Toon posts:

Ubee EVW3210

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Ubee terugzet naar de factory defaults, wordt dan de door Ziggo ingestelde bridgemodus weer uitgeschakeld?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik neig om te zeggen van wel. Maar we zijn hier geen helpdesk, dus wat had je zelf al gezocht en gevonden?
Je kunt het natuurlijk gewoon proberen en ziggo bellen als het niet werkt.

Maar gezien je vraagstelling zou ik dat zelf eigenlijk eerst doen voordat ik ging prutsen. Dat is namelijk wel een helpdesk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 04-04-2014 20:37 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk kan ik bellen. Maar ik hoopte op zo'n eenvoudige vraag een snel antwoord te vinden. Ik heb wel gezocht, maar geen antwoord op het internet gevonden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 00:37 ]

• The Eagle

The Eagle

GoT search al gebruikt?
Wellicht dat ze hier wat weten: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8 ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:26
Als ex medewerker van de helpdesk neig ik te zeggen van niet gezien ik voor zo ver ik weet de klant dit zelf op geen mannier kan weizigen en ben hrt in 2 jaar nooit tegengekomen, maar ik weet het ook niet zeker. Ben benieuwd of iemand bij de helodeak zo snel een antwoors heeft hoor :p

tijd voor wat klusjes!

• The Eagle

The Eagle

Dat doet er niet toe. Die zullen als het goed is zeggen: reset dat ding, blijf maar aan de lijn en dan checken we even.
Althans, ik mag hopen dat we ze dat niet hoeven te leren :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Even de helpdesk bellen dus.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.