☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
(Heller is natuurlijk niet dood, Chloe zei duidelijk dat er drie datastromen waren, een was de besturing waar ze onmogelijk in kon komen maar een andere is dan de video die ze kan loopen zodat Heller zich uit de voeten kan maken)
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
Viel mij op dat er weer iemand was die eigenlijk niet kan praten, maar toch even bijgebracht wordt door de dokter (onder bedreiging) en dan nog wat info kan vertellen over de terroristen voordat ze weer wegzakt.
Dat hebben we wel vaker gezien in 24
Ik vind het nog steeds een vermakelijke serie, maar bijna alles is meer van hetzelfde.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Maar het is inderdaad wel vermakelijk
Dat zit wel Schnorr.
Vindt het nog steeds een top serie, een grote achtbaan waar maar geen einde aan komt.
Uit het raam ermee. Als we dat nou met alle vervelende mensen konden doen zou de wereld een stuk fijner zijnT0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:40:
Mevrouw Al-Zahari was geen engeltje, net als haar zoon.
Vindt het nog steeds een top serie, een grote achtbaan waar maar geen einde aan komt.
/▌
Door haar schoonzoon te vermoorden hadden ze eigenlijk 1 mannetje te weinig om echt grondig te werk te gaan, ze waren al lang blij dat ze die dingen in de lucht hielden.
Wat ik me afvraag is hoe onmogelijk is het 24 scenario? Hoe lang totdat een of andere overheid/groep een drone weet te hacken, zo ingewikkeld zal de techniek toch ook niet zijn?
Wel jammer dat het verhaal niet lang genoeg was voor 12 uur en dat er nu weer een subplot die ogenschijnlijk niet belangrijk voor nodig is om de serie 24, die 9 uur duurt tot een 12-uurdurend uitzendschema mee te geven.
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Typische 24-aflevering dus
Dat zit wel Schnorr.
Op zich zou het kunnen dat de CIA speciale telefoons heeft die dat kunnen. De Iphone5s heeft ook zoiets, misschien deelt Apple die gegevens ook wel met de CIAStukfruit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 05:48:
Kate die een vingerafdruk neemt met het beeldscherm van haar smartphone
Typische 24-aflevering dus
/▌
Ik had illusies en dromen, you knowVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:45:
Na al die jaren moet je dat toch wel weten, dacht ik zo
Nee okee, dat geef ik je. Maar dat de terrorist opereert 'op loopafstand' van de plek des onheils met zulke zware explosieven, kom opT0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:
Wembley Stadium is ongeveer 15km buiten het centrum van London en een beetje helicopter haalt toch wel zo'n 150-200km/h dus dat hij zo snel daar is lijkt me niet onmogelijk.
Verwijderd
Dat Heller bleef leven had ik eerlijk gezegd niet verwacht, vond het eigenlijk wel een mooi ryan chappelle
of -hoe heet die pipo CTU baas uit S2 met die nuke in dat vliegtuigje- momentje.
Ryan Chapelle werd in het derde seizoen door Jack ge-executeerd in opdracht van de president.
Verwijderd
Vergeet niet het "plot" met de russen, die Mark had die uitlever orders (om Jack Bauer aan de russen uit te leveren) voor zich, daar zullen we vast nog wel wat over horen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:
Nu wordt dus de 'subplot' met Navarro de 'hoofdplot' nu de terroristische dreiging teniet is gedaan. Volgt elkaar netjes op, lijkt wel alsof het zo gepland is!
Dat Heller bleef leven had ik eerlijk gezegd niet verwacht, vond het eigenlijk wel een mooi ryan chappelle
of -hoe heet die pipo CTU baas uit S2 met die nuke in dat vliegtuigje- momentje.
Ik had overigens verwacht dat Heller wel dood zou zijn en dat man van Audry dan zou zeggen dat Jack de president had ontvoerd. En dat hij dan op die manier aan de Russen gegeven zou worden. Er waren immers maar heel weinig mensen die het wisten.
Vond ook een beetje maf dat Al-Zahari idd uit het raam ging.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik heb alle seizoenen gezien, heb ze ook allemaal in de kast staan.
Het eerste seizoen was erg vernieuwend (ivm real-time), daarna waren vooral seizoen 3 en 6 goed.
Maar voor een serie die al een paar jaar niet meer draaide, vind ik dit bij lange na niet slecht.
Ik kijk er in ieder geval weer met plezier naar. Vind Kate ook een erg interessant karakter.
Interessanter dan bijvoorbeeld Renee was in seizoen 8.
Verwijderd
haha shirtje dacht ik ook al aan :-)Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:47:
7 of 9??
Oh nee, Yvonne in een Star Trek shirtje
die hackeropperhoofd praat nog tig keer onverstaanbaarder dan jack, beide op spraakles. Gaat nergens over
[ Voor 21% gewijzigd door Tennisbal op 01-07-2014 20:14 ]
Chloe's gedrag was wel heel apart in deze aflevering ja, normaal haalt ze niet zulke ondoordachte acties uit.
Op het moment dat Jack die verhoorkamer binnenkomt als Kate Navarro onder schot heeft, weet je dat het een setup is. Maar het is goed uitgevoerd. Enige onverwachte element was de Chinezen die zich erin mengen. Maar na de uitleg van Chen was dat ook niet zo vreemd meer. Dat kunnen nog 2 hele explosieve laatste afleveringen worden met de Chinezen en de Russen in de mix.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
De tech in 24 blijft hilarisch
Dat zit wel Schnorr.
En ik ben wel benieuwd hoe ze al de verhaallijnen in één afleveringen weten af te ronden…
Verwijderd
Meest logische zal zijn dat ze die Chinese ambassade in Londen afluisteren en dus het contact tussen Audrey en haar Chinese contactpersoon hebben onderschept.van D schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:43:
Ik vond de laatste, E11, eigenlijk een van de spannendste en het minst voorspelbaar. Maar hoe zijn "de Chinezen" achter de meeting van Audrey gekomen?
En ik ben wel benieuwd hoe ze al de verhaallijnen in één afleveringen weten af te ronden…
Er moet nog wel veel in de laatste aflevering worden gepropt. Ben benieuwd! Het korte seizoen zorgt er wel voor dat eea lekker snel doorloopt en er geen fillers tussen zitten

Had het nou gewoon simpel gehouden. Het was prima te doen en leuk om te kijken tot ongeveer 2 afleveringen geleden. Gewoon een clean&simple verhaallijn die helemaal prima was. Sinds de afgelopen paar afleveringen is de serie weer een puinzooi. De enige reden dat ik nu nog kijk is dat ik hoop dat het beter wordt en dat ik benieuwd ben naar de afloop...
Overigens tenenkrommend, die president Heller. Echt heel heel heel slecht gecast, totaal ongeloofwaardige performance, en de scenes samen met Stephen Fry waren echt ontzettend tenenkrommend, en dat lag niet aan Fry...
Ik vraag me af hoe ze alle 500 nieuwe plottwists, complotten, misverstanden, ongelukken, mensen die in de berm liggen etc. nog aan elkaar gaan knopen in 1 aflevering.
Aan de positieve kant: Yvonne Strahovski (Hannah McKay Kate Morgan) speelt ontzettend goed samen met Kiefer Sutherland en is fijn om naar te kijken
[ Voor 4% gewijzigd door Sorcerer8472 op 11-07-2014 14:34 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dat zat altijd al in 24?Sorcerer8472 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:32:
maar het geheel is nu alweer verzand/gestrand/vastgelopen/vastgeroest/in de knoop geraakt door een onmogelijkheid van aan elkaar geknoopte
Dat zit wel Schnorr.
/▌
Als je denkt dat iets eindelijk volgens plan gaat, blijkt er toch weer een addertje onder het gras te zitten waardoor alles weer omslaat. Het inbrengen van de Chinezen was een verrassende zet, maar verhaallijn technisch gezien niet onmogelijk. Ben het met je eens dat Kiefer en Yvonne erg goed samenspel hebben.
Wacht eigenlijk al het hele seizoen tot Kate ook andere plannen blijkt te hebben, of dat ze besluiten elkaar toch wel interessant te vinden. Ze is badass genoeg om met hem om te kunnen gaan.
Heller vind ik trouwens helemaal niet slecht geacteerd, integendeel.
Het enige wat me aan hem verbaast is het feit dat hij in het gezelschap van familie, bekenden en medewerkers bijna continu gewoon in overhemd of in een simpel vest rondloopt. Pas als hij in functie met een andere hoogwaardigheids bekleder moet overleggen trekt hij het presidentiele jasje aan.
Dat is niet iets wat eerdere presidenten ooit deden.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ja maar nu gewoon 8 a 9 afleveringen niet. Tenminste, niet in zodanige vorm dat het tenenkrommend wordt. Nu lijkt het wel meer over the top dan in eerdere seizoenen
En ik blijf erbij dat ik het Heller-personage ontzettend slecht vind. Hij straalt niks uit. In real life zou zo iemand nooit en te nimmer als president worden gekozen. Echt op geen enkele manier te vergelijken met Reagan. Pas toen hij kwaad werd tegen Mark Boudreaux in de 11e aflevering werd er eventjes iets van autoriteit naar boven, maar de rest van de tijd was dat er gewoon niet.
Maar dan nog vind ik Heller 10x beter dan Logan, wat was dat een valse rat. Meer angst en arrogantie dan authoriteit. David Palmer vind ik overigens nog steeds de beste president die 24 gehad heeft. Dennis Haysbert gaf hem een hele goede balans tussen authoriteit en persoon.
