Wijnwebsites aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 14 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
thof schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Ik meen in de reacties gelezen te hebben dat iemand verschillende pakketten had gekregen. Bij een proefpakket zijn volgens mij de flessen welk bekend (staat er gewoon bij op de site), bij de verrassingspakketten lijkt het mij wel dat het varieert.
Er zit inderdaad niet steeds hetzelfde in. In mijn verassingspakket mix zat slechts 1 wijn hetzelfde als het pakket van mijn vriendin, overigens zitten er prima wijnen in de verrassingspakketten! Had er 1 bij zitten die normaal 23 kost, op 1 na waren het allemaal wijnen die normaal voor meer dan 7 euro op de site verkocht worden. Totale waarde van het pakket dat ik voor €4,99 kocht was €73,- !

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoakz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 18:18
Persoonlijke ervaring:

Valconde Reserva 2007 - Prima wijn. Zacht maar toch een stevige bite. Lekker.
Cabollo de oro Reserva 2008 - Uitstekende wijn. Volle/dikke wijn. Stevig.
Picadora Cabernet Melot - Niet opdrinken. Rare chemische bijsmaak. Hopelijk goed genoeg om mee te koken..
Baron d' Embleme Merlot - Merlot zeer goed te proeven. Hele zachte wijn. Leuk om mee te starten.
Casa Safra Terra Alta - Te zacht voor een grand reserva. Rare bijsmaak. Wel lange afdronk. Geen topper.
Piere Baptiste Grande Reserva. - Volle ronde wijn. Heerlijk!

Nu de rest van de 80 flessen nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:07:
[...]

Nee ik woon niet in Limburg, ik woon in Nederland >:)

Ennuh ... die wijntjes komen echt wel op hoor. Maar bedankt voor het aanbod om 3 flessen wijn voor 0,66 euro/fles van mij over te nemen :)

[...]

Dat proefpakket dat jij noemt ken ik niet. Ik heb wel de proefpakketten Rood, Wit, Rose en Mix besteld voor iets van 4,99 euro per pakket. Daar kun je je zeker geen buil aan vallen.

Ik vraag me alleen af of die proefpakketen/verrassingspakketten elke keer dezelfde inhoud hebben. Dus ik weet niet of je 12 verschillende flessen krijgt wanneer je 2 proefpakketten besteld, of dat je 2 x 6 verschillende flessen krijgt. Weet iemand dat ?
Ik had een verassingspakket voor mezelf besteld en eentje als cadeautje voor m'n vader en moeder. We hadden 4 dezelfde flessen en 2 verschillende. Wel afgeleverd op verschillende adressen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zojuist maar 6 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge besteld, totaal 21 euro.

Ik wil toch graag ook wat rode wijn hebben en deze lijkt een goede prijs\kwaliteit verhouden te hebben (komt ook vaker voorbij in dit topic).

Edit: en voor 9 euro het safra proefpakket besteld. Hiervan zat al een witte in het proefpakket witte wijnen die wel lekker smaakt :+ Het is lastig om niet gelijk nog wat extra's te bestellen met zulke prijzen... Zeker als ik hieronder ook weer bonus punten zie m.b.t. de pierre baptiste grande reserve.

Edit2: en nog 6 flessen Valconde Reserva 2007 voor 9 euro, wel apart dat je voor deze bestelling (35 euro normaal) de kortingscode kon gebruiken, dit kon ik eerder niet omdat toen de bestelling niet boven de 40 euro was...

[ Voor 56% gewijzigd door marshallq op 06-08-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 11:00
Willen jullie niet zeggen hoe lekker bepaalde wijnen zijn? Ik moet mij er echt van weerhouden om niet nog een bestelling te plaatsen als ik deze nog niet heb.... O-)

Net even gekeken of er niet toevallig een Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge in een proefpakket zat. Beter eerst even proeven voordat je een hele doos besteld natuurlijk. Maar helaas... Ik heb wel de Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Merlot-Cabernet Sauvignon, maar dat smaakt natuurlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Zeer goede keus!
marshallq schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:36:
Zojuist maar 6 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge besteld, totaal 21 euro.

Ik wil toch graag ook wat rode wijn hebben en deze lijkt een goede prijs\kwaliteit verhouden te hebben (komt ook vaker voorbij in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
hoakz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:23:
Persoonlijke ervaring:

Nu de rest van de 80 flessen nog 8)
Wel een prijzige wijn, mijn eerste dan waarschijnlijk. Maar bedankt voor je ervaring te vermelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:57:
[...]

Wel een prijzige wijn, mijn eerste dan waarschijnlijk. Maar bedankt voor je ervaring te vermelden!
Deze wijn Pierre Baptiste Grande Reserva via google toch van 13,98 voor 6,99, dus met kortingscode nu voor 3,66 per fles, en dat vind ik zeer redelijk voor een wijn die hier op de blog als (zeer) goed wordt omschreven

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoakz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:23:

Valconde Reserva 2007 - Prima wijn. Zacht maar toch een stevige bite. Lekker.
Cabollo de oro Reserva 2008 - Uitstekende wijn. Volle/dikke wijn. Stevig.
Picadora Cabernet Melot - Niet opdrinken. Rare chemische bijsmaak. Hopelijk goed genoeg om mee te koken..
Baron d' Embleme Merlot - Merlot zeer goed te proeven. Hele zachte wijn. Leuk om mee te starten.
Casa Safra Terra Alta - Te zacht voor een grand reserva. Rare bijsmaak. Wel lange afdronk. Geen topper.
De Pierre Baptista zojuist besteld (zie item hierboven). Ook vandaag nieuwsbrief van Wijnvoordeel ontvangen met daarin de Valconde Reserva 2007 in tekst hierboven als lekker wordt omschreven. Dus besteld via klikken op nieuwsbrief. Automatisch zonder verzendkosten, en a 4,99 per fles. Na kortingscode dus voor 1,66 per fles. Wordt "lekker" drinken.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
thof schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Ik meen in de reacties gelezen te hebben dat iemand verschillende pakketten had gekregen. Bij een proefpakket zijn volgens mij de flessen welk bekend (staat er gewoon bij op de site), bij de verrassingspakketten lijkt het mij wel dat het varieert.
Als je inderdaad terug bladert in het forum zie je dat ik 2 verrassingspakketten had besteld en daarin zaten 12 verschillende flessen. Bij de proefpakketten zijn het inderdaad vaststaande flessen, maar daar staat op de site dan ook een beschrijving van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Wat gek is, via adwords krijg ik diverse advertenties van het verrassingspakket voor 24,95 te zien, als ik dan op de link klik (incognito of niet), staat hij er altijd voor 49,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Niet online
De verrassingspakketten mix en wit zijn er weer voor 24,95

Net van beide een doosje besteld! Wees er snel bij want op=op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik heb net ook twee pakketjes besteld, 1x de mix en 1x de witte, beide voor maar 4,99 per stuk! Vanochtend ook nog een doosje Roblemonte besteld voor maar 3,94€.
Alles via de incognitomodus en de truc met de verzendkosten en de kortingscodes, echt super. Nu maar even ruimte maken in de kast, want ik had al 4 doosjes staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurice_l schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:16:

Top!

Heeft iemand enig idee wat de kleuren papieren om de flessen betekenen? Ik neem aan dat het mix pakket 2 rood bevat, 2 wit, 1 rose, en wat is dan de groene kleur, een mousserende wijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proefpakket rose staat er ook weer op voor 29.99. Googlen (incognito) op rose wijn. en dan naar proefpakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:46

thof

FP ProMod
Bobbus schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:22:
Ik heb net ook twee pakketjes besteld, 1x de mix en 1x de witte, beide voor maar 4,99 per stuk! Vanochtend ook nog een doosje Roblemonte besteld voor maar 3,94€.
Alles via de incognitomodus en de truc met de verzendkosten en de kortingscodes, echt super. Nu maar even ruimte maken in de kast, want ik had al 4 doosjes staan :D
Bedankt voor de tip, nu ook een witproefpakket besteld. Ben nu wel door de kortingscodes heen. Wat erg eigenlijk, misschien maar goed ook :P

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

Top!

