De LOL-versie ondertiteling deed het prima met de Dimension-versie (Engels).
[ Voor 6% gewijzigd door baba420 op 04-06-2014 07:26 ]
[ Voor 6% gewijzigd door baba420 op 04-06-2014 07:26 ]
Ik hoop zo dat hij een Charles Logan doet en halverwege de show van de wat stuntelige sufferd een keiharde uber-villain wordt die al die tijd overal achter zat.Tennisbal schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:38:
Wel grappig dat Stephen Fry meedoet.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Als dit seizoen 24 aflevering had, had t wel gekundIJzerlijm schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:45:
[...]
Ik hoop zo dat hij een Charles Logan doet en halverwege de show van de wat stuntelige sufferd een keiharde uber-villain wordt die al die tijd overal achter zat.
Hoi!
De eerst links, en dan rechts draaiende sds boor in een gewone kop. meh.Coenen schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 07:17:
Gister ook een paar op refresh gedrukt om te zien of de subs al binnen waren.
Ik kon de TV wat harder zetten, maar sub zijn toch wat handiger/fijner.
Die boor vond ik wel leuk gevonden trouwens.
Van de originaliteit moeten ze het inderdaad niet hebben. Maar het nostalgische gevoel(mogen we daar na 4 jaar al over praten) helpt voor mij wel heel erg mee, de serie kijkt echt heerlijk weg.Twylight schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:21:
Ah, er is weer iemand die voor de boeven werkt in CTU (CIA). Wat een verassing
Verwijderd
Alleen die split-screens niet, die hadden ze wat mij betreft wel weg kunnen laten. Ik heb nu dezelfde irritatie ermee als met de "oude" serie waar ik ooit mee gekapt ben om die reden. Gelukkig is dit seizoen niet zo lang
Ik vind dat juist wat 24, 24 maakt. Ik vind ze niet erg, vind het wel leuk. Geeft je echt het idee dat alles realtime gaat.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:35:
[...]
Alleen die split-screens niet, die hadden ze wat mij betreft wel weg kunnen laten. Ik heb nu dezelfde irritatie ermee als met de "oude" serie waar ik ooit mee gekapt ben om die reden. Gelukkig is dit seizoen niet zo lang
Oh ik vermaak me er ook prima mee hoorgarriej schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Van de originaliteit moeten ze het inderdaad niet hebben. Maar het nostalgische gevoel(mogen we daar na 4 jaar al over praten) helpt voor mij wel heel erg mee, de serie kijkt echt heerlijk weg.
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Jejking op 11-06-2014 23:43 ]
geloofwaardigheid is 0. loos gedoe met die drones... vluchten in de auto en uiteraard overleven.Jejking schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:42:
Beter minder budget naar special effects dan naar beroerde acteurs! Het was een lekkere episode, maar de geloofwaardigheid was echt wel weer om te huilen
Was onze vrolijke invalterrorist in het ziekenhuis trouwens bezig met een ritueel of was hij bezig met z'n moordkitje? Laatste lijkt me stug, maar bij het eerste was het wel wazig. Hij had immers de tijd om te ontsnappen, geen suicide mission!
Ja, maar maar.. hij vloog te hoog, die drone! Dat is toch een hele goede verklaring?!Tennisbal schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:49:
[...]
geloofwaardigheid is 0. loos gedoe met die drones... vluchten in de auto en uiteraard overleven.
De raketten hebben twee instellingen.garriej schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:58:
[...]
Ja, maar maar.. hij vloog te hoog, die drone! Dat is toch een hele goede verklaring?!
/▌
/▌
Verwijderd
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Dat zit wel Schnorr.
Uit het raam ermee. Als we dat nou met alle vervelende mensen konden doen zou de wereld een stuk fijner zijnT0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:40:
Mevrouw Al-Zahari was geen engeltje, net als haar zoon.
Vindt het nog steeds een top serie, een grote achtbaan waar maar geen einde aan komt.
/▌
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Dat zit wel Schnorr.
Op zich zou het kunnen dat de CIA speciale telefoons heeft die dat kunnen. De Iphone5s heeft ook zoiets, misschien deelt Apple die gegevens ook wel met de CIAStukfruit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 05:48:
Kate die een vingerafdruk neemt met het beeldscherm van haar smartphone
Typische 24-aflevering dus
/▌
Ik had illusies en dromen, you knowVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:45:
Na al die jaren moet je dat toch wel weten, dacht ik zo
Nee okee, dat geef ik je. Maar dat de terrorist opereert 'op loopafstand' van de plek des onheils met zulke zware explosieven, kom opT0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:
Wembley Stadium is ongeveer 15km buiten het centrum van London en een beetje helicopter haalt toch wel zo'n 150-200km/h dus dat hij zo snel daar is lijkt me niet onmogelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Vergeet niet het "plot" met de russen, die Mark had die uitlever orders (om Jack Bauer aan de russen uit te leveren) voor zich, daar zullen we vast nog wel wat over horen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:
Nu wordt dus de 'subplot' met Navarro de 'hoofdplot' nu de terroristische dreiging teniet is gedaan. Volgt elkaar netjes op, lijkt wel alsof het zo gepland is!
