• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

Topicstarter
(overleden)
Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag.

Ik heb alle pc-spul weggedaan, ben nu vrijwel over op Apple spul, met uitzondering van een Windows 7 bak met media center en AnySee HD capture kaart; deze staat in de serverkast naar de nas. Ik heb dus ook mijn desktop met monitor weggedaan, draai enkel nog macbook pro. Hoedanook, ik ben nu op zoek naar een mini-monitor om in elk geval door de bootsequence van die server heen te kunnen 'in geval van'. Een mini monitor dus. Ook eventueel voor het (her)installeren. Zodra de bak loopt kan het wel via remote desktop.

Suggesties? Alvast bedankt!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gewoon een gratis scherm van marktplaats?
http://www.marktplaats.nl...rice&sortOrder=increasing

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat versta jij onder mini? 15" of 17" is volgens sommige al mini (en ik denk op zich de zinnigste oplossing omdat je dan nog een fatsoenlijke resolutie hebt), maar je kunt uiteraard ook kleiner gaan. 10" schermpjes zijn er ook genoeg voor niet eens al teveel geld, maar vaak zie je daar resoluties van 800*600, en dat kan wel eens te beperkt zijn.

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Alleerst bedankt voor jullie reactie's, en ja ik had het moeten zeggen zelfs 15” vind ik al aan de forse kant. Een vga/dvi ding van 10” of zo lijkt me wel wat. Resolutie is echt niet belangrijk, als ik maar door de boot sequence kan. Ik ga eens kijken

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Misschien kun je een scherm van een netbook/tablet opspeuren en zelf de aansluiting solderen.
(zijn ook lui zoiets als casemod doen)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mjah, dat maakt het wel ongelooflijk lastig, want die aansluitingen omsolderen doe je niet zo heel gemakkelijk.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 09:17
Ik heb ooit een keer een Nanovision Mimo schermpje van 7 inch aan mijn pc gehad als extra schermpje. Maar dat was een usb scherm dus die zal het vast pas gaan doen op het moment dat Windows start \ drivers geladen worden.

Desktop | Server | Laptop

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Ik heb nog een 7” netbook liggen die hopeloos verouderd is. Ik zou eens kunnen kijken wat een vga driver board kost voor dat ding. Helaas heb ik het typenummer niet bij de hand. Het solderen gaat me wel lukken.

Ps. Wellicht is het allemaal niet nodig en kan ook de media center de deur uit. Ik ben aan het kijken hoe ik mijn nas als hd recorder gebruiken kan. DVBlink icm anysee ec30tc. Alleen nog een client nodig.

Pagina: 1