Wijnwebsites aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 11 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
bottom line schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:54:

Probeer als factuuradres dat van je ouders terwijl het afleveradres naar jou is. Je krijgt die melding omdat ze hun beveiliging qua huisnummer hebben opgevoerd.
Hmm het werkt niet, zelfs niet als ik gewoon de gegevens van mijn buurman (ja met toestemming :+) toevoeg.

Werkt het ook op ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

BertP schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:06:
[...]

Hmm het werkt niet, zelfs niet als ik gewoon de gegevens van mijn buurman (ja met toestemming :+) toevoeg.

Werkt het ook op ip?
Deze codes al geprobeerd?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Nu werkt het wel. Bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Pistolebob schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:57:
[...]

op Google zoeken en dan de wijnvoordeel advertentie aanklikken:
Cal y Canto Vino de la Tierra Castilla 2012
Roblemonte Tinto Valencia DO 2012
Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot
Bodegas Coviñas Requevin - Tempranillo
Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose
Bij mij zijn die gewoon allemaal 7,99 als ik naar die namen Google via een incognito venster. Ik zie de advertentie in Google ook helemaal niet staan overigens. Gewoon eerste hit is wel van wijnvoordeel.nl maar hierbij staan dus de normale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Die Goldish Pink is, mits goed koud, toch echt goed te doen in deze zomerse temperaturen.

Ook erg lekker door een cocktail, bijv een strawberry mojito en dan als spa-rood vervanger _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Ruuddie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:25:
[...]

Bij mij zijn die gewoon allemaal 7,99 als ik naar die namen Google via een incognito venster. Ik zie de advertentie in Google ook helemaal niet staan overigens. Gewoon eerste hit is wel van wijnvoordeel.nl maar hierbij staan dus de normale prijzen.
Heb je adblocker e.d. uitstaan? Moet eigenlijk wel in een incognitovenster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
markvisser schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:30:
[...]

Heb je adblocker e.d. uitstaan? Moet eigenlijk wel in een incognitovenster..
Adblocker was het inderdaad, had ik niet bij nagedacht. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:26
Munters schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:48:
[...]

tip: Ik zoek de wijnen tegenwoordig op op vivino.
Top tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Antario Valpolicella DOC Ripasso (https://www.wijnvoordeel....la-DOC-Ripasso::5329.html) besteld na een tip van een van jullie. Vind m in het begin net iets te droog, maar na een tijdje best goed te doen. Heb er zelf 8 euro per fles voor betaald, maar met korting 4.5 euro, inmiddels 14 euro! 14 of 8 euro vind ik m niet waard. 4.5 euro zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:45
Vandaag de Cepa Alegro Rioja DOCa Reserva 2007 geopend.

Dit is tot nu toe de beste rode wijn die ik via WV heb besteld.
Mooie droge wijn, veel houtsmaak, en lange afdronk (ik klink net als een expert!). Deze is via google op WV te vinden voor 6 euro. Normaal 12 euro. Met de 20 euro korting en de geen verzendkosten truuk kom je op 16 euro, wat dan weer 2.67 euro is per fles. Nou, dat is deze zeker waard. Hier betaal je met gemak een 10tje voor in een slijterij.
Deze wijn durf ik ook aan goede vrienden en familie te geven! ;)

Ik weet niet of anderen deze ook al gedronken hebben, maar ik zou wel eens willen weten wat je er van vind.
Op Vivino een 3.4 uit 5, wat dus een mooie score is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Bedankt voor de tip! Inmiddels 6 flesjes besteld voor 16 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
bedoel je dat deze een beetje zurig/fruitig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
marcelmg2 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:43:
Vandaag de Cepa Alegro Rioja DOCa Reserva 2007 geopend.