Dat Heller bleef leven had ik eerlijk gezegd niet verwacht, vond het eigenlijk wel een mooi ryan chappelle
of -hoe heet die pipo CTU baas uit S2 met die nuke in dat vliegtuigje- momentje.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Verwijderd
haha shirtje dacht ik ook al aan :-)Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:47:
7 of 9??
Oh nee, Yvonne in een Star Trek shirtje
[ Voor 21% gewijzigd door Tennisbal op 01-07-2014 20:14 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Meest logische zal zijn dat ze die Chinese ambassade in Londen afluisteren en dus het contact tussen Audrey en haar Chinese contactpersoon hebben onderschept.van D schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:43:
Ik vond de laatste, E11, eigenlijk een van de spannendste en het minst voorspelbaar. Maar hoe zijn "de Chinezen" achter de meeting van Audrey gekomen?
En ik ben wel benieuwd hoe ze al de verhaallijnen in één afleveringen weten af te ronden…
[ Voor 4% gewijzigd door Sorcerer8472 op 11-07-2014 14:34 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dat zat altijd al in 24?Sorcerer8472 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:32:
maar het geheel is nu alweer verzand/gestrand/vastgelopen/vastgeroest/in de knoop geraakt door een onmogelijkheid van aan elkaar geknoopte
Dat zit wel Schnorr.
/▌
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ja maar nu gewoon 8 a 9 afleveringen niet. Tenminste, niet in zodanige vorm dat het tenenkrommend wordt. Nu lijkt het wel meer over the top dan in eerdere seizoenen
-Te huur
/▌
Verwijderd
ik zat precies op hetzelfde te wachten...!Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:23:
Ik zat te wachten tot Jack die pin uit de handgranaat zou trekken en het hele spulletje met helicopter en al zou opblazen...
mijn signature is bewust leeg :-)
Waarom zou hij ? Ze gaan hem naar Rusland brengen, daar zit de nummer 1 met stip op de Jack Bauer Kill Very Slowly List: Suvarov die opdracht gaf Renee Walker te vermoorden.Tortelli schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:53:
Had verwacht dat hij uit de heli zou springen met een parachute
Verwijderd
Dit kan de opening zijn van een nieuw seizoen. Ook in de stijl van 24 is een iets andere opening. Het kan zijn dat Belchek, Cloë en Kate samenwerken om Jack op te sporen. Kate heeft haar CIA legitimatie en wapen op het bureau gelegd en is dus vrij. Belchek en Cloë vinden beide dat ze Jack iets verschuldigd zijn en hebben sowieso niets anders te doen. Voor Kate geldt dit ook ten aanzien van haar optreden in de bevrijdingspoging van Audrey.IJzerlijm schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:01:
Seizoen 10 opening: Belchek, Chloe en Kate krijgen allemaal een berichtje: IT'S ON - JB en stappen op het vliegtuig naar Moskou.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
/▌
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Dit seizoen heeft 12 afleveringen. Dat realtime gebeuren bestaat nog steeds, maar heb er niet echt opgelet. Misschien verspringt de tijd nu sneller of hebben ze 1 uur show in 2 uur 'realtime' gestopt.Jorgen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:39:
Dit was toch een seizoen met maar 12 afleveringen? Ik moet er nog aan beginnen, maar is het seizoen nu echt klaar, of is er nog ruimte voor 12 nieuwe episodes? Heeft het gehalveerde seizoen ook nog steeds afleveringen in real-time? Of is dat nu ook losgelaten?
/▌
rm -r *
Ik blijf hem hoe dan ook totaal ongeloofwaardig vinden. Echt alsof hij theater speelt, zo voelt het. Heeft niks te maken met Alzheimer verder...AcidBurn schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:17:
Vergeet niet dat Heller met alzheimer te kampen heeft, en dus regelmatig zelf niet meer zeker weet wat hij nou aan het doen is. Het is puur zijn trots en eigenwaarde die hem overeind houden. Eigenlijk had hij al geen president meer mogen zijn. Hij had de procedure voor het overdragen van de functie ook al in gang gezet, maar toen kwam het drones verhaal om de hoek en besloot hij deze zaak zelf af te ronden.
Maar dan nog vind ik Heller 10x beter dan Logan, wat was dat een valse rat. Meer angst en arrogantie dan authoriteit. David Palmer vind ik overigens nog steeds de beste president die 24 gehad heeft. Dennis Haysbert gaf hem een hele goede balans tussen authoriteit en persoon.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq