Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Was alleen ook nog van plan om dat rose pakket te bestellen voor 29 euro, maar die is nu weer 60
Thanks voor de codes jongens!
[ Voor 7% gewijzigd door PeterEs op 31-07-2014 16:57 ]
Tsja voor 0€ kon ik ze ook niet laten liggen. Code aub77 geeft 15€ korting dus precies nul euro! Kon alleen kiezen voor betalen met factuur maar ja 0€ is 0€. Ben benieuwd of ze het uitleverenPeterEs schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:57:
Jammer dat er maar 3 flessen in dit pakket zitten. Maar 3 flesjes voor 0 euro, ze smaken vast goed![]()
[afbeelding]
Was alleen ook nog van plan om dat rose pakket te bestellen voor 29 euro, maar die is nu weer 60
Thanks voor de codes jongens!
Ze kunnen moeilijk zeggen dat we hadden kunnen weten dat het een fout betrof. Aangezien ze al weken bezig zijn met hun "guerilla marketing" waarbij ze trots bij het journaal vertellen dat ze door "slimme" codes mensen voor 4 euro "30 euro aan wijn .. uhu" laten bestellen.
Dan is de stap naar 0 snel gemaakt toch?
Het is natuurlijk ook lastig betalen met Ideal, 0,-laredo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:29:
[...]
Tsja voor 0€ kon ik ze ook niet laten liggen. Code aub77 geeft 15€ korting dus precies nul euro! Kon alleen kiezen voor betalen met factuur maar ja 0€ is 0€. Ben benieuwd of ze het uitleveren![]()
Nu via de zoekfunctie kun je iedere port tegen gereduceerd tarief bestellen.sambalbaj schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:49:
die Barao de Vilar Colheita Port is ook erg goed en 7,62 is echt geen geld voor een fles Colheita. (zoekterm portwijn)
Via spaarwinkelen.nl ook nog 10% extra "korting"
Zoiets wordt daadwerkelijk geleverd. Bij mij was dat toch zo en ik heb nooit een factuur ontvangen zelfs.laredo schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:29:
[...]
Tsja voor 0€ kon ik ze ook niet laten liggen. Code aub77 geeft 15€ korting dus precies nul euro! Kon alleen kiezen voor betalen met factuur maar ja 0€ is 0€. Ben benieuwd of ze het uitleveren![]()
Een vriend van mij kreeg wel 1 factuur aan, maar dan van het volledige bedrag (en dan wat heen en weer gemaild, momenteel met weinig toegeving aan hun kant). Zorg gewoon dat je de bevestigingsmail goed bijhoudt.
[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 31-07-2014 21:05 ]
Ik hoop het. Ik ga voor zekerheid nog wel voor 24.00 nog een 2tal doosjes bestellen.
HIHI

[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 31-07-2014 22:47 ]
Benieuwd welke wijnen erin zitten
Verwijderd
Werkt nog hoorVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:20:
Net iets te laat voor het Casa Safra proefpakket. Al zijn die andere proefpakketten voor 4,99 euro (met de codes etc.) ook niet duur.

Heb nog even een proefpakket rose en een verrassingspakket wit besteld.
Ik moet wel echt gaan stoppen nu... in 2 weken tijd 100 euro aan wijn uitgegeven (10 dozen), is voorlopig ook wel genoeg denk ik
gewoon even buren/vrienden erbij betrekken, EUR10 korting geven en zelf een tientje pakken per pakket
zo reng je het gemiddelde per fles omlaag en haal j enog meer voor je EUR100
[ Voor 62% gewijzigd door bottom line op 01-08-2014 00:07 ]
Verwijderd
Bedankt voor de melding van de proefpakketjes Casa Safra
op de NL site geeft deze gratis verzending en de mogelijkheid tot invoeren van een extra code.Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:19:
Dit is een nieuwe code geldig tot eind 2014: MV753 (geldig voor BE, NL weet ik niet).
