Super, bedankt. Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo voor gehaaldAnoniem: 617154 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:29:
[...]
heb nog 2 codes voor EUR15 korting zonder limiet gevonden.
Anoniem: 617154
beter dan die cal y canto?Super, bedankt. Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo voor gehaaldDie was erg goed te doen, helemaal voor deze prijs natuurlijk (nog geen 9 euro)
Ik had een kaart uit Spanje met dezelfde code voor geen verzendkosten.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Anoniem: 604934
Ik kan niet meer bestellen zonder verzend kosten bij een doos tegelijk, hoevoorkomen jullie verzendkosten.
In het verleden lukkte dit wel?
In het verleden lukkte dit wel?
Ja, tenminste, mijns inziensAnoniem: 617154 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:01:
beter dan die cal y canto?
Ik heb beiden gekocht voor 4 euro. De Bodegas Vinedos Tempranillo - Cabernet Sauvignon vind ik veel beter dan de Cal y Canto.
Helaas niet meer leverbaar. Heb wel 2 doosjes Cal y canto en Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc besteld voor 8,94 per doos.ikbenheelmoe schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 09:16:
[...]
Super, bedankt. Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo voor gehaaldDie was erg goed te doen, helemaal voor deze prijs natuurlijk (nog geen 9 euro)
Wil nu nog goede rode wijn uit Argentinië of Chili. Iemand tips? Liefst voor de mooie prijs van 3,99 per fles
5.99 is de goedkoopste die ik kan vinden uit Chili. De Picadora Cabernet Sauvignon-Merlot Reserva.laredo schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Helaas niet meer leverbaar. Heb wel 2 doosjes Cal y canto en Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc besteld voor 8,94 per doos.
Wil nu nog goede rode wijn uit Argentinië of Chili. Iemand tips? Liefst voor de mooie prijs van 3,99 per fles
das dus 36-15=21 euro de doos en dus 21/6= 3.50 de fles.
Waar heb je dit gezien?PeterEs schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:04:
[afbeelding]
Wat zou de verrassing zijn? Ik vermoed gewoon een bonnetje met XX euro korting op een dure vliegreis?
Ohja een bronvermelding is wel handig. Zal m'n post even aanvullen. Komt uit een nieuwsbrief.
Oke thanks, ja ik ben denk ik 1 van de weinige die de nieuwsbrief wel wilt hebben, maar ik krijg hem maar niet.PeterEs schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
Ohja een bronvermelding is wel handig. Zal m'n post even aanvullen. Komt uit een nieuwsbrief.
Ik heb mij al herhaaldelijk ingeschreven
Helaas kan ik de SND codes niet meer gebruiken, blijft maar vast lopen dat hij al is ingewisseld. Emails verwisseld, met de huisnummers proberen te spelen, helaas. iemand tips?
Nou voor €14,89 6 flessen wijn vind ik nog zo slecht niet, ik vind deze Acantus Bodegas Olarra Spanje trouwens wel verdacht veel lijken op de Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo van de wijnvoordeel dus ik ga eens goed proevenMunters schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:27:
Op zoek naar nog een bruikbare code loop ik tegen een 20,- kennismakingskorting aan voor een andere wijnsite: AKM1420.
Let op, dit is niet voor wijnvoordeel.nl, maar voor wijnbeurs.nl. De prijzen beginnen hier overigens wat hoger (minimaal 5,- per fles).
Via google tegenaan gelopen: Bij wijnbeurs.nl deze maar besteld https://www.wijnbeurs.nl/...est-wijnpakket::3334.html
met de 20 euro kortingsbon voor nog geen 15,- incl. verzending.
goeie! ook net een doos besteld;)hoakz schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:47:
Via google tegenaan gelopen: Bij wijnbeurs.nl deze maar besteld https://www.wijnbeurs.nl/...est-wijnpakket::3334.html
ik moet mezelf gelijk lid maken bij wijnbeurs, kost ook 14 euro of hadden jullie daar geen last van?
Anoniem: 612577
1 jaar Gratis lidmaatschap t.w.v.€ 14,-roymans44 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:58:
[...]
ik moet mezelf gelijk lid maken bij wijnbeurs, kost ook 14 euro of hadden jullie daar geen last van?
moest eerst effe account aanmaken daar en dan hoef je lidmaatschap niet aan te vinkenAnoniem: 612577 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:06:
[...]
1 jaar Gratis lidmaatschap t.w.v.€ 14,-
Deal lijkt me niet zo aantrekkelijk daar. Grootste deel van de normale waarde van het pakket zit hem namelijk in de (in mijn ogen waardeloze) wellnessvoucher
Net een doosje La Pauline bestelt voor 15 eu op wijnbeurs.nl. Goede deal. Iemand nog tips op wijnbeurs of wijnvoordeel?
Proefpakket rosé bij Wijnvoordeel. Google (incognito) op rose wijn en dan naar proefpakketten en dan kost het 29,99-15 = 14.99Doktah schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:19:
Net een doosje La Pauline bestelt voor 15 eu op wijnbeurs.nl. Goede deal. Iemand nog tips op wijnbeurs of wijnvoordeel?
