"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Tja, dan is het deze keer zonder avondmaal, volgende keer hopelijk wel danCreepy schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:15:
[...]
O do tell!
Maaruh.. 19:10 de trein terug? Dan hebben we nog niet eens het voorgerecht op tafel staan vrees ik
Nog geen overnachting in Nederland gevonden?wsitedesign schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:05:
[...]
Tja, dan is het deze keer zonder avondmaal, volgende keer hopelijk wel dan
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gewoon iemand die je vertrouwd machtigen. Einde gezeik en heb je warm vleesch.wsitedesign schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:10:
Het is niet haalbaar met de verkiezingen de dag erachter... Anders had ik het gedaan hoor!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Kan niet, heb geen geldige redenFiresphere schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:18:
[...]
Gewoon iemand die je vertrouwd machtigen. Einde gezeik en heb je warm vleesch.
PS: en ik maak er geen gezeik van, dus als iedereen het accepteert is er geen probleem
[ Voor 16% gewijzigd door azerty op 22-05-2014 22:19 ]
"Ik ben dan in het buitenland" is geen goede reden?
^^
[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 22-05-2014 22:43 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Als het mislukt loop ik gewoon rustig weg terwijl P-Storm vloekt over geld bijleggen enzo
Volgende keer kan ik hopelijk wel, en dan met de auto. De maand mei was dit jaar spijtig genoeg een beetje te vol geboekt.wsitedesign schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:05:
[...]
Tja, dan is het deze keer zonder avondmaal, volgende keer hopelijk wel dan
Zou kunnen, maar dan moet ik vantevoren bij de burgemeester langs van mijn thuisstad, en dat lukt niet meer. Morgen hele dag op stageplaats verwacht, zaterdag "werkt" de burgemeester nietNMe schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:43:
[...]
"Ik ben dan in het buitenland" is geen goede reden?
As said, ik berust er me in. Er komen wel nieuwe meetingen in de toekomst
Dat wordt bij Gauchos redelijk moeilijk. Er staan wel gerechten op de kaart van ~15 euro maar dan moet je wel aardig kalm aan doen met de drank in het café en tijdens het eten.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:54:
Ok, leuke uitdaging: cafe+dineren voor E30
Als het mislukt loop ik gewoon rustig weg terwijl P-Storm vloekt over geld bijleggen enzo
Fijn dat het hier volgens mij wat makkelijker is. Je mag gewoon direct met je stempas iemand anders machtigen. Om vervolgens het stelen en verzamelen van stempassen tegen te gaan mag je volgens mij weer niet méér dan een of twee machtigingen gebruiken naast je eigen stempas.wsitedesign schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:07:
[...]
Zou kunnen, maar dan moet ik vantevoren bij de burgemeester langs van mijn thuisstad, en dat lukt niet meer. Morgen hele dag op stageplaats verwacht, zaterdag "werkt" de burgemeester niet
Geen vakantiegeld gekregen?Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:54:
Als het mislukt loop ik gewoon rustig weg terwijl P-Storm vloekt over geld bijleggen enzo![]()
spoiler:Ik moet een leren met geld omgaan, maar ik moest gewoon tickets hebben voor fortarock
Zelfs als dat wel zo is zal het op zijn leeftijd geen vetpot zijn.
Geboortedatum: 5 februari 1997
Sowieso is het in nederland veel makkelijker, want we hebben ook geen stemplicht. Eigenlijk wel vreemd zo'n stemplicht. Kijk het is goed dat ze proberen zo veel mogelijk mensen te laten stemmen, ik vindt het ook een morele plicht, maar het echt verplichten is wel erg extreem IMHO.NMe schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:11:
[...]
Fijn dat het hier volgens mij wat makkelijker is. Je mag gewoon direct met je stempas iemand anders machtigen. Om vervolgens het stelen en verzamelen van stempassen tegen te gaan mag je volgens mij weer niet méér dan een of twee machtigingen gebruiken naast je eigen stempas.
