Beste mede-tweakers,
Helaas is het (waarschijnlijk tijd) om mijn (main)videokaart te vervangen..
Waarom?
Omdat ik de laatste tijd steeds vaker deze melding krijg:
(Google Images)
En omdat ik nu al een tijd mijn Adobe programma's niet kan gebruiken. (Zie Adobe probleem)
Wat wil ik met de videokaart kunnen?
Simpel -> League of Legends kunnen spelen, maar vooral wil ik weer aan de gang met Premiere Pro, After Effects, Photoshop en Lightroom.
Nu ben ik zelf best bekend met het systeem van AMD qua videokaarten, maar heb advies gekregen om naar een nVidia te stappen i.v.m. CUDA cores (
), zodat de videokaart beter tot zijn recht komt bij de Adobe programma's.
Mijn huidige systeem: PC
Ik zit zelf af en toe bij "Vraag en aanbod" en Marktplaats te kijken, maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer. Ik wil er ongeveer 100-120 euro aan uitgeven(tweedehands), maar daar zit wel een marge in als er echt een goede rede is om een stapje hoger te nemen
Hopelijk heeft iemand hier een super advies voor mij
Helaas is het (waarschijnlijk tijd) om mijn (main)videokaart te vervangen..
Waarom?
Omdat ik de laatste tijd steeds vaker deze melding krijg:
(Google Images)En omdat ik nu al een tijd mijn Adobe programma's niet kan gebruiken. (Zie Adobe probleem)
Wat wil ik met de videokaart kunnen?
Simpel -> League of Legends kunnen spelen, maar vooral wil ik weer aan de gang met Premiere Pro, After Effects, Photoshop en Lightroom.
Nu ben ik zelf best bekend met het systeem van AMD qua videokaarten, maar heb advies gekregen om naar een nVidia te stappen i.v.m. CUDA cores (
Mijn huidige systeem: PC
Ik zit zelf af en toe bij "Vraag en aanbod" en Marktplaats te kijken, maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer. Ik wil er ongeveer 100-120 euro aan uitgeven(tweedehands), maar daar zit wel een marge in als er echt een goede rede is om een stapje hoger te nemen
Hopelijk heeft iemand hier een super advies voor mij