Balen dat de codes niet meer werken. Kom maandag net terug van vakantie en had graag nog wat dozen bijbesteld.
Echt een top dingetje gemaakt hoor bottom line. Heb je de fleshouders met een gatenboor gedaan of decoupeerzaag? Dit had ik dus ook willen maken toen ik hem zag. maar nog niet aan begonnen.bottom line schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:18:
[...]
Dit heb ik gemaakt. Had na een tijd ook een enorme voorraad. De zijkanten worden in de liggende balken geschoven. Vrij simpel dus nog.
En doordat 5 verdiepen niet genoeg bleken te zijn![]()
Verwijderd
Ik vermoed zelf trouwens dat de wijnkoelers de druppel was. Die werd massaal voor 0 euro besteld met al die codes, terwijl de wijnkoelers zelf op de site lastig te vinden waren. Zelfs dat ze er een excuus mail voor hebben opgesteld dat de wijnkoelers later geleverd zouden worden, bracht het bij Wijnvoordeel al voldoende aan het licht dat er spul wegglipt voor 0,0 euro. Dus denk zelf persoonlijk dat dat niet zo'n hele slimme zet is geweest, 2 dagen erna zijn namelijk alle codes onbruikbaar gemaakt.
Eigenlijk was het ook een kwestie van tijd dat ze er iets aan zouden doen. Codes intrekken of voorwaarden van de codes veranderen. Zo iets kon nooit maanden standhouden, ook niet als marketing stunt. Het is dus de laatste optie geworden en eigenlijk geef ik ze groot gelijk. Zeker als items voor 0 euro weggaan... Of ze zomaar de voorwaarden van een actie aan mogen passen weet ik niet.
Overigens wel mooi van de codes gebruik gemaakt voor een mooie wijnvoorraad op weten te bouwen.
Overigens wel mooi van de codes gebruik gemaakt voor een mooie wijnvoorraad op weten te bouwen.
[ Voor 10% gewijzigd door thof op 08-08-2014 12:06 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
in nederland waren er natuurlijk overdreven veel code's beschikbaar... kon inderdaad niet blijven duren, vooral omdat er op die gratis doosjes werd gesprongen, eens gepost waren die op mum uitverkocht....
Verwijderd
Dat zeker. Ik hoef nu maanden geen wijn meer te kopen. Maar werd er in de kranten waar de codes in stonden niet geadverteerd dat er geen minimale bestelwaarde nodig was? Ze zullen nu zelf wel merken dat het een stuk rustiger wordt qua bestellingen..thof schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:03:
Eigenlijk was het ook een kwestie van tijd dat ze er iets aan zouden doen. Codes intrekken of voorwaarden van de codes veranderen. Zo iets kon nooit maanden standhouden, ook niet als marketing stunt. Het is dus de laatste optie geworden en eigenlijk geef ik ze groot gelijk. Zeker als items voor 0 euro weggaan...
Overigens wel mooi van de codes gebruik gemaakt voor een mooie wijnvoorraad.
Minder bestellingen. Maar op veel bestellingen maakten ze gewoon verlies.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:08:
[...]
Dat zeker. Ik hoef nu maanden geen wijn meer te kopen. Maar werd er in de kranten waar de codes in stonden niet geadverteerd dat er geen minimale bestelwaarde nodig was? Ze zullen nu zelf wel merken dat het een stuk rustiger wordt qua bestellingen..
Ik heb meer mogelijkheden gehad (vader is zelfstandige) dus ik heb gebruik gemaakt van een schuurband(machine). Als je ook zoiets hebt maar dan kleiner kun je eerst bijvoorbeeld de gaten maken met een decoupeerzaag en dan mooi afronden. Gewoon zorgen dat je dan lijntjes tekent op het hout zodat ze min of meer gelijk zijn. Mijn gaten zelf voor de achterkant van de fles zijn eigenlijk zelfs wat te klein, maar dat ziet toch geen katSteno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:36:
[...]
