Onterechte negatieve beoordeling via V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Hallo,

Ik heb een in mijn ogen onterechte negatieve beoordeling gekregen op V&A. Ik ik vraag mij af wat ik hier aan kan doen?

De verkoper (die ik negatief heb beoordeel) en ik hebben een mening verschil waar we niet uit zijn gekomen.

In mijn ogen heeft hij een onduidelijk product verkocht. En is hij niet netjes met de spullen om gegaan. Toen ik mijn geld terug wilde. Had hij dit al uit gegeven. Ik kon hem terug sturen nadat hij 200 euro minder terug zou storten ter compensatie.

Daarop heb ik voor de koeler die herrie maakte zelf maar garantie geregeld.

Ik heb alle informatie in de DM staan. Als jullie willen kunnen jullie zelf alles door lezen en daar een oordeel over geven. Als jullie van mening zijn dat zijn beoordeling inderdaad terecht is hoor ik dat ook graag dan zal ik mij daar bij neer leggen. Maar ik heb niet het idee dat ik onredelijk ben.

Ik heb ook het bewijs van Afuture dat de Accelero Hybrid defect was.

Ik heb in al mijn jaren handelen op tweakers nog niet zo'n situatie gehad waarin er niet uit kon komen. Ik geef ook niet snel een negatieve beoordeling maar in dit geval kon ik niet anders.

Hopelijk zouden jullie hier even naar willen kijken ik wil namelijk zelf ook weten wat ik beter had kunnen doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nog even een toevoeging. Ik had een van de V&A beheerders er een tijd terug al een mail over gestuurd maar daar heb ik toen niets op gehoord. Dus vandaar even via deze weg.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
How to - V&A feedback laten aanpassen <- Hier staat volledig uitgelegd hoe te handelen in een dergelijk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ga het meteen doorlezen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zal vanavond een voorzet gaan maken voor het topic. En opsturen naar de andere partij. Ben benieuwd wat dar uit gaat komen.