Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat was het dan, Drones kunnen worden teruggegeven, Jack kan terug naar zijn familie en het Wembley heeft een nieuwe grasmat nodig. En dat in 8 afleveringen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Kunnen ze gelijk van Wembley een cricketveld maken want voetballen kunnen ze daar toch niet.

(Heller is natuurlijk niet dood, Chloe zei duidelijk dat er drie datastromen waren, een was de besturing waar ze onmogelijk in kon komen maar een andere is dan de video die ze kan loopen zodat Heller zich uit de voeten kan maken)

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah die is wel dood, waardig 24-einde voor iemand met Alzheimer.
Viel mij op dat er weer iemand was die eigenlijk niet kan praten, maar toch even bijgebracht wordt door de dokter (onder bedreiging) en dan nog wat info kan vertellen over de terroristen voordat ze weer wegzakt.
Dat hebben we wel vaker gezien in 24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 20:11
Wat hebben we niet vaker gezien? :P
Ik vind het nog steeds een vermakelijke serie, maar bijna alles is meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Ja, de show moet het meer van nostalgie dan van de vernieuwing hebben. :p

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
heb wel het idee dat het budget vele malen lager ligt dan andere seizoenen. Echt goed vind ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het enige waar ik aan kon denken was: "natuurlijk, je vliegt gewoon even met de president in een helikopter, landt naast een groot stadion, waar niemand je ziet lopen en waar je zomaar even het veld op kan komen".

Maar het is inderdaad wel vermakelijk :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vermakelijk +1. Uiteraard gaan ze voor de onmogelijke keuze, waarbij iedereen denkt dat ze toch niet zal schieten en dus daarom wel schiet. Blam. The best quickfix against Alzheimers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
"We need to do this fast, so wake the bitch up!". Beste moment van de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Mevrouw Al-Zahari was geen engeltje, net als haar zoon.
Vindt het nog steeds een top serie, een grote achtbaan waar maar geen einde aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

T0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:40:
Mevrouw Al-Zahari was geen engeltje, net als haar zoon.
Vindt het nog steeds een top serie, een grote achtbaan waar maar geen einde aan komt.
Uit het raam ermee. Als we dat nou met alle vervelende mensen konden doen zou de wereld een stuk fijner zijn ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lol...... shock and awe toen mevrouw Al-Zahari ging vliegen. Leuke manier om iemand uit de serie te schrijven, einde rol, weg ermee :P Maar hij had echt geen aanleiding om dat te doen. Zat me wel flink te ergeren aan de 24-heid van de episode, de hoeveelheid toeval waarbij Jack bijvoorbeeld in de buurt is van die inval en dat al die drones op 1 na toch uit de lucht gaan zonder een nauwkeurige check van het beeldmateriaal. Geloof je het zelf? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die jaren moet je dat toch wel weten, dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Wembley Stadium is ongeveer 15km buiten het centrum van London en een beetje helicopter haalt toch wel zo'n 150-200km/h dus dat hij zo snel daar is lijkt me niet onmogelijk. :)

Door haar schoonzoon te vermoorden hadden ze eigenlijk 1 mannetje te weinig om echt grondig te werk te gaan, ze waren al lang blij dat ze die dingen in de lucht hielden.

Wat ik me afvraag is hoe onmogelijk is het 24 scenario? Hoe lang totdat een of andere overheid/groep een drone weet te hacken, zo ingewikkeld zal de techniek toch ook niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Het Watchdogs-gehalte was weer erg hoog. Iedereen wist ineens alles te hacken. Bij elkaar inpluggen, camera's overnemen en drones uit de lucht tikken, het kostte allemaal geen moeite.
Wel jammer dat het verhaal niet lang genoeg was voor 12 uur en dat er nu weer een subplot die ogenschijnlijk niet belangrijk voor nodig is om de serie 24, die 9 uur duurt tot een 12-uurdurend uitzendschema mee te geven.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt weer een Jack Bauer actie om een neergeschoten en vastgebonden verdachte uit het raam te gooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kate die een vingerafdruk neemt met het beeldscherm van haar smartphone :')

Typische 24-aflevering dus :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 05:48:
Kate die een vingerafdruk neemt met het beeldscherm van haar smartphone :')

Typische 24-aflevering dus :+
Op zich zou het kunnen dat de CIA speciale telefoons heeft die dat kunnen. De Iphone5s heeft ook zoiets, misschien deelt Apple die gegevens ook wel met de CIA ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:45:
Na al die jaren moet je dat toch wel weten, dacht ik zo :P
Ik had illusies en dromen, you know :+
T0ny schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:
Wembley Stadium is ongeveer 15km buiten het centrum van London en een beetje helicopter haalt toch wel zo'n 150-200km/h dus dat hij zo snel daar is lijkt me niet onmogelijk. :)
Nee okee, dat geef ik je. Maar dat de terrorist opereert 'op loopafstand' van de plek des onheils met zulke zware explosieven, kom op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt dus de 'subplot' met Navarro de 'hoofdplot' nu de terroristische dreiging teniet is gedaan. Volgt elkaar netjes op, lijkt wel alsof het zo gepland is!
Dat Heller bleef leven had ik eerlijk gezegd niet verwacht, vond het eigenlijk wel een mooi ryan chappelle
of -hoe heet die pipo CTU baas uit S2 met die nuke in dat vliegtuigje- momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:21
De nuke in het vliegtuig was George Mason, die op dat moment toch al niet lang meer te leven had door blootstelling aan nucleare straling.

Ryan Chapelle werd in het derde seizoen door Jack ge-executeerd in opdracht van de president.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:01:
Nu wordt dus de 'subplot' met Navarro de 'hoofdplot' nu de terroristische dreiging teniet is gedaan. Volgt elkaar netjes op, lijkt wel alsof het zo gepland is!
Dat Heller bleef leven had ik eerlijk gezegd niet verwacht, vond het eigenlijk wel een mooi ryan chappelle
of -hoe heet die pipo CTU baas uit S2 met die nuke in dat vliegtuigje- momentje.
Vergeet niet het "plot" met de russen, die Mark had die uitlever orders (om Jack Bauer aan de russen uit te leveren) voor zich, daar zullen we vast nog wel wat over horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 20:00

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Vind dit seizoen tot nu toe een beetje tegenvallen, het is niet heel spannend. Vind het ook wel erg makkelijk gaan hoe Jack weer bij alles kan doen bij de CIA. Dat had iets stroever gekund.

Ik had overigens verwacht dat Heller wel dood zou zijn en dat man van Audry dan zou zeggen dat Jack de president had ontvoerd. En dat hij dan op die manier aan de Russen gegeven zou worden. Er waren immers maar heel weinig mensen die het wisten.

Vond ook een beetje maf dat Al-Zahari idd uit het raam ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
Dit is het eerste seizoen van 24 die ik kijk, en als yvonne er niet in had gezeten, had ik dit seizoen niet eens afgemaakt. Valt me heel erg tegen deze serie (zon hoge score en veel prijzen gewonnen (imdb))

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Als je hiermee begint, is het niet denderend nee. Maar ook niet het allerslechtste deel.
Ik heb alle seizoenen gezien, heb ze ook allemaal in de kast staan.
Het eerste seizoen was erg vernieuwend (ivm real-time), daarna waren vooral seizoen 3 en 6 goed.
Maar voor een serie die al een paar jaar niet meer draaide, vind ik dit bij lange na niet slecht.
Ik kijk er in ieder geval weer met plezier naar. Vind Kate ook een erg interessant karakter.
Interessanter dan bijvoorbeeld Renee was in seizoen 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spannende aflevering weer. Op deze manier kunnen er nog 12 afleveringen worden gemaakt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 of 9??

Oh nee, Yvonne in een Star Trek shirtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:47:
7 of 9??

Oh nee, Yvonne in een Star Trek shirtje :P
haha shirtje dacht ik ook al aan :-)

die hackeropperhoofd praat nog tig keer onverstaanbaarder dan jack, beide op spraakles. Gaat nergens over

[ Voor 21% gewijzigd door Tennisbal op 01-07-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Face. Palm. Ik heb nog nooit zoveel lopeholes gezien in één aflevering.. Chloë :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Loopholes of niet, het was wel een spannende aflevering.
Chloe's gedrag was wel heel apart in deze aflevering ja, normaal haalt ze niet zulke ondoordachte acties uit.
Op het moment dat Jack die verhoorkamer binnenkomt als Kate Navarro onder schot heeft, weet je dat het een setup is. Maar het is goed uitgevoerd. Enige onverwachte element was de Chinezen die zich erin mengen. Maar na de uitleg van Chen was dat ook niet zo vreemd meer. Dat kunnen nog 2 hele explosieve laatste afleveringen worden met de Chinezen en de Russen in de mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat laatste is zeker waar! Kijk dan ook uit naar volgende week. De ontknoping wordt gaaf, 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Helaas worden de laatste twee afleveringen niet op dezelfde avond uitgezonden net als de vorige seizoenen. Dus nog twee weken wachten op de ontknoping :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lololol ;( Een programma met een grote knop om een beveiligingssysteem te "jammen" ;(

De tech in 24 blijft hilarisch :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Ik vond de laatste, E11, eigenlijk een van de spannendste en het minst voorspelbaar. Maar hoe zijn "de Chinezen" achter de meeting van Audrey gekomen?

En ik ben wel benieuwd hoe ze al de verhaallijnen in één afleveringen weten af te ronden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jep, die laatste twee dingen vroeg ik me ook al af. Big Chinese Brother has his eye set on Big Brother, ofzo? :P Laatste episode wordt een enorme chaos denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van D schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:43:
Ik vond de laatste, E11, eigenlijk een van de spannendste en het minst voorspelbaar. Maar hoe zijn "de Chinezen" achter de meeting van Audrey gekomen?

En ik ben wel benieuwd hoe ze al de verhaallijnen in één afleveringen weten af te ronden…
Meest logische zal zijn dat ze die Chinese ambassade in Londen afluisteren en dus het contact tussen Audrey en haar Chinese contactpersoon hebben onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Cheng weet goed waar de zwakte van Jack ligt. Dus Audrey zit in zijn vizier en als Jack te dicht bijkomt weten we welke scene we gaan krijgen... Vraag is alleen, is Audrey te redden. Ik voel zelf een einde a la zijn vorige liefje aankomen (Rene heette ze?).

Er moet nog wel veel in de laatste aflevering worden gepropt. Ben benieuwd! Het korte seizoen zorgt er wel voor dat eea lekker snel doorloopt en er geen fillers tussen zitten :). Nadeel, het gaat soms erg kort door de bocht, maar dat hoort bij 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsjeblieft geen einde zoals met Rene, daar was ik echt pissed over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Einverstanden, ze doet het best goed als actrice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Vond het wel een goede aflevering. misschien zelfs beste van seizoen. Ben benieuwd naar de afloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43

Sorcerer8472

Mens sana?

Het seizoen begon goed, maar het geheel is nu alweer verzand/gestrand/vastgelopen/vastgeroest/in de knoop geraakt door een onmogelijkheid van aan elkaar geknoopte onzin met Chinezen en Russen en complotten. Ik snap echt niet hoe meerdere mensen hier aflevering 11 "de beste tot nu toe" kunnen vinden :{

Had het nou gewoon simpel gehouden. Het was prima te doen en leuk om te kijken tot ongeveer 2 afleveringen geleden. Gewoon een clean&simple verhaallijn die helemaal prima was. Sinds de afgelopen paar afleveringen is de serie weer een puinzooi. De enige reden dat ik nu nog kijk is dat ik hoop dat het beter wordt en dat ik benieuwd ben naar de afloop...

Overigens tenenkrommend, die president Heller. Echt heel heel heel slecht gecast, totaal ongeloofwaardige performance, en de scenes samen met Stephen Fry waren echt ontzettend tenenkrommend, en dat lag niet aan Fry...

Ik vraag me af hoe ze alle 500 nieuwe plottwists, complotten, misverstanden, ongelukken, mensen die in de berm liggen etc. nog aan elkaar gaan knopen in 1 aflevering.

Aan de positieve kant: Yvonne Strahovski (Hannah McKay Kate Morgan) speelt ontzettend goed samen met Kiefer Sutherland en is fijn om naar te kijken :+

[ Voor 4% gewijzigd door Sorcerer8472 op 11-07-2014 14:34 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:32:
maar het geheel is nu alweer verzand/gestrand/vastgelopen/vastgeroest/in de knoop geraakt door een onmogelijkheid van aan elkaar geknoopte
Dat zat altijd al in 24?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat hoort er inderdaad bij, als je denkt dat het opgelost is dan is er opeens een mol of er zijn opeens andere terroristen. Dat zit er elk seizoen wel in :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Jep... als je dat irritant vind, is 24 niks voor jou. Deze serie moet het niet hebben van een "simpele en cleane verhaallijn". Het is altijd al complotten en driedubbele schaduw agenda's geweest.
Als je denkt dat iets eindelijk volgens plan gaat, blijkt er toch weer een addertje onder het gras te zitten waardoor alles weer omslaat. Het inbrengen van de Chinezen was een verrassende zet, maar verhaallijn technisch gezien niet onmogelijk. Ben het met je eens dat Kiefer en Yvonne erg goed samenspel hebben.
Wacht eigenlijk al het hele seizoen tot Kate ook andere plannen blijkt te hebben, of dat ze besluiten elkaar toch wel interessant te vinden. Ze is badass genoeg om met hem om te kunnen gaan.