Hoe heb je de Bodegas Vinedos Contralto voor 8,94 gekregen? Lukt mij niet onder 14,94. Tell melaredo schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Helaas niet meer leverbaar. Heb wel 2 doosjes Cal y canto en Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc besteld voor 8,94 per doos.
23,94 - 15 euro code en geen verzendkosten.Doktah schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:26:
[...]
Hoe heb je de Bodegas Vinedos Contralto voor 8,94 gekregen? Lukt mij niet onder 14,94. Tell me
Dan geeft ie een minimaal order bedrag van 30eu aan. Ik gebruik KRTN85.Anoniem: 612577 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:27:
[...]
23,94 - 15 euro code en geen verzendkosten.
Voor de liefhebbers van goede wijnen:
Het Robert Parker pakket is nog altijd te bestellen voor 24.99. wijnvoordeel.nl/telegraaf en dan 15 euro code.
Het Robert Parker pakket is nog altijd te bestellen voor 24.99. wijnvoordeel.nl/telegraaf en dan 15 euro code.
Bedankt voor de tip. Heb dit pakket ook besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit van deze wijntjes, maar mag aannemen dat de kwaliteit meer dan redelijk is toch?Anoniem: 612577 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:34:
Voor de liefhebbers van goede wijnen:
Iemand de wijnen uit dit pakket al geproefd?
Heel mooi gevonden!hoakz schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:47:
Jeetje, alweer 3 doosjes onderweg...
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Alceno Premium 50 Barricas DO Jumilla is een aanrader, heerlijke wijn. Logos I Navarra DO Tinto uit 2004 viel me tegen qua leeftijd en lange rijping op eikenhouten vaten. Maar voor die paar euro per fles kun je je er in het totaal geen buil aan vallen....Iemand de wijnen uit dit pakket al geproefd?
Deze vind ik in het goedkope segment erg lekker: Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo (vandaag nog voor nog geen 9 euro besteld)
Die heb ik zelf nog niet gehad, wel andere wijnen. Vind hem beter dan andere duurdere wijntjes die ik er ook besteld heb (..10 euro ipv 4 euro per doos toen[...]
beter dan die cal y canto?
Dit zijn die codes voor 15!Anoniem: 617154 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:29:
[...]
idd wat een verrassing! maar wel jammer.
ook jammer dat ze mee lezen.
daarom onderstaande ook in membersonly al maakt het waarschijnlijk niet veel uit. een account is zo gemaakt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Het is september en er zijn weer een aantal codes verlopen. Ik heb nog geen nieuwe gevonden.
Codes die het nog wel doen:
Het interessants lijkt dus nog steeds wachten tot de gewenste wijn in de aanbieding komt, combineren met gratis verzending en dan afhankelijk van de prijs van de wijnen een SND, GAK of ALUMNI te combineren.
De beste wijn die ik tot nu toe heb gevonden is de Las Moras Cabernet Sauvignon. Ik vind deze beter dan de Bordeaux die ik heb geproefd, en ook beter dan de Pierre Baptiste die iedereen hier aanbeveelde.
In de aanbieding gekocht voor 4,99 de fles (en dan nog korting natuurlijk). Tenzij ik nog wat beters vind zou dit wel eens mijn nieuwe huiswijn kunnen worden.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Het interessants lijkt dus nog steeds wachten tot de gewenste wijn in de aanbieding komt, combineren met gratis verzending en dan afhankelijk van de prijs van de wijnen een SND, GAK of ALUMNI te combineren.
De beste wijn die ik tot nu toe heb gevonden is de Las Moras Cabernet Sauvignon. Ik vind deze beter dan de Bordeaux die ik heb geproefd, en ook beter dan de Pierre Baptiste die iedereen hier aanbeveelde.
In de aanbieding gekocht voor 4,99 de fles (en dan nog korting natuurlijk). Tenzij ik nog wat beters vind zou dit wel eens mijn nieuwe huiswijn kunnen worden.
[ Voor 1% gewijzigd door Munters op 01-09-2014 10:16 . Reden: membersonly toegevoegd ]
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Wil je de codes even als prive zetten? Nu zijn ze voor iedereen leesbaar en dat is gezien de beperkte beschikbaarheid van goede codes niet zo handig. Des te langer kunnen ze gebruikt worden door ons tweakersMunters schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:33:
Het is september en er zijn weer een aantal codes verlopen. Ik heb nog geen nieuwe gevonden.
Sorry, ik heb het aangepast.laredo schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:13:
[...]
Wil je de codes even als prive zetten? Nu zijn ze voor iedereen leesbaar en dat is gezien de beperkte beschikbaarheid van goede codes niet zo handig. Des te langer kunnen ze gebruikt worden door ons tweakers
Zou het werkelijk verschil maken? Zijn er mensen die dit allemaal lezen maar geen account maken om de code te kunnen zien? Of is het alleen voor de zoekmachines?
Aan de andere kant: deze codes staan ook niet op de bekende kortingsbonnen- en couponsites. Vreemd eigenlijk.
Ik probeer de codes nu, lijken echter niet meer te werken..Munters schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:20:
[...]
Sorry, ik heb het aangepast.
Zou het werkelijk verschil maken? Zijn er mensen die dit allemaal lezen maar geen account maken om de code te kunnen zien? Of is het alleen voor de zoekmachines?
Aan de andere kant: deze codes staan ook niet op de bekende kortingsbonnen- en couponsites. Vreemd eigenlijk.
Hier doen ze het wel, maar de eerste twee hebben nu ook een minimum van 30,-Doktah schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:54:
[...]
Ik probeer de codes nu, lijken echter niet meer te werken..
En de derde een minimum van 25,-
Anoniem: 295115
Ookal is een account zomaar aangemaakt denk ik dat veel mensen via zoekmachines op de forum komen en de codes gebruiken om te bestellen. Waardoor de codes minder lang houdbaar zijn.Sorry, ik heb het aangepast.
Verder blijkt dat wv ook meeleest. Ze zijn je ook zeer dankbaar voor de mooie opsomming van welke codes het wel doen.
Wel goed dat de codes in het weekend zijn gepost. Heeft iedereen de kans gekregen om (ik citeer) "wijnvoordeel van hun zomervoorraad af te helpen"
Je denkt werkelijk dat ze zelf geen idee hebben welke code bestaat en het al dan niet doet?Anoniem: 295115 schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:41:
[...]
Verder blijkt dat wv ook meeleest. Ze zijn je ook zeer dankbaar voor de mooie opsomming van welke codes het wel doen.

Dat idee heb ik wel ja, anders was er dit weekend niet weer massaal besteld met de 15 euro codes zonder minimum, ze hadden blijkbaar niet door dat deze nog geen minimum haddenMunters schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:03:
[...]
Je denkt werkelijk dat ze zelf geen idee hebben welke code bestaat en het al dan niet doet?
Met betrekking tot de google mensen zul je denk ik gelijk hebben, maar WV is inderdaad dankbaar voor de opsomming ook al is die voor alleen leden, want die hebben ook een account blijkt wel uit de afgelopen weken.Anoniem: 295115 schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:41:
[...]
Ookal is een account zomaar aangemaakt denk ik dat veel mensen via zoekmachines op de forum komen en de codes gebruiken om te bestellen. Waardoor de codes minder lang houdbaar zijn.
Verder blijkt dat wv ook meeleest. Ze zijn je ook zeer dankbaar voor de mooie opsomming van welke codes het wel doen.![]()
Wel goed dat de codes in het weekend zijn gepost. Heeft iedereen de kans gekregen om (ik citeer) "wijnvoordeel van hun zomervoorraad af te helpen"
Als Wijnbeurs nou ook eens mee ging lezen, dan zou het een leuke strijd om de klanten kunnen worden. Ze zijn nu immers met rode wijn al goedkoper dan Wijnvoordeel (9.94 voor een doos kan bij Wijnvoordeel niet meer), nu nog met de witte wijn en rose.
Hoort Wijnbeurs bij dezelfde groep?
Hoort Wijnbeurs bij dezelfde groep?
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 01-09-2014 15:45 ]
Of hoort Wijnbeurs bij dezelfde groep?

zolang de (vergeten) codes zonder min bedrag low profile blijven is er geen probleem, van zodra ze hier gepost worden en meer gebruikt gaan worden grijpen ze in
[afbeelding]
zolang de (vergeten) codes zonder min bedrag low profile blijven is er geen probleem, van zodra ze hier gepost worden en meer gebruikt gaan worden grijpen ze in
[/quote]
Jammer, dan zal er geen onderlinge concurrentie komen
[/quote]
Vergeten codes? Kom nou toch. Die dingen staan toch gewoon in een database? En anders zien ze toch welke codes ingevuld worden op de website.Anoniem: 612577 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:48:
[afbeelding]
[/quote]
Niet mijn woorden maar een quote van Xenne heMunters schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:24:
[...]
Vergeten codes? Kom nou toch. Die dingen staan toch gewoon in een database? En anders zien ze toch welke codes ingevuld worden op de website.
Ik begin me eigenlijk toch wel lichtelijk af te vragen wat er met al die wijn gebeurt. Ik zie hier posts voorbij komen met aantallen waar ik alleen maar U tegen zeg. Drinken we elke avond een wijn flesje of gaat de helft op marktplaats ofzo ??
Hoi
2/3 flessen in de week inclusief wat je schenkt aan bezoek is niet bijzonder. Gezien je de wijnen wel 1-1.5 jaar kan gebruiken zit je dan al tussen de 104 en 234 flessenroelieboelie schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:02:
Ik begin me eigenlijk toch wel lichtelijk af te vragen wat er met al die wijn gebeurt. Ik zie hier posts voorbij komen met aantallen waar ik alleen maar U tegen zeg. Drinken we elke avond een wijn flesje of gaat de helft op marktplaats ofzo ??