Dit is tot nu toe de beste rode wijn die ik via WV heb besteld.
Mooie droge wijn, veel houtsmaak, en lange afdronk (ik klink net als een expert!). Deze is via google op WV te vinden voor 6 euro. Normaal 12 euro. Met de 20 euro korting en de geen verzendkosten truuk kom je op 16 euro, wat dan weer 2.67 euro is per fles. Nou, dat is deze zeker waard. Hier betaal je met gemak een 10tje voor in een slijterij.
Deze wijn durf ik ook aan goede vrienden en familie te geven! ;)

Ik weet niet of anderen deze ook al gedronken hebben, maar ik zou wel eens willen weten wat je er van vind.
Op Vivino een 3.4 uit 5, wat dus een mooie score is!
Die had ik gisteren ook in eerste instantie willen bestellen, maar toch maar gegaan voor de "Bodegas Olarra - Ursa Maior Rioja Reserva" Kost hetzelfde na kortingslink en heeft ook een 3.4 op Vivino. Ben benieuwd.

Google op "spaanse wijn" voor aanbiedingslink zonder verzendkosten + gebruik een 389 code.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
Atomsk schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:46:
[...]
Google op "spaanse wijn" voor aanbiedingslink zonder verzendkosten + gebruik een 389 code.
kun je me die link geven, want die ik had werkt niet meer 8)7

-edit- browser afsluiten werkt t weer

Members only:

[ Voor 27% gewijzigd door BasZer op 26-07-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
BasZer schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:06:
kun je me die link geven, want die ik had werkt niet meer 8)7
Staan er genoeg in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:10
silmaril8 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:09:
[...]

Staan er genoeg in dit topic ;)
Meeste werken niet meer; ik heb ze gisteren nog geprobeerd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
BasZer schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:38:
[...]

bedoel je dat deze een beetje zurig/fruitig is?
Met droog bedoel ik dat deze niet fruitig smaakt. Zuur vind ik m niet. Ben benieuwd wat anderen er van vinden.

En als die Olarra ook lekker is dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Polyphemus schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:11:
Meeste werken niet meer; ik heb ze gisteren nog geprobeerd... :)
De eerste link die ik vind (is gepost tezamen met 2 andere links), werkt nog gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
marcelmg2 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:15:
[...]

Met droog bedoel ik dat deze niet fruitig smaakt. Zuur vind ik m niet. Ben benieuwd wat anderen er van vinden.

En als die Olarra ook lekker is dan hoor ik dat graag!
zojuist besteld, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
silmaril8 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:21:
[...]

De eerste link die ik vind (is gepost tezamen met 2 andere links), werkt nog gewoon :)
Jippie :D

Dan ga ik weer experimenteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
De 389 codes zijn tot eind augustus houdbaar dus genoeg tijd om nog een paar goede rode wijnen te scoren voor rond de 3 euro per fles. Wie dus nog tips heeft voor een goede droge wat zware krachtige rode wijn: ik houd me aanbevolen. Ik heb ook nog een Señorio de Prayla Gran Reserva staan. Die zal ik in het algemeen belang vanavond proeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 14:07
Zojuist de volgende 2 binnen gehad voor nog geen tientje per stuk:
Las Moras Cabernet Sauvignon 2013
Señorio de Prayla - Rioja DOC Tinto 2012

En meteen maar de volgende 2 besteld:
Deze voor een euro of 4
Castillo de Chiva Rosado Valencia D.O. 2013
Deze voor 7
Goedgenoegen Cinsaut-Cabernet 2013

Wat een feest dit zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hab2000 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:18:
Cal Y Canto gisteren geprobeerd.Het is aardig maar ook niet meer dan dat. Je kan beter een andere nemen.
Deze gisteren open getrokken.
Is idd vrij vlak. Niks spannends aan maar smaakt wel en kan je lekker door drinken.
€0.70 meer dan waard!

Iemand nog suggestie voor een witte? (casa safra heb ik al)
Als ik op .be kijk zijn er 3 die ik zo zou nemen 😔.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
De Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva uit 2006 (die met het zwarte etiket) is weer leverbaar en meteen ook weer voor 50% korting :+
(artikelnummer 624246)

Via de bekende weg een doosje besteld voor €9,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04-2021
Toppie, allemaal bedankt voor de tips en de codes, ik heb al een paar besteld, maar de buurvrouw gaat helemaal los met bestellen, vanavond al 6 doosjes :)

Wat betreft de verzendksoten heb ik zelf hetvolgende gedaan/ontdekt.
Gewoon in winkelmandje gooien en daarna even de volgende link in de browser typen:
http://tinyurl.com/wvgvz123 (die is tenminste te onthouden)

Scheelt gedoe met vensters openen en dergelijke.

