If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verwijderd
Ideal betaling en failliet, geld weg.
Het gaat over V&A. Geen webshops dus.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:21:
Rembours is wel handig bij grote aankoop met levertijd bij webshop.
Ben het dus eens met TS, aan rembours heb je niet zo veel/niks.
Bij een webshop is creditcard daarvoor ideaal. Betaald, niet geleverd krijgen en klacht ingediend en geld van creditcard teruggehad.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:21:
Rembours is wel handig bij grote aankoop met levertijd bij webshop.
Ondertussen toko failliet en veel gedupeerden...
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Paypal -> product niet ontvangen of onjuist -> Geld terug
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Verwijderd
Prima nuance, jammer dat het nodig is....Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:25:
Ik heb rembours genuanceerd, en details toegevoegd over hoe een advertentie met afhaalmogelijkheid net zo goed een risico kan zijn.
Ook paypall is niet 100% veilig, paypall kan voor jou terugboeken MITS de account en tegenrekening niet leeg zijn, hangt er een lege rekening aan en faalt de terugboeking ben je alsnog je centen kwijt. Reden voor mij om dus niet met paypall te werken, als verkoper heb je geen poot om op te staan en als koper heb je een halve veiligheid waar je je dan op het verkeerde moment op kunt blind staren.
voor zover ik ingelicht ben, krijg je hoe dan ook je geld terug. ook al staat er niets op de tegenrekening. Kan wezen dat ik verkeerd ingelicht ben hoor.mveijden schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:35:
[...]
Ook paypall is niet 100% veilig, paypall kan voor jou terugboeken MITS de account en tegenrekening niet leeg zijn, hangt er een lege rekening aan en faalt de terugboeking ben je alsnog je centen kwijt. Reden voor mij om dus niet met paypall te werken, als verkoper heb je geen poot om op te staan en als koper heb je een halve veiligheid waar je je dan op het verkeerde moment op kunt blind staren.
Maar als dat dus zo is, is niets helemaal te vertrouwen.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!