Echt een top dingetje gemaakt hoor bottom line. Heb je de fleshouders met een gatenboor gedaan of decoupeerzaag? Dit had ik dus ook willen maken toen ik hem zag. maar nog niet aan begonnen.
Zoooo ben ik blij dat ik vanochtend nog een doosje heb kunnen scoren. Ik heb nog een heerlijke voorraad voor de komende maanden dus mij hoor je niet klagen
Die gozer van PostNL komt nu voor 4 dagen in een rij met bestellingen langs 
Zojuist weer ontvangen:
Zojuist weer ontvangen:
- Proefpakket Casa Safra
- Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge
- Val Conde Utiel-Requena DO Reserva
Verwijderd
Jammer dat de codes verlopen zijn.. had graag nog wat dozen voor 3.94/4.99 laten komen.
Wel nu nog interessant: de 30 jaar oude port die per 3 flessen nu 50% korting is. 59.57 voor 3 flessen en dan de korting er nog af, geen geld voor zulke oude port!
Wel nu nog interessant: de 30 jaar oude port die per 3 flessen nu 50% korting is. 59.57 voor 3 flessen en dan de korting er nog af, geen geld voor zulke oude port!
Erg mooi gemaakt! Ik ben wel benieuwd naar de maten die je hiervoor hebt gebruikt... ben ook van plan hem te gaan makenbottom line schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:18:
[...]
Dit heb ik gemaakt. Had na een tijd ook een enorme voorraad. De zijkanten worden in de liggende balken geschoven. Vrij simpel dus nog.
[afbeelding]
En doordat 5 verdiepen niet genoeg bleken te zijn![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ben niet zo'n zuiper. Ik drink alles mits het redelijk zoet isbottom line schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Wat vind jij goede witte wijn / rosé?
[ Voor 4% gewijzigd door brammetje1994 op 08-08-2014 12:58 ]
Ik kan je geen pm sturen.mheuzen schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:54:
[...]
Erg mooi gemaakt! Ik ben wel benieuwd naar de maten die je hiervoor hebt gebruikt... ben ook van plan hem te gaan maken
Kan ik je op een ander manier de maten laten weten?
[ Voor 11% gewijzigd door bottom line op 08-08-2014 13:59 ]
Verwijderd
AUB77Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:38:
Weet iemand toevallig welke 15 euro kortingscode er ook al weer was?
En gaat het komende half jaar niets meer bestellen omdat eerst de voorraad op moet...Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:45:
Party is over.
Resultaat: half NL kent wijnvoordeel.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Verwijderd
Half jaar?TheOmen schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:47:
[...]
En gaat het komende half jaar niets meer bestellen omdat eerst de voorraad op moet...
er werden enkele (volgens mij) nieuwe codes uitgebracht voor wijnvoordeel.be (helaas allemaal met min. bedrag)
1 code per huishouden/klant en niet te gebruiken in combinatie met andere codes.
Members only:
€5 korting (minimale orderbedrag bedraagt 25,00 € )
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
€10 korting (minimale orderbedrag bedraagt 29,95 €)
Inloggen
Members only:
€25 korting (minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € )
Inloggen
1 code per huishouden/klant en niet te gebruiken in combinatie met andere codes.
Verwijderd
Bij mij jaren. Puur gekocht omdat het goedkoper dan water is. Anders had ik het nooit gekochtTheOmen schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:47:
[...]
En gaat het komende half jaar niets meer bestellen omdat eerst de voorraad op moet...

De echte wijnliefhebber komt er wel terug denk ik.
Best jammer dat de pret voorbij is....
€ 25,- korting minimaal bestelling € 49,99
Members only:
Inloggen
€ 25,- korting minimaal bestelling € 49,99
nog ééntje voor wijnvoordeel.nl
Members only:
€10 korting (minimale orderbedrag bedraagt 29,95 € )
Inloggen
Ik twijfel of ik niet nog zoiets moet bestellen:
Escondido Ribera del Duero DO Tempranillo RP 90 Punten, 9 euro per fles en totaal € 28,94
OF
Las Moras - Reserve Cabernet Sauvignon - Shiraz, 7 euro per fles en totaal € 26,94
Bij de eerste gebruik ik de code voor 25 euro, de andere die van 15. Ik ben geneigd om de duurdere te bestellen maar de las moras lijkt erg goede reviews te krijgen.
Dus welke van deze twee, of is het geen goede deal en kan ik het beter niet goen?
Edit: maar de bovenste besteld.
Edit2: en onderste ook, ga ze beide in kosten delen met iemand, elk 3 flessen
Escondido Ribera del Duero DO Tempranillo RP 90 Punten, 9 euro per fles en totaal € 28,94
OF
Las Moras - Reserve Cabernet Sauvignon - Shiraz, 7 euro per fles en totaal € 26,94
Bij de eerste gebruik ik de code voor 25 euro, de andere die van 15. Ik ben geneigd om de duurdere te bestellen maar de las moras lijkt erg goede reviews te krijgen.
Dus welke van deze twee, of is het geen goede deal en kan ik het beter niet goen?
Edit: maar de bovenste besteld.
Edit2: en onderste ook, ga ze beide in kosten delen met iemand, elk 3 flessen
[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 08-08-2014 15:11 ]
Verwijderd
Ik had zelf rekening gehouden met eind augustus, dan zouden de codes immers verlopen. Had daarvoor ook nog willen bestellen, dus dit kwam vrij onverwachts. Iemand enig idee wat de prijs nu word van een doosje van 23,94 euro dus 3.99 de fles? Was met de korting 3,99 maar dat gaat nu dus niet meer.. iemand die mij trouwens kan vertellen in welke bladen die codes stonden? Stonden daar ook de voorwaarden bij vermeld?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 15:09 ]
€23,94 ?Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:06:
Ik had zelf rekening gehouden met eind augustus, dan zouden de codes immers verlopen. Had daarvoor ook nog willen bestellen, dus dit kwam vrij onverwachts. Iemand enig idee wat de prijs nu word van een doosje van 23,94 euro?
In verschillende kranten dacht ik..Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:06:
Ik had zelf rekening gehouden met eind augustus, dan zouden de codes immers verlopen. Had daarvoor ook nog willen bestellen, dus dit kwam vrij onverwachts. Iemand enig idee wat de prijs nu word van een doosje van 23,94 euro dus 3.99 de fles? Was met de korting 3,99 maar dat gaat nu dus niet meer.. iemand die mij trouwens kan vertellen in welke bladen die codes stonden? Stonden daar ook de voorwaarden bij vermeld?
AUB77 geeft 15 euro korting
23.94 - 15.00 = €8.94
Edit: -- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 30,00 € --
[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 08-08-2014 15:21 ]
Verwijderd
Goedkoopste wat er momenteel te bestellen valt is wijn van 5,99, nu voor 41,94-15=26,94, of wijn van 8,98 (53,88-25 = 28,88) Met goedkopere wijnen kun je namelijk geen kortingscodes meer gebruiken.
Uitgezonderd natuurlijk pakketten (bv. proefpakket witte zomerwijnen: 19,99 (34,99-15)
Uitgezonderd natuurlijk pakketten (bv. proefpakket witte zomerwijnen: 19,99 (34,99-15)
-- never mind --
[ Voor 90% gewijzigd door Steno op 08-08-2014 15:40 ]
maar wel met verzendkosten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:43:
De code krtn85 geeft nog steeds 15 euro korting zonder limiet
http://tinyurl.com/wvgvz123 plakken in je browser waar je de bestelling in de winkelwagen hebt.
Volgens mij leest WV mee
De code KRTN85 staat nu op minimaal orderbedrag van 30 euro. Ook in private nav.
De code KRTN85 staat nu op minimaal orderbedrag van 30 euro. Ook in private nav.
Verwijderd
Deze witte black label laat ik aan me voorbij gaan, maar hopelijk geld die code nog als er andere flessen voor 3.99 komen, of zoals in belgie voor 2.99....
