Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
in het veilig handelen topic How to - Veilig handelen op V&A staat het advies ophalen of onder rembours.

Nu is rembours een schijnveiligheid die ik nimmer aan kan raden, je kunt immers het pakket niet open maken voordat je hebt betaald, hooguit vasthouden om het gewicht in te schatten.

Nu ken ik nog wat gevallen waar destijds laptops werden verkocht (uit mijn hoofd destijds de acer ferrari serie) en er paketten in de ronte werden verstuurd met daarin wat pakjes appelsap die redelijk matchten qua gewicht.

Resultaat in dat geval geld weg.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rembours is wel handig bij grote aankoop met levertijd bij webshop.
Ideal betaling en failliet, geld weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:21:
Het gaat over V&A. Geen webshops dus.

Ben het dus eens met TS, aan rembours heb je niet zo veel/niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:21:
Bij een webshop is creditcard daarvoor ideaal. Betaald, niet geleverd krijgen en klacht ingediend en geld van creditcard teruggehad.
Ondertussen toko failliet en veel gedupeerden...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Ik ben hier toch wel benieuwd naar reactie van een van de moderators m.b.t. dit punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
Moet zeggen dat je wel een punt hebt, eerlijk gezegd nooit over nagedacht, wel eens een pakketje ontvangen onder rembours ( pc, abbonoment + Mobiel ) Maar wat dat betrefd is paypal of ophalen de enige oplossing.

Paypal -> product niet ontvangen of onjuist -> Geld terug

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb rembours genuanceerd, en details toegevoegd over hoe een advertentie met afhaalmogelijkheid net zo goed een risico kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:25:
Ik heb rembours genuanceerd, en details toegevoegd over hoe een advertentie met afhaalmogelijkheid net zo goed een risico kan zijn.
Prima nuance, jammer dat het nodig is....

Ook paypall is niet 100% veilig, paypall kan voor jou terugboeken MITS de account en tegenrekening niet leeg zijn, hangt er een lege rekening aan en faalt de terugboeking ben je alsnog je centen kwijt. Reden voor mij om dus niet met paypall te werken, als verkoper heb je geen poot om op te staan en als koper heb je een halve veiligheid waar je je dan op het verkeerde moment op kunt blind staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
mveijden schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:35:
[...]

Ook paypall is niet 100% veilig, paypall kan voor jou terugboeken MITS de account en tegenrekening niet leeg zijn, hangt er een lege rekening aan en faalt de terugboeking ben je alsnog je centen kwijt. Reden voor mij om dus niet met paypall te werken, als verkoper heb je geen poot om op te staan en als koper heb je een halve veiligheid waar je je dan op het verkeerde moment op kunt blind staren.
voor zover ik ingelicht ben, krijg je hoe dan ook je geld terug. ook al staat er niets op de tegenrekening. Kan wezen dat ik verkeerd ingelicht ben hoor.

Maar als dat dus zo is, is niets helemaal te vertrouwen.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Pagina: 1