Hoi,
Ik ben zoekende naar een mulimedia pc waarbij alles met een klik van de vinger opstart en alles snel reageerd. Ik wil 30 taps tegelijk open kunnen hebben, muziek afspelen op de achtergrond, visualisaties open kunnen hebben met 90fps , beetje photoshoppen erbij (niet extreem), soundcloud die snel streamed, een computer die snel opstart. Ik ben snel geirriteerd door dingen die traag gaan. Ik speel geen games dus ik hoef geen hele dure videokaart.
Ik heb matig verstand van de voor en nadelen van technische eigenschappen van hardware onderdelen (bussnelheid, verschil in processors).
Wil graag advies over waar ik het meest baat bij heb bij technische details bij hardware onderdelen.
Ik heb zelf al:
-behuizing (deze ben ik zelf aan het modden dus pas ik aan aan de hardware die erin moet/ gaat)
-samsung 840 evo 120 gb ssd
-wd sata 1tb hdd
- dvd brander (geen idee welk merk deze is iig sata aansluiting)
ik heb dus nog nodig:
- processor (geen merk voorkeur)
- koeling
- videokaart
- ram
- voeding
- moederbord
Aan dit laatste lijstje wil ik zo'n 500 euro uitgeven
Het is de bedoeling dat hij op windows 7 gaat draaien aangezien ik hier nog een licentie voor heb.
Ik ben zoekende naar een mulimedia pc waarbij alles met een klik van de vinger opstart en alles snel reageerd. Ik wil 30 taps tegelijk open kunnen hebben, muziek afspelen op de achtergrond, visualisaties open kunnen hebben met 90fps , beetje photoshoppen erbij (niet extreem), soundcloud die snel streamed, een computer die snel opstart. Ik ben snel geirriteerd door dingen die traag gaan. Ik speel geen games dus ik hoef geen hele dure videokaart.
Ik heb matig verstand van de voor en nadelen van technische eigenschappen van hardware onderdelen (bussnelheid, verschil in processors).
Wil graag advies over waar ik het meest baat bij heb bij technische details bij hardware onderdelen.
Ik heb zelf al:
-behuizing (deze ben ik zelf aan het modden dus pas ik aan aan de hardware die erin moet/ gaat)
-samsung 840 evo 120 gb ssd
-wd sata 1tb hdd
- dvd brander (geen idee welk merk deze is iig sata aansluiting)
ik heb dus nog nodig:
- processor (geen merk voorkeur)
- koeling
- videokaart
- ram
- voeding
- moederbord
Aan dit laatste lijstje wil ik zo'n 500 euro uitgeven
Het is de bedoeling dat hij op windows 7 gaat draaien aangezien ik hier nog een licentie voor heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600W4G9 (goud) | € 66,01 | € 66,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 381,91 | |
[ Voor 67% gewijzigd door rick_1986_ op 29-03-2014 00:16 ]