Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dop33
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Beste medetweakers,

Ik ben ten einde raad....

Wij hebben alles in 1 van Ziggo. Nu hadden wij wel eens het probleem dat de laptop/mobietjes van het Wifi netwerk werden afgegooid maar dit herstelde zich dan wel. Help desk gebeld, met utp kabel aangesloten op de laptop ingelogd in de modem, instellingen en kanalen wijzigen en we konden er weer ttegenaan. (Cisco 3925 modem)

2 weken geleden werd het zo erg dat we er om de 5 minuten werden uitgegooid, zowel laptop als de mobietjes. Weer bellen, weer zelfde verhaal... Sluit de laptop aan op utp en dan kunnen we weer naar de instellingen kijken. Zo gezegd, zo gedaan maarrrrrr...... Utp kabel kreeg ook geen verbinding. Dussss een monteur (na ook al contact gehad te hebben met de service + afdeling)

Deze installeert de nieuwe modem (Cisco 3928) en alles werkt naar behoren (toen vriendin thuis was) totdat ik om 6uur thuis Was. Weer helemaal niks, zowel draadloos als bekabeld. Wederom bellen en hepdesk deed een "hard reset". Toen werkte helemaal niets meer.

Vandaag wederom een monteur gehad. Weer een nieuwe modem (weliswaar de 3928) en de kabel aansluiting nagekeken. Maar nog steeds niks op mijn laptop, bedraad en draadloos. Wel deden onze telefoons het. Conclusie van de monteur: netwerk kaart in de laptop is dood, gezien zijn werk laptop gelijk verbinding had.

Ik direct nadat de monteur weg Was, naar de winkel, USB wifi dingetje gehaald, in de laptop gestoken en hoppa, t wwerkt...... Voor een uur. Daarna begon alles weeropnieuw. Geenn Wifi, telefoons worden eruit gegooid, geen bekabeld Internet.

Wat kan er nu in vredesnaam aan de hand zijn? Ik heb een bto13cl58 IPS laptop van 2 maanden oud. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de netwerkkaart en de net gekochte USB Wifiadapter stuk zijn...

Bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39