Ja, hoe werkt dit eigenlijk precies? Krijg je niet alleen 10 euro korting, maar ook nog eens 10 euro op je bankrekening? Dan wordt het wel heel erg interessant!
Ik neem aan dat je een tegoed krijgt, dat je kunt gebruiken om opnieuw een bestelling te plaatsen.
Vraag is of je bij die nieuwe bestelling weer een code kunt gebruiken.
Vraag is of je bij die nieuwe bestelling weer een code kunt gebruiken.
Verwijderd
Hoe kom je aan een doosje van 13,94? Want de verzendkosten worden toch alsnog meegerekend?
Er is altijd nog een link met gratis verzenden, zoek maar op forum 
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:24:
Hoe kom je aan een doosje van 13,94? Want de verzendkosten worden toch alsnog meegerekend?
[...]
Ik heb inmiddels 2 mensen die mijn vrienden code gebruikt hebben en daarvoor heb ik ook weer een kortingscode gekregen dus probeer het gewoon en nog een tip via privé venster kan je soms nog hele leuk flesjes wijn tegenkomen tegen een lagere prijs dan op de site.
Gebruikt, bedankt!Zed85 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:37:
Wijnvoordeel code van 10 euro zonder beperking code MGMEUteaM2
gebruikt bedanktlmb-s schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:50:
En hier is nog een 10 euro kortingscode voor wijnvoordeel:
MGMaMpNRuY
Veel plezier ermee!
Gebruikt. Heel erg bedankt!aheinen schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 02:21:
MGMKMUvh3t
geniet van de wijn !
thx! Nieuwe code:_Sukkel schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:16:
Ik heb er nog een gevonden:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 10% gewijzigd door actieman op 11-03-2016 14:34 ]
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
https://www.wijnvoordeel....ona2ctn0fk95187kthgk9p6m2Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:24:
[...]
Maar of je er gelukkig van wordt....
Met gestrekt been.
MGMrJ9yd71
MGMrJ9yd71
Gebruikt, bedankt!janzl schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:22:
MGMrJ9yd71
Hier een nieuwe. MGMz7Rd2Tk
[ Voor 7% gewijzigd door paulvk op 16-03-2016 19:15 ]
Iemand nog zin in een Italiaanse wijn? Bij de wijnbeurs voor €4,99 www.wijnbeurs.nl/carrara en code voor gratis thuisbezorgen is CMA6GT
Wiijnvoordeel: Alleen vanavond, 6 halen = 3 betalen. (m.u.v. aanbiedingen en restanten.
Code: AVOND
Alleen zie ik zelf geen goede deal. Iemand suggesties?
Update: actie is voorbij..
Code: AVOND
Alleen zie ik zelf geen goede deal. Iemand suggesties?
Update: actie is voorbij..
[ Voor 9% gewijzigd door CrazyBorr op 18-03-2016 00:53 ]
Werkt, thanks!
MSX 2 rulez more
Hierbij nog een code voor 10 euro korting op wijnvoordeel: MGMZPzx14F
Helaas...koesuarobben schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:20:
Hierbij nog een code voor 10 euro korting op wijnvoordeel: MGMZPzx14F
-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 6 flessen te bestellen van de betreffende actie. --
Gebruitk, bedankt! En een nieuwe: MGMTAyReC9Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:20:
10,- korting, proost: MGMYjc8JKM
bij makro, alleen vandaag nog. Huiswijn voor 1,98 per fles (normaal 2x zo duur) 1 liter. Gisteren de rode geprobeerd. Prima te drinken, wel heel erg soepel, dus houdt je daarvan. Je hebt wel pasje nodig of moet eentje lenen als je iemand kent die wel een pasje heeft.
https://www.makro.nl/actueel/makrovoordeel-weekend
https://www.makro.nl/actueel/makrovoordeel-weekend
Naar mijn idee kan je de vriendencodes toch maar 2x gebruiken, want als ik nu een code gebruik krijg ik de mededeling dat ik de code al gebruikt heb. Hebben jullie dat ook?