Tip die al eens genoemd is, maar zeker herhaald mag worden, zie je een wijn die niet in de aanieding is, Google hem eerst in een private Window, dikke kans dat je een link krijgt met een kortingsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Ik heb de afgelopen tijd een aantal doosjes besteld en ik dacht: laat ik mijn eerste ervaringen hier ook eens delen:

Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose
Heerlijk zachte rose, mooie lichte kleur. Aanrader wat mij betreft:

Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
Wellicht ligt het aan mij, maar ik vind deze te zurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Wat reviews van mijn bestellingen:

Baron d'Embleme: goedkoop slobberwijntje
Aichenberg - Grüner Veltliner Classic: niet slecht, maar maakt de belofte (lange afdronk etc) niet waar
Goldish Pink: inderdaad leuk voor bij de barbecue, als je met z'n allen lekker aan de rosé wilt zonder al te snel dronken te worden (8%) maar in no way 9,95 per fles waard.
Goldish Noir: Rode wijn met een bubbeltje? WTF?
Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva: de enige die echt lekker te drinken is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
razorhead schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:06:
Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
Wellicht ligt het aan mij, maar ik vind deze te zurig.
Mee eens. Vind trouwens zo goed als elke tot nu toe bestelde Sauvignon Blanc te zuur en geen succes. Vrijwel alle rode wijnen werden wel weer gewaardeerd. Evenals de bubblely rosé :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Vind trouwens zo goed als elke tot nu toe bestelde Sauvignon Blanc te zuur en geen succes. Vrijwel alle rode wijnen werden wel weer gewaardeerd. Evenals de bubblely rosé :)
Welk Sauvignon Blanc heb je al geproefd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Wat me opvalt is dat veel van de aanbiedingswijnen, volgens het label, gebotteld worden op de lokatie van het moederbedrijf van WV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djorob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-05-2021
Polyphemus schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:24:
Wat me opvalt is dat veel van de aanbiedingswijnen, volgens het label, gebotteld worden op de lokatie van het moederbedrijf van WV. :)
Wat mij opviel is dat WV veel aanbiedingen heeft van Spaanse Gran Reserva's uit diverse streken zijnde niet Rioja. Bijvoorbeeld de Casa Safra's. Hebben jullie wel eens op die kurk gelet als je m opentrekt? Geheel maagdelijk nieuw.....die wijnen hebben echt niet op fles nog gelegen. Jammer....gewoon massale wijnen, hoogstwaarschijnlijk zelfs nog in NL gebotteld. Zelf vind ik ze ook veelal "hard" van smaak.

Als je dat vergelijkt met de Rioja's en de Italiaanse wijnen (aanradertje : Miliasso Barbera d'Asti DOCG Superiore, via google te vinden voor 5,99)....mooie door de wijn rood geworden kurkuiteinde. Zo hoort t ! :9 :9 :9

Veel hamsterplezier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Ik kreeg net een 10 euro kortingscode:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jeoh schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:48:
Ik kreeg net een 10 euro kortingscode:

Members only:
Ook een 43% code via de "bingo"

Members only:

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Gisteren de Señorio de Prayla Gran Reserva geopend. Zeker een lekkere wijn. Tijdens het eten smaakte hij beter dan 's avonds zomaar bij een film. Deze is iets fruitig en iets zuur. Maar nog steeds één van de betere rode wijnen voor < 3 euro. Kan je gewoon zonder probleem serveren of cadeau geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
djorob schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Wat mij opviel is dat WV veel aanbiedingen heeft van Spaanse Gran Reserva's uit diverse streken zijnde niet Rioja. Bijvoorbeeld de Casa Safra's. Hebben jullie wel eens op die kurk gelet als je m opentrekt? Geheel maagdelijk nieuw.....die wijnen hebben echt niet op fles nog gelegen. Jammer....gewoon massale wijnen, hoogstwaarschijnlijk zelfs nog in NL gebotteld. Zelf vind ik ze ook veelal "hard" van smaak.

