homecinemamagazine.nl wordt gesproken over een H14 UHD-processor, terwijl de full HD modellen een M14 processor aanboord hebben. Wat dat betekent mag joost weten, maar de UHD modellen hebben dus waarschijnlijk een andere processor aan boord (hopelijk snellere) dan de full HD modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door CyrielCC op 13-05-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 20:28
Arrien schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:18:
Als het Amerikaanse model 55LB7200 gelijk is aan de 55LB730 hier, dan zijn er helaas een aantal negatieve reviews over ongelijke backlight. Er zijn mensen die deze tv hebben waar goed te zien is dat er donkere stroken zichtbaar zijn bij egale stukken in het beeld.

Hier een link: http://www.amazon.com/rev..._pr_viewpnt#RHJ5FK4RI7XE5

Ik hoop dat het meevalt, want ik zou deze tv graag willen aanschaffen
Ik heb de vraag bij lg Nederland neer gelegd. Kwam verschillende YouTube filmpjes tegen waar dit echt enorm zichtbaar is.
Wat ik wel vreemd vind is dat de 730v direct led zou zijn en dit probleem dus niet zou moeten hebben. Ook in de coolblue "review" zie je dit verschijnsel totaal niet. Dus ik denk dat de 7200 een ander model is dan de 730v.
Zodra ik antwoord heb van LG Nederland, laat ik het weten.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Er is kennelijk ook onduidelijkheid over het aantal hdmi poorten van de LG UB850V..veel sites melden 4 poorten, bij LG zelf staat 3 als je tvs gaat vergelijken maar de uitgebreide specs uitvouwen werkt niet op de NL site.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Die 4K TV van LG uit 2013 met Nano LED heeft dus last van banding issues...

http://www.avforums.com/r...hd-led-lcd-tv-review.9441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:12
Bij die LGUB850V, krijg je ook nog een kleine 28" tv erbij haha
Dat maakt het allemaal wel erg voordelig.
Hoeveel zou die kleine tv waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

melk0r schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:27:
Er is kennelijk ook onduidelijkheid over het aantal hdmi poorten van de LG UB850V..veel sites melden 4 poorten, bij LG zelf staat 3 als je tvs gaat vergelijken maar de uitgebreide specs uitvouwen werkt niet op de NL site.
De screenshot die ik een paar posts terug heb geplaatst is van de UB850V en daar staan 4 HDMI poorten op, waarvan poort 3 HDMI 2.0 is.

Leuk dat meer mensen hem bij dezelfde store met mooie dagaanbieding besteld hebben :P Een uur nadat ik besteld had stond de aanbieding er niet meer bij.

Hopelijk is de levertijd niet al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Sparkiezz schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Dat dacht ik ook, over op de CI+, alleen houdt dit bij UPC in dat ik mijn contract moet vernieuwenen dus meer moet gaan betalen per maand omdat ze de contracten hebben aangepast :( . Iemand nog tips O-) ?
Daar zit ik dus ook mee. Las wel op internet dat als je de klantenservice belde dat je het zonder abonnements wijziging kon aanpassen. Kan het even niet zo snel vinden waar dat gezegd word

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
RedDragon schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:10:
[...]

Daar zit ik dus ook mee. Las wel op internet dat als je de klantenservice belde dat je het zonder abonnements wijziging kon aanpassen. Kan het even niet zo snel vinden waar dat gezegd word
Dat heb ik geprobeerd, maar ze lieten mij weten dat ze dat niet "kunnen" (lees: willen) zonder het abonnement te wijzigen. Maar mocht je dat ergens vinden, dan hoor ik het graag, dan gaan we gewoon nogmaals bellen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sparkiezz op 14-05-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld door de review van de lb7200, dus de Amerikaanse versie van de 730v. Maar het is er maar 1. Ik kan nog te weinig vinden over de 730v zelf. Sowieso nog even wachten en reviews lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-04 09:54
Bro's gezien ik gister met precies hetzelfde als jullie kampte, Ik heb ook de UB850V besteld voor 1400 euro. Heb vandaag LG gebeld want moest zeker weten of hij HDMI 2.0 heeft anders kan ik hem weer terugsturen.

Hij heeft 1x HDMI 2.0 en 3x HDMI 1.4

Dus its all good! Ben benieuwd wanneer ik die van mij binnenkrijg. Also hoe werkt het nou precies met die Displaypoorten op de Geforce serie, is dat een converter aansluiten die DP naar HDMI doet en dan aan HDMI 2.0 zou je dan 4K op 60FPS kunnen krijgen?

Also vergeet niet : Je krijgt een gratis 28 inch smart tv en game pakket. Kan je mooi weer verkopen is hij nog wat goedkoper!
http://www.lg.com/nl/winningdeals-nl

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper 99 op 14-05-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Gisteren de 55lb670v gekocht en helaas bij aankomst thuis, sprongen de tranen in m'n ogen van de achtergrond verlichting van het scherm.
Je kan letterlijk de beugels ( die het scherm vasthouden ) zien zitten. Op z'n 10 cm vanuit de rand zie je de zwarte rand lopen.
Tevens is elke hoek donker.

Met normaal tv kijken heb je hier geen last van maar in de menu's ( welke je met WebOS best veel gebruikt )
is dit zeer storend.

Op de foto is het nog niet eens zo heel duidelijk maar in RL wel.
Tevens over het gehele scherm witte puntjes ( geen idee of dat de led-jes zijn )

Afbeeldingslocatie: http://www.sneakie.net/lg/foto3.JPG

Deze gaat morgen retour winkelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat is dus waar ik al een beetje bang voor was.
Aan de andere kant heb ik zoiets van... als je het tijdens het reguliere TV kijken niet merkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Niet online
Ik heb gisteren toch nog om 23.50 ook de 55UB850V besteld. Wel gekozen voor overmaken om een paar dagen te winnen, want ik kan nog echt nergens reviews of gebruikerservaringen vinden.

Hopelijk gebruikt deze tv een beter paneel, en misschien loopt WebOS er nog iets soepeler op dan op de goedkopere modellen.

Zou het beeld met 720P en 1080P makkelijk opgeschaald worden of zou een gewone HD tv normale tv uitzendingen en HD films/series beter laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Arrien schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:39:
Ik heb gisteren toch nog om 23.50 ook de 55UB850V besteld. Wel gekozen voor overmaken om een paar dagen te winnen, want ik kan nog echt nergens reviews of gebruikerservaringen vinden.

Hopelijk gebruikt deze tv een beter paneel, en misschien loopt WebOS er nog iets soepeler op dan op de goedkopere modellen.

Zou het beeld met 720P en 1080P makkelijk opgeschaald worden of zou een gewone HD tv normale tv uitzendingen en HD films/series beter laten zien?
Met de upscalling is het gewone beeld sowieso beter dan bij gewone HD tv's. Daar hoef je niet bang voor te zijn, het kleine broertje de 9709 kreeg kwa beeld geweldige reviews echter waren er wel problemen met banding hoop dat deze tv dat niet heeft, er zijn namelijk nog niet echt reviews ofzo die daar wat over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
kx22 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:16:
Bij die LGUB850V, krijg je ook nog een kleine 28" tv erbij haha
Dat maakt het allemaal wel erg voordelig.
Hoeveel zou die kleine tv waard zijn?
Gezien het plaatje wat je ziet bij de actie zou ik verwachten dat het gaat om deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
Weet iemand ook al wanneer de webOS Store beschikbaar is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Zojuist de 60LB730v besteld bij allesvoortv.nl. De prijs is 1899, ik kreeg na een prijsaanvraag een aanbod voor 1599. En bedankt... Eind volgende week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Arrien schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:39:

Van wat ik kan vinden hebben de 4K modellen van LG een quadcore i.p.v. een dualcore processor. Nou wordt er natuurlijk ook meer gevraagd dus of WebOS ook echt soepeler loopt zullen we denk ik proefondervindelijk vast moeten gaan stellen :)

Was alvast gaan zoeken naar wat mooie 4K content en h265/HEVC gecodeerde films om dadelijk uit te proberen. Ben ook benieuwd naar de ingebouwde mediaplayer. En hopen op een mooie Plex App uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591515

Ik heb sinds maandag de 42lb730v. Ik zal een deze dagen mijn ervaringen delen. Ik las kort over de backlight problemen die deze tv zou hebben, ik ervaar ze niet zo. Ik zal er thuis nog eens extra opletten. Zwart waardes zijn overigens echt top. Stay tuned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
kazuka schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:30:
[...]

Van wat ik kan vinden hebben de 4K modellen van LG een quadcore i.p.v. een dualcore processor. Nou wordt er natuurlijk ook meer gevraagd dus of WebOS ook echt soepeler loopt zullen we denk ik proefondervindelijk vast moeten gaan stellen :)

Was alvast gaan zoeken naar wat mooie 4K content en h265/HEVC gecodeerde films om dadelijk uit te proberen. Ben ook benieuwd naar de ingebouwde mediaplayer. En hopen op een mooie Plex App uiteraard!
Waar heb je dat gevonden van die quad-core? Ik kan echt niks vinden over de processor alleen bij de specs op de expert site en daar hebben ze het over een dual core (maar volgens mij rotzooien ze maar wat aan met die specs overal).

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Nielsepiels schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:25:
Zojuist de 60LB730v besteld bij allesvoortv.nl. De prijs is 1899, ik kreeg na een prijsaanvraag een aanbod voor 1599. En bedankt... Eind volgende week geleverd.
Deze staat ook op mijn shortlist. Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Vooral dus na eerder genoemde backlight problemen.

Ik heb nog eens de webos review van Tweakers bekeken. Ze testen het daar op een 670v.
Je kunt op sommige momenten zien in de hoeken dat hij last heeft van de backlight problemen maar lang niet zo erg als eerder geplaatst is. Wellicht is het dus een incident?

[ Voor 22% gewijzigd door Michaelg op 14-05-2014 19:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Michaelg schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:11:
[...]

Deze staat ook op mijn shortlist. Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Vooral dus na eerder genoemde backlight problemen.