Is dit dan wellicht interessant?f.hoogeveen schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:10:
[...]
Helaas...
-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 6 flessen te bestellen van de betreffende actie. --
Casaletto Vino Rosso
6 flessen rood inclusief verzenden en met de korting €13,89
https://www.wijnvoordeel....2ddsscl3ujf19nl3el8jtpf53
[ Voor 9% gewijzigd door koesuarobben op 20-03-2016 12:04 ]
-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 6 flessen te bestellen van de betreffende actie. --koesuarobben schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Is dit dan wellicht interessant?
Casaletto Vino Rosso
6 flessen rood inclusief verzenden en met de korting €13,89
https://www.wijnvoordeel....2ddsscl3ujf19nl3el8jtpf53
Jazeker! Erg prima te doen, die Picadoria Sauvignon Blancartbij schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:56:
[...]
https://www.wijnvoordeel....ona2ctn0fk95187kthgk9p6m2
Maar of je er gelukkig van wordt....
In ieder geval beter dan die rode Pluvium

Die rode pluvium moet je echt karafferen.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ga ik proberen. Bedankt!timovd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:34:
Die rode pluvium moet je echt karafferen.
Bericht over vriendenkorting welke misgaat als je nog een keer een code gebruikt.
Bedankt voor uw bericht.
Erg vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Per bestelling kunt u maar 1 code invoeren. Echter zijn het allen unieke codes en zou u dus afzonderlijk verschillende bestellingen in moeten kunnen voeren. Ik heb deze kwestie bij de marketingafdeling neergelegd zodat zij uit gaan zoeken waar het mis gaat. Mochten ook de andere codes dezelfde uitkomst hebben, dan zou ik u willen vragen per bestelling de code in het opmerkingenveld te vermelden. En de bestelling op factuur af te ronden. Op die manier kunnen wij de code handmatig voor u verzilveren. Mijn excuses voor het ongemak.
Bedankt voor uw bericht.
Erg vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Per bestelling kunt u maar 1 code invoeren. Echter zijn het allen unieke codes en zou u dus afzonderlijk verschillende bestellingen in moeten kunnen voeren. Ik heb deze kwestie bij de marketingafdeling neergelegd zodat zij uit gaan zoeken waar het mis gaat. Mochten ook de andere codes dezelfde uitkomst hebben, dan zou ik u willen vragen per bestelling de code in het opmerkingenveld te vermelden. En de bestelling op factuur af te ronden. Op die manier kunnen wij de code handmatig voor u verzilveren. Mijn excuses voor het ongemak.
En voor wie geen wijnkaraf heeft; wees niet bang om het uit te schenken in een glas en het even te laten staan en rond te draaien. Zo komt er meer zuurstof bij en veroudert de wijn sneller.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Of koop een magic decanter dan hoef je niet een hele karaf vol te schenken, hoewel dat bij een lekker wijntje natuurlijk ook geen straf istimovd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:29:
[...]
En voor wie geen wijnkaraf heeft; wees niet bang om het uit te schenken in een glas en het even te laten staan en rond te draaien. Zo komt er meer zuurstof bij en veroudert de wijn sneller.
decanteren != karafferenlaredo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:36:
[...]
Of koop een magic decanter dan hoef je niet een hele karaf vol te schenken, hoewel dat bij een lekker wijntje natuurlijk ook geen straf is
Grappig ik las net dat het wel twee verschillende dingen zijn --> klik
Sowieso is die wijn echt niet te zuipen.laredo schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Ben normaal niet zo moeilijk en vind alles van Wijnvoordeel wel prima, maar deze heb ik ooit retour gestuurd. Bah.
Dat is dan ook precies wat != betekent: niet gelijk-aanlaredo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:22:
[...]
Grappig ik las net dat het wel twee verschillende dingen zijn --> klik

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Thanks! Nieuwe code: MGMJm81fEG
zzzimon schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:40:
[...]