Als je dat vergelijkt met de Rioja's en de Italiaanse wijnen (aanradertje : Miliasso Barbera d'Asti DOCG Superiore, via google te vinden voor 5,99)....mooie door de wijn rood geworden kurkuiteinde. Zo hoort t ! :9 :9 :9

Veel hamsterplezier !
Ik had ook al zo'n slecht vermoeden bij al die Spaanse wijnen. Volslagen onbekend, dus bedenkt wijnvoordeel deze zelf? Ook omdat ik ze nogal nietszeggend vond. De laatste vier doosjes daarom bewust wijn uit andere landen geprobeerd, Italië, Chili, Argentinië, in de hoop dat dit opgekochte restpartijen zijn, en daarmee betere kwaliteit.
Die Miliasso kan ik niet vinden voor 5,99. Volgens vivino is de normale prijs trouwens 7 euro. En geen 12 waar ie nu voor op wv staat.

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verhaal zegt echt niets over hoelang en waar en waarop of in een wijn heeft gelegen. Ik zou liever hebben dat een wijn lang op hout heeft gelegen ipv lang op de fles. Dat is 1 voorbeeld. 2e is bijvoorbeeld de kunststof kurk. Die verkleurt niet.
3e is wijnsteen. Als een wijn lang licht kan wijnsteen zich aan de kurk hechten. Dat zegt verder niets over de wijn.

Een wijn kan verder bezinksel hebben. Afhankelijk hoe de wijn is opgeslagen kan zich dat aan de kurk hechten. Maar bezinksel kan voorkomen in goede en in minder goede wijn. Het zegt dus echt totaal niets.

Neem als ander voorbeeld Port. Je hebt een Colheita en die naam krijgt een port op het moment dat ie pas word gebotteld op het moment dat het nodig is. Voor die tijd ligt ie een xx jaar in houten vaten. Gewone port word gebotteld en word xx jaar bewaart in de fles. Welke heb je liever? Altijd de colheita nemen in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Weet er iemand nog een droge witte voor 4.50 of minder? Want ik ben hem nog niet tegen gekomen.

Via dat Google trucje heb ik wel de Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT besteld welke dus minder dan 4 euro voor een doos kostte.
Lijkt mij een aanrader, ik laat t weten hoe hij smaakt als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
jovael schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:32:
Weet er iemand nog een droge witte voor 4.50 of minder? Want ik ben hem nog niet tegen gekomen.

Via dat Google trucje heb ik wel de Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT besteld welke dus minder dan 4 euro voor een doos kostte.
Lijkt mij een aanrader, ik laat t weten hoe hij smaakt als ik hem heb.
Van deze Merlot verwacht ik niet dat je spijt krijgt, dit is voor een Merlot echt een topper :9~
Heb er inmiddels al 3 doosjes van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:52
Deze Merlot kende ik nog niet, bedankt! Iemand een tip voor een witte wijn onder de 4,50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
user-100 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:17:
[...]

Van deze Merlot verwacht ik niet dat je spijt krijgt, dit is voor een Merlot echt een topper :9~
Heb er inmiddels al 3 doosjes van liggen.
Ook die maar even mee gepakt.

Heb ook een doos Promesse - Merlot Pays d'Oc besteld voor €10
Had een een flesje thuis staan via een proefpakket en hij smaakt me zeer goed.
De 1.66 per fles is deze zeker waard.

Ook nog een doos Val Conde Utiel-Requena DO Reserva besteld voor €10 euro
Deze ken ik nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 27-07-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
€3,94 een doosje is wel te doen idd. :P
mirod schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:31:
Deze Merlot kende ik nog niet, bedankt! Iemand een tip voor een witte wijn onder de 4,50?
De minimumprijs is 4,99/fles voor kortingscode nu zo te zien, dus dat gaat uiteraard niet lukken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Weet iemand of er eigenlijk iets van een vaste dag/ tijd is dat ze nieuwe acties/wijnen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
jovael schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:49:
Weet iemand of er eigenlijk iets van een vaste dag/ tijd is dat ze nieuwe acties/wijnen toevoegen?
Het kan per wijn per dag veranderen. Nu aanbieding. Hey, niet meer. Oh ja, nu weer wel. Etc.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier 2013 al geproefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:49:
iemand de Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier 2013 al geproefd?
Yep, gisteravond toevallig. Erg lekker moet ik zeggen. Frisje van de sauvignon en bloemetje, kruiden van de viognier. Daar had ik toen voor dat geld meer van moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:39:
[...]

