Vooruit, ik zal het gaan proberen. Wat ik dusver over het verhaal heb gelezen is het wel echt 13 in een dozijn. Het klinkt exact hetzelfde als Helix.
Leftovers: concept was leuk, maar ik vond er weinig aan. 3 afl gezien en gestopt.
Net toch maar aan Leftovers begonnen. HBO enzo, dus geef ik het kans. Ik heb de eerste twee afleveringen gezien maar weet nief of ik de derde nog ga kijken. Op zich zit er genoeg in om het interessant te maken maar het wil niet klikken. Het mist een hoogtepunt, iets dat me genoeg grijpt om me af te vragen hoe het verder gaat. Het enige wat me nog een beetje fascineert is waarom die cult zo fanatiek rookt, maar ik verwacht een banaal antwoord als "we gaan toch allemaal dood".
Hemlock grove: Pilot gezien, maar hoop wel dat het interessanter wordt.
Beter dan seizoen 1 want daarvan snap ik niet dat het zo populair is.
Halt and Catch Fire: Leuke serie. zeker voor computernerdjes

Voor die 3 minuten per aflevering dat het over computers gaat? Toegegeven, die drie minuten zijn wel leuk, maar de rest is gewoon het zoveelste relatie-drama. Het gaat meer over sex en relaties dan over computers. De aankleding is wel mooi, als je van de jaren 80 houdt en het acteerwerk is boven gemiddeld maar computers spelen niet meer dan een bijrol, het zou niet zo goed over auto's of broodroosters kunnen gaan.
[
Voor 54% gewijzigd door
CAPSLOCK2000 op 14-07-2014 23:49
]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.