Que? Staat toch duidelijk op de NL site verlopen/bestaat niet?Steno schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:24:
[...]
op de NL site geeft deze gratis verzending en de mogelijkheid tot invoeren van een extra code.
Werkt bij BE idd voor €20 korting.
whoops, had ik vast gedaan in combi met de geenverzendlink, je hebt helemaal gelijk, doet neits op NL.Humma Kavula schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:30:
[...]
Que? Staat toch duidelijk op de NL site verlopen/bestaat niet?
Werkt bij BE idd voor €20 korting.
nu ja, nog genoeg codes over
Gisteren eens geproefd, die Gemme al Sole Merlot. Meer een slobbertje dan een toppertje naar mijn mening, maar voor 4euro een doos mag je ook niet al teveel verwachten.user-100 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:17:
[...]
Van deze Merlot verwacht ik niet dat je spijt krijgt, dit is voor een Merlot echt een topper![]()
Heb er inmiddels al 3 doosjes van liggen.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Toen dit topic ontdekt, met nog veel meer codes en daarmee de mogelijkheid om wijn te laten verzenden naar adressen die ik al gebruikt had.
Op dit moment 6 doosjes Rood, 1 doosje Wit, 1 doosje Rose en 5 verrassingspakketten (Rood, Wit, Rose, Rood/Wit, Mix). In totaal 107,52 Euro uitgegeven voor 78 flessen, wat neerkomt op 1,38 Euro per fles.
Tot dusver nog enkel een fles Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo achter de kiezen. Ik giet net het laatste glas naar binnen. En dat viel helemaal niet tegen.
https://www.wijnvoordeel....tRoCOffw_wcB&out-of-stock
Geachte wijnliefhebber,
Komende zondag start de spectaculaire Proefpakketten-Parade bij wijnvoordeel.nl. Zoals u weet, concentreren we ons slechts op één ding: gerenommeerde wijnen aanbieden voor sensationeel lage prijzen! Aangezien we u natuurlijk graag kennis willen laten maken met de vele wijnen die ons assortiment rijk is, start aanstaande zondag onze Proefpakketten-Parade.
Via de speciale link: https://www.wijnvoordeel.nl/voorkennis kunt u als eerste uw favoriete proefpakketten voor spectaculair lage prijzen bestellen. Over 2 dagen start de parade voor alle klanten. Ontdek dus nu al de meest prachtige wijnen en profiteer vandaag nog van kortingen tot maar liefst 50% op alle proefpakketten! Eigenlijk is handelen met voorkennis niet toegestaan, maar in dit geval knijpen we een oogje dicht. Maar let op, voor alle proefpakketten geldt OP=OP!
Veel wijnplezier,
René & Henriët
[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 01-08-2014 08:04 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
AMD 1.4Ghz, MSI K7 Turbo RAID Limited Edition, 768Mb PC133, GeForce 2 GTS Pro 64Mb, Maxtor 60Gb 7200, IBM 60Gb 7200, WD 80Gb 7200, Plextor 24/10/40
De transactie is geweigerd
Betaling niet aanvaard : Betaling geweigerd door merchant
Vanmorgen ook nog maar een pakket rosé besteld en betaald voor hetzelfde bedrag.
Leuke kans om eens wat verschillende wijnen van WV te proberen.
Het Rose Pakket is toch 28,45?Karohallum schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:38:
Gisteravond al een verrassingspakket wit besteld en betaald a € 4,99.
Vanmorgen ook nog maar een pakket rosé besteld en betaald voor hetzelfde bedrag.
Leuke kans om eens wat verschillende wijnen van WV te proberen.
Dan kom ik op 8.45
Je haalt verrassingspakket en rose/wit/rood pakket door elkaar. De eerste is 24,99€. De tweede is 28,45€.MikeT80 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
Het Rose Pakket is toch 28,45?