Gebruikt, dank! wederom een nieuwe: MGMPXw34RU
ROOD20 voor 20% korting bij de wijnbeurs (uitgezonderd aanbiedingen)
[ Voor 25% gewijzigd door Yofresh op 23-03-2016 08:13 ]
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Thnx.spierhj schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:16:
Thx, nieuwe code: MGMq2mWQsV
Nieuwe code: MGMkPYFwpC
Verwijderd
Bedankt, gebruikt!
Hoe komen jullie zo snel aan een nieuwe code? Als ik die nu ergens vandaan kan halen, zet ik hem graag online!
EDIT:
Nieuwe code: MGMohvUTEL
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 12:54 ]
Merci.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Bedankt, gebruikt!
Hoe komen jullie zo snel aan een nieuwe code? Als ik die nu ergens vandaan kan halen, zet ik hem graag online!
EDIT:
Nieuwe code: MGMohvUTEL
Nieuwe: MGMbn1GdU5
Die vriendenactie werkt echt goed. Als iemand mijn code MGMaMpNRuY nog niet gebruikt heeft kan je daar gebruik van maken. Ik krijg dan weer een nieuwe code die weer gebruikt kan worden. Heb al een aardig voorraadje dus die gaan dan weer online. Als de code niet pakt op factuur bestellen met code en dan krijg je toch €10 korting
En ik heb die weer gebruikt. Dank!
Nieuwe: MGMEF31P6W
(heb nu de San Luigi NegroAmaro del Salento IGT gekocht. Iemand nog tips voor rode wijn?)
Bedankt! De Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva aangeschaft voor slechts €3,32 per fles!! Absolute aanrader, heerlijke rode wijnCrazyBorr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:13:
[...]
En ik heb die weer gebruikt. Dank!
Nieuwe: MGMEF31P6W
(heb nu de San Luigi NegroAmaro del Salento IGT gekocht. Iemand nog tips voor rode wijn?)

Nieuwe code: MGMPouK5ND
Thanks!
Ik heb de safra gran reserva ook maar besteld (met code 20 euro voor zes flessen, gratis verzenden). Hierbij weer een nieuwe code:
MGMdTzFoRm
Ik heb de safra gran reserva ook maar besteld (met code 20 euro voor zes flessen, gratis verzenden). Hierbij weer een nieuwe code:
MGMdTzFoRm
gerske schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:12:
En ook weer bedankt. Nieuwe code: MGMN3DOah2
https://www.wijnvoordeel....uvignon-Merlot::4028.html
https://www.wijnvoordeel....net-Sauvignon::27086.html
Deze zou je nu dus met die code zelfs voor 14 euro kunnen bestellen, inclusief gratis verzenden
Geen idee of het te pruimen is natuurlijk..
https://www.wijnvoordeel....net-Sauvignon::27086.html
Deze zou je nu dus met die code zelfs voor 14 euro kunnen bestellen, inclusief gratis verzenden
Geen idee of het te pruimen is natuurlijk..
[ Voor 18% gewijzigd door Anonuser op 24-03-2016 00:15 ]
Thanks die heb ik gebruikt voor de Castillo AlFonso XIII Cabernet Sauvignon , 6 flessen voor 13,94Anonuser schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:58:
Thanks!
[...]
Die Picadora heb ik al eens eerder gehad en was vrij matig, maar wel drinkbaar. Deze is een gok voor mij.
Nieuwe code:
MGMnDuA2P3
[ Voor 20% gewijzigd door Bigfoot op 24-03-2016 01:05 ]
Zijn er mensen waarbij de code wel pakt zonder de melding dat je al meegedaan hebt met de actie?
Code gebruikt, bedankt 
Bigfoot schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:59:
[...]
Thanks die heb ik gebruikt voor de Castillo AlFonso XIII Cabernet Sauvignon , 6 flessen voor 13,94
Die Picadora heb ik al eens eerder gehad en was vrij matig, maar wel drinkbaar. Deze is een gok voor mij.
Nieuwe code:
MGMnDuA2P3
Wellicht omdat de code al gebruikt is? Je kunt even op de site kijken, misschien kun je daar ook zonder primaire bestelling zo n vriendenvoordeel traject starten?
setanie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:19:
Zijn er mensen waarbij de code wel pakt zonder de melding dat je al meegedaan hebt met de actie?
Ik heb het niet geprobeerd maar het lijkt er toch op dat je de codes meermalig kan gebruiken? Want ze zeggen, stuur het naar al je vrienden....
Ja dat is ook zo maar het is niet goed geregeld bij wijnvoordeel, dat heb ik in een eerder bericht ook al gemeld.
Het lukt dus wel om de code te gebruiken maar door achteraf factureren en dat vind ik onhandig.
Het lukt dus wel om de code te gebruiken maar door achteraf factureren en dat vind ik onhandig.
Code gebruikt, dank je!Bigfoot schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:59:
[...]
Thanks die heb ik gebruikt voor de Castillo AlFonso XIII Cabernet Sauvignon , 6 flessen voor 13,94
Nieuwe code:
MGMnDuA2P3
Mijn code:
MGMPwWmuKo
Prettig dat deze codes geen minimum bestelwaarden hebben, dat komt goed van pas!
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
Dank! Code gebruikt! nog geen 14 euro doosje, lekker!onlinaius schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:27:
[...]
Code gebruikt, dank je!
Mijn code:
MGMPwWmuKo
Prettig dat deze codes geen minimum bestelwaarden hebben, dat komt goed van pas!
Gebruikt thanks!onlinaius schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:27:
[...]
Code gebruikt, dank je!
Mijn code:
MGMPwWmuKo
Mijn code: MGM5sYhueR
Code: MGM5sYhueR
Gebruikt. Bedankt!
Ook een nieuwe: MGMRhfUgJj
Gebruikt. Bedankt!
Ook een nieuwe: MGMRhfUgJj
[ Voor 28% gewijzigd door frederic46 op 24-03-2016 14:30 ]
Laatste code is gebruikt, hierbij een nieuwe code: MGMTLXpt42
Is volgens mij inderdaad meerdere keren te gebruiken.
Is volgens mij inderdaad meerdere keren te gebruiken.
Laatste gebruikt, hierbij weer een nieuwe:
MGMhQOkT9U
MGMhQOkT9U
jamiev90 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:43:
De laatste code gebruikt, thanks!
Bij deze die van mij: MGMQN2Hjy3
Verwijderd
Leuk hoor, die kortingscodes voor wijn, maar dit is geen "verkapte" alcoholreclame?
Ook ben ik benieuwd of je al dan niet zelf aandelen hebt in dit bedrijf?;-)
Correct me if i'm wrong:))
Ook ben ik benieuwd of je al dan niet zelf aandelen hebt in dit bedrijf?;-)
Correct me if i'm wrong:))
Hier is wel een nieuwe: MGMyhCq36Z (dankzij de facebook van vrouwlief)SeeS schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:25:
MGMhQOkT9U Gebruikt.
Geen FB voor de nieuwe code. Sorry
Mensen, kijk eens hier!
https://www.weinvorteil.de/weinversand/
Helaas kunnen wij hier niet bestellen. Kortingscodes in overvloed en een stuk goedkoper.
https://www.weinvorteil.de/weinversand/
Helaas kunnen wij hier niet bestellen. Kortingscodes in overvloed en een stuk goedkoper.
[ Voor 7% gewijzigd door Vissertje op 26-03-2016 10:20 ]
Gebruikt voor de cabernet Sauv., kan nooit tegenvallen voor 2,40 een flesmartijnsk87 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:02:
een nieuwe code: MGMSNMy4nq
Bedankt!
K to the KillaZ
En weer een vrienden code:
MGMp8Mnq1b
succes
MGMp8Mnq1b
succes
En voor de liefhebbers nog een code:
MGMrhTuxz7
MGMrhTuxz7
Ook de Cabernet Sauvignon gekocht, thanks voor de code!
Gebruikt. Heel erg bedankt!Vissertje schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:07:
Wijnvoordeel
Members only:
Wijnvoordeel 10 euro korting zonder minimaal bestelbedrag of wat dan ook MGMW78cPfg
Blijkbaar toch niet zo 'uniek' ....Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:05:
Members only: 10 euro korting
Heb hem hier ook....
De Castillo AlFonso XIII sauv.blanc is ook best te drinken, zeker voor de 13.94 p doos.
Bestellen op rekening, o.v.v. de MGM codes werkt overigens prima. Voor degene die twijfelen om dit te doen, bij mij is nu netjes al 2x de factuur met 10 euro korting berekend.
Bestellen op rekening, o.v.v. de MGM codes werkt overigens prima. Voor degene die twijfelen om dit te doen, bij mij is nu netjes al 2x de factuur met 10 euro korting berekend.
En krijg je dan zelf ook weer een MGM code om uit te delen?Bestellen op rekening, o.v.v. de MGM codes werkt overigens prima.
Volgens mij heeft niet iedereen een eigen nummer. Die van mij is 2x gebruikt en daarna stopte het.
Nee, maar ik heb er nog nooit 1 gekregen. Ook niet toen ik 'm via de site kon invullen. En wel 4x gebruikt.zessen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:37:
[...]
En krijg je dan zelf ook weer een MGM code om uit te delen?
Ok bedankt.
Dus als ik het goed begrijp is er geen mogelijkheid meer om zelf weer een kortingscode te krijgen die, bij gebruik door anderen, opnieuw 10 euro korting oplevert?
edit: gelukt met één van de andere hier al geplaatste codes.
Hierbij een nieuwe kortingscode: MGMYwZN34E
Dus als ik het goed begrijp is er geen mogelijkheid meer om zelf weer een kortingscode te krijgen die, bij gebruik door anderen, opnieuw 10 euro korting oplevert?
edit: gelukt met één van de andere hier al geplaatste codes.
Hierbij een nieuwe kortingscode: MGMYwZN34E
[ Voor 24% gewijzigd door zessen op 01-04-2016 11:51 ]
Hartelijk dank voor de code, hier weer een nieuwe: MGM3rGtTDC
Hierbij ontvangt u de wijncheque
BEDANKT10
* De kortingscode is uitsluitend geldig op wijnen. | Minimale bestelwaarde 50,- | Niet in te wisselen op cadeaus, koffie en delicatessen. | Niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen of i.c.m. andere kortingscodes. | Deze kaart kan slechts één keer gebruikt worden. | Maximaal één kortingscode per klant/bestelling per adres.
BEDANKT10
* De kortingscode is uitsluitend geldig op wijnen. | Minimale bestelwaarde 50,- | Niet in te wisselen op cadeaus, koffie en delicatessen. | Niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen of i.c.m. andere kortingscodes. | Deze kaart kan slechts één keer gebruikt worden. | Maximaal één kortingscode per klant/bestelling per adres.
Code is al door iemand gebruikt zonder te meldenZed85 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:11:
Code zonder beperkingen MGMM3YtWPj. WIJNVOORDEEL
Twee nieuwe codes vrij te gebruiken:
MGM7y1D5Lx
MGMby4xcs2
MGM7y1D5Lx
MGMby4xcs2
Hij geeft bij mij de melding dat ik 6 flessen van de betreffende actie moet bestellenmazterroulz schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:45:
Twee nieuwe codes vrij te gebruiken:
MGM7y1D5Lx
MGMby4xcs2
Heb mijzelf nu aangemeld via vrienden.wijnvoordeel.nl met als resultaat een eigen code!arnoniem schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:10:[...]Nee, maar ik heb er nog nooit 1 gekregen. Ook niet toen ik 'm via de site kon invullen. En wel 4x gebruikt.
MGMqyEcD8x
Voor de liefhebbers
Bij de Casaletto van 2,99 staat dit: Let op: omdat we deze wijn voor de laagst mogelijke prijs aanbieden, is het helaas niet mogelijk om kortingscodes te verzilveren in combinatie met dit product. en geeft de MGM code dus een foutmelding, ook al heb je 6 flessen. Kan dat de oorzaak zijn?Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 04 april 2016 @ 00:01:[...]
Hij geeft bij mij de melding dat ik 6 flessen van de betreffende actie moet bestellen
Volg dit topic nu al bijna 2 jaar met plezier 
Hartelijk dank voor de codes, nu kan ik ook iets bijdragen.
Hier weer een nieuwe
MGMzpos8Wk
Hier weer een nieuwe
MGMzpos8Wk
Houd het voor uzelf, maar als trouwe nieuwsbrief abonnee mag u nu al profiteren van onze vroege vogel actie! U heeft een ongekend voordeel, want andere klanten kunnen namelijk morgen pas profiteren. Bij iedere bestelling vanaf 18 flessen, krijgt u 6 flessen klassewijn cadeau én wordt de wijn gratis thuisbezorgd!
Vanaf 18 flessen mag u kiezen uit een witte Italiaanse wijn van een roemruchte familie: 6 flessen van de Casaletto Vino Bianco. Of een onweerstaanbare fruitige rode wijn uit Valencia: 6 flessen Pluvium Bobal - Cabernet Sauvignon. Beide met een maximale winkelwaarde van 47,88!
Bestelt u 24 flessen of meer? Dan ontvangt u 6 flessen van de met medailles overladen Era Costana Rioja Crianza van het beste wijnhuis van Spanje of 6 flessen van de luxe goudbekroonde Cuvée Prestige van Closerie Saint-Vincent uit het wereldberoemde Bordeaux. Ter waarde van maar liefst maximaal 71,88!
• Gebruik voor 6 flessen Casaletto Vino Bianco*: lente1
• Gebruik voor 6 flessen Pluvium Bobal - Cabernet Sauvignon*: lente2
• Gebruik voor 6 flessen Era Costana Rioja Crianza**: lente3
• Gebruik voor 6 flessen Closerie Saint-Vincent Cuvée Prestige**: lente4
Vanaf 18 flessen mag u kiezen uit een witte Italiaanse wijn van een roemruchte familie: 6 flessen van de Casaletto Vino Bianco. Of een onweerstaanbare fruitige rode wijn uit Valencia: 6 flessen Pluvium Bobal - Cabernet Sauvignon. Beide met een maximale winkelwaarde van 47,88!
Bestelt u 24 flessen of meer? Dan ontvangt u 6 flessen van de met medailles overladen Era Costana Rioja Crianza van het beste wijnhuis van Spanje of 6 flessen van de luxe goudbekroonde Cuvée Prestige van Closerie Saint-Vincent uit het wereldberoemde Bordeaux. Ter waarde van maar liefst maximaal 71,88!
• Gebruik voor 6 flessen Casaletto Vino Bianco*: lente1
• Gebruik voor 6 flessen Pluvium Bobal - Cabernet Sauvignon*: lente2
• Gebruik voor 6 flessen Era Costana Rioja Crianza**: lente3
• Gebruik voor 6 flessen Closerie Saint-Vincent Cuvée Prestige**: lente4
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Hartelijk dank, gebruik gemaakt van deze code!kpriem schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:05:
Volg dit topic nu al bijna 2 jaar met plezier
Hier weer een nieuwe
MGMzpos8Wk
€ 13,94 voor 6 flessen wijn...
Nieuwe code:
MGMEF31P6W
[ Voor 3% gewijzigd door CrazyBorr op 06-04-2016 16:59 ]
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.