Ik heb nog eens de webos review van Tweakers bekeken. Ze testen het daar op een 670v.
Je kunt op sommige momenten zien in de hoeken dat hij last heeft van de backlight problemen maar lang niet zo erg als eerder geplaatst is. Wellicht is het dus een incident?
In de review van de 55LB730v zie ik niet veel dat mis kan zijn:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t7YqocL5lhk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Niet online
Heb een review gevonden voor de LG 42LB670V:

http://www.fwdmagazine.nl/fwd/155428/review-lg-42lb670v/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Weet iemand ofdat de 55UB850V full HD passive 3D heeft. Ik dacht van wel maar weet het nu niet meer zeker (ging er eigenlijk vanuit dat het standaard was bij 4K tv's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Anoniem: 591515 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:58:
Ik heb sinds maandag de 42lb730v. Ik zal een deze dagen mijn ervaringen delen. Ik las kort over de backlight problemen die deze tv zou hebben, ik ervaar ze niet zo. Ik zal er thuis nog eens extra opletten. Zwart waardes zijn overigens echt top. Stay tuned....
Graaaaaaag. Ik kan net zoals veel anderen nog niet echt reviews vinden van de TV's. Iedereen is positief over WebOS, maar de kwaliteit van de TV vind ik ook belangrijk. Ik ben niet de persoon die met een microscoop het scherm gaat bekijken. Maar tussen mijn 32'' Sony van 3 jaar geleden en een 32'' inch Samsung van vorig jaar zie je duidelijk verschil in beeld kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Jasper 99 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:28:
Weet iemand ofdat de 55UB850V full HD passive 3D heeft. Ik dacht van wel maar weet het nu niet meer zeker (ging er eigenlijk vanuit dat het standaard was bij 4K tv's)
Kieskeurig zegt van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Jasper 99 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:28:
LG = Passief
Samsung = Actief

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Splinter Cell schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:04:
[...]

LG = Passief
Samsung = Actief

;)
Volgens mij snappen jullie beide niet helemaal mijn vraag. LG heeft passive 3D ofc dat is altijd zo bij LG. Maar zijn de beelden voor elk oog 1080P of zoals bij de oude HD modelen 520P.

Bij 4K tv's zou de nieuwe standaard nu zo moeten zijn dat je eindelijk van full HD 3D kan genieten, bij de top range is het zelfs 4K resolutie voor 3D. Ik kan het alleen nergens duidelijk vinden (ook niet op de LG site enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Bij passief wordt nog steeds de resolutie verminderd.
Bij actief niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Uiteraard 1080P is verminderd tegenover 4K resolutie. Het broertje van de UB850V is dit het verhaal:

The third dimension

The 65LA970W is in its element with 3D, meanwhile. Passive 3D technology really comes into its own with UHD/4K TVs thanks to the way having twice as many lines of pixels down the picture enables passive technology to deliver a true 'lossless' 3D image from 3D Blu-rays. As well, of course, as delivering passive 3D's advantages of no flicker, minimal fatigue, greater brightness, richer colours and practically no crosstalk.

Andere review:
This being an LG TV, it inevitably uses the brand’s passive 3D technology. With HD TVs this leads to a reduction in the resolution of full HD 3D Blu-ray playback, but the extra pixels in the LG 65LA970W’s UHD screen counter this issue, enabling it to deliver a genuine full resolution 3D image.
Read more at http://www.trustedreviews...age-3#0uqdqqckOPF1SodW.99

Dus ik denk dat ik mn eigen vraag heb beantwoord. Kan me niet voorstellen dat het niet zo is, wilde het alleen zeker weten of het ook zo was bij de 850V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Helaas zo weinig info te vinden over de 850v...aardig wat mensen/tweakers die na Ibood&PTD op deze TV zitten te wachten.

Wat een achtbaan was dat 8)7 Tv kopen of niet? LG of Samsung? Dan toch maar de LG ondanks er geen HDMI 2.0 en HVEC in zat, uitverkocht, bij PTD de LG gekocht, 20.00 uur uitverkocht, 850V voor zelfde prijs, 23.00 uur order gewijzigd naar 850v 8) Nu: wachten.....

[ Voor 52% gewijzigd door deboer.bas op 15-05-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Niet online
deboer.bas schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:41:
Helaas zo weinig info te vinden over de 850v...aardig wat mensen/tweakers die na Ibood&PTD op deze TV zitten te wachten.

Wat een achtbaan was dat 8)7 Tv kopen of niet? LG of Samsung? Dan toch maar de LG ondanks er geen HDMI 2.0 en HVEC in zat, uitverkocht, bij PTD de LG gekocht, 20.00 uur uitverkocht, 850V voor zelfde prijs, 23.00 uur order gewijzigd naar 850v 8) Nu: wachten.....
Hier precies hetzelfde, ik wil altijd precies weten wat ik koop, en het is toch een hoop geld.

Aan de andere kant heb je natuurlijk garantie, en zal je hem misschien makkelijk omgeruild krijgen voor een andere als er echt problemen mee zouden zijn. En ik denk dat je hem nog lang door zou kunnen verkopen voor 1500 euro of zo. De prijzen liggen nu weer boven de 2000 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
deboer.bas schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:41:

Haha same :P Alleen ik had al besloten van nee die Samsung heeft geen passive 3D (vooral dual play lijkt me gewoon lachen) dus die wordt hem niet. De LG geen hdmi 2.0 wordt hem ook niet, hey kijk een 850v hmm geen hdmi 2.0 ow toch wel nee niet ow wel :P gasten bij LG zelf wisten het pas na een kwartier zoeken. Maar 1400 (+ die 28 inch verkopen) is wel echt een zeer goede prijs voor een 4K met passive 3D en de juiste Codecs. Echt zoveel beter dan het 2013 LG model wat een miskoop zou zijn in mijn ogen (als je future proof wil zijn). Ik hoop dat er reviews komen die nog even beamen dat het een top koop is :D! Also weet iemand hoe het nou zit met Displayport naar HDMI 2.0 zou dat dan wel 4K @60Fps kunnen doen of moeten we echt wachten op HDMI 2.0 Videokaarten.