Heeft iemand enig idee wat de kleuren papieren om de flessen betekenen? Ik neem aan dat het mix pakket 2 rood bevat, 2 wit, 1 rose, en wat is dan de groene kleur, een mousserende wijn?
Uit me hoofd zaten er bij mij drie witte wijnen in, maar geen mousserende. Hopelijk bij deze bestelling wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurice_l schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Uit me hoofd zaten er bij mij drie witte wijnen in, maar geen mousserende. Hopelijk bij deze bestelling wel :)
Ah oke, dan zijn de kleuren dus puur voor de sier. of die ene kleur moet iets van reserva of iets betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
maurice_l schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:16:

Hoe kom je op die aanbiedingsprijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markprinsen schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Hoe kom je op die aanbiedingsprijzen?
Onder de tab ''opruiming'': 24.95 (- een kortingcode en een link voor gratis verzenden is 4.95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:21:
Onder de tab ''opruiming'': 24.95 (- een kortingcode en een link voor gratis verzenden is 4.95)
Ik moest 4.99 betalen! :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
Haha ;)

Werkt inderdaad, 4 doosjes onderweg!

Mooi voorraadje bouwen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Niet online
Ik ben geschokt! wat een fout mijnerzijds :F Kan ik het goedmaken met een flesje Canei? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike172
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik denk dat je dan met een DOOSje moet komen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
maurice_l schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:31:
Kan ik het goedmaken met een flesje Canei? O-)
Zal hier waarschijnlijk wel de enige zijn plus dat het heiligschennis 1a is maar ik vond die Lemon Canei lekkerder dan 90% van de witte wijnen die ik er ook heb besteld :$ Vind hem zelfs okay voor de normale prijs, laat staan...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:32:
[...]

Zal hier waarschijnlijk wel de enige zijn plus dat het heiligschennis 1a is maar ik vond die Lemon Canei lekkerder dan 90% van de witte wijnen die ik er ook heb besteld :$ Vind hem zelfs okay voor de normale prijs, laat staan...
Klik :P :+

Ik vond hem te drinken, maar open liever een rode wijn. 2 doosjes besteld, nog 11 flessen te gaan... ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:48
Inhoud van het verrassingspakket rose (had alleen al een fles rose in het rek liggen, dus weet niet meer welke er niet in zat, in ieder geval 6 uit deze lijst) :
spoiler:
Skoonuitsig Pinotage Rosé 2013 - https://www.fdwijnwinkel....g-Pinotage-Rose::116.html
McWilliam's Hayfield - Shiraz Rose 2012 - https://www.fdwijnwinkel....ld-Shiraz-Rose::2626.html
Drakensberg - Droe Rose 2010
Boussac Reserve - Coteaux du Languedoc 2010
Chateau Haut Plaisance - Bordeau Rose 2012 https://www.fdwijnwinkel....rdeaux-AC-Rose::2803.html
Marques de Verdellano - 2013 - https://www.wijnvoordeel....P-Bobal-Rosado::6032.html
Goedgenoegen - Cape Rose 2013 - https://www.wijnvoordeel....egen-Cape-Rose::2112.html

Verrassingspakket wit:
spoiler:
Montasolo - Trebbiano Rubicone 2013 - https://www.wijnvoordeel....tml?keywords=montasolo+tr
Indomita Galope Chardonnay Sauvignon Blanc 2013 - https://www.wijnvoordeel....-Sauvignon-Blanc::74.html
Hereford White - https://www.wijnvoordeel....43.html?keywords=Hereford
Aichenberg - Grüner Veltliner Classic - https://www.wijnvoordeel.....html?keywords=aichenberg
Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay - https://www.wijnvoordeel....?keywords=pierre+baptiste
Casa Safra Ucles DO Verdejo - https://www.wijnvoordeel.....html?keywords=casa+safra

Mocht er interesse zijn, kan ik ook laten weten wat in de volgende twee verrassingspakketten wit zit. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Dude360 op 07-08-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Vooral ook leuk om te zien dat de header van de pagina veranderd in "Succes" nadat je een bestelling hebt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:46

thof

FP ProMod
Dude360 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:49:
Inhoud van het verrassingspakket rose (had alleen al een fles rose in het rek liggen, dus weet niet meer welke er niet in zat, in ieder geval 6 uit deze lijst) :
Skoonuitsig Pinotage Rosé 2013 - https://www.fdwijnwinkel....g-Pinotage-Rose::116.html
McWilliam's Hayfield - Shiraz Rose 2012 - https://www.fdwijnwinkel....ld-Shiraz-Rose::2626.html
Chateau Haut Plaisance - Bordeau Rose 2012 https://www.fdwijnwinkel....rdeaux-AC-Rose::2803.html
Marques de Verdellano - 2013 - https://www.wijnvoordeel....P-Bobal-Rosado::6032.html
Goedgenoegen - Cape Rose 2013 - https://www.wijnvoordeel....egen-Cape-Rose::2112.html

