Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell Latitude E7440 met non-touch mat IPS Full HD scherm? Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers!

Ik zoek de Dell Latitude E7440, maar dan met non-touch mat anti-glare 1.920 x 1.080 full IPS Full HD scherm (en natuurlijk i7 + 512 SSD). Heb op internet gezien dat dit model bestaat (o.a. via http://www.notebookcheck....40-Notebook.107525.0.html), maar kan niet vinden waar ik deze kan kopen! Weten jullie het? Ik wil dus PER SE het model met non-touch mat IPS Full HD scherm. Dat heeft deze niet volgens mij: pricewatch: Dell Latitude E7440-9110. Toch?

Heb het ook al aan de Dell gevraagd: zij wilden toen weten of het een privé of zakelijke bestelling was, en toen ik zei: zakelijke, niks meer gehoord. Ook niet bij herhaald verzoek. Raar.

Als jullie trouwens een beter model weten van rond de €2000,- met mat anti-glare 1.920 x 1.080 full HD IPS scherm van 14 a 15 inch - maar dan betere kleurweergave ofzo - i7 en SSD, onder de 2kg edoch lang batterij leven, hoor ik het ook graag! :)

Groet en dank

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Die Dell E7440 is in ieder geval goedkoper te krijgen als je VIP coupons gebruikt en pro support niet selecteert deze link.
Verder zou je nog voor een Lenovo T440s kunnen gaan, ook een IPS paneel bij FHD, en er valt zelf wel een SSD van 512 in te zetten. Voor zo ver ik weet is er nu nog geen kortingscode beschikbaar, maar dat levert voor dit model ook vaak 10% op.
Update met de volgende coupon 10% korting:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door job89 op 04-04-2014 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar is dat ' Full HD (1.920 x 1.080) led-backlit lcd-beeldscherm zonder aanraakfunctie (WiGig-compatibel)' IPS?

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Daar durf ik zo geen antwoord op te geven, probeer via chat of telefoon toch meer duidelijkheid van Dell te krijgen. Of probeer mbv part lijsten van deze laptop te kijken welke FHD schermen ze allemaal gebruiken.
Maar ik heb wel een vermoeden van wel gezien deze review bij de buren.

[ Voor 31% gewijzigd door job89 op 03-04-2014 15:21 ]