https://developer.nvidia....gh-resolution-development

Er zit namelijk geen DP 1.2a op het scherm zelf lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkie88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-02 08:47
Wat is jullie ervaring eigenlijk wat betreft WK acties en korting op TVs? Ik ben op dit moment namelijk aan het kijken voor de 42 inch lb730V en vroeg me af of het t waard is eventueel nog een maandje te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
Menkie88 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:11:
Wat is jullie ervaring eigenlijk wat betreft WK acties en korting op TVs? Ik ben op dit moment namelijk aan het kijken voor de 42 inch lb730V en vroeg me af of het t waard is eventueel nog een maandje te wachten.
Heeft de mediamarkt of saturn eind deze maand geen vakantiegeld-actie :? Mijn ervaring is dat de prijs van televisies de eerste maanden nog relatief hoog is, na twee of drie maanden is de prijs stabiel tot dat het product EOL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-04 12:59
Weet iemand wat de input lag is van de LB730v?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Aangezien ik toch even moet wachten voordat ik tijd heb om de tv terug te brengen heb ik er vanavond een update opgezet.
Nu is de store bruikbaar in NL.
Zo op het eerste oog staan er best veel apps in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
passie2009 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:43:
Aangezien ik toch even moet wachten voordat ik tijd heb om de tv terug te brengen heb ik er vanavond een update opgezet.
Nu is de store bruikbaar in NL.
Zo op het eerste oog staan er best veel apps in.
He, ik heb net de lg store geprobeerd maar ik krijg nog steeds de melding "coming soon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
sprintkanon schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:03:
Weet iemand wat de input lag is van de LB730v?
Dat wil ik ook graag weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Lijkt er dus op dat het probleem met het backlight een incident is. Het model dat Sim getest heeft, heeft duidelijk minder last hiervan en is in mijn ogen te verwaarlozen (lees: inherent aan de techniek).
Mensen die duidelijke "balken" in beeld hebben met hun 670V zou ik adviseren om het toestel om te laten ruilen. Ben erg benieuwd naar de eerste reviews van de 730V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Heeft iemand de Magic Remote in combinatie met KPN itv settopbox werkt dit?
en kun je hdmi1 ook laten zien als de input van live tv/electronische gids?

inputlag is uit de review te halen die nu door tweakers is gemaakt die komt neer op 30ms als je de tv hebt geoptimaliseerd.

[ Voor 28% gewijzigd door bartburg op 16-05-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Michaelg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:08:
Lijkt er dus op dat het probleem met het backlight een incident is. Het model dat Sim getest heeft, heeft duidelijk minder last hiervan en is in mijn ogen te verwaarlozen (lees: inherent aan de techniek).
Mensen die duidelijke "balken" in beeld hebben met hun 670V zou ik adviseren om het toestel om te laten ruilen. Ben erg benieuwd naar de eerste reviews van de 730V.
Daar lijkt het niet op.
De 55" versie heeft overduidelijk een probleem met de backlight. De versie die hier getest is is een 42" welke dat probleem niet of minder heeft.
Sparkiezz schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:55:
[...]

He, ik heb net de lg store geprobeerd maar ik krijg nog steeds de melding "coming soon".
Heb je de tv een update gegeven ?
Bij mij draait deze nu versie 3.3.28 uit mijn hoofd
correctie het moet zijn Software_File(Version_03.23.08).zip

http://www.lg.com/lgecs.d...12536-b1-a1.zip&TC=DwnCmd

[ Voor 11% gewijzigd door passie2009 op 16-05-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
passie2009 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:44:
[...]

Heb je de tv een update gegeven ?
Bij mij draait deze nu versie 3.3.28 uit mijn hoofd
correctie het moet zijn Software_File(Version_03.23.08).zip

http://www.lg.com/lgecs.d...12536-b1-a1.zip&TC=DwnCmd
Mm, dan zal ik hem ook een update moeten geven? Bij mij staat er ook nog steeds 'coming soon'.. Moet je dat los downloaden of kan je niet ergens een update knopje vinden in webos?

[ Voor 6% gewijzigd door creapYYY op 16-05-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
creapYYY schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:06:
[...]