Verwijderd
ze lezen idd meemike172 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:49:
Volgens mij leest WV mee
vrjd43 geeft 10 euro zonder minimum
Verwijderd
Heel brutaal dit, ze hebben de 15 euro kortingscode zelfs uit m'n mandje gegooid terwijl ik aan het bestellen was!!!
Hahaha da's inderdaad een sterke... Who can be trustedVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:10:
De vraag is welke van de profielen moet die code niet krijgen want is de meelezer van wijnvoordeel... Ineens verdacht veel reacties van mensen die nog weinig tot niets hebben gepost.
Nickname does not reflect reality
Het ging mij inderdaad ook om de profielen. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de komende maand(en) nieuwe codes zullen verschijnen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:10:
De vraag is welke van de profielen moet die code niet krijgen want is de meelezer van wijnvoordeel... Ineens verdacht veel reacties van mensen die nog weinig tot niets hebben gepost.
PM met wijnrek-bouwtekeningen gaat het om volgens mij
Verwijderd
Iedereen heeft interesse natuurlijk.. Als ik de code zou hebben zou ik eerst zelf 10 bestellingen plaatsen alvorens ik hem zou delen..
Ben er eigenlijk wel blij om. Actie voorbij en ik bestel er verder niet meer.
Had anders toch niet besteld zonder al die kortingen...
Dronk voorheen nooit wijn, nu alleen met deze actie en kan voorlopig toch nog jaren vooruit
Hoop voor WV dat er nog genoeg mensen wat kopen daar nu de acties voorbij zijn, want dat is wel een uitdaging van ieder bedrijf: hoe krijg je de klant zo gek om - als ie eenmaal weet dat het wel goedkoop kan - alsnog de normale prijs neer te leggen? Zelfde als met aanbiedingen in de supermarkt: er zijn artikelen die ik enkel en alleen koop in de aanbieding, daarbuiten nooit. Is het niet in de aanbieding? Pech! Ik wacht wel..
Had anders toch niet besteld zonder al die kortingen...
Dronk voorheen nooit wijn, nu alleen met deze actie en kan voorlopig toch nog jaren vooruit
Hoop voor WV dat er nog genoeg mensen wat kopen daar nu de acties voorbij zijn, want dat is wel een uitdaging van ieder bedrijf: hoe krijg je de klant zo gek om - als ie eenmaal weet dat het wel goedkoop kan - alsnog de normale prijs neer te leggen? Zelfde als met aanbiedingen in de supermarkt: er zijn artikelen die ik enkel en alleen koop in de aanbieding, daarbuiten nooit. Is het niet in de aanbieding? Pech! Ik wacht wel..
er zijn veel nieuwe codes uitgekomen vandaag, maar allemaal met min. bedrag.... misschien dat als de storm wat gaan liggen is ze wel terug dat min. bedrag laten varen met een éénmalige code.... 't is afwachten, het was nice while it lasted, maar het kon gewoon niet blijven duren. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de komende maand(en) nieuwe codes zullen verschijnen.
Inderdaad, maar het toont wel aan hoeveel mensen met een account hier meelurken. Wijnvoordeel kan vast in de statistieken zien hoeveel mensen op hun website komen door een link op Tweakers.net aan te klikken, dus zij zullen ook al lang een account hebben om te zien welke codes hier gedeeld worden.Tijmus schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:14:
PM met wijnrek-bouwtekeningen gaat het om volgens mij
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Had net even wijnvoordeel bedankt. Krijg ik deze nette reactie van ze terug:
Beste wijnliefhebber,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Wijnvoordeel. Wij zijn ook zeer tevreden met hoe de acties de laatste tijd zijn verlopen. We zien uw bestellingen, en die van de mensen die u ons aanbeveelt, in de toekomst graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
*NAAM*
Klantenservice wijnvoordeel.nl
Zeer netjes!!
Beste wijnliefhebber,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Wijnvoordeel. Wij zijn ook zeer tevreden met hoe de acties de laatste tijd zijn verlopen. We zien uw bestellingen, en die van de mensen die u ons aanbeveelt, in de toekomst graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
*NAAM*
Klantenservice wijnvoordeel.nl
Zeer netjes!!
