Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

PC valt uit na 29 minuten en aantal seconden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in topic tital staat te lezen, mijn pc valt uit in 29 minuten en een aantal seconden. Heb energiebeheer uitgeschakeld en ik ben constant bezig geweest aan m'n pc, dus hij is altijd actief geweest, toch valt die steeds uit. Waarschijnlijk niet echt een bekend probleem, want ik vind nergens iets over in google. Ik denk dat het aan mijn 24' scherm ligt, maar ben ik ook niet meer zeker van, want alles werkt eigelijk wel goed, alleen valt mijn pc niet uit als ik een 17" scherm gebruik.

Hier mijn vorig topic, daar werd ik wel verlost van het probleem, door de pc in een aparte stekker te doen, maar na aantal weken is het uitvallen opnieuw begonnen.

Ik heb nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp ook niet, verder de asus moederkaart via de bios op optimaal gezet, helaas werkte dat ook niet. Andere kabels getest, werkt ook niet.

Het is erg moeilijk de échte oorzaak te vinden.

Misschien moet ik toch maar het risico nemen om nog maar eens een 100 euro voeding te kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 14:29 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Kleine monitor tijdelijk blijven gebruiken, dan weet je of het hier aan ligt,

Voeding lenen, en testen. Zeker omdat je eerst ook stroom problemen had.

Een ubuntu livecd proberen, van de cd opstarten, dan weet je of het aan je windows ligt.

[ Voor 19% gewijzigd door jan99999 op 13-04-2014 14:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2018 16:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2018 16:30 ]