Hoe laat zijn jullie eigenlijk in Utrecht, en hoe laat is de Gauchos gereserveerd? Dan zal ik even kijken of ik een biertje kom drinken daartussen.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
En ik zie net dat de lomo-all-in weer op de kaart staat.
[ Voor 37% gewijzigd door Ealanrian op 23-05-2014 13:32 ]
Mocht er nog iemand in de omgeving van Leiden mee willen rijden, let me know.
[ Voor 42% gewijzigd door Creepy op 23-05-2014 13:51 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ga er tegen dan normaal gezien in elk geval zijnNMe schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:38:
Vanaf een uurtje of 14:00 bij Olivier doen?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Ik hoef pas om een uur of 12 te vertrekken
Ik ben er rond half 3 geloof ik.
[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 24-05-2014 12:47 ]
Gewoon naar binnen lopen. Devschuurders herken je van 10 kilometer afstand.wsitedesign schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:35:
Sta nu ongeveer voor café Olivier.... Wie is er in de buurt al?
Verwijderd
ETA: 14:30
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 24-05-2014 13:51 ]
Zullen we eens zien danFiresphere schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Gewoon naar binnen lopen. Devschuurders herken je van 10 kilometer afstand.
Maar een jas groeit niet he, dus hoe een gewone jas 2 meter wordt is me even een raadselVerwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:49:
Gewoon naar die gast zoeken met 2m lange jas(devschuurders wisselen toch nooit kleding?)
Wat een vooroordelen weer!wsitedesign schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:53:
Je weet wel, zo'n neo jas, gecombineerd met een grote persoon...
* Firesphere kijkt ook altijd naar waar het langharig tuig zit
wsitedesign schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:00:
Ik had het wel niet over de lengte van het haar, dat is jouw toevoeging

Net, net, net op 10sec de trein wél gehaald, eta 16:41 op Utrecht CS
Nu zorgen dat ik geen treinen mis of ik had toch kunnen blijven
Ah, dus jij bent mij die resterende 140 euro schuldig!Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:54:
Als het mislukt loop ik gewoon rustig weg terwijl P-Storm vloekt over geld bijleggen enzo![]()
spoiler:Ik moet een leren met geld omgaan, maar ik moest gewoon tickets hebben voor fortarock
neem de tijd, het wordt toch pas maandag effectief bij mij bijgeboekt ;-)dcm360 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:39:
Het resterende bedrag van mij is onderweg. Niet meer gelukt om het in de trein over te maken, aangezien het onmogelijk bleek om een VPN op te zetten.
qft
[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 24-05-2014 23:45 ]
Ik ben goed in dingen vergeten, dus in mijn geval is eerder ook beter.Firesphere schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:44:
[...]
neem de tijd, het wordt toch pas maandag effectief bij mij bijgeboekt ;-)
Wees gerust, anders zou ik je wel achtervolgen. ik heb het geheugen he een vogel.dcm360 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:50:
[...]
Ik ben goed in dingen vergeten, dus in mijn geval is eerder ook beter.
Trouwens, Ealanrian, bedankt voor het opzetten van die groepsretour, relaxte optie is dat!
[ Voor 60% gewijzigd door Firesphere op 25-05-2014 00:06 ]
Scheelt niet veel hoor.
^^ what he said. Was gezellig, heren.
Goh, het scheelt toch minstens 2 uur in extra treinen hoor (1u30 van Roosdaal -> Gent als je IC hebt tussen Roosdaal en Antwerpen Centraal, 2 uur met stoptrein)... En dan heb ik morgenochtend nog een autorit(je) voor de boeg van +- 45 minuten om tot bij mij thuis te gerakenNMe schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:14:
[...]
Scheelt niet veel hoor.
[...]
^^ what he said. Was gezellig, heren.
En ik sluit me aan, maar heb natuurlijk Gauchos niet kunnen meemaken...