Dan kom ik op 8.45![]()
Voor alle zekerheid mijn bestellingen nog maar eens nagekeken, kom toch echt voor allebei de pakketten op een bedrag van € 4,99 per pakket hoorlaredo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
Je haalt verrassingspakket en rose/wit/rood pakket door elkaar. De eerste is 24,99€. De tweede is 28,45€.
De prijzen wisselen constant. Ik zie ze regelmatig binnen een uur alweer veranderenKarohallum schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:08:
Voor alle zekerheid mijn bestellingen nog maar eens nagekeken, kom toch echt voor allebei de pakketten op een bedrag van € 4,99 per pakket hoor

Lukt dus niet meer voor minder dan 8.45 (voor rose dan)setanie schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:22:
Kijk dat is nou weer eens leuk €4,94 voor een mix proefpakket. En elke keer zeg ik dat dit toch echt de laatste doos is![]()
edit:
blijkbaar al gepost, mijn excuses
[ Voor 23% gewijzigd door bladekeeper op 01-08-2014 11:04 ]
tweede keer vandaag al dat ze gepost wordt en ze is totaal niet nieuw...bladekeeper schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:42:
Ik weet niet of deze al gedeelt is maar voor de belgische site is een nieuwe code MV753
Verwijderd in "Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes"
Gratis verzending linkjes + een van de genoemde codes werkt prima idd in een incognito-tabje
[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 01-08-2014 11:21 ]
Verwijderd
Voor je volgende bestelling. Volgende link geeft nog steeds gratis verzendingbottom line schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Ik hoop het. Ik ga voor zekerheid nog wel voor 24.00 nog een 2tal doosjes bestellen.
HIHI![]()
[afbeelding]
https://www.wijnvoordeel....LmK3evLyb8CFWXLtAodMH0AYQ
Om het weer bij elkaar te hebben hierbij alle kortingscodes voor €20. Hoef je niet terug te bladeren in het forumHumma Kavula schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:13:
[...]
Deze codes al geprobeerd?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik heb er speciaal voor gezorgd dat ik verzendkosten moest betalen. Anders was het product inderdaad gratis geweest. Maar dan moest de factuur achteraf nog komen en daar kan altijd nog gezeik van komen. Nu heb ik nog altijd minder als 1 euro betaald en moeten zij aan mij leveren.Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
Voor je volgende bestelling. Volgende link geeft nog steeds gratis verzending
https://www.wijnvoordeel....LmK3evLyb8CFWXLtAodMH0AYQ

[ Voor 11% gewijzigd door hab2000 op 01-08-2014 15:07 ]
Zijn er nog meer codes voor België??Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:19:
Dit is een nieuwe code geldig tot eind 2014: MV753 (geldig voor BE, NL weet ik niet).
Bedankt voor de melding van de proefpakketjes Casa Safra
Krijg nu:
U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
Heb wel deze link terug gevonden:
[ Voor 49% gewijzigd door MikeT80 op 08-08-2014 14:27 ]
Probeer een ander adres. Ofwel neem je als factuuradres iemand van je ouders / grootouders en laat je als afleveradres uw adres gebruiken. Ze controleren enkel het factuuradres.MikeT80 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:02:
[...]
Zijn er nog meer codes voor België??
Krijg nu:
U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Tsja zou kunnen, maar het is niet m'n bedoeling om er een handeltje van te makenSteno schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:46:
PerterEs,
gewoon even buren/vrienden erbij betrekken, EUR10 korting geven en zelf een tientje pakken per pakket
zo reng je het gemiddelde per fles omlaag en haal j enog meer voor je EUR100
[ Voor 81% gewijzigd door PeterEs op 02-08-2014 10:46 ]
Heb nu een paar doosjes en ga eerst maar eens proeven en wat wijn kennis op doen.