Yep, gisteravond toevallig. Erg lekker moet ik zeggen. Frisje van de sauvignon en bloemetje, kruiden van de viognier. Daar had ik toen voor dat geld meer van moeten bestellen.
Voor wat heb je hem toen besteld dan? Want hij is nu weer 4.99 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ook voor die prijs. Heb het niet bij de hand op het ogenblik. Gister gekeken en toen was die 9 of 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:55:
Volgens mij ook voor die prijs. Heb het niet bij de hand op het ogenblik. Gister gekeken en toen was die 9 of 10 euro?
Sinds vanmiddag niet meer:
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier 2013 Normaal € 9,98 Nu slechts € 4,99
Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay 2013 Normaal € 9,98 Nu slechts € 4,99

Dus deze 2 zijn de 10 euro per doos wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De chardonnay weet ik niet. Verder, IK vind hem lekker. Dan hoef jij dat natuurlijk niet te vinden.

Momenteel zit ik aan de Buchin grauburgunder. Ook erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
De Canei is Dubbel Fris met een raar citroen smaakje en een druppel alcohol. Niet mijn ding, maar vrouwen lijken het wel aangenaam te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Kreeg een credit factuur met de tekst Alstublieft, 20,- korting bij uw bestelling en vervolgens een totaalbedrag in Euro's "20,00-".Vorige week ontving ik een factuur van €23,xx) voor een doosje van 6 flessen (had niet via iDeal betaald). Heb gelezen dat dit snel geregeld kan worden via de klantenservice, zo maar even doen. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Barns op 28-07-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:04:
De chardonnay weet ik niet. Verder, IK vind hem lekker. Dan hoef jij dat natuurlijk niet te vinden.

Momenteel zit ik aan de Buchin grauburgunder. Ook erg lekker!
Nou ik heb de gok maar genomen. De sauvignon is besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Iemand toevallig ervaring met de Las Moras Viognier, of sowieso met wijnen van de viognier druif? Is nu te krijgen voor 4.99 :)

Mijn ervaringen,liefhebber maar zeker geen expert:
- Cal y Canto Vino de la Tierra Castilla: Zoals eerder gezegd: weinig spannend en niet echt lekker.
- Indomita Quintus - Chardonnay Gran Reserva: Heerlijke Chardonnay, veel smaak en geur.
- Canei: Tja, niet over de smaak maar over de prijs nadenken. Dan is het prima ;)
- Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado: prima BBQ rose, fris, licht zoet en fruitig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmiddag niet meer:
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier 2013 Normaal € 9,98 Nu slechts € 4,99
Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay 2013 Normaal € 9,98 Nu slechts € 4,99

Dus deze 2 zijn de 10 euro per doos wel waard?
De sauvignon blanc scoort best oke op vivino en de chardonnay minder.
Maar dan krijgt de chardonnay op wijn-blog weer een best goede recensie.
http://wijn-blog.blogspot...-pays-doc-chardonnay.html

Zit ook in dubio welke van de 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:21:
[...]

De sauvignon blanc scoort best oke op vivino en de chardonnay minder.
Maar dan krijgt de chardonnay op wijn-blog weer een best goede recensie.
http://wijn-blog.blogspot...-pays-doc-chardonnay.html

Zit ook in dubio welke van de 2...
"Why not both?" ;)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Even een vraagje, ik heb gisteren een fles Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado door de gootsteen kunnen spoelen omdat deze stonk en de smaak was echt niet goed. Normaal ben ik zeer tevreden over deze wijn. Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt?