[ Voor 7% gewijzigd door azerty op 25-05-2014 00:24 ]
Verwijderd
Hielp niet echt dat de dc-dc trafo in tram boem zei en daardoor motor geen prik meer kreeg
Na stukkie lopen(toch 4km) weer thuis, lekker stukken na drukke dag
Volgende keer toch maar een overnachting in Nederland regelen?wsitedesign schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:47:
* Firesphere vond het een leuke meet, zelfs al moest hij voor Gauchos al terug
Nu zorgen dat ik geen treinen mis of ik had toch kunnen blijven
Voor de liefhebbers, de schade:
Olivier: 191 euro, 210 betaald.
Gauchos: 585,nogiets, 620 betaald
Het kan best blijkbaar
(Trouwens, de totale schade is minder dan Gauchos alleen al was vorig jaar, als ik me goed herinner
[ Voor 26% gewijzigd door Firesphere op 25-05-2014 00:46 ]
Nee, 620 was wat ik in totaal heb afgerekend, ik kwam op 600 (inclusief wat ik nog tegoed heb van F.West en dcm, en uiteraard mijn eigen bijdrage), en kreeg toen nog 20 meer in m'n handen gedruktVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:57:
Was het geen €650 betaald bij gauchos?(gast had toch verder naar boven aafgrond?)
En aangezien ik het zelf in zowel Olivier als Gauchos heb afgerekend, weet ik vrij precies wat de bedragen waren
[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 25-05-2014 01:51 ]
Elkaar op het station tegen het lijf lopen?
Dat is wel heel lief inderdaad

Hey! Doe's niet ninja-editen!
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 25-05-2014 01:32 ]
Aargh, waarom ninja-edit
De typo was zo cute
Verwijderd
Ja, dat was letterlijk trein uitstappen, stationshal inlopen en meteen een paar bekende gezichten zien
Die je in de editlogs ziet, die typo.
On that note, ik stapte de trein uit, en voor mij 2 gasten die ik niet kende, maar voor mijn gevoel onmiskenbaar nieuwe devschuurdertjes waren.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:33:
Oh, dat
Ja, dat was letterlijk trein uitstappen, stationshal inlopen en meteen een paar bekende gezichten zien
Edoch ende helaarsch, het bleken Belgen.
Fijn dat ik ook word bedankt voor het betalenVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:13:
Het was weer gezellig! P-Storm en Ealanrian bedankt voor het regelen!
Voor mij is iedereen elke keer een nieuw gezicht, omdat ik het vermogen heb om gezichten net zo goed te onthouden als een vergiet water vasthoudt. In eerste instantie herkende ik alleen NMe, Ealanrian, P.Storm en Cheatah.F.West98 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:39:
Jij was het enige nieuwe gezicht voor mij...
Ik vermoed dat je ze gewoon meer moet zien om ze te onthouden. Wanneer mag ik terugkeren bij jou?Firesphere schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:42:
[...]
Fijn dat ik ook word bedankt voor het betalen
[...]
Voor mij is iedereen elke keer een nieuw gezicht, omdat ik het vermogen heb om gezichten net zo goed te onthouden als een vergiet water vasthoudt. In eerste instantie herkende ik alleen NMe, Ealanrian, P.Storm en Cheatah.
Zodra je de transfer-token hebt overhandigtwsitedesign schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:43:
[...]
Ik vermoed dat je ze gewoon meer moet zien om ze te onthouden. Wanneer mag ik terugkeren bij jou?
Edit:
de grote "wsitedesign geeft firesphere de volledige controle over firesphe.re" meet, waar firesphere vervolgens trakteert!
[ Voor 61% gewijzigd door azerty op 25-05-2014 01:50 ]
Lemming was ook nieuw voor mij, ik was er de vorige keer niet.F.West98 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:39:
Jij was het enige nieuwe gezicht voor mij...
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 25-05-2014 01:50 ]
Nope. Vorige keer was mijn eerste keer en toen was jij er niet (wrijf wrijf).NMe schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:49:
[...]
Lemming was ook nieuw voor mij. En van Daos weet ik niet meer zeker of ik hem eerder de hand geschud heb of niet..
Ehm, als het zo zuinig gaat als vandaag, is dat niet zo'n probleemwsitedesign schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:46:
Dan kom ik langs om hem te overhandigen
Edit:
de grote "wsitedesign geeft firesphere de volledige controle over firesphe.re" meet, waar firesphere vervolgens trakteert!