YouTube: That's Jack Bauer
Op zich was dit seizoen niet slecht maar lang niet meer op het niveau van de oude. Ik vraag me nu wel af of ze nog nieuwe gaan maken en wie er dan weer in gaan mee spelen.
-Te huur
/▌
Verwijderd
ik zat precies op hetzelfde te wachten...!Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:23:
Ik zat te wachten tot Jack die pin uit de handgranaat zou trekken en het hele spulletje met helicopter en al zou opblazen...
mijn signature is bewust leeg :-)
Waarom zou hij ? Ze gaan hem naar Rusland brengen, daar zit de nummer 1 met stip op de Jack Bauer Kill Very Slowly List: Suvarov die opdracht gaf Renee Walker te vermoorden.Tortelli schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:53:
Had verwacht dat hij uit de heli zou springen met een parachute
Seizoen 10 opening: Belchek, Chloe en Kate krijgen allemaal een berichtje: IT'S ON - JB en stappen op het vliegtuig naar Moskou.
Verwijderd
Dit kan de opening zijn van een nieuw seizoen. Ook in de stijl van 24 is een iets andere opening. Het kan zijn dat Belchek, Cloë en Kate samenwerken om Jack op te sporen. Kate heeft haar CIA legitimatie en wapen op het bureau gelegd en is dus vrij. Belchek en Cloë vinden beide dat ze Jack iets verschuldigd zijn en hebben sowieso niets anders te doen. Voor Kate geldt dit ook ten aanzien van haar optreden in de bevrijdingspoging van Audrey.IJzerlijm schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:01:
Seizoen 10 opening: Belchek, Chloe en Kate krijgen allemaal een berichtje: IT'S ON - JB en stappen op het vliegtuig naar Moskou.
Waarbij de kijker dus niet weet of Jack in 1 van die 2 kisten zit of niet (en hij idd volgend seizoen undercover kont schopt in Rusland)
http://hollywoodlife.com/...n-hero-kiefer-sutherland/
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar ik had ergens gelezen (meen imdb) dat er 2 eindes zijn opgenomen. Een waar die terug gaat naar de US naar zijn dochter Kim en de ander die we hebben gezien. Dus laten we hopen dat er nog 1 komt
/▌
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Dit seizoen heeft 12 afleveringen. Dat realtime gebeuren bestaat nog steeds, maar heb er niet echt opgelet. Misschien verspringt de tijd nu sneller of hebben ze 1 uur show in 2 uur 'realtime' gestopt.Jorgen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:39:
Dit was toch een seizoen met maar 12 afleveringen? Ik moet er nog aan beginnen, maar is het seizoen nu echt klaar, of is er nog ruimte voor 12 nieuwe episodes? Heeft het gehalveerde seizoen ook nog steeds afleveringen in real-time? Of is dat nu ook losgelaten?
/▌
daarna springen ze 12 uur vooruit, zodat aan het eind van de serie het precies 24 uur is nadat die begonnen is. Wel een goede oplossing. Zie je in 10 minuten beetje wat er allemaal met iedereen gebeurd....
rm -r *
Ik blijf hem hoe dan ook totaal ongeloofwaardig vinden. Echt alsof hij theater speelt, zo voelt het. Heeft niks te maken met Alzheimer verder...AcidBurn schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:17:
Vergeet niet dat Heller met alzheimer te kampen heeft, en dus regelmatig zelf niet meer zeker weet wat hij nou aan het doen is. Het is puur zijn trots en eigenwaarde die hem overeind houden. Eigenlijk had hij al geen president meer mogen zijn. Hij had de procedure voor het overdragen van de functie ook al in gang gezet, maar toen kwam het drones verhaal om de hoek en besloot hij deze zaak zelf af te ronden.
Maar dan nog vind ik Heller 10x beter dan Logan, wat was dat een valse rat. Meer angst en arrogantie dan authoriteit. David Palmer vind ik overigens nog steeds de beste president die 24 gehad heeft. Dennis Haysbert gaf hem een hele goede balans tussen authoriteit en persoon.
Maargoed, het seizoen begon goed maar veranderde langzaam weer in bagger... jammer want het leek nog wel zo lang goed te gaan! Misschien moeten ze naar 8 uur ofzo
Hoop echt op een seizoen 10.
Ga binnenkort eens kijken waar de box van seizoen 1 tot 8 het goedkoopst is.
En hem dan eens helemaal op nieuw bekijken. Heb namelijk allle seizoenen al gezien, maar weet het russen verhaal eigenlijk niet meer.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
seizoen 1 was aanval op Senator Palmer, seizoen 2 was de nuke, seizoen 3 het virus, daarna weet ik het niet meer.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three