Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor schoolwerk en films (max. €600,-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn laptop is kapot gegaan en ben nu op zoek naar een nieuwe. Ik ben totaal niet technisch aangelegd en vind het daarom moeilijk om uit al de specificaties te halen wat nou een goede laptop voor mij is. Ik heb gekeken naar de tips die Tweakers geeft, maar vind het nog steeds lastig. Daarom roep ik de hulp van jullie in via dit Forum.

Wat ga ik met de laptop doen
In principe is deze laptop voor schoolwerk (office en internet). Daarnaast kijk ik thuis regelmatig een filmpje via de laptop (HDMI naar de TV) en speel ik af en toe een spel als Football Manager. Geen spellen die zeer hoge specs eisen volgens mij.

Hoe moet die er uit gaan zien
Ik heb altijd een 15 inch beeldscherm gehad en dat is me altijd goed bevallen. Daarnaast wil ik graag Windows 8 en neem ik hem regelmatig mee naar school/stage. Een leuk design is altijd mooi meegenomen. Daarnaast is een fatsoenlijke accuduur ook makkelijk.

De maximale prijs ligt zo rond de €600,-

Ik zelf zie deze laptop wel zitten: pricewatch: Asus R510CC-XX439H
Zouden jullie mij deze adviseren of zouden jullie een andere adviseren?

Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 19:34 ]

Verwijderd

Ga eerst eens hier kijken: LAA beleid

En dan hier: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

Verwijderd

Topicstarter
Yes, op het moment dat ik het had geplaatst las ik het. Sorry! ;)

Ik had zelf deze al gezien: pricewatch: Asus R510CC-XX439H. Zou je me deze ook adviseren?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 19:56 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
[LBBG] Basislaptop april 2014
Morgen komt de BBG zelf online zover ik weet.