Verwijderd
Prijzen wijzigen blijkbaar op de gekste momenten, want die wijn is nu weer 7,98 Euro/fles. Of zie ik iets over het hoofd?Fazer013 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:18:
De Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose (artikel nr.: 263473) is er weer voor 4 euro.
https://www.wijnvoordeel....GP+Grenach&opt=&x=26&y=10
Andere vraag: weet iemand of die proefpaketten elke keer dezelfde wijnen bevatten? M.a.w. wanneer ik 2 proefpaketten rood bestel, krijg ik dan 12 verschillende wijnen? Of 6 verschillende, maar 2 flessen per wijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 12:31 ]

Zal ze wel weer even mailen
[ Voor 11% gewijzigd door Polyphemus op 02-08-2014 12:31 ]
Die vier euro per fles is als je hem googelt. Dan krijg je de aanbieding prijs. Google maar even op rosé wijn.Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Prijzen wijzigen blijkbaar op de gekste momenten, want die wijn is nu weer 7,98 Euro/fles. Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.wijnvoordeel....GP+Grenach&opt=&x=26&y=10
Andere vraag: weet iemand of die proefpaketten elke keer dezelfde wijnen bevatten? M.a.w. wanneer ik 2 proefpaketten rood bestel, krijg ik dan 12 verschillende wijnen? Of 6 verschillende, maar 2 flessen per wijn?
Had eigenlijk al genoeg wijn staan, maar deze kon ik dan toch niet laten liggen. Dat wordt weer een doosje er bij...maanio schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:35:
[...]
Die vier euro per fles is als je hem googelt. Dan krijg je de aanbieding prijs. Google maar even op rosé wijn.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Verwijderd
Vrijdag 3 doosjes besteld, van redelijk goed tot slobber wellicht. En vandaag ook maar 3 doosjes.
De eerste 3 zijn vanochtend geleverd, is wel lachen.
Of we ook nog lachen na het proeven..... we gaan het proberen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 17:14 ]
Verwijderd
alle rode wijn gratis thuisbezorgd met bovenstaande link.
Dat zeggen ze.... maar het werkt ook gewoon voor wit hoor :-)Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:39:
alle rode wijn gratis thuisbezorgd met bovenstaande link.
Mooi, weer een link om te bewaren mocht die andere niet meer werken.
Makkelijk om te onthouden:
http://tinyurl.com/wvgvz123
http://tinyurl.com/wvgvz456
[ Voor 7% gewijzigd door Steno op 02-08-2014 21:46 ]
Verwijderd
Hahahah zou goed kunnen, ik bestel alleen maar rood....Steno schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:45:
[...]
Dat zeggen ze.... maar het werkt ook gewoon voor wit hoor :-)
Deze gisteravond bij het eten gedronken. Na een 1e slok liet ik mn vrouw ook proeven en ik kreeg het glas niet meer terug! Deze is ons dus erg goed bevallen. Lekker krachtig, iets fruit, veel houtsmaak en niet zuur of zo. Wel minder geschikt als zomaar een wijntje. Deze past gewoon goed bij een stevige maaltijd met gegrilld vlees of sterke kazen. Deze laat ik dus liggen tot de koude winter!Atomsk schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:46:
De Bodegas Olarra - Ursa Maior Rioja Reserva is wel prima trouwens: volle, krachtige smaak, zoals je van een Rioja mag verwachten.
Nu nog wachten op de Xabec Montsant. Die wil ik ook proeven. En ook de voorraad rosé aanvullen. Dus op zoek naar 4-10 euro/doos aanbiedingen!
Verwijderd
P.s. Nog iemand wat 20€ kortingscodes voorhanden die niet in het befaamde lijstje van 15 staan, of eerder in dit topic?
Verwijderd
Maar dat is het met zo'n omschrijving niet. En daar gaan een hoop mensen mee de fout in en omschrijven hem vervolgens als ' zuur' .Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:19:
Als de Bodega Alarra krachtig is, met veel houtsmaak, waarom zou het dan niet geschikt zijn voor "zomaar een wijntje". ? Met die omschrijving zou ik juist denken van wel.
Tuurlijk kan je er van houden en VIND jij het wel lekker als doordrink wijn. Dat kan.
Via deze link kan je de verrassingsmix met codes nog voor €4,99 bestellen.