Zometeen krijg ik een verrassingspakket wit binnen, zal de lijst dan even bijwerken.
Rosé pakket is geen verassing, de wijnen staan er keurig bij:
https://www.wijnvoordeel....oefpakket-Rose::5779.html
- Pierre Baptiste - Syrah-Grenache Rosé - Pays d'Oc IGP 2013
- Indomita Galope - Cabernet Sauvignon Rosé 2014
- Marques de Verdellano DOP Bobal Rosado 2013
- Hill & Dale Merlot Rosé 2014
- Domaine La Chapelle Provence AC Rosé 2013
- Castillo de Chiva Rosado Valencia D.O.2013

Wel valt mij op dat mijn pakket hier van af week. Blijkbaar als ze iets niet meer hebben vervangen ze hem door een anders :) Zal eens nakijken welke ik het pakket heb zitten.

Dit zat er in mijn Verrassingspakket Rosé
- McWilliam's Hayfield - Shiraz Rose 2012
- Promesse Grenarch Rose 2012
- Torre Rejas La Mancha Tempranillo
- Goedgenoegen - Cape Rose 2013
- Boussac Reserve - Coteaux du Languedoc 2010
- Marques de Verdellano - 2013

@Hieronder, ik haal inderdaad de pakketten door elkaar :P

[ Voor 14% gewijzigd door thof op 07-08-2014 15:07 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike172
Je haalt het verrassingspakket Rosé en proefpakket Rosé door elkaar.

Het verrassingspakket is overigens (volgens mij) al dagen niet meer te vinden op de site. Die had ik nog net op tijd besteld vorige week. :)

[ Voor 46% gewijzigd door mike172 op 07-08-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
Dat denk ik ook, verschillend pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Dit pakket is bijna uitverkocht en nu in de aanbieding, zojuist besteld voor 12 euro.

https://www.wijnvoordeel....t-a-3-flessen::26427.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mocht er interesse zijn, kan ik ook laten weten wat in de volgende twee verrassingspakketten wit zit. :)
Dan is het natuurlijk geen verrassing meer :-)
Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat mensen vooraf wel willen weten of ze een goede koop doen aan een wijnpakket van 5 Euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

marshallq schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:25:
Dit pakket is bijna uitverkocht en nu in de aanbieding, zojuist besteld voor 12 euro.

bedankt voor de tip! 12,49 is geen geld!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
wouter3 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Dan is het natuurlijk geen verrassing meer :-)
Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat mensen vooraf wel willen weten of ze een goede koop doen aan een wijnpakket van 5 Euro. ;)
Haha, scherp. Ik zal het voor me houden dan :p

@Hieronder - Beter idee :) Nu in spoilers..

[ Voor 204% gewijzigd door Dude360 op 07-08-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 14-09 14:07
Dude360 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:59:
[...]

Haha, scherp. Ik zal het voor me houden dan :p
Nee ik wil het wel weten ;)
Doe het anders tussen spoiler tags

[ Voor 8% gewijzigd door jovael op 07-08-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
In mijn verrassingspakket witte wijn zat in ieder geval ook een fles rode wijn. Groter kan de verrassing toch niet worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022

tsja, er staat bij "nog slechts 2 proefpakketten" , maar daar hecht ik niet meteen veel geloof aan ;) die 2 pakjes zouden nu toch al weg moeten zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Zojuist ook maar weer drie bestellingen gedaan :)

Voor moeders heb ik de Burtons Vintage Port uit 1984 besteld
Voor vaders heb ik het verrassingspakket 'mix' besteld (eigenlijk voor vaders en moeders samen)
Voor vrienden heb ik een doosje Cal y Canto Vino de la Tierra Castilla besteld

Uiteraard met de -20 euro en gratis verzending :Y)

*knip*

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 07-08-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
xenne schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:16:
[...]

tsja, er staat bij "nog slechts 2 proefpakketten" , maar daar hecht ik niet meteen veel geloof aan ;) die 2 pakjes zouden nu toch al weg moeten zijn :p
Bij mij stond er 'nog 4 paketten over'.

Die Burtons Vintage Port uit 1984 heb ik ook nog over liggen te twijfelen, maar ik heb al 33 flessen besteld (totaal ongeveer 72 euro)...