[ Voor 6% gewijzigd door setanie op 29-07-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
setanie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:15:
Even een vraagje, ik heb gisteren een fles Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado door de gootsteen kunnen spoelen omdat deze stonk en de smaak was echt niet goed. Normaal ben ik zeer tevreden over deze wijn. Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt?
Druiven blijven een natuurproduct en wijn dus ook.. de smaak kan dan ook per vat/fles verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

djorob schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Veel hamsterplezier !
obv. je statement over de Miliasso heb ik toch nog maar een doosje gekocht. _/-\o_
Was toch wel € 15,94 :o

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 06:22
tomic schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:49:
[...]

obv. je statement over de Miliasso heb ik toch nog maar een doosje gekocht. _/-\o_
Was toch wel € 15,94 :o
En zo begint wijnvoordeel winst te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:34
zoals gepland toch :p

naja op de gok nog maar even een doosje van 3,94 besteld

weet niet of het wat is maar had wel weer een keer zin in een rosé en de enige die ik nog voor deze prijs mee kon krijgen

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
laredo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:51:
[...]

En zo begint wijnvoordeel winst te maken :+
16 Euro voor een doos incl bezorgen is nog steed peanuts.
Een Barbera hoeft niet duur te zijn, probeer ze maar elders te kopen voor 3 Euro de fles incl bezorgen. Lukt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Het is mij niet eerder gelukt bij een supermarkt een echt lekkere wijn te halen voor < 3 euro.
Dus als ik hier een wijn koop, na korting, van 2.67 euro en die is lekker en Wijnvoordeel maakt daar winst op, dan hebben we beide toch wat we willen?

Zolang hier redelijke wijntjes te koop zijn voor minder dan bij een ander, blijf ik hier hangen en hoop op goede tips van mede-drinkers.

Ik heb wel gemerkt dat de wijnen die rond de 6 euro zitten, lekkerder zijn dan die rond de 4-5 euro. De 16euro/per6 bevallen me wel.

Tips? Voorkeur voor rood, droog, wat zwaarder/houtsmaak/niet fruitig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond de Xabec Montsant geprobeerd bij mooi lamsvlees. Was ontzettend lekker. Toen 6,99 per fles betaald geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
die Barao de Vilar Colheita Port is ook erg goed en 7,62 is echt geen geld voor een fles Colheita. (zoekterm portwijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:42:
Gisteravond de Xabec Montsant geprobeerd bij mooi lamsvlees. Was ontzettend lekker. Toen 6,99 per fles betaald geloof ik.
Ook besteld destijds, maar vind deze niet erg lekker: te zuur. Ook wanneer je wijn wat laat decanteren. Vanavond maar eens proeven of de Ursa Major wat is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan die wijn een hoop beschrijvingen geven maar 'zuur' hoort daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Laatst online: 22-09-2023
sambalbaj schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:49:
die Barao de Vilar Colheita Port is ook erg goed en 7,62 is echt geen geld voor een fles Colheita. (zoekterm portwijn)
Yup,
Een doosje komt over 1 uur aan (hopelijk).
Vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:09:
Je kan die wijn een hoop beschrijvingen geven maar 'zuur' hoort daar niet bij.
Dan lees je maar "onaangename tannines" :P

De Bodegas Olarra - Ursa Maior Rioja Reserva is wel prima trouwens: volle, krachtige smaak, zoals je van een Rioja mag verwachten.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Gemme al Sole - Merlot delle Venezie IGT net geproefd. Mild en zacht they said..
Nee, niet mijn smaak dit. Veel te scherp en afdronk is mij wat te kort.
Maar goed, volgende keer beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Atomsk schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:46:
De Bodegas Olarra - Ursa Maior Rioja Reserva is wel prima trouwens: volle, krachtige smaak, zoals je van een Rioja mag verwachten.
Deze dan ook maar besteld. Eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xuchi
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb 25 dozen besteld, maar heb er twee niet binnengekregen. Heb geen idee welke wel en welke niet.

Iemand anders dat 'probleem' ook gehad?

Er waren overigens wel mailtjes bij dat pas aan het einde van deze maand geleverd zou worden, heb van die soort echter daarna nog wel binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 14:44
Als het niet voorradig is, wil het nog wel eens in de vergetelheid geraken. Heb ik ook bij 2 doosjes gehad. Even reclameren per mail bij de klantenservice en het werd bij mij alsnog dezelfde dag verzonden. Wel handig als je het ordernummer bij de hand hebt...

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xuchi schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:04:
Ik heb 25 dozen besteld, maar heb er twee niet binnengekregen. Heb geen idee welke wel en welke niet.

Iemand anders dat 'probleem' ook gehad?

Er waren overigens wel mailtjes bij dat pas aan het einde van deze maand geleverd zou worden, heb van die soort echter daarna nog wel binnen gekregen.
Even een vraagje, hoeveel verschillende email adressen heb je hiervoor gebruikt? Heb er zelf een aantal maar allemaal al een keer gebruikt. Wil namelijk nog een paar doosjes bestellen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:19:
[...]

Even een vraagje, hoeveel verschillende email adressen heb je hiervoor gebruikt? Heb er zelf een aantal maar allemaal al een keer gebruikt. Wil namelijk nog een paar doosjes bestellen O+
Ik heb voor ongeveer 15 dozen maar 1 emailadres en afleveradres gebruikt, dezelfde gratis verzending link, maar elke keer een andere kortingscode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xuchi
  • Laatst online: 19-07-2024
Acht verschillende.

Maar ze doen niet zo moeilijk geloof ik. Gewoon elke kortingscode maar 1x per email en adres gebruiken.

Misschien overbodig: Ik gebruik mail.com voor dit soort dingen. Die laten je op één account tien aliassen aanmaken, heb daar vijf emailadressen die allemaal naar mijn gmail gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, dan ga ik maar is wat wijntjes uitzoeken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
Nee moeilijk zullen ze niet doen als ze 70% winst pakken op hun wijntjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Iemand een tip voor een goede droge witte wijn (vraag van m'n moeder:))?
Gewoon een lekker wijntje van 4 tot 10 a 16 euro per doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

mirod schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:38:
Wat dacht je ervan om dit topic eens door te lezen? De vraag die je nu stelt is net zo specifiek als 'ik zoek een leuke laptop, welke moet ik kopen?'.

[ Voor 14% gewijzigd door Tomatoman op 30-07-2014 07:54 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirod schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:38:
max 2-3 paginas terug lezen en je hebt antwoord op je vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Gisteren de Wairau Valley gedronken. Waar vijf jaar geleden alle Sauvignons uit Nieuw Zeeland nog minimaal een tientje kostten en zich (daarmee?) als uitsluitend kwalitatief hoogstaand in de markt zetten, is het de laatste jaren ook mogelijk geworden om een flesje SB uit NZ te krijgen voor een euro of zeven. Wijnvoordeel verkocht me een doosje van zes flessen voor EUR 20. Ik betaalde dus EUR 3,50 voor een fles, waar een vergelijkbare fles me een tijdje geleden het drievoudige had gekost.
De Wairau Valley was typisch SB uit NZ. Veel aroma. Fris. Stuivend. Citrus. Kruisbes. Maar; weinig diepgang en een vrijwel geen afdronk. Wat mij betreft tekenend voor de kwaliteit van de minder dure NZ wijnen. Al met al weer een fles die natuurlijk EUR 3,50 waard is, maar die ik niet nog eens zal bestellen.
Ik drink liever de Indominta Quintus Chardonnay. Van de drie wijnen (deze twee en de Aichenberg Gruner Veltliner) die ik van wijnvoordeel heb geproefd, heeft deze de beste prijs/kwaliteit-verhouding.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steno
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04-2021
Tomatoman schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:51:
[...]

Wat dacht je ervan om dit topic eens door te lezen? De vraag die je nu stelt is net zo specifiek als 'ik zoek een leuke laptop, welke moet ik kopen?'.
Iets specifieker, bijv een 15 inch laptop, wit en droog zijn bekend :-)