Heller vind ik trouwens helemaal niet slecht geacteerd, integendeel.
Het enige wat me aan hem verbaast is het feit dat hij in het gezelschap van familie, bekenden en medewerkers bijna continu gewoon in overhemd of in een simpel vest rondloopt. Pas als hij in functie met een andere hoogwaardigheids bekleder moet overleggen trekt hij het presidentiele jasje aan.
Dat is niet iets wat eerdere presidenten ooit deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Het is wel redelijk realistisch:Afbeeldingslocatie: http://totalfratmove.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/05/13b803f9527fcf63ccd689d9d9d9a4a680676263-537x800.jpg

:+

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ja maar nu gewoon 8 a 9 afleveringen niet. Tenminste, niet in zodanige vorm dat het tenenkrommend wordt. Nu lijkt het wel meer over the top dan in eerdere seizoenen :+

En ik blijf erbij dat ik het Heller-personage ontzettend slecht vind. Hij straalt niks uit. In real life zou zo iemand nooit en te nimmer als president worden gekozen. Echt op geen enkele manier te vergelijken met Reagan. Pas toen hij kwaad werd tegen Mark Boudreaux in de 11e aflevering werd er eventjes iets van autoriteit naar boven, maar de rest van de tijd was dat er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Vergeet niet dat Heller met alzheimer te kampen heeft, en dus regelmatig zelf niet meer zeker weet wat hij nou aan het doen is. Het is puur zijn trots en eigenwaarde die hem overeind houden. Eigenlijk had hij al geen president meer mogen zijn. Hij had de procedure voor het overdragen van de functie ook al in gang gezet, maar toen kwam het drones verhaal om de hoek en besloot hij deze zaak zelf af te ronden.

Maar dan nog vind ik Heller 10x beter dan Logan, wat was dat een valse rat. Meer angst en arrogantie dan authoriteit. David Palmer vind ik overigens nog steeds de beste president die 24 gehad heeft. Dennis Haysbert gaf hem een hele goede balans tussen authoriteit en persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Logan was fantastisch, dit blijft een van mn favoriete scenes:
YouTube: That's Jack Bauer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik vond Palmer altijd geweldig spelen. Logan had ook wel zijn momenten alhoewel dat meestal valse waren :+

Op zich was dit seizoen niet slecht maar lang niet meer op het niveau van de oude. Ik vraag me nu wel af of ze nog nieuwe gaan maken en wie er dan weer in gaan mee spelen.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Geen best seizoen... En veeel te weinig gemarteld, soft gedoe allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mooi einde, een normaal leven voor Jack zat er toch niet meer in.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te wachten tot Jack die pin uit de handgranaat zou trekken en het hele spulletje met helicopter en al zou opblazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 17:13
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:23:
Ik zat te wachten tot Jack die pin uit de handgranaat zou trekken en het hele spulletje met helicopter en al zou opblazen...
ik zat precies op hetzelfde te wachten...!

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Had verwacht dat hij uit de heli zou springen met een parachute :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Tortelli schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:53:
Had verwacht dat hij uit de heli zou springen met een parachute :p
Waarom zou hij ? Ze gaan hem naar Rusland brengen, daar zit de nummer 1 met stip op de Jack Bauer Kill Very Slowly List: Suvarov die opdracht gaf Renee Walker te vermoorden.

Seizoen 10 opening: Belchek, Chloe en Kate krijgen allemaal een berichtje: IT'S ON - JB en stappen op het vliegtuig naar Moskou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:01:
Seizoen 10 opening: Belchek, Chloe en Kate krijgen allemaal een berichtje: IT'S ON - JB en stappen op het vliegtuig naar Moskou.
Dit kan de opening zijn van een nieuw seizoen. Ook in de stijl van 24 is een iets andere opening. Het kan zijn dat Belchek, Cloë en Kate samenwerken om Jack op te sporen. Kate heeft haar CIA legitimatie en wapen op het bureau gelegd en is dus vrij. Belchek en Cloë vinden beide dat ze Jack iets verschuldigd zijn en hebben sowieso niets anders te doen. Voor Kate geldt dit ook ten aanzien van haar optreden in de bevrijdingspoging van Audrey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Ik had zelf qua einde verwacht dat er 2 doodskisten uit de auto gehaald zouden worden met een huilende Kate en Chloe op de achtergrond.

