Wijnwebsites aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 19 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
DoubleD1980 schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:55:
10 euro korting bij wijnvoordeel.nl:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
minimale orderbedrag €25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460519

vandaag gratis voucher op te halen bij outspot.De voucher heeft een waarde van 15 euro en kan gebruikt worden tot 7 oktober.1 per adres.Code werkt ook op promoties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 14:36
Anoniem: 460519 schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:32:
vandaag gratis voucher op te halen bij outspot.De voucher heeft een waarde van 15 euro en kan gebruikt worden tot 7 oktober.1 per adres.Code werkt ook op promoties :)
Grappig. Ik heb het aantal op 2 gezet, en dan krijg ik keurig twee codes. En ook twee mailtjes. Inderdaad unieke codes.
Wijnvoordeel kent deze actie nog niet volgens mij, de link /outspot geeft "categorie niet gevonden". |:(

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
die actie loopt blijkbaar ook op outspot.be, je kan onneindig veel vouchers van €15 bestellen (gratis) voor wijnvoordeel.be
maar de verkregen voucher(s) werk(en) ook nog niet op wijnvoordeel.be .... afwachten of ze ooit gaan werken, of is dit gewoon een reclamestunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Ik heb ook een vouchercode aangevraagd. Net weer een doosje besteld van 9 euro. :) Wel zo fijn dat het ook op promoties geldig is.

Unieke codes voor 15 euro korting bij Wijnvoordeel:
Y81e3pcQ
CSDXP6nf

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 587363 op 07-09-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puur
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 09:44
Ik heb er ook gelijk een paar besteld. De Outpost codes werken inmiddels dus prima idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
https://www.wijnvoordeel.nl/Outspot:::736.html
http://www.outspot.nl/nd/product/

je kan er zoveel aanvragen als je wilt, ze mailen ze alleen apart. 10 gedaan en post de meesten morgen wel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
toen ik ze vanmiddag bestelde via outlet ontbrak de code op de voucher (de combinatie van letters & cijfers)... dit lijkt nu gefixt... aan codes plots geen gebrek meer, al is het natuurlijk maar een korting van €15 en geen €20 meer, en zijn ze ook maar een maandje geldig. maar het zal toch wel weer ietjes drukker worden bij wijnvoordeel ; wat ik me wel afvraag of je 2 unieke codes zal kunnen gebruiken, of dat het systeem zal zien dat je al eerder een andere outlet code gebruikt hebt

[ Voor 18% gewijzigd door xenne op 07-09-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612577

xenne schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:29:
toen ik ze vanmiddag bestelde via outlet ontbrak de code op de voucher (de combinatie van letters & cijfers)... dit lijkt nu gefixt... aan codes plots geen gebrek meer, al is het natuurlijk maar een korting van €15 en geen €20 meer, en zijn ze ook maar een maandje geldig. maar het zal toch wel weer ietjes drukker worden bij wijnvoordeel ; wat ik me wel afvraag of je 2 unieke codes zal kunnen gebruiken, of dat het systeem zal zien dat je al eerder een andere outlet code gebruikt hebt
Het lijkt erop dat ze het nu, in tegenstelling tot met de 389-codes laatst, wel goed hebben dichtgetimmerd. Nadat je de kortingscode hebt ingevuld verandert deze in outspot en gaat er 15 euro af. Bij een tweede bestelling herkent hij de outspot als al gebruikt en gaat hij niet verder. Niet mogelijk er meerderen te gebruiken zonder trucjes met adres en emailadres dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 612577 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:47:
[...]

Het lijkt erop dat ze het nu, in tegenstelling tot met de 389-codes laatst, wel goed hebben dichtgetimmerd. Nadat je de kortingscode hebt ingevuld verandert deze in outspot en gaat er 15 euro af. Bij een tweede bestelling herkent hij de outspot als al gebruikt en gaat hij niet verder. Niet mogelijk er meerderen te gebruiken zonder trucjes met adres en emailadres dus.
Omdat het een unieke code is. Maar dan toch weer een nieuwe code bij Outpost aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silmaril8 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:49:
[...]

