Beste Tweakers!
Enig idee wanneer er weer een nieuwe BBG omtrent een HTPC geplaatst gaat worden?
Ik wil namelijk heel graag een nieuwe HTPC gaan bouwen. Nu kan ik prima een PC bouwen, modden, etc.
echter ben ik totaal niet meer op de hoogte van de laatste producten, prijzen en mogelijkheden.
Het totale budget ligt rond de 400 (aangepast naar 500) euro. Wie kan mij op weg helpen dit bedrag op de juiste manier te besteden? Bel al in het bezit van een Samsung SSD 250 gb en 1TB Raptor drive dus die zijn niet meer nodig.
DEFINITIEVE CONFIGURATIE:
De HTPC is inmiddels gebouwd! Was zeer eenvoudig door de ruimte in kast. Enkel de draden vanuit de voeding is natuurlijk altijd een uitdaging. Wellicht een volgende keer toch voor een modulaire voeding gaan
. De HTPC draait inmiddels onder Windows 7 ultimate 64-bits en loopt als een zonnetje, de koelingen staan beide op silent mode en zijn tijdens maximale belasting nauwelijks hoorbaar terwijl de temperatuur stabiel en laag blijft. Helaas levert het moederbord een klein probleem op waar ik niet uitkom. Hiervoor heb ik een nieuw topic aangemaakt. ASRock FM2A88X-ITX+ met HDMI issues
Bedankt voor alle hulp en het meedenken!
Enig idee wanneer er weer een nieuwe BBG omtrent een HTPC geplaatst gaat worden?
Ik wil namelijk heel graag een nieuwe HTPC gaan bouwen. Nu kan ik prima een PC bouwen, modden, etc.
echter ben ik totaal niet meer op de hoogte van de laatste producten, prijzen en mogelijkheden.
Het totale budget ligt rond de 400 (aangepast naar 500) euro. Wie kan mij op weg helpen dit bedrag op de juiste manier te besteden? Bel al in het bezit van een Samsung SSD 250 gb en 1TB Raptor drive dus die zijn niet meer nodig.
DEFINITIEVE CONFIGURATIE:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-6800K Boxed | € 116,20 | € 116,20 |
1 | ASRock FM2A88X-ITX+ | € 82,18 | € 82,18 |
1 | Antec ISK600 | € 58,- | € 58,- |
1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 31,50 | € 31,50 |
1 | Corsair Vengeance LP 8GB 2133MHz CL11 | € 75,91 | € 75,91 |
1 | Samsung SN-506AB Zwart | € 54,96 | € 54,96 |
1 | be quiet! Pure Power L8 500W | € 54,80 | € 54,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 473,55 |
De HTPC is inmiddels gebouwd! Was zeer eenvoudig door de ruimte in kast. Enkel de draden vanuit de voeding is natuurlijk altijd een uitdaging. Wellicht een volgende keer toch voor een modulaire voeding gaan
Bedankt voor alle hulp en het meedenken!
[ Voor 83% gewijzigd door Chefferson op 22-04-2014 08:43 ]