Mm, dan zal ik hem ook een update moeten geven? Bij mij staat er ook nog steeds 'coming soon'.. Moet je dat los downloaden of kan je niet ergens een update knopje vinden in webos?
Onder instellingen -> algemeen - > tv info , staat een update button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
passie2009 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Onder instellingen -> algemeen - > tv info , staat een update button
Super, ga vanavond gelijk kijken. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bartburg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:27:

inputlag is uit de review te halen die nu door tweakers is gemaakt die komt neer op 30ms als je de tv hebt geoptimaliseerd.
Is er überhaupt ergens een lijst met welke settupboxen te programmeren zijn?
Ik kijk via Caiway naar glasvezel. Hierdoor moet er helaas weer z'n vervelend kastje tussen |:(
Zou inderdaad makkelijk zijn als het met de remote werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
bartburg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:27:
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, als het antwoord nog niet door iemand anders gegeven is zal ik het uitzoeken zodra mijn tv binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
sehnugr schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar, als het antwoord nog niet door iemand anders gegeven is zal ik het uitzoeken zodra mijn tv binnen is
op de site en de support van de magic remote van LG heb ik het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zou best handig zijn om daar een lijstje van te maken.
De Caiway maakt gebruik van een Entone kastje. Gewoon een merk wat hun gebruiken.
Al zou het wel uitermate handig zijn als je maar één afstandbediening kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 00:47
Waar kan ik de ingang laten selecteren als PC? Ik krijg het namelijk niet gevonden...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Kuhr89 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:54:
Waar kan ik de ingang laten selecteren als PC? Ik krijg het namelijk niet gevonden...
In het menu staat een icoontje ( soort tulp stekkertje) hier kan je de ingangen selecteren.
Anders in webOS het hdmi icoontje vinden dan kan je het daar ook selecteren.

overigens als je je pc aansluit zoomt de tv in waardoor je niet alles ziet.
Door het beeld op Bioscoop te zetten zoomt deze weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
Ik was al bijna zover om voor de LB730v te gaan, vanwege ips scherm (zitten in een carré opstelling) en webos, maar krijg nu wel de indruk dat het probleem dat passie2009 heeft, geen uitzondering is. Zie ook review van de LB7200 hieronder.

Wat denken jullie? Zijn er soms LB 730v eigenaren die dit niet herkennen? Het lijkt toch wel een LG fabricage probleem te zijn....

Ook meteen een oproep aan diegene die er al 1 hebben om een goede review te plaatsen, dat zou top zijn. Er zijn er al een aantal beloofd, maar op tweakers nog geen kunnen vinden, dus bij voorbaat dank!

Lg lb7200 55 inch first impressions review:

http://youtu.be/gXLKX8Dw5rk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
sprintkanon schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:11:
Ik was al bijna zover om voor de LB730v te gaan, vanwege ips scherm (zitten in een carré opstelling) en webos, maar krijg nu wel de indruk dat het probleem dat passie2009 heeft, geen uitzondering is. Zie ook review van de LB7200 hieronder.

Wat denken jullie? Zijn er soms LB 730v eigenaren die dit niet herkennen? Het lijkt toch wel een LG fabricage probleem te zijn....

Ook meteen een oproep aan diegene die er al 1 hebben om een goede review te plaatsen, dat zou top zijn. Er zijn er al een aantal beloofd, maar op tweakers nog geen kunnen vinden, dus bij voorbaat dank!

Lg lb7200 55 inch first impressions review:

http://youtu.be/gXLKX8Dw5rk
bah dat ziet er niet best uit kan iemand die een 2014 model heeft doorgeven of hij of zij bij een witte achtergrond zoals in het filmpje hetzelfde ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
bartburg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:57:
[...]

bah dat ziet er niet best uit kan iemand die een 2014 model heeft doorgeven of hij of zij bij een witte achtergrond zoals in het filmpje hetzelfde ervaart?
Ja dit kan ik bevestigen.
Helaas zwarte randen aan de zijkanten en alle 4 de hoeken

Zojuist met LG gesproken die mijn probleem aan de technische dienst hebben voorgelegd en deze wist mij te melden dat de TV aan de LG specificaties voldoet en dat zij er niks aan kunnen doen.
Mijn advies aan mede tweakers koop iig niet de LG 55lb670v aangezien het beeld niet om aan te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Let wel op dat het hier gaat om twee verschillende modellen he. De 670v en de 730v.
Als je bij de Specs op de site van LG gaat kijken, zie je daar duidelijk verschillen tussen deze twee. De 730v zou direct led hebben icm led plus. Dit staat niet bij de 670v dus wellicht betreft het hier verschillende panelen.

Edit: nog even een vraag. In de review van Tweakers wordt ook gezegd dat de hoeken donkerder zijn dan de rest van het paneel. Terwijl daar juist de verlichting vandaan komt. Kan het zijn dat het raster wat achter het paneel zit gewoon niet goed geoptimaliseerd is? Dus dat het met software updates verholpen zou kunnen worden?

[ Voor 34% gewijzigd door Michaelg op 16-05-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij direct led komt de verlichting toch juist niet uit de hoeken vandaan maar gewoon in zijn geheel achter het scherm?

Maar ja ook bij mijn 42lb730v zijn de hoeken wat donkerder, mij stort het niet. Ik kijk veel films en dan valt het toch weg in de zwarte balken. En bij fullscreen content is het nauwelijks opvallend aanwezig. Bij heldere beelden wat meer en bij bewegende donkere beelden zie je dit echt niet meer. Of je moet nu je dit weet hier extra op gaan letten. Maar dat zou zonde zijn, want wat geniet ik van deze tv zeg. (Ok het is mijn eerste ervaring met een goede led tv. Mijn vorige tv was een sony beeldbuis en naast dat heb ik een gare samsung led die fungeert als pc scherm)
Naast de donkere hoeken heb ik verder nog helemaal niks negatiefs ervaren met de backlight.

Zwartwaardes, ja ik vind ze goed. Ik las dat die van de 670 niet zo goed waren. Maarja wat is niet goed, vergelijk je het met plasma of met een led vandezelfde prijs klasse. De zwarte balken zijn bijna net zo zwart als de zwarte bezel eromheen. Om het eens af te stellen en te testen heb ik Gravity gekeken. Het zwart van het heelal is net zo zwart als de zwarte balken boven en onder. Sterren hebben geen last van glowing, het astronauten pakje is nog steeds stralend wit en je kan nog steeds de stoppels tellen op het gezicht van sjors clooney Dus ja ik ben enorm onder de indruk van de zwartwaardes. Ik weet iig niet waar ik nog meer op moet letten.

Voor diegene die het interesseert. 3d is awesome!! In de bios dacht ik altijd van wat is hier nou de meerwaarde van, maar die meerwaarde heb ik thuis ondekt. Wat een beleving is dat zeg, zoveel effecten die op je afkomen, het is jammer dat ik ''maar'' de 42'' heb anders was de beleving nog intenser. Ook wordt gezegd dat bij passieve 3d de kwaliteit omlaag gaat, maar dat is iig niet duidelijk waarneembaar. Ik heb het vergeleken met gravity 3d en met mijn nog ongetrainde oog heb ik geen verschil kunnen ontdekken.

Webos! Ja wat jullie al weten is dat het natuurlijk mooi, hip en vernieuwend is en dat het nog redelijk werkt ook. Ja heel soms moet je even wachten want je tv is nogsteeds geen pc. Het klinkt nou erger dan het is. Het langste wachten doe je als je je tv aanzet...dat duurt zon 23 seconden voor hij voor het eerst reageert om mijn commando. Tussen de apps en menus door moet je soms 2 keer knipperen voor hij klaar is met laden. Tuurlijk is LGstore nog dicht en wellicht wordt alles trager als je heel webos volgooit met allerlei soorten apps, maar tot nu toe is het allemaal prima te doen.

Magic remote is erg fijn. Fijner dan de gewone remote, want die is soms wat traag. Alleen zit daar dan wel weer de settings knop op zodat je toch van remote moet wisselen. Wat soms vervelend is, is dat als je de magic remote even van het beeld af richt, dat de cursor dan gelijk foetsie is, maar aan de andere kant zou het ook vervelend zijn als je begint met de film of wat dan ook dat de cursor nog even er gezellig bij blijft. Dus soms kun je het niet goed doen.

Wat is nog meer belangrijk? Voor de gamers dat de inputlag wel redelijk is. Ik heb uiteraard geen cijfers en metingen, maar toen ik even de wii aanzetten (ja ik kan niet alles tegelijk vernieuwen!!) schrok ik van de lag maar toen bedacht ik me dat ik hem nog op spelmode moest zetten en toen voelde alles weer als vertrouwt. Ik weet niet of dit voldoende is voor wiens virtuele leven er van af hangt, maar zijn er buiten Sony nog andere merken die een vrijwel inputlag vrije tv kunnen bouwen?

Verder is de kijkhoek van deze tv wel erg groot. Bij voetbal geen last van balken ook niet als de camera vlug heen en weer gaat....eigenlijk heb ik tot nu nog niks van de bekende led tv mankementen gezien....ja ok alleen bij tennis ging het even mis. Ik kan even niet op de term komen maar er waren ineens meerdere tennisballen in beeld. Echter niet geprobeerd dit op te lossen, het zal vast wel mogelijk zijn.

Tot slot ik heb ook dat filmpje gezien lb7200. Ik denk niet dat dat de amerikaanse 730v is maar de 670v, daar de voet anders is. Nogmaals ik ben superblij met deze tv. Hij heeft mij niet teleurgesteld. Voor 800 nog wat euro was dit een buitenkansje die ik niet kon laten liggen. Verder je moet niet alles erg willen vinden denk ik zo.

Ik ben laaaaang bezig geweest met het zoeken naar de ideale tv, maar die bestaat gewoon niet. Waar er model 1 excelleert in iets zakt hij ergens anders weer door de mand. Je betaald een hoop geld en dan vewacht je gewoon een foutloze tv te krijgen, maar zelfs bij de duurste modellen zijn er dingen aan te merken. Met welke minpunten kun je leven en met welke niet. Tot zover deze levensles van mijn kant.

Mochten er vragen zijn stel ze gerust, ik zal een klein beetje moeite doen deze te beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Anoniem: 591515 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:44:
Bij direct led komt de verlichting toch juist niet uit de hoeken vandaan maar gewoon in zijn geheel achter het scherm?

Tot slot ik heb ook dat filmpje gezien lb7200. Ik denk niet dat dat de amerikaanse 730v is maar de 670v, daar de voet anders is.
In tegenstelling tot wat er op de site van LG staat, heeft de 670v blijkbaar ook direct led. Blijkbaar zijn de zones gewoon niet goed afgesteld, anders was dit probleem er niet.

Verder denk ik inderdaad ook dat de lb7200 gelijk is aan de 670.

Zou je voor mij een foto willen/kunnen maken op het. Moment dat je Netflix opstart (dus het egale rode scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://freebits.nl/image/yI

Ik moet wel zeggen dat het netflix logo en het gebied erom heen meer glowt dan dat ie irl doet.

edit: Ik weet niet echt wat ik fout doe, maar als je de link kopieert dan moet het ook wel lukken

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 591515 op 16-05-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
Thx Moroguna voor de uitgebreide review!
Nog 1 vraagje; hoeveel spiegelt het scherm?