[ Voor 37% gewijzigd door setanie op 03-08-2014 15:18 ]
Volgens mij zijn die verrassingsmix pakketten sowieso voor 25 te krijgen.setanie schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:16:
https://www.wijnvoordeel....?keywords=verrassings+mix
Via deze link kan je de verrassingsmix met codes nog voor €4,99 bestellen.
De Reggio Piëmonte DOC Barbera 2013 is via dat google trucje voor 4 euro te krijgen.
Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk geleverd wordt..
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ben benieuwd of deze geleverd wordt of hebben mensen al bestellingen via België ontvangen? En ik kon alleen bestellen met een factuur achteraf dus ik hoop niet dat ze dan toch iets gaan doorberekenen. Spannend dus deze bestellingweststar schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:04:
Via .be een gratis doosje Bloemendal Cape Red kunnen scoren.
Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk geleverd wordt..
[ Voor 21% gewijzigd door setanie op 03-08-2014 17:14 ]
Ik heb 2 weken geleden een bestelling via BE geplaatst en betaald maar nog steeds niet ontvangen.setanie schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:01:
[...]
Ben benieuwd of deze geleverd wordt of hebben mensen al bestellingen via België ontvangen? En ik kon alleen bestellen met een factuur achteraf dus ik hoop niet dat ze dan toch iets gaan doorberekenen. Spannend dus deze bestelling
Ben benieuwd of het jou wel lukt....
Trouwens net wel nog een doosje Regio Piemonte Barbara 2013 voor € 3,94 in NL besteld
Verwijderd
Nederlanders die op de Belgische site iets proberen te bestellen krijgen het niet uitgeleverd aangezien de Belgische site niet naar Nederland levert. Andersom precies hetzelfde.Karohallum schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:23:
[...]
Ik heb 2 weken geleden een bestelling via BE geplaatst en betaald maar nog steeds niet ontvangen.
Ben benieuwd of het jou wel lukt....
Trouwens net wel nog een doosje Regio Piemonte Barbara 2013 voor € 3,94 in NL besteld
Dan ben ik benieuwd of ik mijn geld retour krijg....Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:25:
[...]
Nederlanders die op de Belgische site iets proberen te bestellen krijgen het niet uitgeleverd aangezien de Belgische site niet naar Nederland levert. Andersom precies hetzelfde.
Verwijderd
In dat geval lijkt het mij een gevalletje klantenservice mailen.Karohallum schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:30:
[...]
Dan ben ik benieuwd of ik mijn geld retour krijg....
Wat me wel op viel is dat afterpay geen optie meer is?
Verwijderd
Je had 'm ook voor 4,99 kunnen krijgen.PeterEs schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:47:
Heb mij er toch niet van kunnen weerhouden om nog een doosje Promesse - Merlot Pays d'Oc voor 9,94 euro te bestellen![]()
Wat me wel op viel is dat afterpay geen optie meer is?
https://www.wijnvoordeel....NTOlZO5978CFeTItAodoU0Ang
Verwijderd
ik neem aan dat hij 9,94 per doos bedoeld jij miks op 4,99 per flesVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:50:
[...]
Je had 'm ook voor 4,99 kunnen krijgen.
tijd voor wat klusjes!
Dat is dus 9,94 totaalVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:50:
Je had 'm ook voor 4,99 kunnen krijgen.
6 x Hill & Dale Cabernet Sauvignon-Shiraz voor €21,94
Die komt bij mijn ouders binnen die dan net terug van vakantie komen en heb daar één flesje van geclaimed (het zullen er wel meer worden), de rest is bonus voor het aannemen
en 6 x Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO voor 9,94.
Dat zijn toch erg schappelijke bedragen voor wat je krijgt!
Van de week eens kijken of er nog meer interessants te vinden is, ik heb nog wel wat bezorg mogelijkheden over. Het hoeft niet super goedkoop te zijn, maar dit is een mooie gelegenheid om eens wat wijnen te proberen die ik normaal boven budget acht, of er tenminste zes van te bestellen waar ik er normaal net één durf.