Edit: puur uit interesse eens op marktplaats gekeken of mensen het daarom hebben gezet, 1 iemand gevonden die gewoon dozen van Wijnvoordeel aanbied. Lijkt me verre van verstandig maar goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 612577 op 01-09-2014 17:24 ]
denk ook dat de meesten hier liefhebbers zijn, maar er zullen ook boefjes tussen zitten. Alleen die posten waarschijnlijk niks en lezen alleen mee.
Zou ook niet weten wie via marktplaats wijn gaat kopen maar je zal ongetwijfeld wel van die mensen hebben.
Wat ik ook op marktplaats zie nu zijn de wijncheques.
Ik vroeg mij al af of die uitgeleverd zouden worden... blijkbaar wel dus. Of is het een fraudeur die 1 code meerdere malen uitgeeft of een standaard kortingscode verkoopt?
Zou ook niet weten wie via marktplaats wijn gaat kopen maar je zal ongetwijfeld wel van die mensen hebben.
Ik vroeg mij al af of die uitgeleverd zouden worden... blijkbaar wel dus. Of is het een fraudeur die 1 code meerdere malen uitgeeft of een standaard kortingscode verkoopt?
Of misschien wel Wijnvoordeel zelf?Anoniem: 295115 schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:02:
Hier zijn de flesjes lekker opgegaan! Ik heb dan ook niet de astronomische hoeveelheden besteld die anderen hier in hebben geslagen
Niet iets te weinig besteld als ze nu al op zijn?Sypheron schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:56:
[...]
Of misschien wel Wijnvoordeel zelf?![]()
Hier zijn de flesjes lekker opgegaan! Ik heb dan ook niet de astronomische hoeveelheden besteld die anderen hier in hebben geslagen
Jeuw, spammert. Accountje aangemaakt voor de reclame?Anoniem: 611938 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:40:
Interessant voor als je in de buurt woont:
http://www.socialdeal.nl/...ijnhuis-Ten-Bilt-haarlem/
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Lijkt me niet, want hij heeft al een maand een account en reageert nu pas.RickvN schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:50:
[...]
Jeuw, spammert. Accountje aangemaakt voor de reclame?
Anoniem: 611938
Precies, dankzij dit forum ook heerlijk mogen genieten van de wijn en de kortingscodes. Wellicht kan ik zo iets terug doen. Kom zelf uit die omgeving en heb al eerder van die aanbieding gebruik gemaakt.
Anoniem: 608954
Dank, gebruikt!Munters schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:27:
Op zoek naar nog een bruikbare code loop ik tegen een 20,- kennismakingskorting aan voor een andere wijnsite: AKM1420.
Let op, dit is niet voor wijnvoordeel.nl, maar voor wijnbeurs.nl. De prijzen beginnen hier overigens wat hoger (minimaal 5,- per fles).
Dat het moge smaken!
Ik kreeg vandaag twee doosjes binnen, afzenders:
Wijnvoordeel.nl
Badweg 48
8401BL Gorredijk
en
De Nederlandse Wijnbeurs B.V.
Badweg 48
8401BL Gorredijk
We wisten al dat het van hetzelfde is, maar ze doen ook geen enkele poging dat te verbloemen!
(Net als fdwijnwinkel waarvan de site vrijwel een kopie is van wijnvoordeel -behalve dat de bekende codes hier niet werken-, en elsevierexclusief waar de typische wijnvoordeel wijnen ook verkocht worden, en er zijn er vast meer)
Op zoek naar leuke aanbiedingen vond ik de categorie "Verborgen categorieën" op wijnbeurs.
Zie: https://www.wijnbeurs.nl/...unt-Wijnpakket::4025.html
Deze vond ik zelf niet zo interessant (al was het maar omdat ik geen witte wijn hoef). Maar misschien denkt iemand anders daar anders over. (En vergeet niet de 20,- code. Aanmelden voor de nieuwsbrief levert trouwens ook een eenmalige 10,- bon op, maar ja, zinloos als je 20,- korting kunt krijgen).
Zie: https://www.wijnbeurs.nl/...unt-Wijnpakket::4025.html
Deze vond ik zelf niet zo interessant (al was het maar omdat ik geen witte wijn hoef). Maar misschien denkt iemand anders daar anders over. (En vergeet niet de 20,- code. Aanmelden voor de nieuwsbrief levert trouwens ook een eenmalige 10,- bon op, maar ja, zinloos als je 20,- korting kunt krijgen).
Wijnbeurs.
Voor de liefhebbers van witte wijn en rose is er nu ook een la pauline pakket:
https://www.wijnbeurs.nl/...er-Feestpakket::3757.html
5 flessen wit, 1 fles rose en een wijnkoeltas, voor 19 euro na de 20 euro kortingscode.
Voor de liefhebbers van witte wijn en rose is er nu ook een la pauline pakket:
https://www.wijnbeurs.nl/...er-Feestpakket::3757.html
5 flessen wit, 1 fles rose en een wijnkoeltas, voor 19 euro na de 20 euro kortingscode.