Waarbij de kijker dus niet weet of Jack in 1 van die 2 kisten zit of niet (en hij idd volgend seizoen undercover kont schopt in Rusland)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
heerlijk dat jack de enige was die een wereldoorlog aan het voorkomen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Onze Jack is trouwens uitgeroepen tot beste action hero:
http://hollywoodlife.com/...n-hero-kiefer-sutherland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Fantastisch einde. Al een nieuw seizoen in de maak? :) Ik vond de laatste twee afleveringen denk het beste. Hoopte nog even op een shoot-out maar dat zat er niet in. Bij het wegvliegen van de helikopter moest ik een beetje denken aan het seizoen waarin Jack in een groot containerschip naar China wordt verscheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er komt vast nog wel een seizoen.... het einde was zo open, dat kan haast niet missen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Met Fox weet je dat nou nooit ;)

Maar ik had ergens gelezen (meen imdb) dat er 2 eindes zijn opgenomen. Een waar die terug gaat naar de US naar zijn dochter Kim en de ander die we hebben gezien. Dus laten we hopen dat er nog 1 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het kan, en ze kunnen altijd nog een spinnoff maken met zijn dochter. Die zal nu ook wel de leeftijd hebben dat ze de wereld kan redden. Net zoiets als met Die Hard :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dit was toch een seizoen met maar 12 afleveringen? Ik moet er nog aan beginnen, maar is het seizoen nu echt klaar, of is er nog ruimte voor 12 nieuwe episodes? Heeft het gehalveerde seizoen ook nog steeds afleveringen in real-time? Of is dat nu ook losgelaten?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:39:
Dit was toch een seizoen met maar 12 afleveringen? Ik moet er nog aan beginnen, maar is het seizoen nu echt klaar, of is er nog ruimte voor 12 nieuwe episodes? Heeft het gehalveerde seizoen ook nog steeds afleveringen in real-time? Of is dat nu ook losgelaten?
Dit seizoen heeft 12 afleveringen. Dat realtime gebeuren bestaat nog steeds, maar heb er niet echt opgelet. Misschien verspringt de tijd nu sneller of hebben ze 1 uur show in 2 uur 'realtime' gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het seizoen is klaar, volgens mij verspringt de tijd ergens een paar uur inderdaad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Klopt, van 10PM naar 11AM. Verschil tussen 's avonds en 's morgens was overduidelijk met het einde ;) En volgend seizoen was al bevestigd, dit is deel vd nieuwe formule door van 24 naar 12 eps per seizoen te doen. En dat werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

De sprong was pas aan het eind van de laatste aflevering.

spoiler:
na de bootscene met Cheng ontdekt Jack dat Chloë is ontvoerd, hij krijgt een belletje en zegt "I'll be there"

daarna springen ze 12 uur vooruit, zodat aan het eind van de serie het precies 24 uur is nadat die begonnen is. Wel een goede oplossing. Zie je in 10 minuten beetje wat er allemaal met iedereen gebeurd....

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

AcidBurn schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:17:
Vergeet niet dat Heller met alzheimer te kampen heeft, en dus regelmatig zelf niet meer zeker weet wat hij nou aan het doen is. Het is puur zijn trots en eigenwaarde die hem overeind houden. Eigenlijk had hij al geen president meer mogen zijn. Hij had de procedure voor het overdragen van de functie ook al in gang gezet, maar toen kwam het drones verhaal om de hoek en besloot hij deze zaak zelf af te ronden.

Maar dan nog vind ik Heller 10x beter dan Logan, wat was dat een valse rat. Meer angst en arrogantie dan authoriteit. David Palmer vind ik overigens nog steeds de beste president die 24 gehad heeft. Dennis Haysbert gaf hem een hele goede balans tussen authoriteit en persoon.
Ik blijf hem hoe dan ook totaal ongeloofwaardig vinden. Echt alsof hij theater speelt, zo voelt het. Heeft niks te maken met Alzheimer verder...

Maargoed, het seizoen begon goed maar veranderde langzaam weer in bagger... jammer want het leek nog wel zo lang goed te gaan! Misschien moeten ze naar 8 uur ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een geweldig seizoen, de laatste 2 aflveringen waren super vet.
Hoop echt op een seizoen 10.

Ga binnenkort eens kijken waar de box van seizoen 1 tot 8 het goedkoopst is.
En hem dan eens helemaal op nieuw bekijken. Heb namelijk allle seizoenen al gezien, maar weet het russen verhaal eigenlijk niet meer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar weet de helft niet meer. Of haal seizoenen door elkaar ;)
seizoen 1 was aanval op Senator Palmer, seizoen 2 was de nuke, seizoen 3 het virus, daarna weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen weekend dit seizoen gekeken, en het is helemaal 24. Slecht geacteerd, vol cliches, ongeloofwaardig 'hack' werk, noem maar op. En toch heb ik me meer dan prima vermaakt :) Blijft gewoon leuk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 2 Laatste