Tips voor een mooi robuste en volle rode wijn zijn welkom. Ik drink het graag 's avonds wat later om tot rust te komen
Verwijderd
Ik zou dan ook doosjes van 3,99 bestellen aangezien je dan zeer verschillende prijsklasses hebt en op basis daarvan nog beter de lekkere wijn kunt selecteren. Die van 3,99 zijn namelijk ook niet slecht.SndBastard schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:07:
Ik heb net ook twee lekkere doosjes besteld;
6 x Hill & Dale Cabernet Sauvignon-Shiraz voor €21,94
Die komt bij mijn ouders binnen die dan net terug van vakantie komen en heb daar één flesje van geclaimed (het zullen er wel meer worden), de rest is bonus voor het aannemen
en 6 x Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO voor 9,94.
Dat zijn toch erg schappelijke bedragen voor wat je krijgt!
Van de week eens kijken of er nog meer interessants te vinden is, ik heb nog wel wat bezorg mogelijkheden over. Het hoeft niet super goedkoop te zijn, maar dit is een mooie gelegenheid om eens wat wijnen te proberen die ik normaal boven budget acht, of er tenminste zes van te bestellen waar ik er normaal net één durf.
Tips voor een mooi robuste en volle rode wijn zijn welkom. Ik drink het graag 's avonds wat later om tot rust te komen
Goeie tip, zal ik zeker ook proberen. De random reader gaat morgen mee naar het werk zodat ik in de pauze nog eens rustig kan browsen en dit hele topic doornemenVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:11:
[...]
Ik zou dan ook doosjes van 3,99 bestellen aangezien je dan zeer verschillende prijsklasses hebt en op basis daarvan nog beter de lekkere wijn kunt selecteren. Die van 3,99 zijn namelijk ook niet slecht.
Van die wijnen van 7 euro per fles koop ik normaal nooit een doos, maar deze is voor mijn vader die echt liefhebber is en mij ook vaak geselecteerde doosjes geeft, dus een mooie gelegenheid voor een paar mooie wijnen.
[ Voor 21% gewijzigd door TweakMDS op 03-08-2014 18:17 ]
bij elke orderbevestiging krijg je een link naar de algemene voorwaardenVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:25:
[...]
Nederlanders die op de Belgische site iets proberen te bestellen krijgen het niet uitgeleverd aangezien de Belgische site niet naar Nederland levert. Andersom precies hetzelfde.
https://www.wijnvoordeel.be/Algemene-voorwaarden:_:3.html
daar staat oa :
Bestellingen worden alleen geleverd in België.
en belgen kunnen niet van nederlandse site bestellen omdat je in nederland blijkbaar geen straat kan invullen
[ Voor 10% gewijzigd door xenne op 03-08-2014 18:19 ]

Je hebt nog een kleine kans. Voordat de gekte hier losbarstte kwam ik per toeval zo´n -20 code tegen voor de Belgische site (in Nederland waren die er toen nog niet). Ik wou ook de gok wagen (4 euro bestelling, gratis verzenden) en heb gewoon mijn Nederlandse adres ingevuld met optie achteraf betalen via factuur. Pas bij de bevestiging zag ik toen dat ze België onder het adres hadden gezet en dat ze niet buiten België zouden leveren. Ik was dus al bang voor een annulering, maar een dag later kreeg ik weer een bestelbevestiging, maar ditmaal van .nl ipv .be. De bestelling hadden ze zelfs keurig onder mijn NL account gezet om de status te kunnen checken. Een dag later had ik de doos in huis. Ik denk dat ze in mijn geval nog coulant zijn geweest en handmatig de bestelling hebben omgezet. Ik weet niet of ze nu nog zo makkelijk doen gezien de enorme hoeveelheid bestellingen voor absurd lage bedragen, maar je hebt een kansjesetanie schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:23:
Nou dan kan ik dus wel fluiten naar mijn gratis wijn
Verwijderd
Queensland Cellars Prestige - Chardonnay (wit)
6 flessen (van 9,98 voor 4,99) = 29,94 (excl. evt. korting en excl. verzendkosten)
Valt niet mee, wat flauw van smaak, niet echt fris. Weet niet of de 6 flessen ook daadwerkelijk worden opgedronken. Haalt het toch niet bij ons witte huiswijntje van de Lidl, de Cimarosa Chardonnay Colombard 2013 van (weliswaar) ca 3,70
Señorio de Prayla - Rioja Reserva DOC (rood)
6 flessen (van 11,90 voor) 5,99 = 34,94 (excl. evt. korting en excl. verzendkosten)
Is geen topwijn zoals in beschrijving genoemd, maar de rest van de beschrijving komt aardig overeen met mijn beleving. De wijn is niet echt vol, de geur wel, en een redelijke afdronk. Voor de prijs incl. een kortingscode wellicht nog een bestelling waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 09:43 ]
Ik vond m lekkerder bij een maaltijd met wat vlees uit oven/grillpan dan diezelfde avond voor de buis. Dus net alsof deze wijn gewoon lekkerder smaakt met een krachtige tegenhanger er bij voor de afwisseling.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:19:
Als de Bodega Alarra krachtig is, met veel houtsmaak, waarom zou het dan niet geschikt zijn voor "zomaar een wijntje". ? Met die omschrijving zou ik juist denken van wel.
03.08.2014 / Bestelnr.: 241824
Bedrag: € 0,00 / Status: order geannuleerd
Dit was mijn Belgische bestelling.
Iemand een tip welk van de andere 3 pakketten ik het beste kan bestellen? San Silvano, Galope of Pierre Baptiste? Jammer dat er geen 'rood proefpakket' is.
https://www.wijnvoordeel.nl/Proefpakketten:::44.html
[ Voor 22% gewijzigd door marshallq op 04-08-2014 13:52 ]
Er zijn wel rode proefpakketten, maar waarschijnlijk is daar het afgelopen weekend een run op geweest en is alles uitverkocht. Ik denk wel dat ze er weer komenmarshallq schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:51:
Zojuist proefpakket witte wijn besteld voor 11 euro.
Iemand een tip welk van de andere 3 pakketten ik het beste kan bestellen? San Silvano, Galope of Pierre Baptiste? Jammer dat er geen 'rood proefpakket' is.
https://www.wijnvoordeel.nl/Proefpakketten:::44.html
I wonder whysetanie schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:20:
[...]
Er zijn wel rode proefpakketten, maar waarschijnlijk is daar het afgelopen weekend een run op geweest en is alles uitverkocht. Ik denk wel dat ze er weer komen

https://www.wijnvoordeel....O_lucWK-r8CFSvpwgodj30Amg
En ook nog een link voor 50% korting op de Gazzerra Terra Siciliane IGT Pinot Grigio
https://www.wijnvoordeel....P6J1L2L-r8CFSEewwodNLEAGA
[ Voor 35% gewijzigd door Karohallum op 04-08-2014 19:06 ]
Verwijderd
Klopt. Is bij mij ook het geval.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:43:
Weer een doosje besteld, maar weer direct te betalen (Ideal), er was geen mogelijkheid meer om het via factuur te doen. Hebben anderen dit ook?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Bedankt, van deze toch nog een tweede doosje besteld nu, hij was erg lekker!Karohallum schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:01:
Nog een keer een link voor gratis verzending - weet niet of het alleen geldt voor witte wijn....
https://www.wijnvoordeel....O_lucWK-r8CFSvpwgodj30Amg
En ook nog een link voor 50% korting op de Gazzerra Terra Siciliane IGT Pinot Grigio
https://www.wijnvoordeel....P6J1L2L-r8CFSEewwodNLEAGA
Ook vandaag mijn gratis Casa Safra proefpakket binnengekregen!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.