Bij Wijnvoordeel is het verrassingspakket rosé terug voor 24.99. Helaas pas een kortingscode vanaf 2 dozen mogelijk vanwege de ene cent..
thanks!Munters schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:27:
Deze Code werkt ook voor de belgische variantMunters schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:27:
Veel plezier gehad van dit forum, nu een tip van mij voor gratis verzending bij wijnbeurs. Volgende link gebruiken, wijn in de winkelwagen en willekeurig een andere wijn toevoegen.
https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=9534
Direct ook een wijn te zien voor 5 euro die niet in het normale assortiment zit.
Direct ook een wijn te zien voor 5 euro die niet in het normale assortiment zit.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 03-09-2014 23:40 . Reden: referral verwijderd ]
Gecombineerd levert dat weer doosjes op voor 9,95! Byebye Wijnvoordeel, lang leve Wijnbeurs
Zouden de wijnbeurs mensen aub een apart topic willen aanmaken.
Wijnbeurs is naar mijn mening een totaal andere site, met naar mijn mening waardeloze wijnen voor een redelijk slechte prijs.
Wijnbeurs is naar mijn mening een totaal andere site, met naar mijn mening waardeloze wijnen voor een redelijk slechte prijs.
aparte topic lijkt mij niet nodig.
voor mijn part wijzigen wordt wijnvoordeel vervangen in wijn.
wijnvoordeel related post zijn sowieso zeer zeldzaam geworden.
voor mijn part wijzigen wordt wijnvoordeel vervangen in wijn.
wijnvoordeel related post zijn sowieso zeer zeldzaam geworden.
Goed bezig

Hartelijk dank

Hartelijk dank
peter13579 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:30:
Veel plezier gehad van dit forum, nu een tip van mij voor gratis verzending bij wijnbeurs. Volgende link gebruiken, wijn in de winkelwagen en willekeurig een andere wijn toevoegen.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 03-09-2014 23:41 ]
Van welke site het ook komt, goedkope wijn hier posten lijkt mij juist een overzichtelijker geheel.
En op vivino een 3,3. Thnx!
Meteen straks even doorzetten naar wat collega's!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hier nog een feestpakket op wijnbeurs gevonden. Leuk als je nog een druppelstop of kelnermes nodig hebt. Deze wijn krijgt een 3,8 op vivino, maar dat zegt niet veel. Lees liever het commentaar van iemand met veel volgers.RickvN schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:16:
Van welke site het ook komt, goedkope wijn hier posten lijkt mij juist een overzichtelijker geheel.
https://www.wijnbeurs.nl/...ket-met-Magnum::3746.html
Ik heb de topictitel aangepast, dit topic mag ook gebruikt worden voor Wijnbeurs.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel een puinhoop hoor die site van wijnbeurs.
Naast de "Verborgen categorieën" is er ook een "test-folder" map (aanbieding tot 5 september, maar niet erg interessant m.i.):
https://www.wijnbeurs.nl/...362_510:2.html?a_max=1000
Maar wie weet wat er nog te vinden is op deze site!
Naast de "Verborgen categorieën" is er ook een "test-folder" map (aanbieding tot 5 september, maar niet erg interessant m.i.):
https://www.wijnbeurs.nl/...362_510:2.html?a_max=1000
Maar wie weet wat er nog te vinden is op deze site!
Oef, die gaan we vnv ook even bestellenMunters schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:16:
[...]
Hier nog een feestpakket op wijnbeurs gevonden. Leuk als je nog een druppelstop of kelnermes nodig hebt. Deze wijn krijgt een 3,8 op vivino, maar dat zegt niet veel. Lees liever het commentaar van iemand met veel volgers.
https://www.wijnbeurs.nl/...ket-met-Magnum::3746.html
Inderdaad, lijkt een best fijn pakketje (voor 3 tientjes). Magnum is altijd leuk om kado te geven.
Anoniem: 472287
Nou ben ik misschien blind ofzo, maar hij kost toch 5 tientjes.Markprinsen schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:07:
Inderdaad, lijkt een best fijn pakketje (voor 3 tientjes). Magnum is altijd leuk om kado te geven.
Voor wijnvoordeel een code die ik nog niet eerder zag, voor € 10,- korting bij minimaal bedrag van € 29,90 (dus geen 30!).
Members only:
Inloggen
Met codeAnoniem: 472287 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:21:
[...]
Nou ben ik misschien blind ofzo, maar hij kost toch 5 tientjes.
Members only: title
niet meer
Inloggen
Hoe worden die verborgen pakketjes op de site gevonden? Voor ik de linkjes van hier roekeloos bestel, kan ik beter zelf even rustig kijken
. Maar ik krijg er niks van gevonden

google is your friendRickvN schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:30:
Hoe worden die verborgen pakketjes op de site gevonden? Voor ik de linkjes van hier roekeloos bestel, kan ik beter zelf even rustig kijken. Maar ik krijg er niks van gevonden
Als iemand een link post als site.nl/telegraaf, probeer dan ook site.nl/volkskrant, site.nl/ad, etc.