[ Voor 18% gewijzigd door marshallq op 07-08-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike172
Die Burtons Vintage Port uit 1984 heb ik ook nog over liggen te twijfelen, maar ik heb al 33 flessen besteld (totaal ongeveer 72 euro)...
33 flessen port? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Wijn, en dat zorgt ervoor dat ik van 3 naar 36 flessen op voorraad ga. Normaal niet zo'n wijndrinker maar dit leek me een mooi moment om wat meer ervaring op te doen en wat meer op voorraad te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike172
100% mee eens! Dit geldt ook voor mij. Op deze manier is het ideaal, veel voor wijnig 8)

Ik heb ondertussen 8 doosjes en daar houdt het nu ook wel bij op...

[ Voor 29% gewijzigd door mike172 op 07-08-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
Uit de aanbiedingen: een Goudbekroonde Bordeaux Selectie (Wijnkist á 3 flessen) met 50% korting.
Uit de omschrijving: Uit Bordeaux, de meest gerenommeerde wijnstreek ter wereld, selecteerden wij voor u zes prachtige topwijnen

Ja, zo kan ik ook 50% korting geven, en dan van de zes flessen er maar 3 leveren!

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45

Ja, heb ik ook besteld, zo'n houten kist is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
*spam*

[ Voor 99% gewijzigd door gambieter op 07-08-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
spoiler:

Verrassingspakket wit:
spoiler:
Montasolo - Trebbiano Rubicone 2013 - https://www.wijnvoordeel....tml?keywords=montasolo+tr
Indomita Galope Chardonnay Sauvignon Blanc 2013 - https://www.wijnvoordeel....-Sauvignon-Blanc::74.html
Hereford White - https://www.wijnvoordeel....43.html?keywords=Hereford
Aichenberg - Grüner Veltliner Classic - https://www.wijnvoordeel.....html?keywords=aichenberg
Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay - https://www.wijnvoordeel....?keywords=pierre+baptiste
Casa Safra Ucles DO Verdejo - https://www.wijnvoordeel.....html?keywords=casa+safra

Ja nu de andere 2, ik moet nog wachten tot zaterdag.

Helaas zijn ze nu weer uitverkocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

Ik heb net vandaag mijn 2 gratis wijnkoelers binnengekregen.
Viel op dat er enkel Franse beschrijvingen in de doos zaten. Verder liggen de dingen nu in de vriezer "op te laden". Binnenkort maar eens testen hoe ze een witte op kamertemp kunnen chillen.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
cdoens schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:07:
Ik heb net vandaag mijn 2 gratis wijnkoelers binnengekregen.
Viel op dat er enkel Franse beschrijvingen in de doos zaten. Verder liggen de dingen nu in de vriezer "op te laden". Binnenkort maar eens testen hoe ze een witte op kamertemp kunnen chillen.
Ik heb ze ook aangekregen, maar is het wel de bedoeling om ze altijd in de diepvriezer te laten liggen?
Er staat toch op maximum 2 uur. Het is ook enkel de bedoeling om een fles witte / rosé koel te houden denk ik, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
  • Laatst online: 25-04-2021
Eergisteren deed hij het nog: ks389, maar gaf zojuist bij mij aan - minimaal EUR 50,- besteden,
m.a.w. 4 down, 16 to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syl72
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09-2020
Wat betekent blacklabel only bij een wijn? Ongetwijfeld zonder etiket, maar waarom? Weten jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Syl72 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:49:
Wat betekent blacklabel only bij een wijn? Ongetwijfeld zonder etiket, maar waarom? Weten jullie dit?
Ik denk omdat ze ook wijn verkopen met eigen etiket. Dat deze daarvoor zonder label zijn maar over zijn. ... Maar dat gok ik ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
Syl72 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:49:
Het is backlabel only en ik weet het niet, maar vermoed dat het uit een serie is, die ze als huiswijn verkopen.
Je kunt wijn bestellen met eigen etiket, die zullen dan standaard wel voorzien zijn van backlabel only en er blijven wellicht soms flessen over.