Spoiler, whyVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:27:
Had net even wijnvoordeel bedankt. Krijg ik deze nette reactie van ze terug:
Kan niet wachten tot ze whiskyvoordeel.nl lanceren
Ja dat bedoelde ik ook, codes zonder minimum bedragxenne schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
er zijn veel nieuwe codes uitgekomen vandaag, maar allemaal met min. bedrag.... misschien dat als de storm wat gaan liggen is ze wel terug dat min. bedrag laten varen met een éénmalige code.... 't is afwachten, het was nice while it lasted, maar het kon gewoon niet blijven duren
Ik zie dat je mijn bericht ook verwijderd hebt, het ging mij (en een paar andere) niet om codes, maar om de bouwtekening van zijn wijnrekgambieter schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:19:
[modbreak]Mensen, svp geen gebedel voor codes of andere dingen in topics. [/]
Same, ik heb nog een 'wens' lijstje van 530 euro openstaanPistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:29:
Kan niet wachten tot ze whiskyvoordeel.nl lanceren
"of andere dingen"Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:31:
Ik zie dat je mijn bericht ook verwijderd hebt, het ging mij (en een paar andere) niet om codes, maar om de bouwtekening van zijn wijnrek
Ook dat hoeft niet eindeloos herhaald te worden door mensen. "ik ook" posts voegen niets toe aan topics.Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:31:
Ik zie dat je mijn bericht ook verwijderd hebt, het ging mij (en een paar andere) niet om codes, maar om de bouwtekening van zijn wijnrek
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan doen we het anders, degene die de maten willen hebben van het door mezelf gemaakt wijnrek (pagina 56) moeten mij maar een PM sturen.
Wijnvoordeel zou eigenlijk een wijn klimaatkast bv moeten lanceren. Kunnen ze mooi cross sellen. Volgens mij zit dat niet in het oerwoud van bv's van hen.
Ik kan er inmiddels wel een gebruiken
Ik kan er inmiddels wel een gebruiken
[ Voor 11% gewijzigd door O.Verhuizer op 08-08-2014 16:59 ]
Laatste twee doosjes van de 5 in totaal zijn binnen. De postbode vroeg zich schijnbaar af wat er in godsnaam aan de hand is dat iedereen ineens wijn besteld, want hij kwam hier voor de derde keer met wijn, en had zijn halve bus vol staan met dozen wijn. Dat schetst de schaal van deze aanbiedingen wel een beetje
Heeft iemand al een idee hoe je nu de goedkoopste wijn kan bestellen qua verhouding? 4.99 / 5.99 6.99 de fles?
dan moet je minimaal voor 30 euro bestellen, dus wijn van 4.99 per fles lukt dus nietVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:10:
een code voor 15 euro korting gebruiken s4wk
EDIT: €35
Beste is zoals hiervoor genoemd is een wijn van 5.99;
5.99 x 6 = 35.94
- €15
= 20.49 is 3.49 de fles.
Of een fles van 8.99 de fles, voor de €20 kortingscode.
Maakt €5.65 per fles.
[ Voor 29% gewijzigd door s4wk op 08-08-2014 18:26 ]
Gelukkig gisteren nog drie dozen besteld en niet gewacht tot het weekend...
Alleen vandaag nog geen verzendbevestiging ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is. Hopen dat ze de bestellingen nog wel uitleveren.
Zie ook dat er sinds vanmorgen (na het instellen van een minimaal orderbedrag) dat er weinig bestelling zijn gedaan... De uitverkoop heeft bijna nog evenveel flessen van de wijnen als vanmorgen
Alleen vandaag nog geen verzendbevestiging ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is. Hopen dat ze de bestellingen nog wel uitleveren.
Zie ook dat er sinds vanmorgen (na het instellen van een minimaal orderbedrag) dat er weinig bestelling zijn gedaan... De uitverkoop heeft bijna nog evenveel flessen van de wijnen als vanmorgen
De goedkoopste oplossing is volgens mij nu:
doosje 3.99 + doosje 4.99 = 23 94 + 29.94 - maakt totaal 53.88.
Je kan dan de 20 kortingscode gebruiken voor een prijs van
33.88 voor 12 flessen =
EUR 2.82 per fles
Je kan dan de 20 kortingscode gebruiken voor een prijs van
33.88 voor 12 flessen =
EUR 2.82 per fles
Steno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:36:
De goedkoopste oplossing is volgens mij nu:
Je kan dan de 20 25 kortingscode gebruiken voor een prijs van
28.88 voor 12 flessen =
EUR 2.40 per fles
Members only:
Inloggen
-10% via spaarwinkelen.nl is 2,16 euro per flesHumma Kavula schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:02:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
uh....eenzijdig de voorwaarden veranderen?
http://www.destadamersfoo...&paper=8&edition=20140625
pagina 26
Dan zal de nood wel hoog zijn........eigenlijk een stukje anti-reclame nu. Wat je in weken heb opgebouwd als poistieve reclame ("...heb je t al gehoord van die goedkopen wijnen bij wijnvoordeel....nee, vertel.....") kan je in één keer afbreken ("....oh die club.....verandert eenzijdig de verkoopvoorwaarden.....").....
Desalniettemin.....bedank wijnvoordeel voor mijn zeer betaalbare wijngenietmomenten de komende jaren! Lekker voordelige gevarieerde wijnvoorraad opgebouwd. Zeer geslaagde actie geweest! Had alleen wat weekjes langer mogen/moeten duren.
http://www.destadamersfoo...&paper=8&edition=20140625
pagina 26
Dan zal de nood wel hoog zijn........eigenlijk een stukje anti-reclame nu. Wat je in weken heb opgebouwd als poistieve reclame ("...heb je t al gehoord van die goedkopen wijnen bij wijnvoordeel....nee, vertel.....") kan je in één keer afbreken ("....oh die club.....verandert eenzijdig de verkoopvoorwaarden.....").....
Desalniettemin.....bedank wijnvoordeel voor mijn zeer betaalbare wijngenietmomenten de komende jaren! Lekker voordelige gevarieerde wijnvoorraad opgebouwd. Zeer geslaagde actie geweest! Had alleen wat weekjes langer mogen/moeten duren.
Dat dus... Nu zit er plots een minimum bestelwaarde aan terwijl de ad aangeeft tot 31-8 geen minimum.
Maar goed, verzendlinks werden ook misbruikt evenals het max 1 per adres/persoon. Ik heb genoten van deze actie en zal dat nog wel even doen. Thanks WV
Maar goed, verzendlinks werden ook misbruikt evenals het max 1 per adres/persoon. Ik heb genoten van deze actie en zal dat nog wel even doen. Thanks WV
Die advertentie die net gelinkt werd stond niets over een minimum waarde ieder geval. Als je een folder hebt waar het wel staat heb je een punt, nu niet. Niet zo gek ook dat ze t hebben gewijzigd als sommigen een voorraad voor jaren hebben aangelegd

En de code voor verzendkosten dan? 
Humma Kavula schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:02:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zojuist de Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge open gemaakt, erg lekker wijntje. Hier had ik zo een extra bestelling voor gedaan als ik dit een paar dagen geleden geweten had.
https://www.wijnvoordeel....LmK3evLyb8CFWXLtAodMH0AYQ
Bovenste wijn toevoegen aan je mandje en daarna weer verwijderen
Ik heb nog geen gebruik gemaakt van deze actie?
Artikel Aantal Prijs p/st. Totaal
Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado € 9,98 € 4,99 € 59,88 Verwijderen
Waardebon of kortingscode invoeren
> Code invoeren incl. BTW 21%: € 10,39
Verzendkosten: GRATIS
25 euro Nyenrode Alumni VCV: € -25,00
Totaal: € 34,88
ICON_ERROR U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
-- U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice. -
Artikel Aantal Prijs p/st. Totaal
Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado € 9,98 € 4,99 € 59,88 Verwijderen
Waardebon of kortingscode invoeren
> Code invoeren incl. BTW 21%: € 10,39
Verzendkosten: GRATIS
Totaal: € 34,88
ICON_ERROR U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
-- U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice. -
Laat ik het anders stellen:Cartman! schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:26:
Die advertentie die net gelinkt werd stond niets over een minimum waarde ieder geval. Als je een folder hebt waar het wel staat heb je een punt, nu niet.
Je leest ( onwetend van de heisa die nu geweest is ) die advertentie en wil een doosje wijn in de aanbieding bestellen. Plots staat daar op de site dat je minimaal €50,- euro moet besteden om het te gebruiken. Ik denk dat je dan wel aan de telefoon hangt bij WV waarom dat niet vermeld staat en zo schreeuwerig adverteren dat het op alles werkt, inclusief aanbiedingen.
De alumni code net toegepast
Heb er nog eentje die vanmiddag werkte zonder minimum bedrag van € 15,-
Werkt nog steeds tot in mijn mandje maar geeft daarna aan dat deze reeds gebruikt is. Misschien dat deze bij jullie nog wel werkt.
Code: R3SWK
Restaurantweek korting.
Werkt nog steeds tot in mijn mandje maar geeft daarna aan dat deze reeds gebruikt is. Misschien dat deze bij jullie nog wel werkt.
Restaurantweek korting.
Verwijderd
Alles heel spijtig allemaal, maar we hebben er met velen toch ook heel goed van geprofiteerd.
De laatste 10 dagen 10 dozen besteld, met een gemiddelde prijs van 1,97 per fles.
Ik ga niet mopperen, integendeel, ik ga genieten
De laatste 10 dagen 10 dozen besteld, met een gemiddelde prijs van 1,97 per fles.
Ik ga niet mopperen, integendeel, ik ga genieten

Nog een tip voor de mensen die een code niet vaker kunnen gebruiken: probeer eens een andere e-mail adres
[ Voor 6% gewijzigd door marshallq op 08-08-2014 21:50 ]
Verwijderd
bedankt ,ik heb voor 8,94 de Utiel requena only backlabel Macabeo besteld komt dan ongeveer op 1,50 per flesMad_Manic schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:28:
De alumni code net toegepast![]()
Restaurantweek korting.
En zo haalt WV toch nog een beetje voordeel eruit
nu de 20 euro kortingsacties gestopt zijn, stappen er een aantal (veel minder dan voorheen) toch over naar de 15 euro kortingsactie. Das dan weer 5 euro meer voor WV.
al met al, toch een aantal voordelige wijntjes besteld. Iets wat ik bij een winkel niet zo snel had gedaan voor de "gewone" prijs
nu de 20 euro kortingsacties gestopt zijn, stappen er een aantal (veel minder dan voorheen) toch over naar de 15 euro kortingsactie. Das dan weer 5 euro meer voor WV.
al met al, toch een aantal voordelige wijntjes besteld. Iets wat ik bij een winkel niet zo snel had gedaan voor de "gewone" prijs
Verwijderd
De code is geldig op álle wijnen. Dus ook op een doos van 23,94 euro. Althans, zo wordt het vermeld en werd het ook uitgevoerd. Totdat er sinds vandaag er een voorwaarde aangekoppeld werd. Waarom dan niet al vanaf het begin? Ik denk dat daar op zich wel een punt in zit.Humma Kavula schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
Laat ik het anders stellen:
Je leest ( onwetend van de heisa die nu geweest is ) die advertentie en wil een doosje wijn in de aanbieding bestellen. Plots staat daar op de site dat je minimaal €50,- euro moet besteden om het te gebruiken. Ik denk dat je dan wel aan de telefoon hangt bij WV waarom dat niet vermeld staat en zo schreeuwerig adverteren dat het op alles werkt, inclusief aanbiedingen.
Verwijderd
Heeft er eigenlijk al iemand om een reactie gevraagd waarom ze dit ineens ingesteld hebben?
Via telefoon of email aan WV?
Via telefoon of email aan WV?