Kan overigens je foto niet "zien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Thnx voor de foto. Ziet er echt stukken beter uit dan beelden die ik van de 670v heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sprintkanon schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:55:
Thx Moroguna voor de uitgebreide review!
Nog 1 vraagje; hoeveel spiegelt het scherm?

Kan overigens je foto niet "zien".
Link slepen naar nieuw venster en dan zie je de foto als het goed is. Het scherm spiegelt wel wat. Vooral bij een zwart scherm ben je zelf volop op tv. Voor de rest niet heel erg storend

Edit!!! Nog heel even wat toevoegen over het spiegelen. Mijn tv staat vlak bij het raam, en nu stond de zon er op en dat spiegelde wel wat erger. Normaal als ik tv ga kijken doe ik gelijk de gordijnen dicht ook overdag, dus vandaar dat ik dat even niet mee nam met het eerdere antwoord.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 591515 op 17-05-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
Mooi, zie de foto nu ook. Misschien dat de snelheid van de webos beter is met netwerkkabel....in ieder geval weer enthousiast geworden over de 730v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Niet online
Zijn er al mensen hier die de 4K 55UB850V besteld hadden bij plattetvdiscounter en deze al binnen hebben?

Hij staat bij veel winkels op voorraad, maar echt nergens is er nog een review of gebruikerservaring te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Arrien schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:14:
Zijn er al mensen hier die de 4K 55UB850V besteld hadden bij plattetvdiscounter en deze al binnen hebben?

Hij staat bij veel winkels op voorraad, maar echt nergens is er nog een review of gebruikerservaring te vinden...
Helaas. Vorige week dinsdag bij PTVD besteld maar toen stond de levertijd op meer dan 5 dagen. Dus ik hoop dat hij komende week ergens wordt geleverd. Zag ook dat hij niet door TNT post maar door een elektronica koerier wordt verstuurd (alle TV's groter dan 50" blijkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
Kan je in Webos ook een directory/folder op een nas als snelkoppeling opvoeren?
Nu zie ik op demonstraties alleen hdmi 1 voorbij komen.

Moroguna, heb je dat al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Ze krijgen vrijdag 23 mei er 48 binnen die gelijk allemaal verstuurd worden. Denk dat dat alle tweakers hier zijn :P !! Maar wordt dus wachten tot over 2 weken maandag 26 mei gok ik. Dan kan de discussie losbarsten. Misschien zitten hier een paar gelukkige die de TV hebben besteld toen hij nog op voorraad was?

Gaat iedereen hier gebruik maken van Netflix voor 4K content? Of is er ergens een mooie DL site voor 4K content (zie het eigenlijk niet zo veel.) Verder ben ik ook heel benieuwd naar de Input lag en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:07

Bjk

Vandaag een LG 47LB630V gekocht, prachtig toestel. Nu ontvang ik thuis TV via internet over glasvezel. Daaraan zit een amino met een ouderwetse afstandbediening. Helaas pakt WebOS mijn afstandbediening niet over. (Decoder gekozen, fabrikant amino gekozen en afstandbediening type 1 en 2 geprobeerd) Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sprintkanon schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:39:
Kan je in Webos ook een directory/folder op een nas als snelkoppeling opvoeren?
Nu zie ik op demonstraties alleen hdmi 1 voorbij komen.

Moroguna, heb je dat al getest?
Nope, ik heb geen nas. Alleen mediaspeler die streamt van de pc. Dus ik kan je hier niet meehelpen. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bjk schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:15:
Vandaag een LG 47LB630V gekocht, prachtig toestel. Nu ontvang ik thuis TV via internet over glasvezel. Daaraan zit een amino met een ouderwetse afstandbediening. Helaas pakt WebOS mijn afstandbediening niet over. (Decoder gekozen, fabrikant amino gekozen en afstandbediening type 1 en 2 geprobeerd) Iemand tips?
Ik kijk ook over glasvezel met een Entone kastje. Ik ben ook wel benieuwd of dit werkt.
Anders ga ik misschien wel lekker weer over de coax kijken. Zoveel TV kijk ik toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Hier mensen die al een idee hebben voor 4K tv via pc? IS er nou al een oplossing voor of echt helemaal niet? Ik hoopte dat misschien met Displayport naar Hdmi 2.0 adapter dingen mogelijk waren maar ik begrijp dat dat niet werkt vanwege MST vs SST. Waarbij DP eigenlijk bedoelt is voor het aansturen van meerdere monitors, en voor single aansturen maximaal 1080P kan. Klopt dat?