Omdat het een unieke code is. Maar dan toch weer een nieuwe code bij Outpost aanvragen?
Nee hij verandert de unieke code in een algemene na gebruik. Oftewel een tweede unieke werkt niet want die verandert hij ook in dezelfde algemene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[quote]Anoniem: 612577 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:50:
Nee hij verandert de unieke code in een algemene na gebruik. Oftewel een tweede unieke werkt niet want die verandert hij ook in dezelfde algemene.
[/quote]
Hoe bedoel je dat hij die verandert in een algemene? Je hebt dan toch een ander adres/emailadres/incognito scherm? Hoe kan de website dan zien dat jij al iets heb besteld bij hen via een Outpost code?

Even voor de duidelijkheid, ik heb nog niet via zo'n Outpost code iets besteld bij Wijnvoordeel, maar het lijkt me stug dat het werkt zoals jij nu zo beschrijft.

Ah wacht, ik zie nu dat je schrijft dat het niet kan zonder truucjes zoals emailadres/adres... Oftewel, met ander emailadres/adres lukt het wel.

[ Voor 12% gewijzigd door silmaril8 op 08-09-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silmaril8 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:53:
[...]

Hoe bedoel je dat hij die verandert in een algemene? Je hebt dan toch een ander adres/emailadres/incognito scherm? Hoe kan de website dan zien dat jij al iets heb besteld bij hen via een Outpost code?

Even voor de duidelijkheid, ik heb nog niet via zo'n Outpost code iets besteld bij Wijnvoordeel, maar het lijkt me stug dat het werkt zoals jij nu zo beschrijft.
Met een ander adres / emailadres werkt het. Ik schreef hierboven dat het niet mogelijk is zonder trucjes met adres / emailadres ;) Met hetzelfde adres + emailadres kun je maar 1x bestellen.

Edit: klopt wat je hierboven hebt veranderd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 08-09-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Members only:

nog wat outpost codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roymans44
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10-2022
lekker bezig.

kan ik vanavond weer even wat lekkere flesjes bestellen.

trouwens voor de wit drinkers ik vond de Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc erg lekker. Een aanrader volgens mij en maar 3,99. Heb zelf van het weekend nog even wat doosjes besteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Helaas nu met vakantie, hopelijk houden ze zich aan de belofte van geldigheid tot 7 oktober dan kan ik ook meeprofiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348774

Iemand een tip om op de Belgische site de verzendkosten te nullificeren? De NL linkjes werken daar immers niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Je moet een zwaar leven hebben!

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:17
Anoniem: 348774 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:58:
Iemand een tip om op de Belgische site de verzendkosten te nullificeren? De NL linkjes werken daar immers niet voor.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah geweldig. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 01:32

thof

FP ProMod
sambalbaj schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:11:
Members only:

nog wat outpost codes.
mgeH6GP4 gebruikt, bedankt. Alles daarvoor doet het helaas al niet meer. Daarna niet gecontroleerd zodat ze beschikbaar blijven voor anderen :P

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Munters schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:06:
[...]

Je moet een zwaar leven hebben!
Haha 8)7 ;)

Nieuw bij Wijnvoordeel:

Cocktails (combinatie Bols (melon/raspberry/elderflower + goldish (pink/blanc). Prijs nu nog niet aantrekkelijk. Ik hoop dat ze er een openingsaanbieding mee doen, dan hebben we naast goedkope wijn ook goedkope bols/cocktails :)

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Munters schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:16:
[...]

Hier nog een feestpakket op wijnbeurs gevonden. Leuk als je nog een druppelstop of kelnermes nodig hebt. Deze wijn krijgt een 3,8 op vivino, maar dat zegt niet veel. Lees liever het commentaar van iemand met veel volgers.

https://www.wijnbeurs.nl/...ket-met-Magnum::3746.html
Bedankt voor je tip, meteen besteld. Deze stond ook nog ergens verborgen: https://www.wijnbeurs.nl/...-en-Kelnersmes::3840.html
Krijgt een 4.0 op vivino ook maar besteld.

• peter13579
  • Laatst online: 22:24
sven666pwnd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:49:
[...]

