Wijnvoordeel.nl, 10 euro korting vanaf 50 euro.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Verwijderd
Geen minimum, maar niet geldig op aanbiedingen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:21:
Ik heb ook dezelfde code gekregen.
SPKRT44 is universele code voor 44% korting (geen minimum als het goed is)
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Geen hoogdraver, maar wel te doen voor door de weeks.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:21:
Verwijderd
Hoe krijg je die gratis verzending er nog bij? -> nu gelukt via http://wijnvoordeelkortingscode.nl/Vissertje schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:39:
[...]
Geen hoogdraver, maar wel te doen voor door de weeks.
Wijnvoordeel : Sequoia Mountain - Zinfandel 4,69 en dan de 44% code er overheen en de gratis verzending!!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 16:21 ]
Als ik die invoer knalt ie me gelijk door naar de homepage, en doet vervolgens niks met de code...Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:21:
[ Voor 16% gewijzigd door SeatRider op 05-02-2016 17:00 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Vissertje schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:32:
Heb ook de code 1CAD52WD16 gekregen, dus alle klanten van Wijnvoordeel hebben deze ontvangen, lekker belangrijk ben je dan![]()
Hier dan maar weer van mijn kant een code voor Wijnvoordeel van 10 euroMembers only:zonder restricties, maar wel 1 VVVcode per adres
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Verwijderd
Lijkt erop dat het niet meer werkt inderdaad..SeatRider schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:57:
[...]
Als ik die invoer knalt ie me gelijk door naar de homepage, en doet vervolgens niks met de code...
Hm, lijkt aan de combinatie te liggen met de gratis-verzend-code die hierboven is gepost. Los van elkaar werken ze, tezamen niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 19:53 ]
Lol. Weet iemand of zo'n kortingscode meerdere keren voor één adres gebruikt kan worden ?bebopper schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:47:
heb ook dezelfde unieke kortingscode ontvangen
niet zo heel uniek dus en voor iedereen te gebruiken
voel me nu wel niet meer zo heel speciaal![]()
![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Dit is over het algemeen niet mogelijk. In het verleden waren er nog wel eens trucjes zoals huisnummer 14 schrijven als 0014, maar of dit vandaag de dag nog mogelijk is weet ik niet.shaowoo schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Lol. Weet iemand of zo'n kortingscode meerdere keren voor één adres gebruikt kan worden ?
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
Beste wijnliefhebbers,onlinaius schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:35:
[...]
Dit is over het algemeen niet mogelijk. In het verleden waren er nog wel eens trucjes zoals huisnummer 14 schrijven als 0014, maar of dit vandaag de dag nog mogelijk is weet ik niet.
Was hun spam (bellen, sms, mail, post) eigenlijk nogal beu, maar vooruit.. €5 voor 50 euro, ex verzendkosten..
[ Voor 38% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2016 14:51 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Rustig rustig. Max 1 bon per bestelling. Dus dit is een bon voor 9,- extra korting (en maar 2 maanden geldig!). Beter als niks natuurlijk, maar om nu als een gek bonnen te bestellen...Atomsk schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:47:
[...]
Was hun spam (bellen, sms, mail, post) eigenlijk nogal beu, maar vooruit.. €5 voor 50 euro, ex verzendkosten..
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Ex. Verzendkosten?
[ Voor 51% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2016 14:51 ]
Er zijn verzendkosten, maar je kunt die code voor gratis verzenden er op toepassen (GWV562), zodat je geen 6 euro verzendkosten betaald voor een paar cadeaubonnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 12-02-2016 11:55 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb me ingehouden... 2 besteld (lol)
[ Voor 43% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2016 14:51 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dit was de vorige keer niet het geval.KillerBee schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:27:
Rijst gelijk bij mij de vraag: zijn deze cadeaubon codes wél te combineren? Dus dat je bij één bestelling meerdere codes kunt gebruiken?
Max 1 code per bestelling. Maakt niet uit uit welke categorie de code afkomstig is.KillerBee schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:27:
Let wel op dat deze codes max. 2 maanden geldig zijn na uitgifte en niet te combineren zijn met andere actiecodes.
Rijst gelijk bij mij de vraag: zijn deze cadeaubon codes wél te combineren? Dus dat je bij één bestelling meerdere codes kunt gebruiken?
Deze wijncheque wordt digitaal verstuurd en dan vervolgens verzendkosten rekenen
[ Voor 40% gewijzigd door Perkouw op 14-02-2016 14:51 ]
Verwijderd
Er zijn genoeg manier om dat te omzeilen. Die zijn een aantal keer genoemd in dit topic.robjumelet schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:27:
[...]
Deze wijncheque wordt digitaal verstuurd en dan vervolgens verzendkosten rekenen![]()
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Heb helaas al zelf besteld via code voor gratis verzending. Zie nu dat verzending op dit moment standaard gratis is. Dan is SPKRT44 interessanterYofresh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:35:
[...]
Er zijn genoeg manier om dat te omzeilen. Die zijn een aantal keer genoemd in dit topic.
Als ze dat aanpassen en de 1,- naar 10,- niet dan zal het ook wel geen foutje zijn. Heb er alleen wel 7 besteld maar toe maarvissah schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:42:
[...]
Heb helaas al zelf besteld via code voor gratis verzending. Zie nu dat verzending op dit moment standaard gratis is. Dan is SPKRT44 interessanter
[ Voor 51% gewijzigd door Flamingo BB op 12-02-2016 14:50 ]
SPKRT44 werkt niet op deze bonnen.Flamingo BB schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:49:
[...]
Als ze dat aanpassen en de 1,- naar 10,- niet dan zal het ook wel geen foutje zijn. Heb er alleen wel 7 besteld maar toe maar
Denk het ook jaMunters schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:24:
[...]
Maar volgens mij lachen zij zich nu gek: weer iemand die 7 bestellingen gaat doen de komende twee maanden.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 15-02-2016 11:55 ]
Verwijderd
Terugboeken kan trouwens sowieso niet.objectief2 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:06:
Heeft er intussen al iemand de digitale wijncheques ontvangen?
Ik heb zelf taal noch teken gehad en laat het bedrag anders morgen terugboeken, want dan is er overduidelijk iets verkeerd gegaan.
Met Paypal gaat dat prima. Oke, het kan even duren maar het geld komt terug:)Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:56:
[...]
Terugboeken kan trouwens sowieso niet.
[ Voor 100% gewijzigd door Thofie op 17-02-2016 10:37 ]
Nevermind.roberto77 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:45:
deze code werkt niet op wijnen met korting. Gebruik je een andere code?
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door rustae op 17-02-2016 11:59 ]
Rustae
Bij mij werkt het gratis verzenden geen 2e keer meer. Heb nog wel de Villa Trevi Glera kunnen bestellen voor 0,00 incl verzenden maar de volgende bestelling krijg ik niet meer voor elkaar.Thofie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:16:
Ik heb zojuist mijn codes ontvangen!
En via deze link: https://www.wijnvoordeel....11_PRINT&refID=9400&vrz=1 (met dank aan Tommy4421) geen verzendkosten!
Zo worden deze flessen (https://www.wijnvoordeel....nco-2-Flessen::27391.html) wel heel aantrekkelijk!
Dan zal de code wel bepaalde restricties kennen. Vaak zijn ze niet geldig op cadeaus ed.KillerBee schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:42:
Bij mij werkt het al helemaal niet (lees: met of zonder de 'geen verzendkosten' link) om met een van de (vanochtend) ontvangen wijncheques deze 2 flessen wijn te bestellen. Ik krijg de melding: "U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 1 flessen te bestellen van de betreffende actie".
Maakt niet uit of ik er 1 of 4 wil bestellen.
Promotie? Actie?? Lijkt wel alsof ik afwijkende codes heb ontvangen o.i.d.
[ Voor 16% gewijzigd door Atomsk op 19-02-2016 14:15 . Reden: voorbeelden toegevoegd ]
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
met de code, ideal korting en premium lidmaatschap dan maar 6 flesjes voor 12,44. Fijne prijs :-)Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:11:
Bovenstaande bij wijnbeurs.nl/wijnstunt voor €3,99.
Juist, hier idem!Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:55:
[...]
met de code, ideal korting en premium lidmaatschap dan maar 6 flesjes voor 12,44. Fijne prijs :-)
Werkt dit ook met proefpakketten? Ik wil graag iets kopen voor rond de 10 euro (ik heb een cadeaukaart van 10 euro) maar ik krijg deze korting niet voor elkaar. Maar ook niet met gewone wijnenAtomsk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:31:
De Google advertentie zoekmethode werkt overigens nog steeds:Dit werkt uiteraard niet altijd, maar je kunt het altijd proberen. Bijv bij "Cerro Anon Rioja", of "Ursa Maior Rioja Reserva", of zoek alleen op een druivensoort als Carmenère. Wijnen die al in de aanbieding zijn, worden er over het algemeen niet goedkoper door, maar de wijnen die ze kunstmatig hoog geprijsd hebben (zodat ze er af en toe mee kunnen "stunten") heb je dan wel voor de normale prijs.
- Open een anoniem venster vanuit je browser
- Zoek in google op een wijnsoort of specifiek op de naam van een wijn uit hun assortiment.
- Groot kans dat je een Google advertentielink krijgt met 40-50% korting op die wijn.
Kun je toch zelf ook uitzoeken? Enfin, wanneer je zoekt op "wijn proefpakket" en de advertentielink volgt, krijg je inderdaad wat pakketten die goedkoper zijn dan normaal. Echter niks van 10 euro uiteraard.Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:21:
[...]
Werkt dit ook met proefpakketten? Ik wil graag iets kopen voor rond de 10 euro (ik heb een cadeaukaart van 10 euro) maar ik krijg deze korting niet voor elkaar. Maar ook niet met gewone wijnen
_██_
(ಠ_ృ)
https://www.socialdeal.nl/waardebon/show/SOCIALDEAL-5/van duin schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:02:
https://www.socialdeal.be...ro-voor-maar-1-euro-te-be
Daar heb je ook die goedkope aanbieding.En omdat social deal jarig is kan je gewoon 5 euro op je account gestort krijgen....dus 5 gratis bonnen.De rest van de voorwaarden staan op social deal.
Verwijderd
De helpdesk van wijnbeurs, waarschijnlijk. La Pauline is een soort eigenmerk van wijnbeurs en ik acht de kans klein dat je de wijn buiten wijnbeurs zal kunnen verkrijgen.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:56:
ik ben voor een vriend op zoek naar een fles La Pauline Noir de Noirs uit 2013. Kan iemand mij hiermee helpen?
Deze heb ik wel voor je. Magnum La Pauline 1er Tirage Merlot-Cabernet 2013.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:56:
ik ben voor een vriend op zoek naar een fles La Pauline Noir de Noirs uit 2013. Kan iemand mij hiermee helpen?
Deze gisteren ook zo besteld. Prima deal inderdaad!setanie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:54:
Nog een leuke aanbieding als je de DANK10 code bij de wijnbeurs nog niet hebt gebruikt
https://www.wijnbeurs.nl/...ciliane-Italie::5506.html
Met idealbetaling ook nog €1,50 korting dus voor €17,39
Anonuser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Deze gisteren ook zo besteld. Prima deal inderdaad!
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:22:
Probeer het eens via https://www.wijnbeurs.nl/wijnstunt
<edit> Zie net dat het voor het deluxepakket is. Dit is toch het La Jasse feestpakket?setanie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:21:
Tip voor mensen die nog een bon hebben voor het deluxepakket.
[ Voor 37% gewijzigd door zessen op 01-03-2016 14:35 ]
Ja, je komt daar via wijnbeurs.nl/winebox en dan op het juiste voucher klikken. Kom je op een La Jasse pakket.zessen schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:32:
[...]
<edit> Zie net dat het voor het deluxepakket is. Dit is toch het La Jasse feestpakket?
Munters schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:02:
[...]
Ja, je komt daar via wijnbeurs.nl/winebox en dan op het juiste voucher klikken. Kom je op een La Jasse pakket.
Van mijn voucher (geldig tot 30-10-2016) geeft de site trouwens aan dat ie verlopen is.
[ Voor 7% gewijzigd door setanie op 01-03-2016 16:03 ]
Oeh hoe is deze deal tot stand gekomen?setanie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:54:
Kijk dit is nou weer eens leuk geregeld van de wijnbeurs. Ik heb 6 flessen Baron de Valcanas uit 2009 en daarnaast een magnum la Pauline merlot uit 2014 ontvangen. En dat allemaal voor de leuke prijs van €16,94
Helaas zitten er wel voorwaarden aan "-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 6 flessen te bestellen van de betreffende actie. --" bij pluvium proefpakketZed85 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:37:
Wijnvoordeel code van 10 euro zonder beperking code MGMEUteaM2
Gebruikt, bedankt!Zed85 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:37:
Wijnvoordeel code van 10 euro zonder beperking code MGMEUteaM2
Ik ook! Dank!
[ Voor 20% gewijzigd door puur op 08-03-2016 11:25 ]
puur schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:20:
[...]
Ik ook! Dank!
Is blijkbaar een member get member actie. Ziet er interessant uit.
Mijn kortingscode: MGMwcDkzG2
Als iemand die gebruikt krijg ik ook weer 10 euro korting. Dat kan wel eens heel leuk uit de hand lopen, want het lijkt ook te werken met bestaande accounts
[ Voor 32% gewijzigd door setanie op 08-03-2016 12:39 ]
Gebruikt bedankt!maanio schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:07:
MGMeYjg1BR
Voor mensen die een code nodig hebben ;-)
Gebruikt. Bedankt!setanie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:56:
Nou dan van mijn kant ook nog 1. Code MGMoZUFve3
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq