Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Staan flink wat servers bij azure te ratelen om dit mogelijk te makenBM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:34:
By the way, die realtime transcription die op de achtergrond meeloopt is best indrukwekkend
[ Voor 20% gewijzigd door vali op 02-04-2014 18:36 ]
Ja, ik heb het wel eens eerder gezien van Microsoft. Zal eens opzoeken, was een filmpje waarin ze het een en ander ook daarover uitlegden.BM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:34:
By the way, die realtime transcription die op de achtergrond meeloopt is best indrukwekkend
Ah, http://blogs.technet.com/...hnology.aspx#.Uzw8w-mKB7E
YouTube: Speech Recognition Breakthrough for the Spoken, Translated Word
[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 02-04-2014 18:38 ]
@Caelorum, thanks, straks ff kijken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nu nog een universal store.
En ze hebben het schuifje weer naar beneden geschoven
[ Voor 40% gewijzigd door DarkShadow16 op 02-04-2014 18:44 ]
Dit is echt wel nice. Het was al vrij geweldig om apps te maken voor Windows en WP, maar nu

Wel slechte ingestudeerde verhaaltjes zo tussendoor...
[ Voor 94% gewijzigd door Caelorum op 02-04-2014 18:54 ]
Nou daar is je universal storeCaelorum schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:41:
Oh, nice! Universal apps!
Nu nog een universal store.
Bij de ios doen vele het ook, ga er vanuit dat developers dat ook willen doen met de Windows storeCaelorum schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:55:
JaNu hopen dat veel ontwikkelaars er gebruik van gaan maken.
[ Voor 79% gewijzigd door vali op 02-04-2014 18:55 ]
In het begin zullen ze wel kritisch zijn omdat ze bang zijn dat ze inkomsten mislopen, maar ik denk dat als ze het niet doen ze zichzelf buitenspel zettenCaelorum schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:55:
JaNu hopen dat veel ontwikkelaars er gebruik van gaan maken.
[ Voor 70% gewijzigd door BM op 02-04-2014 18:56 ]
Xbox
[ Voor 12% gewijzigd door EektheMan op 02-04-2014 19:01 ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Xbox
Nu nog de consumenten overtuigen om 80 tot 100 Euro meer in een laptop te investeren voor een touch screen. Anders blijft het enkel bij Office als aangepaste app.DarkShadow16 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:03:
Het heeft even tijd nodig na de switch van classic naar modern-ui, maar nu begin je te zien dat alles begint aan te passen naar goede touch ondersteuning.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
dat valt ook wel mee hoor. Verkoop waar ik werk genoeg leuke laptop van 15 inch met i5 cpu's voor 499. Als je vergelijkt hoeveel je vroeger gemiddeld betaalde voor een laptop met beetje rekenkracht, zat je al richting de 700 a 800.EektheMan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:05:
[...]
Nu nog de consumenten overtuigen om 80 tot 100 Euro meer in een laptop te investeren voor een touch screen. Anders blijft het enkel bij Office als aangepaste app.
Die mensen zien dit ook helemaal nietEektheMan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:11:
Zelfs de BBG heeft de Touch laptops nog niet omarmt. Ook in de aankoop advies draadjes worden ze eerder afgeraden of in ieder geval niet als nuttig gezien. Als ik deze presentatie zie en net 1000 Euro voor een nieuwe laptop voor de komende 3 jaar heb uitgegeven, dan zou ik me toch niet al te happy voelen.
Moet wel zeggen dat ik touch op een laptop al snel mis. Bij m'n ouders zit ik nogal snel te swipen over het scherm in IE, en baal dan weer dat het daar niet in werkt
Xbox
Dat had mr Belfiore toch ook al gemeld?
Xbox
En daar hebben we onze YouTube reactie van MS op Google
[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 02-04-2014 19:18 ]
Xbox
Meh, dat heb ik al bij een krantBM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:13:
Moet wel zeggen dat ik touch op een laptop al snel mis. Bij m'n ouders zit ik nogal snel te swipen over het scherm in IE, en baal dan weer dat het daar niet in werkt

Xbox
Al zit je dan nog met codecs natuurlijk

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 02-04-2014 19:25 ]
Xbox

[ Voor 3% gewijzigd door Whatson op 02-04-2014 19:27 ]
VLC is er al voor WinRT x86BM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:24:
Dat gaat ze heel veel extra klanten opleveren denk ik zo. Als ze niet te beperkende zijn, dus VLC, XBMC enzo gaan toestaan
Al zit je dan nog met codecs natuurlijk
Xbox
haha jaBM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:30:
Ah, daar is ie dan, de verplichtte cheesy video van Microsoft
Nope, tijdje terug is FM5 al gedemo'd op de pc (bij de DX12 aankondiging). Is en blijft een demo, meer nietWhatson schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:34:
Xbox games naar PC?
Voor nu althans
Xbox
[ Voor 97% gewijzigd door Caelorum op 02-04-2014 19:41 ]
Rare vogel in spe
Hoop dat het uit te schakelen valt (al ga ik daar vanuit )BM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:41:
Hmmz, aan de ene kant jammer dat het startmenu terugkomt (snap het wel, maar ik kan ook wel zonder), maar dit is wel cool
Vreselijk inderdaad de man die Wp8 groot heeft gemaakt.............
Wat een zeer kinderachtige opmerking zeg

Nope, W7.x is het eindpunt voor die toestellen.Apaat schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:48:
8.1 komt naar alle Lumia's.... Betekent dat ook 800, 900 etc?
Xbox
vali schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:48:
[...]
Vreselijk inderdaad de man die Wp8 groot heeft gemaakt.............
Wat een zeer kinderachtige opmerking zeg

Nee die blijven bij de ce kernel.Apaat schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:48:
8.1 komt naar alle Lumia's.... Betekent dat ook 800, 900 etc?
Die ga ik kopen als hij uit is
[ Voor 59% gewijzigd door vali op 02-04-2014 19:50 ]
Xbox
Wanneer zou de 930 uitkomen?
Zat precies hetzelfde te denkenCaelorum schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:51:
Je kan veel van de man zeggen, maar ik vind het eigenlijk een nog betere presentator dan Belfiore.
En idd, Elop kan wel presenteren. Maar de manier waarop ie bij Nokia gekomen is, en vervolgens de boel aan MS verkocht heeft verdiend niet echt de schoonheidsprijs.
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 02-04-2014 19:53 ]
Xbox
Beetje het strakke van *kuch* de iPhone *kuch*. Geen slecht iets, qua design is het imho 1 van de mooisteInsert12 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:57:
[afbeelding]
Erg mooie telefoon is die 930 zo te zien
Xbox
Met de komst van 8.1 kan WP zich nu echt gaan meten met ios en android
Klopt staat hem wel erg goed zo met die stalen/aluminium rand er omheenBM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:58:
[...]
Beetje het strakke van *kuch* de iPhone *kuch*. Geen slecht iets, qua design is het imho 1 van de mooiste
Maar wel a la LumiaBM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:58:
[...]
Beetje het strakke van *kuch* de iPhone *kuch*. Geen slecht iets, qua design is het imho 1 van de mooiste
Available on all Windows 8.1 devices as low as the 630 model.Whatson schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:01:
Cortana op alle Lumia 8.1 devices (Dus niet net als apple)
Dus de 525 niet?
Denk het wel.EektheMan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:03:
[...]
Available on all Windows 8.1 devices as low as the 630 model.
Dus de 525 niet?
Xbox
Maar ja, ik zal het wel iets te letterlijk nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door EektheMan op 02-04-2014 20:08 ]
Ze hebben notabene een 520 met 8.1 gedemo'd?EektheMan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:08:
Toch herhaalde hij ook opnieuw iets in de trant van zelfs voor onze laagste budget model de 630. De prijs lijkt ook wel concurrerend met de 525. Die doet nu iets van 129 Euro.
Xbox
Bedoelde hij niet de nieuwe modellen die eraan komen waarvan de Lumia 630 de laagst betaalde versie is.EektheMan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:08:
Toch herhaalde hij ook opnieuw iets in de trant van zelfs voor onze laagste budget model de 630. De prijs lijkt ook wel concurrerend met de 525. Die doet nu iets van 129 Euro.
Maar een keus tussen een 160 Euro kostende dual-sim 630 en een 129 Euro single sim 525 lijkt me een no-brainer voor Oost-Europeanen. Waarschijnlijk ook voor Indiers en andere Aziaten. En al helemaal op zakelijk niveau. Mooi, business SIM en personal SIM. Ik sta al te trappelen om de iPhones hiermee te vervangen. Moeilijk om daar met een economisch argumenten tegen te strijden.
[ Voor 32% gewijzigd door EektheMan op 02-04-2014 20:15 ]