Bedankt voor je tip, meteen besteld. Deze stond ook nog ergens verborgen: https://www.wijnbeurs.nl/...-en-Kelnersmes::3840.html
Ben benieuwd of je er een Roompot vakantiecheque bij krijgt:
https://www.wijnbeurs.nl/:_:9531.html
Of toch een hotel cheque:
https://www.wijnbeurs.nl/:_:9538.html
8)7

• Munters

• sambalbaj
  • Niet online
Wijnbeurs 20 euro tot 31-12

Members only:

• Munters
Dat lijkt me een unieke code. Dank voor het delen, maar ik zal jouw code niet afpakken door deze te verzilveren. Of gebruik je hem niet, en is het wie het eerst komt, etc?

• peter13579
En voor iedereen die jarig is is er: https://www.wijnbeurs.nl/:_:9414.html
10 euro korting.

Tijd voor en feestje :+
PS. Werkt ook als je dit jaar al jarig bent geweest of nog jarig moet worden :)

[ Voor 25% gewijzigd door peter13579 op 11-09-2014 17:40 ]

Anoniem: 610543

Ik kan die Outspot codes maar één keer toepassen op hetzelfde email en adres. Is er een truc waarbij je het wel op hetzelfde adres kan laten bezorgen maar dat het lijkt dat het een ander adres is?

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
sven666pwnd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:49:
[...]

Vandaag binnengekregen, met kurkentrekker. Het is best wel een goede wijn, alleen de afdronk is wat kort. Ben echter verkouden, dus misschien ligt het daar aan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175806

Alle proefpakketten tot 50% korting:

www.wijnvoordeel.nl/voorkennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 13:29
Nice, bedankt voor het delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 10:50

thomaske

» » » » » »

Weer een proefpakketje besteld voor €10 (icm gratis verzenden en outspot code). Thanks!

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Een heerlijke sauvignon blanc uit de Marlborough streek. 3.8 op Vivino, ik weet dat het zomerseizoen over is maar dit is één van mijn toppers, die wil ik toch even delen.
Van 14 euro per fles voor 6 euro met bijgaande link
Members only:
.
Met verschillende codes voor 21 euro per doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Members only: title

Die lijkt wel interessant samen met outpostcodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Anoniem: 348774 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:27:
Members only: title

Die lijkt wel interessant samen met outpostcodes
Worden erg goed beoordeeld op Vivino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
sven666pwnd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:51:
[...]

Worden erg goed beoordeeld op Vivino.
Ik heb de Le Rey Sud eerder gedronken, en die is ok. Voor 5-6 euro zou ik er meer van kopen (maar alles is uitverkocht). De standaardprijs van 12,- is deze zeker niet waard.
Maar 3 bordeaux voor 5,- is natuurlijk een superstunt!
(Ik heb zelf de proefpakket Bordeaux besteld. 27,- voor 6 (betere) flessen. Ik heb spijt dat ik niet meer outspot codes heb aangevraagd |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Munters schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:28:
[...]

Ik heb de Le Rey Sud eerder gedronken, en die is ok. Voor 5-6 euro zou ik er meer van kopen (maar alles is uitverkocht). De standaardprijs van 12,- is deze zeker niet waard.
Maar 3 bordeaux voor 5,- is natuurlijk een superstunt!
(Ik heb zelf de proefpakket Bordeaux besteld. 27,- voor 6 (betere) flessen. Ik heb spijt dat ik niet meer outspot codes heb aangevraagd |:( ).
http://www.outspot.nl/nd/...van--15-op-Wijnvoordeelnl
Nog te krijgen, heb je een praktische manier om er meerdere te gebruiken?
PS. Voor het andere proef pakket kun je ook de 20 euro korting code gebruiken die hier eerder in het forum is genoemd

[ Voor 8% gewijzigd door peter13579 op 12-09-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
peter13579 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:48:
[...]

Nog te krijgen, heb je een praktische manier om er meerdere te gebruiken?
PS. Voor het andere proef pakket kun je ook de 20 euro korting code gebruiken die hier eerder in het forum is genoemd
Dank je. Ik zou toch zweren dat deze gisteren bij de verlopen acties stond.
Hotmail/gmail en buren geven toch tamelijk unieke combinaties...
(Net op tijd geweest, proefpakket Bordeaux is er al niet meer, of zouden ze deze teruggetrokken hebben?)
Welke andere 20,- code bedoel je? De G..20 kennismaking werkt bij mij niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Munters op 12-09-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Members only:

werkt niet bij jou? Andere combinatie e-mail / adres misschien?

De Bordeaux van €86,- vonden ze blijkbaar iets te gortig met zowel -/- 50% als een outspotcode; lijkt weer slechts voor €86,- beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Anoniem: 175806 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:34:
Members only:

werkt niet bij jou? Andere combinatie e-mail / adres misschien?

De Bordeaux van €86,- vonden ze blijkbaar iets te gortig met zowel -/- 50% als een outspotcode; lijkt weer slechts voor €86,- beschikbaar te zijn.
Nee, die werkt niet meer. Verder niet zo'n punt hoor, er staat duidelijk 1x per adres, ik wil ook geen oplichter zijn.
En 27,- voor deze zes flessen is natuurlijk helemaal niet gek. Je moet een keer tevreden zijn.
(Al had ik gedacht dat ze de 3 flessen bordeaux eerder weg zouden halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Ik dacht toch maar eens te kijken welke verborgen pagina's er nog meer zijn, en heb ze alle 10.000 opgevraagd. (Geen paniek, Linux, wget, scriptje).
Dat leverde 233 geldige pagina's. Informatie over het bedrijf, over landen, wijnen, subpainga's voor twitter, facebook etc, en ook de verschillende aanbiedingen.

De aanbiedingspagina's komen vaker voor. Aan het kruimelpad zie je de doelgroep. La Paulina bij de Tros, NCRV, Elsevier, Kranten etc. De duurdere kistjes bij Arts&Auto, Elsevier, Mercedes etc. Grappig om te zien hoe dat aan de doelgroep aangepast is. Ook "Max" zit erbij. Als dat omroep Max is, denken ze bij wb dat de oudjes wel geld hebben! ;)

Hier een lijstje van de meest interessante verschillende pagina's. Wijn-vierdaagse (die is verlopen), kerst, krascodes, personeelsvereniging, alles door elkaar.
Ga naar wijnbeurs.nl/:_:<code>.html en gebruik voor <code> de volgende codes:
8001 De hier bekende kennismakingscode
9410
9414 Verjaarscadeau 10,-, jawel hier staat ie kant-en-klaar
9417
9420
9430 Kerst!
9442
9501
9520
9527 Actiecode 25,- (verlopen)
9528
9531
9534
9535
9901 4-daagse (verlopen)

[ Voor 0% gewijzigd door Munters op 12-09-2014 14:50 . Reden: Verkeerde wijnsite link, thx O.Verhuizer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het pakket van de 3 flessen is offline, vonden ze waarschijnlijk toch wat te gortig voor 4.98 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612577 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:25:
Het pakket van de 3 flessen is offline, vonden ze waarschijnlijk toch wat te gortig voor 4.98 :P
Ze lezen nog steeds mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Laatst online: 21-05 13:29
Munters schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:16:
[...]

Hier een lijstje van de meest interessante verschillende pagina's. Wijn-vierdaagse (die is verlopen), kerst, krascodes, personeelsvereniging, alles door elkaar.
Ga naar wijnvoordeel.nl/:_:<code>.html en gebruik voor <code> de volgende codes:
moet zijn wijnbeurs.nl/:_:<code>.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
In dat geval:
Beste mensen van wijnvoordeel,
Wij zijn erg blij met jullie acties. Om erachter te komen wie nu precies van welke actie gebruik maakt, stel ik voor dat jullie een speciale code voor tweakers aanmaken. Ik stel zomaar even TWEAK25 voor, dat lijkt me wel een mooie. Is dat mogelijk? _/-\o_
Dan trek ik vanavond een mooie Pieza El Caidero Calatayud DO Tinto RP open en zal op jullie proosten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de Belgen heb ik nog een 15 euro code die werkt zonder limiet.Eens zien of ze gaan ingrijpen.

code is HNB15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Munters schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:
[...]

In dat geval:
Wij zijn erg blij met jullie acties. Om erachter te komen wie nu precies van welke actie gebruik maakt, stel ik voor dat jullie een speciale code voor tweakers aanmaken. Ik stel zomaar even TWEAK25 voor, dat lijkt me wel een mooie. Is dat mogelijk? _/-\o_
Dan trek ik vanavond een mooie Pieza El Caidero Calatayud DO Tinto RP open en zal op jullie proosten! :9~
Of gewoon een fles Georges Clement Champagne AC 1er Cru Brut gratis bij de bestelling met de code GEZELLIGFORUM, dan kunnen we pas echt goed op jullie proosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460519 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:00:
Voor de Belgen heb ik nog een 15 euro code die werkt zonder limiet.Eens zien of ze gaan ingrijpen.

code is HNB15
Ik geef het tot morgenochtend 10 uur als ze vandaag vroeg naar huis zijn gegaan ;)

Edit: zal wel meevallen want kan natuurlijk sowieso met de codes die je nu aan kunt vragen

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 12-09-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
Anoniem: 460519 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:00:

code is HNB15
et voila, de code heeft nu een min bedrag van €30 .... de code was hier al eerder gepost, dus herhalen was niet echt nodig

van zodra een 'vergeten' code hier opduikt weten ze bij wijnvoordeel wel dat ze vaak gebruikt gaat worden en zetten ze er meteen limiet op, is al genoeg gebleken

[ Voor 18% gewijzigd door xenne op 12-09-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk dat er nog velen gebruik kunnen maken van mijn outspot post.De rest van de codes die er nog zijn zal ik dan maar niet meer posten.Mijn excuses

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
xenne schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:57:
[...]

et voila, de code heeft nu een min bedrag van €30 .... de code was hier al eerder gepost, dus herhalen was niet echt nodig

van zodra een 'vergeten' code hier opduikt weten ze bij wijnvoordeel wel dat ze vaak gebruikt gaat worden en zetten ze er meteen limiet op, is al genoeg gebleken
Geeft te min meer wat voor een trieste zooi het is bij Wijnvoordeel/Wijnbeurs/....

Hoeveel tweakers zijn er nou die misbruik zouden kunnen maken van deze code? 8)7

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
PcPirate schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:45:
[...]
Geeft te min meer wat voor een trieste zooi het is bij Wijnvoordeel/Wijnbeurs/....
Geef mij later even een seintje als jij een eigen bedrijf hebt en ik kan (te) goedkoop dingen bestellen okay?

Nickname does not reflect reality

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:57:
[...]

Geef mij later even een seintje als jij een eigen bedrijf hebt en ik kan (te) goedkoop dingen bestellen okay?
Nou, met de codes kom je soms op een prijs die de waarde van de wijn aangeeft. Heel wat wijnen gewoon te overpriced; met een leuke code krijg je wat korting en soms gratis bezorgen. Toch is het geen 'slag geslagen'.

Met de marketingstunt van €3,99 per doos gratis thuisbezorgd dan was het wel de moeite waard.

Met de huidige codes is het niet aan te raden. Je kan beter verder kijken.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
*knip*, topicwaarschuwing gemist?

[ Voor 91% gewijzigd door Perkouw op 13-09-2014 14:40 ]

Nickname does not reflect reality

PcPirate schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:12:
[...]

Nou, met de codes kom je soms op een prijs die de waarde van de wijn aangeeft. Heel wat wijnen gewoon te overpriced; met een leuke code krijg je wat korting en soms gratis bezorgen. Toch is het geen 'slag geslagen'.

Met de marketingstunt van €3,99 per doos gratis thuisbezorgd dan was het wel de moeite waard.

Met de huidige codes is het niet aan te raden. Je kan beter verder kijken.
Groot deel van de wijnen zijn altijd nog beter dan de huismerk wijnen van de supermarkten.

Anoniem: 587363 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:33:
[...]

Groot deel van de wijnen zijn altijd nog beter dan de huismerk wijnen van de supermarkten.
Dat valt nog te bezien; zie het laatste nummer van het blad 'Perswijn'; slechte supermarkthuiswijnen zijn een zeldzaamheid geworden.

Wél is het zo, dat Wijnvoordeel tegen een vaak nóg lagere prijs dan de huismerkwijnen (als je alle code-tips in dit topic opvolgt tenminste...), interessante en meer uitgesproken wijnen heeft (al hebben ze ook genoeg zelfgebottelde ranja inderdaad...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29
Wijnvoordeel: €15 korting zonder minimum bedrag.

Ik zie dat het hier nog niet gepost is.
Het loopt nog maar even, maar maak zelf je unieke code:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 19:48
MikeT80 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:47:

Bedankt voor de tip!

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sladge
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05-2018
Hi all,

Heeft iemand het Proefpakket Chardonnay al een keer geprobeerd? Ik wil deze voor nog geen €27 (met korting en gratis verzenden) gaan bestellen maar wilde graag weten wat jullie er van vinden.

Thanks.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeT80 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:47:

reeds gepost hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels ''uitverkocht''. Voor de liefhebber heb ik nog wel een code, die ga ik hier niet neerzetten ivm meelezen wijnvoordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag proefpakket Bourdeaux besteld, 3 wijnen die per stuk voor rond de 7 en 8 euro gingen met korting, vrij duur, maar heb geen idee of het wat is. Al is het wel leuk proberen voor 5 euro, de ietwat duurdere wijnen. Kijken of er daadwerkelijk een klassement te onderscheiden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:42
Wijnvoordeel.nl:

Hoe werkt het?
Plaats de wijnen van uw keuze in de winkelwagen > vul in de winkelwagen bij 'uw waardeboncode' PRNS9 in en druk op 'nu inwisselen' > uw 43% korting* wordt verrekend over over de gekozen wijnen.

*Maximaal 1 kortingscode per klant/bestelling per adres. | De kortingscode is geldig t/m 17-09-2014 en niet inwisselbaar i.c.m. andere kortingscodes. | De kortingscode is niet geldig op aanbiedingen en de restanten en is niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen. | Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MoiZie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:
Wijnvoordeel.nl:

Hoe werkt het?
Plaats de wijnen van uw keuze in de winkelwagen > vul in de winkelwagen bij 'uw waardeboncode' PRNS9 in en druk op 'nu inwisselen' > uw 43% korting* wordt verrekend over over de gekozen wijnen.

*Maximaal 1 kortingscode per klant/bestelling per adres. | De kortingscode is geldig t/m 17-09-2014 en niet inwisselbaar i.c.m. andere kortingscodes. | De kortingscode is niet geldig op aanbiedingen en de restanten en is niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen. | Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden.
Vandaag dus cocktails (2 flessen bols + 4 flessen goldish) voor 28.50. Of 3 flessen bols + 6 flessen goldish voor 39.90. Actiecode geldt immers op de cocktails wel.

Edit: of voor de echte fijnproever: champagne 6 flessen voor 170 euro, normaal 50 euro per fles.

Beide acties zijn gunstiger dan met de 15/20/25 euro codes die normaal mogelijk zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 16-09-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Munters schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:
[...]

In dat geval:
Doet het nog altijd niet, jammer Wijnvoordeel.. ook GEZELLIGFORUM is nog niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Kreeg vandaag ineens een tweede factuur van de wijnbeurs, terwijl ik de oorspronkelijke al betaald had. Nieuwe factuur was voor hetzelfde de la Jasse pakket, maar dan zonder €20 korting. :/

Mag hopen dat dit een foutje is...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atomsk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:48:
Kreeg vandaag ineens een tweede factuur van de wijnbeurs, terwijl ik de oorspronkelijke al betaald had. Nieuwe factuur was voor hetzelfde de la Jasse pakket, maar dan zonder €20 korting. :/

Heb ik een keer gehad bij Wijnvoordeel, even contact gezocht en direct werd de factuur nietig verklaard. Dus zal waarschijnlijk geen problemen opleveren ;)

• Snowking
  • Laatst online: 14-05 14:42
Atomsk schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:48:

Ik had hetzelfde, ook op het de la Jasse pakket. Na een mailtje mocht ik de tweede factuur als niet verzonden beschouwen. Even contact opnemen dus.

• peter13579
peter13579 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:44:
Een heerlijke sauvignon blanc uit de Marlborough streek. 3.8 op Vivino, ik weet dat het zomerseizoen over is maar dit is één van mijn toppers, die wil ik toch even delen.
Van 14 euro per fles voor 6 euro met bijgaande link
Members only:
.
Met verschillende codes voor 21 euro per doos.
Blijkbaar is deze ook opgepikt door onze vrienden van wijnvoordeel of veelvuldig besteld. Is in ieder geval niet meer beschikbaar...

• draismatic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11-2023
Heeft er nog iemand een werkende code? Voor zover ik kan achterhalen is alles nu offline gehaald. Ook Outspot. Mag uiteraard in PM, gezien er wat Aagjes rondzwerven hier.

draismatic schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:18:
Heeft er nog iemand een werkende code? Voor zover ik kan achterhalen is alles nu offline gehaald. Ook Outspot. Mag uiteraard in PM, gezien er wat Aagjes rondzwerven hier.
Ze schenden hun eigen voorwaarden. Heb bewijzen dat sommige codes tot langer zouden lopen. Ook RTL maar weer eens een bericht sturen, hopelijk wijden ze ook eens TV aandacht aan de andere kant van Wijnvoordeel, tov hun vorige uitzending

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 18-09-2014 15:23 ]

Anoniem: 621837

Zojuist contact opgenomen met Wijnvoordeel (chat). Geven aan inderdaad alle codes te hebben geblokkeerd omdat deze zouden zijn verlopen. Toen ik ze vervolgens confronteerde met een link van Outspot waar toch echt t/m 7 oktober stond, gaven ze geen commentaar meer. Vervolgens contact opgenomen met Outspot, gezien de reactie vermoed ik dat Wijnvoordeel hier ook banden mee heeft op de 1 of andere wijze. Ook deze mensen wilden me niet verder helpen (toch zeer raar als een partij waarmee je een relatie hebt de voorwaarden schend, normaal zou je dan zeker alles willen weten en het op willen lossen).

Voor mij nooit meer Wijnvoordeel of Outspot, dit riekt naar bewuste misleiding van de klant.

Bewijs van 7 oktober als einddatum van de code: http://www.outspot.nl/nd/...van--15-op-Wijnvoordeelnl (Link zal door wijnvoordeel / outspot wel snel uit de lucht worden gehaald, maar voor the time being)

• peter13579
Mijn Outspot code werkt nog als ik deze invoer, geeft -15 euro. Maar ik heb hem dan ook nog niet gebruikt.
:*)

Ik heb nog niet geprobeerd om vervolgens naar betalen te gaan, dan ben ik de code kwijt...

peter13579 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:45:
Mijn Outspot code werkt nog als ik deze invoer, geeft -15 euro. Maar ik heb hem dan ook nog niet gebruikt.
:*)

Ik heb nog niet geprobeerd om vervolgens naar betalen te gaan, dan ben ik de code kwijt...
Zal er snel mee zijn gezien Wijnvoordeel blijkbaar bij Lieke aangeeft alles te hebben geblokkeerd (dit dus in ieder geval voornemens te zijn) ;)

• Munters
Ik krijgt zojuist post van wijnvoordeel. Ze missen me op hun site en willen me terug.... (En dat terwijl ik eergisteren nog een doosje in ontvangst mocht nemen)
Er zaten drie "lokkertjes" bij: 10,- korting, 50% op niet-aanbiedingen en (jawel) gratis verzending. Dus niet bijster interessant.
Het lijken allemaal gegenereerde (dus waarschijnlijk unieke) codes te zijn. Helaas leren ze daar ook.

Munters schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:21:
Ik krijgt zojuist post van wijnvoordeel. Ze missen me op hun site en willen me terug.... (En dat terwijl ik eergisteren nog een doosje in ontvangst mocht nemen)
Er zaten drie "lokkertjes" bij: 10,- korting, 50% op niet-aanbiedingen en (jawel) gratis verzending. Dus niet bijster interessant.
Het lijken allemaal gegenereerde (dus waarschijnlijk unieke) codes te zijn. Helaas leren ze daar ook.
Tja uniek of niet uniek, wat je zegt, niet bijster interessant, of beter gezegd bijster niet interessant

Yep, zelfde brief is binnen hier; codes zijn niet uniek hoor denk ik.

Wel grappig dat ze me (in mijn geval dan) na nauwelijks 36u alweer missen... _O-

En zo gaan de codes van 20 euro, naar 15 euro, naar 10 euro.. Helaas bouwen ze lekker af, waarschijnlijk kijkende bij welk niveau ze nog het aantal klanten bereiken dat ze willen houden.

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-05 18:27
zit er nog een limiet op die 10 euro codes?

nope, zonder limiet, en op het volledige assortiment

Hier een brief van groter dan een A4. Hierop geen codes maar de mogelijkheid om per post wat flessen te bestellen tegen een gereduceerde prijs (niet interessant, slechter of gelijk aan de website en ook nog eens verzendkosten betalen)

Anoniem: 295115

op de voucher staat ook dat het geldig is tot en met 7 okt.
lijkt mij dat ze het niet kunnen maken om alles te blokkeren, maar goed zo nauw nemen ze het allemaal niet. dat hebben ze wel vaker laten zien.

maar ik heb nog een outspot code. stuur een pb als je het wilt hebben.

• Atomsk
Anoniem: 175806 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:32:

Wel grappig dat ze me (in mijn geval dan) na nauwelijks 36u alweer missen... _O-
Ook een envelop, maar alleen een foldertje zonder codes. Ik word niet gemist door mijn wijnvoordeelvrienden blijkbaar. :'(

Heb echter nog genoeg dozen staan, dus /care.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die toevallig nog een outspot code heeft? Ik ben de mijne kwijtgeraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb nog een paar (oude) Outspot codes, hoop dat ze nog werken:
Members only:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewollie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-10-2020
Hi all,

Mij lukt het ook niet meer om met de Outspot codes iets te bestellen.
Rustig wachten tot de volgende deal dan maar....alhoewel de deals van € 10 of € 15 niet echt spectaculair zijn natuurlijk. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
Mijne lijken nog wel te werken krijg gewoon de korting maar geen gratis verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
MikeT80 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:44:
Mijne lijken nog wel te werken krijg gewoon de korting maar geen gratis verzending
Zojuist nog mijn outpost verzilverd incl. gratis verzending. Werkt dus nog. ;)
De SND62/64 zijn inmiddels wel verlopen.

De voorraadaanduiding van mijn bestelling wordt vooralsnog niet aangepast, blijft maar op 60 flessen staan. Zou dat nep zijn om mensen over de streep te trekken?
En gisteren keek ik bij een aanbiedingswijn van wv op vivino, en daar was iemand wel erg lyrisch. Zou dat een medewerker van wv zijn die 5 sterren + prachtige tekst plaatst? Zal toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Codes werken nog; echter 1x per adres, voor alle codes. Je kunt er dus maar 1x gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewollie
Ok.
Heeft iemand nog codes die hij/zij wil delen van Outspot in een login gedeelte van dit forum?
De codes zijn blijkbaar per adres eenmaal te gebruiken.
Dank alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556529

*knip*, nee

[ Voor 89% gewijzigd door Perkouw op 20-09-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewollie
Zeker, geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:46
Anoniem: 175806 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:32:
Makkelijke manier om te controleren of ze uniek zijn :P (aangezien ik ze zelf toch niet zal gebruiken, dus voor de 1e die leest denk ik :P )

Members only:

Kan iemand die ook die brief gehad heeft even bevestigen "hoe" uniek ze zijn? >:)
Als ze toch uniek blijken te zijn, laat dan even weten als je er een gebruikt hebt zodat ik hem kan doorkrassen. Wel zo aardig tegenover de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556529

CrashOverDrive schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:12:
[...]

Makkelijke manier om te controleren of ze uniek zijn :P (aangezien ik ze zelf toch niet zal gebruiken, dus voor de 1e die leest denk ik :P )

Members only:

Kan iemand die ook die brief gehad heeft even bevestigen "hoe" uniek ze zijn? >:)
Als ze toch uniek blijken te zijn, laat dan even weten als je er een gebruikt hebt zodat ik hem kan doorkrassen. Wel zo aardig tegenover de rest.
Ik heb de brief hier voor mij
ik heb andere codes op alle 3

• MikeT80
*knip*, niet via DM!

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 20-09-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 11:58
€20,- korting bij www.wijnbeurs.nl

Code: ANBTWQ
Geldig tot: 1-3-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
van Wijnbeurs.nl/.be is https://www.der-weinversand.de blijkbaar het Duitse zusje
Daarvan ook wat codes http://www.crazy-gutschein.de/weinversand.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 11:32
drvinnie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:
€20,- korting bij www.wijnbeurs.nl

Code: ANBTWQ
Geldig tot: 1-3-2015
Jammer alleen dat de wijn daar nu nogal duur is... geen leuke pakketjes meer zoals die Pauline... :'(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Pagina: 1 ... 19 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.