Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

MEDION ERAZER PC X5311 E ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:07
Hallo,

Ik zit te denken om MEDION ERAZER PC X5311 E (http://www.medion.com/nl/...AZER+PC+X5311+E/410018756) aan te schaffen ter vervanging van mijn brakke systeem (zie PC problemen...zie het ff niet meer) .

Twijfel echter een beetje bij het merk Medion. Iemand wellicht ervaring mee?

[ Voor 11% gewijzigd door breagor op 12-04-2014 13:53 ]

Verwijderd

Dus je hebt al de keuze gemaakt een andere machine aan te schaffen?

Dan kan er op dat andere topic wel een slotje...

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:07
Nee nog niet definitief...ben de opties aan het bekijken...denk dat als het andere topic geen leads oplevert ik nog een laatste keer opstuur. Mocht dat weer niet helpen dan wordt er vervangen, dus ben nu tegelijk maar even naar kandidaten aan het kijken, vandaar dit topic.

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:05
Mijn ervaring met PC's van Medion:

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben thuis 2 computers van Medion. 1 daarvan ging het moederbord een aantal keer kapot (dat was wel 6 jaar geleden ofzo) en werd gewoon vervangen. Vorig jaar deed mijn PC het niet helemaal meer, HDD kapot en werd ook gewoon vervangen. Maar ik was toen mijn PC wel een maand kwijt....

Over laptops weet ik het nog niet helemaal zeker, onze laptop valt nu na 3 jaar ongeveer uit elkaar (accu die spontaan kan uitvallen, langzaam, sloom...).