Edit: wat maurits82 zegt :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Steno op 08-08-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syl72
  • Laatst online: 26-09-2020
Klinkt logisch. Bedankt voor jullie snelle reacties! Er staan er nu op voor maar 3,94 per doos. Gokje waard dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu wederom wijn bestellen, als ik het nu bestel (op vrijdag dus) krijg ik het dan maandag geleverd? Zit sowieso 1 werkdag tussen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Soms krijg ik wel een orderbevestiging maar geen bevestiging van de iDeal transactie.. Zal misschien overbelast zijn op dat moment oid..
De wijn komt dan wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:18:
Ik wil nu wederom wijn bestellen, als ik het nu bestel (op vrijdag dus) krijg ik het dan maandag geleverd? Zit sowieso 1 werkdag tussen, toch?
hangt beetje van de drukte af & tijdstip van bestellen vermoed ik... heb al gehad dat de wijn 's anderdaags komt... maar op maandag dacht ik niet dat ze leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:43
Geachte wijnliefhebber,

Vandaag start de spectaculaire magazijnopruiming bij wijnvoordeel.nl. Binnenkort vullen we ons assortiment namelijk weer aan met nieuwe wijnen! Voor de binnenkomst van deze wijnen hebben we te weinig ruimte. Daarom starten we de grootste magazijnopruiming in bijna 15 jaar wijnvoordeel.nl. Talloze schitterende wijnen mogen weg voor slechts een fractie van de marktwaarde. Profiteer dus snel van deze ongekende buitenkans en vul uw wijnvoorraad nu wel heel voordelig aan!

› Direct naar de Magazijnopruiming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
flo-rist schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:13:
Geachte wijnliefhebber,

Vandaag start de spectaculaire magazijnopruiming bij wijnvoordeel.nl. Binnenkort vullen we ons assortiment namelijk weer aan met nieuwe wijnen! Voor de binnenkomst van deze wijnen hebben we te weinig ruimte. Daarom starten we de grootste magazijnopruiming in bijna 15 jaar wijnvoordeel.nl. Talloze schitterende wijnen mogen weg voor slechts een fractie van de marktwaarde. Profiteer dus snel van deze ongekende buitenkans en vul uw wijnvoorraad nu wel heel voordelig aan!

› Direct naar de Magazijnopruiming!
Ja en dan kan ik het toch niet laten om een doosje te scoren voor €3,94 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-07-2024
setanie schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:56:
[...]

Ja en dan kan ik het toch niet laten om een doosje te scoren voor €3,94 8)7 8)7
Hier idem.....kon het niet laten om zowel de rode als de witte te bestellen voor € 3,94 per doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsPrettyDope
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-07-2021
Iemand nog een linkje voor de Belgen onder ons? Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
krijg nu deze opmerking? (terwijl ik al wat voordeeltjes heb gekocht)
Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --
:/

jullie ook last van?

vreemd, gebruik ik andere code, werkt t wel...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 41% gewijzigd door BasZer op 08-08-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
Karohallum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Hier idem.....kon het niet laten om zowel de rode als de witte te bestellen voor € 3,94 per doosje
Godverdomme man 50 cent per fles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Joostje123 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:54:
[...]

0.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het mixpakket dat ik ontvangen heb, zaten drie flessen van paul antonin. Merlot, syrah en chardonnay. Nu ben ik net op de site aan het zoeken geweest, maar ze komen niet in het assortiment voor (ook niet bij de uitverkochte wijnen). Iemand ook al eens een wijn gekregen die niet terug te vinden was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Joostje123 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:54:
[...]

Sorry voor mijn ontwetendheid maar wat voor kortingscode gebuik je dan?

edit: ok laat maar, jullie bedoelen de korting van 20 euro, maar daar komen nog verzendkosten bij dan.

[ Voor 18% gewijzigd door Bartske op 08-08-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
BasZer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:48:
krijg nu deze opmerking? (terwijl ik al wat voordeeltjes heb gekocht)

[...]

:/

jullie ook last van?

vreemd, gebruik ik andere code, werkt t wel...
Members only:
Nee hoor, nergens last van! Net 2 dozen a 4 euro besteld en die Bordeaux kist van 3 flessen voor 12 euro. Bedankt voor de nieuwe lading codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Bah bah, nu ben ik aan het twijfelen of ik niet nog wat bij moet bestellen.

Zit te denken over:
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP - Sauvignon Blanc 2012 < om ook maar eens wat witte te bestellen, helaas geen beoordeling.

Bodegas Coviñas Requevin - Tempranillo of Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT < de eerste heeft een hoge waardering voor de prijs.

Maar ik krijg vandaag ook alweer 3 paketten binnen, en dan komen er nog 2...