Denk dat het geen rocket science is eerlijk gezegd?Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 02:33:
Heeft er eigenlijk al iemand om een reactie gevraagd waarom ze dit ineens ingesteld hebben?
Ik heb ze toch maar even een mailtje gestuurd met de vraag wat nou de reden is dat het eerst wel kon en nu ineens niet.
de denkfout die ze gemaakt hebben is voor elk dagblad een andere code uit te brengen, hadden gewoon één universele moeten uitbrengen
Dan weet je niet welk blad de meeste omzet heeft gegenereerd en/of of adverteren zin had in blad Xxenne schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:27:
de denkfout die ze gemaakt hebben is voor elk dagblad een andere code uit te brengen, hadden gewoon één universele moeten uitbrengen
Niet dat ze dat nu wel weten.. want alle codes stonden hierBrad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Dan weet je niet welk blad de meeste omzet heeft gegenereerd en/of of adverteren zin had in blad X
If multiple delivery addresses and at least different 12 codes used: Tweakers reader, remove from stats.Pistolebob schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:07:
Niet dat ze dat nu wel weten.. want alle codes stonden hier
If one delivery address and 1 code used: newspaper reader.
Makkelijk te filteren hoor
De goedkope witte wijn staat er weer op (nog 60 flessen op dit moment)
https://www.wijnvoordeel....label-Macabeo::26481.html
Als je gratis verzendkosten doet en die bon van 15 euro korting kom je op iets van 8,95 voor een doos, alsnog best goedkoop. Ik weet alleen niet of hij te drinken is
Als je gratis verzendkosten doet en die bon van 15 euro korting kom je op iets van 8,95 voor een doos, alsnog best goedkoop. Ik weet alleen niet of hij te drinken is
De gemiddelde beoordeling is niet het hoogste oot
Klopt, ik krijg straks mijn doos binnen (voor 3,90 euro besteld). Zal er vanavond 1 opentrekken en dan laat ik het wel wetenBrad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
De gemiddelde beoordeling is niet het hoogste oot
Net nog een Merlot besteld voor 2,50 per fles.
Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT +gratis verzendlink en de Restaurant week code van 15euro.
Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT +gratis verzendlink en de Restaurant week code van 15euro.
is die Goldisch Blanc wat?
kan een doos voor nog geen 3 euro krijgen voor een niet meer leverbare Canei.
kan een doos voor nog geen 3 euro krijgen voor een niet meer leverbare Canei.
Valt wel meeBrad Pitt schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
De gemiddelde beoordeling is niet het hoogste ooit
Nú wel ja. Is dus ondertussen een X-aantal maal gewoon 5 sterren gegeven. Waarmee het hele systeemPistolebob schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:12:
Valt wel mee

En nog maar wat besteld;
incl. BTW 21%:€ 10,39
Verzendkosten:€ 0,00
Totaal:€ 34,88
Code van 25 euro gebruikt, bijna optimaal op deze manier. Dit kan nog beter als je voor 2de wijn flessen van 3,99 per stuk kiest, maar dan heb ik liever een betere 2de wijn.
Ik twijfelde nog erg tussen de sauvignon en chardonnay maar uiteindelijk voor de sauvignon gegaan.
- Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT
- Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP - Sauvignon Blanc
incl. BTW 21%:€ 10,39
Verzendkosten:€ 0,00
Totaal:€ 34,88
Code van 25 euro gebruikt, bijna optimaal op deze manier. Dit kan nog beter als je voor 2de wijn flessen van 3,99 per stuk kiest, maar dan heb ik liever een betere 2de wijn.
Ik twijfelde nog erg tussen de sauvignon en chardonnay maar uiteindelijk voor de sauvignon gegaan.
[ Voor 6% gewijzigd door marshallq op 09-08-2014 12:32 ]
Verwijderd
Is dan deze maar dan zonder label gok ik.Bartske schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:51:
De goedkope witte wijn staat er weer op (nog 60 flessen op dit moment)
https://www.wijnvoordeel....quevin-Macabeo::3313.html
Ben ook benieuwd hoe het smaakt.
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.