Of tik eens wat onzin in, wijnvoordeel.nl/pipo bijvoorbeeld. Hela, nieuwe zoekinformatie.
Zoek op google bijvoorbeeld op "eenmalig korting site:wijnbeurs.nl" dan zie je daar 5 links. Eentje daarvan bevat de tekst STUNT, dus voer eens in google in "stunt korting site:wijnbeurs.nl" en gebruik dezelfde zoekwoorden voor de ander wijnsites.
Of gegeven de AKM code, tik eens in "<code> site:wijnbeurs.nl". Daar vind je de (al bekende) code. Maar de titel van de site is "Kennismakingskorting". Aha, alweer een leuke zoekterm voor een andere wijnsite.
Gewoon wat proberen, je zult bijvoorbeeld veel vinden op wijnoutlet.nl. Daar kun je je aanmelden voor hun nieuwsbrief. Als je jarig bent krijg je een kortingsbon van 10,-. Zou je daar willen bestellen, nou, dan ben je toch vandaag jarig? (Ze hebben nog meer codes en dingen, maar ik vond ze niet interessant genoeg om te posten. Maar ben je geinteresseerd in een gratis elektrische kurkentrekker van 30,-, dan loop je vanzelf een keer tegen https://www.wijnoutlet.nl/Page/?elektrische-kurkentrekker aan en gebruik de informatie die je daar vind -bijvoorbeeld "een per bestelling"- weer verder).
Succes!
[ Voor 67% gewijzigd door Munters op 04-09-2014 16:06 ]
Met Google gezocht naar aanbiedingen voor wijnbeurs kom ik de volgende opties rood tegen voor 5 euro/fles of 10 euro/doos (incognito openen geeft direct de aanbieding):
De bekende voor gratis verzending
Acantus 2012
https://www.wijnbeurs.nl/::3459.html?refID=7032
Fratelli Levis DOC Barbera Piëmonte 2012
https://www.wijnbeurs.nl/::3672.html?refID=7027
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze wijnen, (op Vivino zijn ze vergelijkbaar) of mogelijk andere voor een vergelijkbare prijs. Dan kan ik de code optimaal gebruiken
De bekende voor gratis verzending
Acantus 2012
https://www.wijnbeurs.nl/::3459.html?refID=7032
Fratelli Levis DOC Barbera Piëmonte 2012
https://www.wijnbeurs.nl/::3672.html?refID=7027
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze wijnen, (op Vivino zijn ze vergelijkbaar) of mogelijk andere voor een vergelijkbare prijs. Dan kan ik de code optimaal gebruiken
Waar zie jij wijn voor € 10 per doos incl verzenden?
De bovenstaande code gebruiken.. iets scrollen.bernie2009 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:09:
Waar zie jij wijn voor € 10 per doos incl verzenden?
(eerst een doos bestellen met gratis verzenden.. dan de andere erbij. Gratis verzenden doos eraf (verzenden blijft gratis) en de actiecode eroverheen)
Add; de site van wijnbeurs is een beetje een rommeltje. Bij een verkeerde volgorde of keuze verdwijnen de betaalopties of weigert de bestelknop.
De succesvolle volgorde is als volgt:
1) https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=9534 openen in een incognito window
2) Bovenstaande wijn bestellen
3) nieuwe wijn selecteren en bestellen
4) eerste wijn eraf halen
5) Kortingscode toepassen
6) bestellen en kiezen voor 'nieuwe klant' (niet 'als gast'.. dat is een dood eind. Ook niet als bestaand account, dan werken de codes niet meer)
7) gegevens invullen en random emailadres kiezen (kan allemaal op hetzelfde adres en met dezelfde NAW gegevens. De check zit op emailadres)
8 ) als betaaloptie kiezen "factuur bij aflevering"
en dan bestellen
[ Voor 50% gewijzigd door denan op 05-09-2014 10:54 ]
denan schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:12:
[...]
De bovenstaande code gebruiken.. iets scrollen.
(eerst een doos bestellen met gratis verzenden.. dan de andere erbij. Gratis verzenden doos eraf (verzenden blijft gratis) en de actiecode eroverheen)
Nee deze moet ik toch echt delen, krijg ik een mail van wijnvoordeel met daarin een code voor maar liefst €5 korting als je voor €50 besteld. Nee daar word ik gelukkig van

eachte wijnliefhebber,
We hebben dit weekend een speciale primeur voor u in petto! We introduceren nu namelijk het Wijnvoordeel vijfje. Dit is niet zo maar een vijfje… Bij iedere 50,- die u besteedt, ontvangt u maar liefst 5,- korting met de Wijnvoordeel vijfjes! Het vijfje is geldig op alle wijnen in ons assortiment, dus ook op de aanbiedingen! Plaats dus snel uw bestelling, verzilver uw kortingscode en profiteer dit weekend optimaal.