Morgen 31 juli, zou na morgen de gratis verzending het nog doen? Iemand ergens een einddatum van van gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
orejas schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:19:
Gisteren de Wairau Valley gedronken. Waar vijf jaar geleden alle Sauvignons uit Nieuw Zeeland nog minimaal een tientje kostten en zich (daarmee?) als uitsluitend kwalitatief hoogstaand in de markt zetten, is het de laatste jaren ook mogelijk geworden om een flesje SB uit NZ te krijgen voor een euro of zeven. Wijnvoordeel verkocht me een doosje van zes flessen voor EUR 20. Ik betaalde dus EUR 3,50 voor een fles, waar een vergelijkbare fles me een tijdje geleden het drievoudige had gekost.
De Wairau Valley was typisch SB uit NZ. Veel aroma. Fris. Stuivend. Citrus. Kruisbes. Maar; weinig diepgang en een vrijwel geen afdronk. Wat mij betreft tekenend voor de kwaliteit van de minder dure NZ wijnen. Al met al weer een fles die natuurlijk EUR 3,50 waard is, maar die ik niet nog eens zal bestellen.
Ik drink liever de Indominta Quintus Chardonnay. Van de drie wijnen (deze twee en de Aichenberg Gruner Veltliner) die ik van wijnvoordeel heb geproefd, heeft deze de beste prijs/kwaliteit-verhouding.
Ik heb de SB ook gedronken en ben het wel met je eens. Een typische Marlborough SB. Voor het geld wat je ervoor betaald, verwacht ik geen kwalitatieve SB. Maar voor 3,50 vind je geen betere SB vind ik.

Bevestigd toch mijn mening over WV. Leuk als je wijn voor een aantrekkelijke prijs wilt halen, maar het is voornamelijk budget spul wat er verkocht wordt. Niets mis mee, maar als de kortings acties afgelopen zijn, zal ik er niks meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.huisman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Even voor de goede orde: Zoals op zoveel plaatsen is de "actie" prijs bij wijvoordeel, de prijs waarvoor je het bij meerdere winkels kunt halen. Uiteraard is het wel een voordeel dat je kortingen krijgt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Er is weer een Rose voor € 3,99

Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
user-100 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:59:
Er is weer een Rose voor € 3,99

Proost!
Die raad ik af,
Na 2 en half glas hadden zowel m'n vriendin als ik dikke koppijn de volgende ochtend.
Naar mijn mening is dit gewoon 4 euro weg gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
die Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose 2013 van 4 euro is wel best aardig, prijs-kwaliteit gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 22:05
sambalbaj schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:33:
die Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose 2013 van 4 euro is wel best aardig, prijs-kwaliteit gewoon goed.
op dit moment is ie wel 8 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
in ano venster op "rose wijn" zoeken, dan is hij wel 4 euro in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
sambalbaj schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:33:
Thnx die pak ik wel even mee.
De merlot is zeer goed te doen van hun.
Ben benieuwd naar de rose :9

@ hier onder
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de code's geldig waren tot ergens in augustus.
Maar weet het niet zeker.

[ Voor 16% gewijzigd door mathy_ op 31-07-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 06:22
Ik heb zojuist m'n derde doosje Grenache rose besteld. Mijn vrouw en ik vinden hem een topper. Zeker voor vier euro per doos.

Misschien trouwens wel de laatste dag van de codes? Het is 31 juli? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Ik krijg de Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose alleen maar voor 7,98 (ook in incognito)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
sambalbaj schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:09:
in ano venster op "rose wijn" zoeken, dan is hij wel 4 euro in de lijst.
gek genoeg lukt het me niet 'em met die prijs te krijgen. 7,98. Ook via incognito venster etc.

Iemand een link voor me (edit: en voor mirod :), naar deze wijn met de 3,99 prijs? Als dat werkt tenminste

[ Voor 3% gewijzigd door JeyJey op 31-07-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
addblocker uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Nu wel gelukt:) Je moet inderdaad in de lijst kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Jazeker. En via de lijst/zoekfunctie lukt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
mirod schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:09:
Nu wel gelukt:) Je moet inderdaad in de lijst kijken.
heb je de link voor mij?
ik krijg hem niet in de aanbieding, ook niet via private browsing en zonder add block :-(

tis al gelukt :)
doosje is besteld a 4 euro

[ Voor 9% gewijzigd door BastaRhymez op 31-07-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Laatst online: 13-09 18:26
Ik heb de Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose ook gevonden voor door incognito te zoeken op 'rose wijn' bij Google, en tada: 4 euro per fles.
Besteld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
letscode schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:15:
Ik heb de Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose ook gevonden voor door incognito te zoeken op 'rose wijn' bij Google, en tada: 4 euro per fles.
Besteld dus :)
Helaas, niet meer leverbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
JeyJey schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Helaas, niet meer leverbaar :/
Ik was gelukkig nog snel genoeg :-). Ook een doosje Indomita Quintus Chardonnay besteld. Ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 11 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.