Ik heb jou nog nooit de hand geschud!NMe schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:49:
[...]
Lemming was ook nieuw voor mij, ik was er de vorige keer niet.En van Daos weet ik niet meer zeker of ik hem eerder de hand geschud heb of niet.
.
En dan ook nog kwakken zonder mij!
Ik ook niet, voor mij is het april vorig jaar (als ik me goed herinner) dus ruim een jaar geleden, de herfstmeat kon ik niet omdat ik een begrafenis had. Die schijnen belangrijker te zijn dan bier drinken.Daos schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:52:
[...]
Nope. Vorige keer was mijn eerste keer en toen was jij er niet (wrijf wrijf).
*edit*
Ik dacht even iets meer over jou te vinden op je site. Da's een flinke domper zeg!
[ Voor 26% gewijzigd door Firesphere op 25-05-2014 01:57 ]
Ik had een webserver nodig om wat bestanden op te zetten. Vroeger had ik ook een kleine blog, maar die is bij een migratie verloren gegaan (was teveel gedoe om uit backup te halen en om te zetten)Firesphere schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:53:
*edit*
Ik dacht even iets meer over jou te vinden op je site. Da's een flinke domper zeg!
Verder heb ik voor admob een btw-nummer nodig. Ik moest dus naar de KvK en kon niets beters verzinnen dan <achternaam> Enterprises en <achternaam> Industries. Toen maar beiden genomen
Wiens schuld is dat nou?
Wiens schuld is dát nou?En dan ook nog kwakken zonder mij!
De eerste, waarschijnlijk ons beide. De tweede waarschijnlijk die van jou. Ik was even afwateren!NMe schreef op zondag 25 mei 2014 @ 02:08:
[...]
Wiens schuld is dat nou?
[...]
Wiens schuld is dát nou?
Eh, het meerendeel is jou aan te rekenen. En nee, jouw hand schudden staat (nu al helemaal niet meer!) op mijn prioriteiten lijstje.
De volgende keer moeten we ook eens 510045 uitnodigen. Wedden dat er dan ineens veel meer aanmeldingen komen? (Al ben ik er eigenlijk voor om 510045 voor onszelf te houden
Tja, ik stond gewoon ineens met de rekening en een bak geld in m'n handenDaos schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:53:
Ik vond het ook gezellig. Betalen na het eten ging trouwens een stuk rommeliger dan de vorige keer. Ik denk dat het aan FS ligt
De volgende keer moeten we ook eens 510045 uitnodigen. Wedden dat er dan ineens veel meer aanmeldingen komen? (Al ben ik er eigenlijk voor om 510045 voor onszelf te houden)
Het ging in ieder geval beter dan die keer daarvoor, toen was er gewoon echt veel te weinig en niemand die toegaf te weinig te hebben betaald. Ik geloof dat Sylvester zich toen heeft opgeofferd in de hoop alles terug te krijgen.
Ik wou het geld organiseren maar zag dat Firesphere al aan het regelen was, dus ik zag dat het goed was
Volgende meeting zal wel na mijn verjaardag minimaal zijn, dus op zijn vroegst eind augustus. Het was in ieder geval heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
Verwijderd
Weet je wat je moet doen? 510045 uitnodigen!Daos schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:53:
Ik vond het ook gezellig. Betalen na het eten ging trouwens een stuk rommeliger dan de vorige keer. Ik denk dat het aan FS ligt
De volgende keer moeten we ook eens 510045 uitnodigen. Wedden dat er dan ineens veel meer aanmeldingen komen? (Al ben ik er eigenlijk voor om 510045 voor onszelf te houden)

Al is er altijd een risico dat er daardoor juist een deel afgeschrikt zal worden
[ Voor 3% gewijzigd door azerty op 25-05-2014 22:24 ]
Verwijderd
Net het deel dat over het algemeen prima gemist kan worden, in mijn ervaring...wsitedesign schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:24:
![]()
Al is er altijd een risico dat er daardoor juist een deel afgeschrikt zal worden
Ja, hoi.