Verder was ik benieuwd naar het volgende (dit vraag ik me al lang af), moet je je desktop resolutie op de TV maximaal zetten als je daadwerkelijk gebruik wil maken van de hoogste resolutie. Stel ik heb backgroud/desktop instellingen op 1080P en ik ga een 4K film kijken dan schakelt de TV niet over naar 4K modus volgens mij betekent dat dat het materiaal downscalled wordt? Zelfde voorbeeld bij standaard full HD tv's als je 720P instelling gebruikt en je kijkt 1080P werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik neem aan dat huidige videokaarten gewoon direct via een HDMI kabel aangesloten worden maar dat je dan 4k@30Hz hebt. Dus dan wordt het wachten op kaarten met een HDMI 2.0 aansluiting denk ik?

https://developer.nvidia....gh-resolution-development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vandaag hebben de ouders hun 42LB630V van iBood binnengehad en ik heb deze geïnstalleerd.
Wat opvalt is vooral de goede beeldkwaliteit voor die prijs (450€), degelijk geluid, toffe bediening en interface, uitgebreide beeldinstellingen (zelfs motion compensation af te regelen !), mooi uiterlijk en makkelijke installatie. Eigenlijk had ik het niet zo goed verwacht, ook al was ik enthousiast over WebOS en de nieuwe LG TV's.

Wat ik minder leuk vind is het ontbreken van de Magic Remote (40€ bij amazon.de) en dat alle analoge stekkers naar achter steken (nogal moeilijk met simpele beugels).

Wel handig is dat je tijdens installatie een USB keyboard kunt aansluiten als je bv. je Wifi-wachtwoord wilt typen of de zenders hernoemen. Binnenkort halen de ouders ook nog digitale TV en dan ga ik de opnamefuncties ook eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597236

Hallo,

Ik heb een lg730V aangeschaft. Zeer mooie televisie.

Ik heb alleen een probleem. Als ik smart share op de computer wil installeren lukt dat. Als Smart share opstart gaat het even goed waarna ik het bericht SamrtShare DMS werkt niet meer met volgend rapport.

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: SmartShareDMS.exe
Versie van toepassing: 2.0.1307.803
Tijdstempel van toepassing: 522effce
Naam van foutmodule: combase.dll
Versie van foutmodule: 6.2.9200.16420
Tijdstempel van foutmodule: 505a976e
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0002674e
Versie van besturingssysteem: 6.2.9200.2.0.0.256.103
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 55bd
Aanvullende informatie 2: 55bdb125e5f5eebba32ff4470f6d6db1
Aanvullende informatie 3: 264c
Aanvullende informatie 4: 264c961ff3852e1cc86e6a8f3a68acfe

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=190175

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Hoe te handelen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet Edwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marctraider
  • Laatst online: 29-04 12:02
Zocht een nieuwe TV en 39 inch leek me de beste maat, heb dus een 39LB650V besteld. Is pas in de eerste week juni leverbaar blijkbaar. En alle sites geven aan 'Op voorraad' totdat ik er navraag na doe en dan veranderen ze het opeens naar 'Niet voorradig'

Wil je dus een tv van deze nieuwe lijn bestellen ben ik bang dat je verrast kan worden door de levertijd. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
@edwin
Welke variant (schermgrootte) van de 730v heb jij gekocht? En heb jij ook last van de backlight problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Marctraider schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:46:
Zocht een nieuwe TV en 39 inch leek me de beste maat, heb dus een 39LB650V besteld. Is pas in de eerste week juni leverbaar blijkbaar. En alle sites geven aan 'Op voorraad' totdat ik er navraag na doe en dan veranderen ze het opeens naar 'Niet voorradig'

Wil je dus een tv van deze nieuwe lijn bestellen ben ik bang dat je verrast kan worden door de levertijd. Wie weet.
Waarom niet de marginaal grotere maar even dure pricewatch: LG 42LB650V Zilver die wel op voorraad is ? Voor die 5cm in de breedte ofzo hoef je het niet te doen tenzij het nipt zou moeten passen, maar dan heb je hem wel morgen ipv. over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
Anoniem: 597236 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:00:
Hallo,

Ik heb een lg730V aangeschaft. Zeer mooie televisie.

Ik heb alleen een probleem. Als ik smart share op de computer wil installeren lukt dat. Als Smart share opstart gaat het even goed waarna ik het bericht SamrtShare DMS werkt niet meer met volgend rapport.

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: SmartShareDMS.exe
Versie van toepassing: 2.0.1307.803
Tijdstempel van toepassing: 522effce
Naam van foutmodule: combase.dll
Versie van foutmodule: 6.2.9200.16420
Tijdstempel van foutmodule: 505a976e
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0002674e
Versie van besturingssysteem: 6.2.9200.2.0.0.256.103
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 55bd
Aanvullende informatie 2: 55bdb125e5f5eebba32ff4470f6d6db1
Aanvullende informatie 3: 264c
Aanvullende informatie 4: 264c961ff3852e1cc86e6a8f3a68acfe

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=190175

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Hoe te handelen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet Edwin.
Plex media server al eens geinstalleerd?

Kan iemand al bevestigen dat de 2014-serie van LG werkt met UPC CI+ module?

[ Voor 90% gewijzigd door Termi op 22-05-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marctraider
  • Laatst online: 29-04 12:02
Phuncz schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:09:
[...]

Waarom niet de marginaal grotere maar even dure pricewatch: LG 42LB650V Zilver die wel op voorraad is ? Voor die 5cm in de breedte ofzo hoef je het niet te doen tenzij het nipt zou moeten passen, maar dan heb je hem wel morgen ipv. over een maand.
nipt passend en alsnog een upgrade van een 32 inch met 5+ cm rand die ik nu hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355346

Ik kan bevestigen dat de 630V samen werkt met CI+ incl interactieve TV en VoD van Ziggo.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 355346 op 22-05-2014 11:34 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste