Buitenlandse TV series zomer 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 65.816 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de nieuwe series kijk ik alleen nog Gang Related, de rest zijn nieuwe seizoenen van al bestaande series, 14 juli nieuw seizoen Utopia *O*

The Strain komt er ook aan, die pak ik wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Awesomesauce! American Gods - Dat boek van Neil Gaiman, een van de meest geniale schrijvers ooit, zeg maar - wordt omgetoverd in een serie! Ik ben wel een beetje huiverig over het netwerk waar het uitgezonden wordt. Starz! heeft weinig series waar van ik denk 'WOW!'...

http://tvbythenumbers.zap...rican-gods-series/278786/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:32:
Awesomesauce! American Gods - Dat boek van Neil Gaiman, een van de meest geniale schrijvers ooit, zeg maar - wordt omgetoverd in een serie!
:D

Ik kijk het wel even aan trouwens, was zelf heel enthousiast toen de boeken van Terry Goodkind in een serie kwamen, maar daar weken ze na 2 afleveringen al zo van het verhaal af en dat beviel me niet en dan druk ik mij voorzichtig uit. Idem voor wat boeken die verfilmd zijn zoals onlangs ender's game, gewoon verkrachten van het boek.

Maar gezien game of thrones kan het wel, maar ik houd bij deze mijn hart nog even vast.

Edit: holy %$#%#$, ze maken ook van de boeken van Diana Gabaldon een serie, dat is echt in mijn straatje.
Geniaal, ze hebben van 1 van deze 2 op orde lijkt me, dus dat wordt genieten. Goede omroep lijkt me, ze maken in iedergeval wel wat ik wil zien en dat is beter dan de bagger die we nu hebben als nieuwe series.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:18
Zag dat er een aflevering van Constantine was? iemand al bekeken of heb ik wat gemist :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:47:
Zag dat er een aflevering van Constantine was? iemand al bekeken of heb ik wat gemist :p
ik kan hem zo 123 niet vinden en sickbeard werkt ook niet mee. Vaag. Is het de moeite waard?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Ik vind Taxi Brooklyn ook nog wel aardig. Doet me ook nog wel een beetje denken aan het begin van Castle.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Constantine lijkt wel geinig te zijn :) Er wordt flink met filmachtige effecten gegooid, de mannelijke hoofdpersoon is een toffe antiheld en de vrouwelijke hoofdpersoon krijgt waarschijnlijk ook wel het "Raven-seal-of-approval" voor haar hoge schattigheidsfactor.

Als ze doorgaan zoals ze met de pilot hebben gedaan, dan zou dit wel eens een leuke vervanger kunnen worden voor Supernatural!
Wat helaas al heel lang niet meer supernatural is...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Ik vind Taxi Brooklyn ook nog wel aardig. Doet me ook nog wel een beetje denken aan het begin van Castle.
Dat was mijn 1ste reactie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:17:
Constantine lijkt wel geinig te zijn :) Er wordt flink met filmachtige effecten gegooid, de mannelijke hoofdpersoon is een toffe antiheld en de vrouwelijke hoofdpersoon krijgt waarschijnlijk ook wel het "Raven-seal-of-approval" voor haar hoge schattigheidsfactor.

Als ze doorgaan zoals ze met de pilot hebben gedaan, dan zou dit wel eens een leuke vervanger kunnen worden voor Supernatural!
Wat helaas al heel lang niet meer supernatural is...
Is die pilot gelekt? Dacht dat constantine pas in oktober kwam ofz?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:18
Yup, is een gelekte pilot. Wel geinig zoals Stukfruit t zegt. Ik weet alleen niet wat ik ervan moet vinden verder, het idee en de effecten zijn goed maar had de klik niet echt zoals ik dat bij Supernatural wel had. Maar kijk er zeker naar uit, hoewel dat nog wel ff zal duren.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Laten we het er op houden dat het in ieder geval redelijk lekker wegkijkt :)

Ik ben alleen een beetje bang dat ze er te veel camp in zullen stoppen (overdreven pakjes, comicbookeffecten, etc), maar dat is even afwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 06-07-2014 23:39 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh ik zie het nu ja, een week geleden al. Heb ik compleet gemist.

Het is alleen wel een 480p webrip, zo graag wil ik het nou ook weer niet zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ach, het gaat over geesten en demonen, dus het is sowieso een beetje wazig :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Orange is the new black seizoen 2 af. En wat een einde, heerlijk gedaan en gewoon zeer goed geacteerd (Vee en Rosa ftw!)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Inmiddels is de tweede aflevering van The Leftovers uit. Deze serie weet me beter te pakken dan voorgaande series met een vergelijkbaar vaag verhaal, zoals The Event. Ik weet alleen nog steeds niet welke kant deze serie op moet, maar voorlopig blijf ik deze wel volgen. Zijn er anderen die deze serie ook volgen?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:10
Spike_wolf schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:20:
Toch maar ingegeven en The Flash vast gekeken. Opzich leuk voor erbij, maar je moet er niet te veel bij nadenken, er zat echt ontzettend veel spul in dat echt nergens op sloeg, maargoed.
Wat me wel stoort is dat ze het Arrow universum nu toch echt maar vol gegooid hebben met "superkrachten". Dus aan de ene kant zitten me met een Black Canary die alleen maar leet skills en een bluetooth speakertje heeft, maar aan de andere kant hebben we de Flash en
spoiler:
iemand die het weer kan beïnvloeden en gaan we tijdrijzen 8)7
spoiler:
Jep, tijdreizen hoort er bij. Kijk maar eens naar de animated film Wikipedia: Justice League: The Flashpoint Paradox. Grote spoilers voor wat er in de serie gaat gebeuren (mbt zijn moeder) dus op eigen risico kijken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Murcielago schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:17:
Inmiddels is de tweede aflevering van The Leftovers uit. Deze serie weet me beter te pakken dan voorgaande series met een vergelijkbaar vaag verhaal, zoals The Event. Ik weet alleen nog steeds niet welke kant deze serie op moet, maar voorlopig blijf ik deze wel volgen. Zijn er anderen die deze serie ook volgen?
Jep ik, eigenlijk verdiend alles van HBO het kijken van tenminste de eerste 5 afleveringen.

De pilot van de Leftovers pakte me eigenlijk direct en daarom had ik al besloten in ieder geval het eerste seizoen te kijken, lekker mysterieus met natuurlijk de verdwijningen maar ook met de sektes enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

NitroX infinity schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:02:
[...]

spoiler:
Jep, tijdreizen hoort er bij. Kijk maar eens naar de animated film Wikipedia: Justice League: The Flashpoint Paradox. Grote spoilers voor wat er in de serie gaat gebeuren (mbt zijn moeder) dus op eigen risico kijken.
Ik heb genoeg comics gelezen om te weten dat dat er allemaal bijhoort.
Mijn punt is dat ze bij Arrow juist heel resoluut waren dat ze een realistische wereld wilde zonder super krachten en dergelijke. Dat gooide ze al half overboord met die super drug van ze omdat ze toch wat stoers en bedrijgends moesten hebben, maar "hey, drug = gee nsuperkrachten O-) ". En nu komen ze met een andere serie in hetzelfde universum en daar hebben ze dat idee helemaal om gegooid.

Het is niet dat ik geen superkrachten en dergelijke wil, in tegendeel, Ik had Canary liever wel met haar Canary Cry gezien (dan had ze in ieder geval IETS weg van Black Canary :+ ). Maar de manier waarop ze eerst resoluut "nee" zeggen, dan met een omweggetje "mwah" en nu (iig in de Flash) gewoon "okay, prima", is erg jammer. Erg zonde voor personages die we nu al in bagger vorm voorbij hebben zien komen door de eerdere restricties.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Donstil schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:38:
[...]

Jep ik, eigenlijk verdiend alles van HBO het kijken van tenminste de eerste 5 afleveringen.
Dus slecht design. Een goede serie pakt je vanaf episode 1 al, daar hoef je niet 5 afleveringen op te wachten :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e afl. van Finding Carter IMDB: Finding Carter (TV Series 2014– ) gekeken. Is een Switched at Birth achtige soapie puberale serie.

Ik las een aantal posts terug dat Gang Related een serie met rauwe actie zou zijn. Echter is het een lachertje vergeleken met Gomorra IMDB: Gomorra (TV Series 2014– ) , een Italiaanse serie zonder alle gestyleerde Hollywood franje maar rauw in de waarste zin van het woord. Alle 12 afleveringen zijn te vinden zonder subs, dus die moet je er zelf ff bij zoeken, alleen is de vertaling erg Google translate.

Vergeet ik bijna Power IMDB: Power (TV Series 2014– ) te noemen. Een gangster serie van Starz. Begin juni gestart en er zijn alweer 5 afleveringen van waarvan ik de eerste heb bekeken. Gelikte serie met veel franje en stereotypen en dito acteerprestaties. Best aardig.

[ Voor 22% gewijzigd door mowa op 09-07-2014 14:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:03:
[...]

Dus slecht design. Een goede serie pakt je vanaf episode 1 al, daar hoef je niet 5 afleveringen op te wachten :P
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor, er zijn meerdere series geweest die niet vanaf aflevering 1 echt direct pakkend waren maar later toch erg goed bleken te zijn.

The Leftovers pakt me verder wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat bedoel ik ook :) een goede serie pakt je vanaf aflevering 1. Dan trek je ook de meeste kijkers. Niet iedereen blijft hangen tot een paar episodes later "in de hoop dat"

Helaas weer wat series af :(

Community Season 5, was erg leuk. Zin in seizoen 6
OITNB Season 2, was geweldig. Einde was nogal emotioneel, dus cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:29:
Dat bedoel ik ook :) een goede serie pakt je vanaf aflevering 1. Dan trek je ook de meeste kijkers. Niet iedereen blijft hangen tot een paar episodes later "in de hoop dat"

Helaas weer wat series af :(

Community Season 5, was erg leuk. Zin in seizoen 6
OITNB Season 2, was geweldig. Einde was nogal emotioneel, dus cool.
Heb genoeg voorbeelden van series die niet pakkend waren vanaf de eerste episode. :)
Soms is het ook gewoon afhankelijk van de omstandigheden (aanbod), je eigen gemoedstoestand en dergelijke.

Sommige series hebben dan wel een goede eerste episode maar na 2 eps weet je ook al dat er geen verhaal meer in zit of het hopeloos de verkeerde kant opgaat. Bij sommige kom je daar pas een seizoen (of 6) later achter (Lost :X)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die heb je ook.

Maar vanuit marketing standpunt is een serie die vanaf episode 1 je pakt, 100x beter dan 1 die vanaf episode 5 pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Leftovers valt zo enorm stil als ze naar die cult die niet praten gaan. Je kan boeiende karakters hebben die niet praten maar dan moet je wel heel goed zijn. Liv Tyler en Amy Brenneman zijn dat niet echt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mowa schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:12:
1e afl. van Finding Carter IMDB: Finding Carter (TV Series 2014– ) gekeken. Is een Switched at Birth achtige soapie puberale serie.

Ik las een aantal posts terug dat Gang Related een serie met rauwe actie zou zijn. Echter is het een lachertje vergeleken met Gomorra IMDB: Gomorra (TV Series 2014– ) , een Italiaanse serie zonder alle gestyleerde Hollywood franje maar rauw in de waarste zin van het woord. Alle 12 afleveringen zijn te vinden zonder subs, dus die moet je er zelf ff bij zoeken, alleen is de vertaling erg Google translate.

Vergeet ik bijna Power IMDB: Power (TV Series 2014– ) te noemen. Een gangster serie van Starz. Begin juni gestart en er zijn alweer 5 afleveringen van waarvan ik de eerste heb bekeken. Gelikte serie met veel franje en stereotypen en dito acteerprestaties. Best aardig.
Power is vermakelijk inderdaad :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Finding Carter is dan ook op MTV, natuurlijk is dat vooral erg puberaal, dat is hun doelgroep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexis Denisof zit erin, het kan niet al te beroerd zijn :+

En ach, voor echt puberaal geneuzel kijk ik Sam & Cat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ach, het is op zich niet eens een echt slechte serie, zeker niet voor MTV, wel vol cliche's en overdreven stereotype's. Maar volgens mij is dat in iedere serie wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Laatste aflevering van Tyrant is wel interessant. Ben benieuwd naar aflevering 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Falling Skies seizoen 4 is zeker vreemd maar er klopt iets niet.

spoiler: spoiler
het is iedere keer volle maan, dus is het niet allemaal een droom

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e afl van Extant http://www.imdb.com/title/tt3155320/?ref_=fn_al_tt_1 gezien met o.a. Halle Berry en Goran Visnjic en vele andere bekende gezichten. Een nieuwe Sci-Fi poging van Steven Spielberg waarvan Terra Nova terecht was geflopt. Ook weer soapy acteerprestaties maar daar ontkomen we kennelijk niet meer aan bij de meeste Amerikaanse producties.
De serie heeft verschillende boeiende thema's waarvan ik benieuwd ben hoe ze zich gaan ontwikkelen. Bijvoorbeeld: Molly (Halle Berry) was onvruchtbaar en nu blijkt ze in verwachting. Een Alien baby of is het door mensenhand geïmplanteerd, is het kind kwaadaardig of goedgezind..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt haast als de miniserie Taken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
Dominion al een tijdje op mijn lijst staan en nu met de vakantie dan maar toch besloten om er nu aan te beginnen.

De pilot smaakte wel naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:35:
Klinkt haast als de miniserie Taken :+
Taken is wel een van mijn meest favoriete alien serie, ook al is het meer een grote lange film dan een serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht cool IMDB: Taken (2008) maar nee het is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

mowa schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:34:
1e afl van Extant IMDB: Extant (TV Series 2014– ) gezien met o.a. Halle Berry en Goran Visnjic en vele andere bekende gezichten. Een nieuwe Sci-Fi poging van Steven Spielberg waarvan Terra Nova terecht was geflopt. Ook weer soapy acteerprestaties maar daar ontkomen we kennelijk niet meer aan bij de meeste Amerikaanse producties.
De serie heeft verschillende boeiende thema's waarvan ik benieuwd ben hoe ze zich gaan ontwikkelen. Bijvoorbeeld: Molly (Halle Berry) was onvruchtbaar en nu blijkt ze in verwachting. Een Alien baby of is het door mensenhand geïmplanteerd, is het kind kwaadaardig of goedgezind..??
Nou, als jij het niet afschrijft dan moet het wel de moeite waard zijn :) Gij criticus :P
Thnx, maar eens bekijken vanavond.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
't is deze: IMDB: Taken (TV Mini-Series 2002) Heel prachtig gemaakt met verschillende generaties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:51:
[...]

Taken is wel een van mijn favoriete alien serie, ook al is het meer een grote lange film dan een serie.
Van mij ook, daarom. Had wel een vervolg op mogen komen.

Toen Syfy nog Sci Fi was ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat ik tot nu toe gelezen heb van Extant is dat het merendeel het ronduit bedroevend vond. Maar laat het gerust weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Na een hele tijd bijna alleen maar series via Netflix gekeken te hebben, toch maar weer een usenet-abonnement genomen en een nieuwe HDD gekocht en SickBeard aangeslingert. Nu heb ik weer zoveel series (nieuw & oud) dat ik niet meer weet wat ik moet kijken. Oh, teh struggles. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extant gezien, viel mij niet tegen (hoewel een beetje rommileg), maar eindelijk weer een echte scifi op tv *O*

Wat ik niet snap is waarom Ethan de 3 Asimov wetten niet heeft als "kill" switch :?

Verder hoop ik dat het niet een gewauwel gaat zijn over ethiek en iets met God :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Hemlock Grove begint weer vanaf vandaag sinds gisteren dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Mandrake466 op 11-07-2014 08:17 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:06:
Extant gezien, viel mij niet tegen (hoewel een beetje rommileg), maar eindelijk weer een echte scifi op tv *O*

Wat ik niet snap is waarom Ethan de 3 Asimov wetten niet heeft als "kill" switch :?

Verder hoop ik dat het niet een gewauwel gaat zijn over ethiek en iets met God :X
Idem, zat er gelijk goed in, lekker mysterieus. Deze houden we nog even op het lijstje. :)
Mandrake466 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:09:
*O*

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The Bridge (US) is ook weer begonnen, goed begin :)

Aflevering van Tyrant was ook vermakelijk, alhoewel ik Adam Rayner niet heel overtuigend vind in zijn rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
Mandrake466 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:09:
*O*

Vanavond ook maar eens de nieuwe aflevering van kijken. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:10
Ik kreeg na het zien van de eerste aflevering van Extant, een Matrix gevoel. Alsof de "echte" wereld waarin ze leven een simulatie is. Ik hoop dat ze snel enigszins duidelijk maken wat er aan de hand is of dat ze dat gevoel kunnen wegnemen want anders zie ik mezelf het seizoen niet uitkijken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij Extant krijg ik heel erg het idee dat het veel potentie heeft maar er nooit echt uitgehaald gaat worden. De CGI zit prima in elkaar, maar bij de pilot verwacht ik dat ook altijd wel. Ik vraag me echter af wat de rest van het verhaal gaat zijn en of het nou moet gaan draaien om de personen of om iets anders. Want ik vind de karakters een beetje standaard en niet echt boeiend, maar met een leuk verhaal kan het nog wel wat worden.

Ik kijk de volgende ook even, maar was niet echt onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 23:54
Extant kon mij de hele aflevering boeien en dat terwijl er bar weinig verlklaart werd. Dit gebeurt mij zelden, dus die staat op de lijst voor de volgende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:06:
Dat hoeft toch ook niet? Het is geen verplicht iets, in dat universum hoeft Asimov niet eens te hebben bestaan. Het blijft science fiction (ik heb de aflevering ook nog niet gezien trouwens, dus ik weet niet of Asimov daarin genoemd is). ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zit nu net Under The Dome Seizoen 2 te kijken
spoiler:
Ik kom er net achter dus dat het blonde mokkel dood is.

Dus dan maar stoppen met kijken :+

Nee geintje, ik blijf wel kijken maar vind het allemaal wat te dramatisch zijn en weinig inhoudelijk gebeuren. Ik vind het een serie die gewoon 1 seizoen had moeten zijn en het daarbij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:16:
Zit nu net Under The Dome Seizoen 2 te kijken
spoiler:
Ik kom er net achter dus dat het blonde mokkel dood is.

Dus dan maar stoppen met kijken :+

Nee geintje, ik blijf wel kijken maar vind het allemaal wat te dramatisch zijn en weinig inhoudelijk gebeuren. Ik vind het een serie die gewoon 1 seizoen had moeten zijn en het daarbij laten.
100% met je eens, jammer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjaool schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:54:
[...]

Dat hoeft toch ook niet? Het is geen verplicht iets, in dat universum hoeft Asimov niet eens te hebben bestaan. Het blijft science fiction (ik heb de aflevering ook nog niet gezien trouwens, dus ik weet niet of Asimov daarin genoemd is). ;)
Ik heb net die 3 wetten (eigenlijk 4, als je de "nulde wet" meetelt) bekeken op Wikipedia. Die zijn zeer nuttig en zouden in elke verzonnen én echte robot moeten zitten. De vraag is echter of de schrijvers van een serie deze wetten kennen en zo ja, ook willen gebruiken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Iedereen die iets met Sci Fi doet kent de robotwetten van Asimov. Dat is echt elementair. Of je de wetten ook overneemt in je eigen werk is een andere vraag, als je veel spectakel wil kun je dat imho beter niet doen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Extant lijkt inderdaad behoorlijk cool te kunnen worden :Y

Waar ik na het zien van de promo's iets heel anders had verwacht, lijkt dit juist de goede kant op te gaan. Goede sfx (zeker voor een tv-serie en al helemaal voor een zomerserie), toffe acteurs en een eng robotkind.. wat wil je nog meer? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er van genoten, het is bijna een mix van Contact, Alien en 2001 a space odyssey.
Asimov schoot meteen in mijn hoofd toen Ethan tersprake kwam.

Eindelijk weer een echte scifi serie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep 13 van Believe is opgedoken, nu is het echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik dacht eigenlijk dat de vorige al de laatste was, dit was min of meer een leuke verassing :P
Maargoed. Dat was het. Jammer, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.
Moet wel zeggen dat die kleine meid bijzonder goede acteerprestaties neer wist te zetten, ze kwam heel natuurlijk over, 13 keer beter dan veel andere film en tv acteurs :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het schijnt helaas een aflevering uit het midden van het seizoen te zijn (voordat ze wisten dat ze gecanceld zouden worden) en niet de laatste.

Dus wat je in ep "13" ziet is blijkbaar een hint naar wat het had kunnen worden :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:45:
...
Moet wel zeggen dat die kleine meid bijzonder goede acteerprestaties neer wist te zetten, ze kwam heel natuurlijk over, 13 keer beter dan veel andere film en tv acteurs :)
Die meid komt er wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Zocht haar heel even op @ imdb, Johnny Sequoyah is dr naam. Vreemde naam voor een meisje :p Anyway ze zit al in een paar films dus die gaat inderdaad niet meer weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lekker wat series uit vandaag (Ray Donovan, Masters of Sex, The Strain). Weer wat te kijken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo.. hemlock grove eerste episode bekeken, wat een saaie serie

"Oh nee er is een chick dood. Oh nee er is iemand een weerwolf. Oh nee een dochter die een abomination is"

Beetje niveau "Hey! laten we elke pseudo horror serie samen gooien en DONE!"

Jammer :(

Knights of Sidonia is daarentegen wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e afl van The Strain gezien IMDB: The Strain (TV Series 2014– ) Een nieuwe horror/Sci-fi/fantasy serie van FX. De engerds zijn een monster dat parasieten bij mensen inbrengt wat van hun levende doden maakt en een occulte organisatie dat de parasieten beheerst. Daar tegenover staat een CDC-team en een man die in het verleden blijkbaar eerder tegen het kwaad heeftt gestreden.
Doet mij denken aan een soort mix van vampiers en zombies. Ik vraag me af of deze serie zichzelf serieus neemt maar gelukkig blijven we bespaard van het slappe grappig doen van bijvoorbeeld Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. In mijn beleving waren de acteerprestaties hier en daar echt banaal en ongeloofwaardig clichematig maar het verhaal heeft me uiteindelijk kostelijk vermaakt. Leuk entertainment en ik ben benieuwd naar het vervolg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De dialogen schijnen wel bedroevend te zijn in The Strain. Ach, binnenkort even kijken, vanavond eerst maar Ray Donovan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Jorgen schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:38:
[...]

Ik heb net die 3 wetten (eigenlijk 4, als je de "nulde wet" meetelt) bekeken op Wikipedia. Die zijn zeer nuttig en zouden in elke verzonnen én echte robot moeten zitten. De vraag is echter of de schrijvers van een serie deze wetten kennen en zo ja, ook willen gebruiken.
In de presentatie van Ethan door zijn "vader" aan de mogelijke investeerder schemert toch wel door dat hij die duidelijk niet wil implementeren, ook al wordt daar gesproken over een "kill-switch" in plaats van die wetten. Maar de essentie van het verhaal wat die vader afsteekt is dus dat zo'n "Humanich" volledig onbelemmerd moet kunnen functioneren, om zich "menselijk" te kunnen ontwikkelen...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
lol in The Strain is het hele je raakt je gezicht zo vaak aan gedeelte gewoon gejat van de film Contagion, anyway vond het verder niet heel boeiend. Ik heb dit tv seizoen maar weinig nieuws gezien dat echt leuk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:29:
Zo.. hemlock grove eerste episode bekeken, wat een saaie serie

"Oh nee er is een chick dood. Oh nee er is iemand een weerwolf. Oh nee een dochter die een abomination is"
Beetje niveau "Hey! laten we elke pseudo horror serie samen gooien en DONE!"
Jammer :(
Op imdb.com een 7,3 , jammer dat je nooit verder kijkt dan een pilot (en als die niet bevalt haak je af). Toch veel mensen hier die genoten hebben van seizoen 1.

Aflevering 1 van seizoen 2 is wel matig, maar afleveringen daarna worden weer beter. Het tempo is wat lager dan bij andere series. Meer iets voor de fijnproevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Net aflevering 3 van The Leftovers gekeken.. ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Toch blijf ik nog even volhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
The strain. De dialogen zijn een beetje slecht. Maar de vampieren, zombies of wat het ook zijn, zijn echt creepy. kippenvel

Leftovers: concept was leuk, maar ik vond er weinig aan. 3 afl gezien en gestopt.

Hemlock grove: Pilot gezien, maar hoop wel dat het interessanter wordt.

Halt and Catch Fire: Leuke serie. zeker voor computernerdjes :P

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 14-07-2014 22:24 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je niet dat ze te veel drama en onzin in Halt and Catch Fire stoppen? De vorige aflevering heb ik voor het grootste deel doorgespoeld omdat het meeste nergens op sloeg. Die relatie tussen Cameron en Joe schiet ook niet op om de verhaallijn te laten focussen op het computer deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:08
The Strain: verrassend genoeg hebben ze zich helemaal aan het boek gehouden. Het was een feest van herkenning. Dit kan helaas niet gezegd worden van Under The Dome.

Eens kijken of ze inderdaad de 3 seizoenen vol weten te maken. Er zit genoeg materiaal in de drie boeken om daar voor te zorgen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RocketKoen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:22:
The strain. De dialogen zijn een beetje slecht. Maar de vampieren, zombies of wat het ook zijn, zijn echt creepy. kippenvel
Vooruit, ik zal het gaan proberen. Wat ik dusver over het verhaal heb gelezen is het wel echt 13 in een dozijn. Het klinkt exact hetzelfde als Helix.
Leftovers: concept was leuk, maar ik vond er weinig aan. 3 afl gezien en gestopt.
Net toch maar aan Leftovers begonnen. HBO enzo, dus geef ik het kans. Ik heb de eerste twee afleveringen gezien maar weet nief of ik de derde nog ga kijken. Op zich zit er genoeg in om het interessant te maken maar het wil niet klikken. Het mist een hoogtepunt, iets dat me genoeg grijpt om me af te vragen hoe het verder gaat. Het enige wat me nog een beetje fascineert is waarom die cult zo fanatiek rookt, maar ik verwacht een banaal antwoord als "we gaan toch allemaal dood".
Hemlock grove: Pilot gezien, maar hoop wel dat het interessanter wordt.
Beter dan seizoen 1 want daarvan snap ik niet dat het zo populair is.
Halt and Catch Fire: Leuke serie. zeker voor computernerdjes :P
Voor die 3 minuten per aflevering dat het over computers gaat? Toegegeven, die drie minuten zijn wel leuk, maar de rest is gewoon het zoveelste relatie-drama. Het gaat meer over sex en relaties dan over computers. De aankleding is wel mooi, als je van de jaren 80 houdt en het acteerwerk is boven gemiddeld maar computers spelen niet meer dan een bijrol, het zou niet zo goed over auto's of broodroosters kunnen gaan.

[ Voor 54% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 14-07-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier ook de eerste aflevering van The Strain gekeken. Eigenlijk een best degelijke pilot, soms idd wat matig acteerwerk maar het algemene plaatje bevalt me prima.

Zeker voor een "gratis" zender als FX.

Ik zie hier series van minder formaat (Dingen van TheCW of BV AbC) altijd een kans krijgen dus dat ga ik dan met dit maar eens doen.

Een dergelijke serie miste ik na het stoppen van Fringe altijd al een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik mis Broyles, Walter en Astro ;(

Maar toch even blijven kijken inderdaad :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:08
Haha, ja dat vloog gisteren ook even door mijn kop heen. Maar verder lijkt het verhaal helemaal niet op Fringe. Ik ben benieuwd of ze het verleden van de oude man ook goed in beeld gaan brengen, het is namelijk een wezenlijk onderdeel van het verhaal in het boek.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:41:
[...]

Op imdb.com een 7,3 , jammer dat je nooit verder kijkt dan een pilot (en als die niet bevalt haak je af). Toch veel mensen hier die genoten hebben van seizoen 1.
Klopt, want hoeveel vertrouwen moet ik hebben in het eeuwige "het wordt beter"? Ik ga vanavond de volgende 4 episodes kijken in de hoop dat het wat niveau krijgt.. maar het was bijna Uwe Boll niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok van de 1e ep van seizoen 2 van Utopia, wtf is er met het beeld aan de hand? Maar het blijkt om een standalone prequel te gaan die zich in de jaren '70 afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:48:
Klopt, want hoeveel vertrouwen moet ik hebben in het eeuwige "het wordt beter"? Ik ga vanavond de volgende 4 episodes kijken in de hoop dat het wat niveau krijgt.. maar het was bijna Uwe Boll niveau.
Ik zat nog eens na te denken over mijn post, maar met deze serie is het niet zo dat het beter wordt na aflevering 1, aflevering 1 is exact zoals de rest van de serie is. Bij veel andere series is dat juist omgekeerd, vandaar dat ik het altijd jammer vind als mensen alleen de pilot kijken.

Maar ik zou je aanraden niet de rest te kijken, als je aflevering 1 niet trekt, dan ga je een heel vervelende avond hebben. Het is echt een serie die je trekt of juist helemaal niet trekt. Maar het is goed acteerwerk, een vaag verhaal, als je dit genre trekt is dit een dikke aanrader (en anders een dikke afrader). Dan kan je beter die sidonia manga van netflix kijken, die is erg mooi. Al is de ondertiteling wel wat apart, daar raak ik wat van in de war omdat ze niet alleen de stemmen, maar vaak ook de japanse tekens op het scherm vertalen (bijv. als er ergens een tekst in beeld komt). Daar moest ik even aan wennen, bij manga's worden meestal alleen de stemmen vertaald (althans de manga's die ik gezien heb).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:56:
Ik schrok van de 1e ep van seizoen 2 van Utopia, wtf is er met het beeld aan de hand? Maar het blijkt om een standalone prequel te gaan die zich in de jaren '70 afspeelt.
nou was S1 ook erg blij gekleurd vaak,blijf het een wazige serie vinden :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:13:
[...]

nou was S1 ook erg blij gekleurd vaak,blijf het een wazige serie vinden :+
Ja alleen kreeg je dit keer antiek vierkant beeld! En onbekende personages, ik dacht even iets verkeerds binnengehaald te hebben :P Nouja morgen maar kijken, dan is ep 2 ook beschikbaar (het "echte" begin van s2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joarie schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:39:
Haha, ja dat vloog gisteren ook even door mijn kop heen. Maar verder lijkt het verhaal helemaal niet op Fringe.
Nee eigenlijk lijkt het er totaal niet op maar heeft het er toch heel veel van weg.

Ik vond de effecten van bv dat hart ook erg op Fringe lijken. Zou me niets verbazen als de zelfde grafische studio daar achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Utopia ssezoen 2 is begonnen! Zie ook de Utopia topic :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:55:
Vind je niet dat ze te veel drama en onzin in Halt and Catch Fire stoppen? De vorige aflevering heb ik voor het grootste deel doorgespoeld omdat het meeste nergens op sloeg. Die relatie tussen Cameron en Joe schiet ook niet op om de verhaallijn te laten focussen op het computer deel.
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:41:
Voor die 3 minuten per aflevering dat het over computers gaat? Toegegeven, die drie minuten zijn wel leuk, maar de rest is gewoon het zoveelste relatie-drama. Het gaat meer over sex en relaties dan over computers. De aankleding is wel mooi, als je van de jaren 80 houdt en het acteerwerk is boven gemiddeld maar computers spelen niet meer dan een bijrol, het zou niet zo goed over auto's of broodroosters kunnen gaan.
Jep, er zit aardig wat drama in. Maar het is dan ook AMC wat altijd samenhangt van de drama. Het is nog wel kijkbaar in ieder geval, jaren 80 is wel een leuke tijd. Geen idee hoe lang ik het volhoud maar ik kijk zeker nog even door want ik vind het wel vermakelijk. De laatste aflevering was wel leuk trouwens met Joe en die kinderen :)

Ray Donovan, wat een begin van het seizoen, zin in de volgende aflevering _/-\o_
Vandaag ook weer Longmire, ook leuk tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ray donovan en longmire zijn toch najaarseries? Of is het najaar nu al begonnen voor de tv series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:06:
ray donovan en longmire zijn toch najaarseries? Of is het najaar nu al begonnen voor de tv series?
Ray Donovan is in ieder geval begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:21:
Ray Donovan is in ieder geval begonnen.
Apart, misschien ben ik in de war. Straks maar even zien dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stupid little drama weer in Halt and Catch Fire. Die blijkt biseksueel een ander gaat weer vreemd. Wat een onzin serie :N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Begonnen aan Night Shift.
Seizoen 1 (8 afl) is net afgelopen.