Uw unieke kortingscode*:
WVD5JE
We hebben dit weekend een speciale primeur voor u in petto! We introduceren nu namelijk het Wijnvoordeel vijfje. Dit is niet zo maar een vijfje… Bij iedere 50,- die u besteedt, ontvangt u maar liefst 5,- korting met de Wijnvoordeel vijfjes! Het vijfje is geldig op alle wijnen in ons assortiment, dus ook op de aanbiedingen! Plaats dus snel uw bestelling, verzilver uw kortingscode en profiteer dit weekend optimaal.
Uw unieke kortingscode*:
WVD5JE
Beste mensen,
Even een waarschuwing!! Voor iedereen die bij Wijnbeurs heeft besteld. Je ontvangt bij het pakket van 34.95 gratis een jaar lidmaatschap. Echter dit lidmaatschap loopt door! Let dus op dat als je volgend jaar geen onaangename verrassing (een rekening) wil je dat lidmaatschap op moet zeggen (schriftelijk)!
Even een waarschuwing!! Voor iedereen die bij Wijnbeurs heeft besteld. Je ontvangt bij het pakket van 34.95 gratis een jaar lidmaatschap. Echter dit lidmaatschap loopt door! Let dus op dat als je volgend jaar geen onaangename verrassing (een rekening) wil je dat lidmaatschap op moet zeggen (schriftelijk)!
Inderdaad een waardeloze korting, tenzij je van plan bent de duurste van de duurste wijn te gaan bestellen (bij 500 euro bestelling krijg je wel 50 euro korting, waar dit voorheen nog niet mogelijk was)setanie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:28:
Nee deze moet ik toch echt delen, krijg ik een mail van wijnvoordeel met daarin een code voor maar liefst €5 korting als je voor €50 besteld. Nee daar word ik gelukkig van![]()
![]()
Dank voor de tip. Dat is voor mij voldoende reden om er helemaal niets te bestellen.Anoniem: 612577 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:56:
Beste mensen,
Peace is not simply the absence of war.
Goede tip, ik hou het in de gaten!Anoniem: 612577 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:56:
Beste mensen,
Aanvulling op de ''vijfjes korting'': deze wordt verrekend als 10% korting op de totaalprijs. Oftewel dit is de enige code die nu te gebruiken is bij de goedkope dozen van 23.94. Toch 2.39 korting mochten mensen zo'n doos willen bestellen (niet erg aantrekkelijk als je het mij vraagt maar goed)
Code: WVD5JE
Code: WVD5JE
Top bedankt, heb ze gelijk een mail gestuurdAnoniem: 612577 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:56:
Beste mensen,
Bedankt. Twee doosjes besteld à €10/stdenan schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:12:
[...]
De bovenstaande code gebruiken.. iets scrollen.
...
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Het is natuurlijk flauwekul om ergens een jaar gratis lidmaatschap bij te leveren en dat dan stilzwijgend te verlengen. Dat kan helemaal niet. Om het hard te spelen: ik heb nergens voor getekend. En stiekem innen kan ook niet, want ik heb geen machtiging afgegeven.Anoniem: 612577 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:56:
Beste mensen,
Maar bedankt voor de waarschuwing.
Volgens de wet mogen ze stilblijvend verlengen per maand, oftewel zouden ze je (1/12 van 14 euro) per maand kunnen laten betalen. Wettelijk gezien staan ze hiervoor in hun recht (of ze het zo ver zouden laten komen is vraag 2, maar dit is financieel wel aanlokkelijk als het om honderden mensen gaat) en zouden ze dus zelfs een deurwaarder aan hun kant hebben. Nogmaals ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.Munters schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:47:
[...]
Het is natuurlijk flauwekul om ergens een jaar gratis lidmaatschap bij te leveren en dat dan stilzwijgend te verlengen. Dat kan helemaal niet. Om het hard te spelen: ik heb nergens voor getekend. En stiekem innen kan ook niet, want ik heb geen machtiging afgegeven.
Maar bedankt voor de waarschuwing.
Welke heb je besteld? Ik ben nog steeds op zoek naar de beste koop voor 10 euro (zonder lidmaatschap
Dus als ik twee van die pakketten met gratis lidmaatschap bestel heb ik straks twee abonnementen? Nee hoor, zo werkt dat niet. Er is domweg geen overeenkomst.Anoniem: 612577 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:55:
[...]
Volgens de wet mogen ze stilblijvend verlengen per maand, oftewel zouden ze je (1/12 van 14 euro) per maand kunnen laten betalen. Wettelijk gezien staan ze hiervoor in hun recht (of ze het zo ver zouden laten komen is vraag 2, maar dit is financieel wel aanlokkelijk als het om honderden mensen gaat) en zouden ze dus zelfs een deurwaarder aan hun kant hebben. Nogmaals ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Dat gratis één jaar lidmaatschap kan hooguit als een proefabonnement beschouwd worden. En proefabonnementen mogen helemaal niet stilzwijgend verlengd worden.
Bij een doosje Navarro Lopez' een kortingskaart voor € 20 gehad voor Hellofresh.nl, echter wel minimaal 2 dozen bestellen en niet geldig op proefboring en fruitbomen.... :/en €10 korting bij McGregor.nl bij minimale besteding van €75.
Dankjewel hee
Dankjewel hee
Je kan bij Wijnbeurs.nl ook eindeloos de 20 euro korting toe te passen zonder nieuwe accounts of emailadressen aan te maken. (mocht dat nog niet bekend zijn..)
Je moet dan simpelweg telkens net voor je een bestelling afrekent (bv als je in het iDeal keuzemenu zit), een nieuwe pagina van de site openen. Bij mij werkte het met deze link iig prima: https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=9534 . De kortingscode en gratis verzenden zit dan gelijk in je winkelmandje en kan je dus hergebruiken.
Dit lijk je eindeloos te kunnen doen. Ik heb iig een aantal verschillende dozen voor een tientje gescoord
Proost!
Je moet dan simpelweg telkens net voor je een bestelling afrekent (bv als je in het iDeal keuzemenu zit), een nieuwe pagina van de site openen. Bij mij werkte het met deze link iig prima: https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=9534 . De kortingscode en gratis verzenden zit dan gelijk in je winkelmandje en kan je dus hergebruiken.
Dit lijk je eindeloos te kunnen doen. Ik heb iig een aantal verschillende dozen voor een tientje gescoord
Proost!
De wijn wordt al gratis thuisbezorgd en met enkel de € 20 kortingscode heb je hem voor een tientje in huis, zonder moeilijk te doen? Hier namelijk al een eerste fles van open gebroken. Echter ben ik er nog niet heel erg over te spreken....puur schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:01:
Je kan bij Wijnbeurs.nl ook eindeloos de 20 euro korting toe te passen zonder nieuwe accounts of emailadressen aan te maken. (mocht dat nog niet bekend zijn..)
Je moet dan simpelweg telkens net voor je een bestelling afrekent (bv als je in het iDeal keuzemenu zit), een nieuwe pagina van de site openen. Bij mij werkte het met deze link iig prima: https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=9534 . De kortingscode (AKM1420) en gratis verzenden zit dan gelijk in je winkelmandje en kan je dus hergebruiken.
Proost!
Daarnaast, codes even voor members only zetten (de tag)...
Welke heb je besteld?RickvN schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:10:
[...]
Hier namelijk al een eerste fles van open gebroken. Echter ben ik er nog niet heel erg over te spreken....
Ik heb zelf het feestpakket La Pauline (rood) besteld. Vanavond eens proeven.
Het viel me alleen op dat ze beschrijven dat er "5 flessen 2012 La Pauline Les collines" inzitten, maar dat er "La Pauline noir des noirs 2013" aan mij geleverd is.... Hm, was ik maar Amerikaan, kregen ze een claim aan de broek en hoefde ik nooooit meer te werken.
Hebben jullie wel 2012 gekregen? (Het lijkt dat de Merlot/Cabernet in 2012 "Les Collines" heette en in 2013 "Noir des Noirs")
En nog even terugkomen op dat lidmaatschap. Hebben jullie daar wel iets van? Ik heb niets in de doos gevonden. Niets in de mail gekregen. En niets in mijn account te zien. Vreemd allemaal.
[ Voor 24% gewijzigd door Munters op 06-09-2014 16:28 ]
RickvN schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:53:
Bij een doosje Navarro Lopez'
Ik heb ook deze 'noir des noirs' ontvangen, en net opengetrokken; zal wel de werktitel voor 2013 zijn. Prima wijntje voor het geld.Munters schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:56:
[...]
Ik heb zelf het feestpakket La Pauline (rood) besteld. Vanavond eens proeven.
Het viel me alleen op dat ze beschrijven dat er "5 flessen 2012 La Pauline Les collines" inzitten, maar dat er "La Pauline noir des noirs 2013" aan mij geleverd is....
Hier ook nog even niks gezien of gekregen van het 'lidmaatschap'. De spookverhalen over een abonnement waar je aan vast zou zitten zijn natuurlijk flauwekul. Ik ben al eens eerder een jaar 'gratis lid' geweest van Wijnbeurs en heb daarna nog nooit een factuur gezien. Ook niet dat ik geen lid meer ben trouwensEn nog even terugkomen op dat lidmaatschap. Hebben jullie daar wel iets van? Ik heb niets in de doos gevonden. Niets in de mail gekregen. En niets in mijn account te zien. Vreemd allemaal.
Enfin; à votre santé.
Je kunt bij aankoop toch aanvinken of je lid wilt worden of niet (tegen meerprijs)? Wanneer je er niet voor kiest, lijkt me niet dat ze je dit stiekem aan kunnen smeren.
Vind ze trouwens niet bijzonder snel met versturen. Had met acceptgiro besteld op 4 september, maar het staat nog steeds op "processing".
Vind ze trouwens niet bijzonder snel met versturen. Had met acceptgiro besteld op 4 september, maar het staat nog steeds op "processing".
_██_
(ಠ_ృ)
10 euro korting bij wijnvoordeel.nl:
Members only:
Inloggen
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.