[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 08-08-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Net even weer 6 flesjes witte wijn ingeslagen voor 3,94. Hoppakkee! Tevens ben ik gisteren begonnen met het maken van een wijnrek... Ik heb nog nooit zo veel wijn gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
marshallq schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:31:
Bah bah, nu ben ik aan het twijfelen of ik niet nog wat bij moet bestellen.

Zit te denken over:
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP - Sauvignon Blanc 2012 < om ook maar eens wat witte te bestellen, helaas geen beoordeling.

Bodegas Coviñas Requevin - Tempranillo of Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT < de eerste heeft een hoge waardering voor de prijs.

Maar ik krijg vandaag ook alweer 3 paketten binnen, en dan komen er nog 2...
Ik zou zeggen zoek die pierre baptiste eens terug in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben nog geen prosecco of cava tegen gekomen voor ~5e per doos, als iemand deze wel gevonden heeft hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooiopdevork
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05-2023
brammetje1994 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:36:
Net even weer 6 flesjes witte wijn ingeslagen voor 3,94. Hoppakkee! Tevens ben ik gisteren begonnen met het maken van een wijnrek... Ik heb nog nooit zo veel wijn gehad.
Foto's graag haha, ik heb inmiddels ook een voorraad en wil ook een rek maken dus ben benieuwd naar je creatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Hooiopdevork schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Foto's graag haha, ik heb inmiddels ook een voorraad en wil ook een rek maken dus ben benieuwd naar je creatie
Ik ben geen hele goede klusser. Dus ging voor iets simpels en toch "appart". Dit is niet mijn foto, die zal ik later plaatsen, maar voor het idee:
Afbeeldingslocatie: http://www.exaro.nl/images/wijnrek-roble.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
Bartske schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Sorry voor mijn ontwetendheid maar wat voor kortingscode gebuik je dan?

edit: ok laat maar, jullie bedoelen de korting van 20 euro, maar daar komen nog verzendkosten bij dan.
Ook de verzendkosten kun je vermijden. Zoek op dit forum even naar gratis verzend linkjes en combineer deze met de korting...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Karohallum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:46:
[...]

Ook de verzendkosten kun je vermijden. Zoek op dit forum even naar gratis verzend linkjes en combineer deze met de korting...... :P
Ik had het al gevonden ;) Heb ook een doos voor 3,94 kunnen bestellen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
brammetje1994 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:36:
Wij hebben van de week 3 nieuwe wijnrekken (50 flessen per rek) kunnen kopen a € 5,-- p/st.
Werd ook wel nodig met al die doosjes wijn die maar binnen blijven stromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
Bartske schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:47:
[...]

Ik had het al gevonden ;) Heb ook een doos voor 3,94 kunnen bestellen nu :D
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
hmmm ik krijg nu ook last van de melding
-- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --

niet bij iedereen dus? prive modus dezelfde melding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik heb het idee dat ze de codes naar 50 euro minimaal aan het zetten zijn.

Zojuist met een code nog 6 flesjes Bodegas Coviñas Requevin - Tempranillo 2013 besteld. Nu probeer ik nog Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP - Sauvignon Blanc 2012 te scoren maar geen enkele code wordt nog geaccepteerd.

Voor de mensen van 40 euro bestellingen moet GAK20 wel werken, echter zit ik dus iets lager :|

Oh en wijnvoordeel zelf over deze kortingscodes etc.:
http://www.rtlnieuws.nl/e...oor-vier-euro-hoe-kan-dat

[ Voor 28% gewijzigd door marshallq op 08-08-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Karohallum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Wij hebben van de week 3 nieuwe wijnrekken (50 flessen per rek) kunnen kopen a € 5,-- p/st.
Werd ook wel nodig met al die doosjes wijn die maar binnen blijven stromen...
Dat is cheap. In de omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kon ook niet eeuwig blijven duren natuurlijk...verbaast me dat t nog zo lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
Ik had ook willen gaan knutselen met een wijnrek, op maat gemaakt in de kelder, maar ik zag dat niet zitten met hout wat ik heb liggen.
Na wat zoeken op Marktplaats vond ik toch een mooie grote voor 60 flessen voor €20,-
Vervolgens maar een mail gestuurd met een voorstel voor 5 flesjes wijn en geaccepteerd ;)

Mijn totaal plaatje nu:
24 dozen besteld en geleverd voor eigen gebruik, al ruim 2 dozen aan "proefflessen" opgemaakt in 2 weken :X

Daarnaast veel bij vrienden en familie gezeten om de wijnen te proeven en direct te bestellen, in mijn kortingscodes/afleveradres spreadsheet staan in totaal 80 kruisjes . - ahum -

[ Voor 5% gewijzigd door Steno op 08-08-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
woh woh woh woooohhhh 8)7
Wie sluit het topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Steno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:14:
woh woh woh woooohhhh 8)7
Wie sluit het topic?
Lijkt me een beetje overdreven. Ik denk zelf dat het een foutje is, want ik weet niet of iemand ergens nog de voorwaardes heeft van die kortingscodes. Maar ik dacht dat daar geen minimum bedrag bij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Hooiopdevork schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Dit heb ik gemaakt. Had na een tijd ook een enorme voorraad. De zijkanten worden in de liggende balken geschoven. Vrij simpel dus nog.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/n56ie.jpg

En doordat 5 verdiepen niet genoeg bleken te zijn 8)7 :D
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/23hk7l5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 20,00 codes werken niet meer!
Wel werkt (bij mij) nog de 15,00 code AUB77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:21:
een ander wijntje in het mandje en dan nog eens proberen, werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
BasZer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:22:
[...]een ander wijntje in het mandje en dan nog eens proberen, werkte bij mij
Totdat je op verzenden klikt denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Steno schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:29:
[...]

Totdat je op verzenden klikt denk ik?
Inderdaad, tijdelijk een pakket toegevoegd > code ingevuld > pakket verwijderd en willen bestellen:

-- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:21:
Die werkt nog wel idd. €2.50 per fles is alsnog goed te doen, net een doosje ermee besteld :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 08-08-2014 10:33 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
ja bij mij werkt het nu ook niet meer...

uur geleden nog gelukt. Nu niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesspk
  • Laatst online: 03-07-2023
Flink balen! Dacht weer even mooi 6 flesjes voor kleine 4 euro te scoren, maar codes werken dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:34
heb eindelijk met de code van 15 euro een doosje willen bestellen ging er iets mis op de pagina van de bank en kwam ik terug op de webstei, maar zowel mijn bstelling is niet gelukt als het feit dat ik die code niet meer kan gebruiken??

mijn bestelling staat op incompleet maar kan hem niet verder afronden ofzo..iemand ervaring hiermee?

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
s0ulmaster schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:42:
heb eindelijk met de code van 15 euro een doosje willen bestellen ging er iets mis op de pagina van de bank en kwam ik terug op de webstei, maar zowel mijn bstelling is niet gelukt als het feit dat ik die code niet meer kan gebruiken??

mijn bestelling staat op incompleet maar kan hem niet verder afronden ofzo..iemand ervaring hiermee?
Eender wat ik ook doe, elke betaling wordt geweigerd door wijnvoordeel =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:34
bottom line schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Eender wat ik ook doe, elke betaling wordt geweigerd door wijnvoordeel =/
bij mij was het mijn eigen fout, maar een belletje naar wijnvoordeel sturen ze het alsnog op, maar dan op factuur

ik weer blij dus!

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:09:
In het mixpakket dat ik ontvangen heb, zaten drie flessen van paul antonin. Merlot, syrah en chardonnay. Nu ben ik net op de site aan het zoeken geweest, maar ze komen niet in het assortiment voor (ook niet bij de uitverkochte wijnen). Iemand ook al eens een wijn gekregen die niet terug te vinden was?
Ja hoor. Wijn die ze volgens mij verder niet meer gaan verkopen (waarvan ze dus verwachten geen voorraad meer te krijgen) wordt volledig van de site verwijderd heb ik het idee. Dus ook niet meer getoond als "Geen voorraad". Heb al regelmatig gehad dat ik een wijntje zag of besteld had die later niet meer terug te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Sypheron schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

Ja hoor. Wijn die ze volgens mij verder niet meer gaan verkopen (waarvan ze dus verwachten geen voorraad meer te krijgen) wordt volledig van de site verwijderd heb ik het idee. Dus ook niet meer getoond als "Geen voorraad". Heb al regelmatig gehad dat ik een wijntje zag of besteld had die later niet meer terug te vinden was.
Ik sla daarom de pagina's op van de paketten / wijnen die ik bestel. Zo kan ik tenminste laterna nog terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ah, ook fijn; krijg hier een betalingsherinnering voor een doosje wat retour gegaan is en ik dus nooit gehad heb. Maar ff mailen dus.
Pagina: 1 ... 14 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.