Tot nu toe een goede serie. Een beetje Greys Anatomy zonder al het vrouwen gezeur :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:05:
Stupid little drama weer in Halt and Catch Fire. Die blijkt biseksueel een ander gaat weer vreemd. Wat een onzin serie :N.
Welkom in de jaren '80. ;)

Ik vind het een goede serie en er wordt erg goed geacteerd.
De rode draad is het ontwikkelen van een portable computer, de meest tijd gaat het echter over de onderlinge verhoudingen tussen de mensen.
Wat dat betreft een echte AMC serie, net als The Walking Dead waarin de zombies in principe ook bijzaak zijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ray Donovan begon idd lekker sterk. Ik ben benieuwd naar de ravage....
The Leftovver, Extant, ik weet het nog niet. Niet mijn ding geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Bij the leftovers en Extant kan ik me niet voorstellen dat 1 van die op t moment iemands ding is :P Moet nog echt iets van verhaal in komen, hoop ik.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DeppOx schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 22:34:
Bij the leftovers en Extant kan ik me niet voorstellen dat 1 van die op t moment iemands ding is :P Moet nog echt iets van verhaal in komen, hoop ik.
Check. Ik vond de laatste Leftovers eigenlijk wel tof, met die dominee enz.
Die gaat nog wel eens wraak nemen verwacht ik. De vooruitblik voor de komende afleveringen zag er ook goed uit.

Extant ben ik iets minder enthousiast over, vond het allemaal net genoeg boeien om in ieder geval de volgende te kijken.

Edit: maar dan zie ik graag wat minder van dit:
Afbeeldingslocatie: http://thatgrapejuice.net/wp-content/uploads/2014/05/halle-berry-extant-trailer.jpg
En wat meer van dit:
Afbeeldingslocatie: http://img2-3.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/080626/movie-bikinis/halle-berry_l.jpg
:)

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 16-07-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het is maar waar je voor kijkt, als ik dat wil zien download ik wel wat porno, veel efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha Porno is wel gelijk het andere uiterste natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hij heeft wel gelijk. Doe mij de ruimtescenes maar, dat is een stuk interessanter dan Berry op het strand.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Bij the leftovers en Extant kan ik me niet voorstellen dat 1 van die op t moment iemands ding is Moet nog echt iets van verhaal in komen, hoop ik.
Mijn idee ook.
The leftovers ben ik na 2 afleveringen afgehaakt. Vond er te weinig verhaal in, teveel losse dingen die kunstmatig aan mekaar geknoopt leken ... hopelijk komt er wel een duidelijke lijn/verband in voor diegene die wel nog blijven volgen :)

Extant ga ik nog 1 of 2 afleveringen proberen. Staat anders nog wel genoeg op mijn lijstje dat ik wel volg or nog moet uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat heb ik met Dominion. Op zich leek het me wel vermakelijk/interessant, maar de karakters doen me te weinig. Misschien dat ik aflevering 4 en 5 nog bekijk, maar die serie staat wel op de nominatie om te worden geschrapt.

Ik heb net de meest recente aflevering van Falling Skies gezien (4x04, Evolve or Die). Zagen we op het eind nu 2 Espheni met elkaar in gesprek, of een Espheni met een Volm? Falling Skies heeft wel leuke karakters en een goede sfeer an sich, maar dit seizoen vind ik qua verhaal het minst. Daarmee doel ik vooral op het feit dat het nog altijd onduidelijk is hoe het de wereld zich ontwikkeld heeft met die enorme sprong tussen eind seizoen 3 en begin seizoen 4. Ik moest me er eerst van vergewissen dat ik geen episodes gemist had. Ach ja, ik blijf vooralsnog kijken, omdat de familie Mason, Colonel Weaver en Pope gewoon leuk zijn. Ik hoop echter wel dat er snel wat meer duidelijk komt in het hoe en waarom.

[ Voor 61% gewijzigd door Jorgen op 17-07-2014 11:37 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kijkt hier iemand "The Wil Wheaton Show". op zich wel een echte tweaker serie namelijk. Ik kan me niet herinneren dat ik er over gelezen heb hierzo.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moby schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:09:
Kijkt hier iemand "The Wil Wheaton Show". op zich wel een echte tweaker serie namelijk. Ik kan me niet herinneren dat ik er over gelezen heb hierzo.
Ik wist niet eens dat het bestond, een kijken wat het is.

Hier dus: http://www.syfy.com/wilwheaton

[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 17-07-2014 14:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.