Notificaties Safari

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zijn er plannen om push notificaties toe te voegen voor Safari? veel website's ondersteunen dit al en het is jammer dat tweakers.net deze nog niet heeft :)

Eigenlijk staat de volledige request in dit topic, maar deze kan ik niet "topic-kicken":
Ondersteuning toevoegen voor Safari's Push Notifications.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Er zijn nog geen concrete plannen. Ik maak er zelf ook veel gebruik van, maar Tweakers wordt simpelweg te weinig bezocht door mensen via Safari om dergelijke platform/browserspecifieke dingen te ondersteunen. Ik vind het zelf erg jammer, want ik gebruik het graag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Erg jammer dat een technologie website als tweakers het niet wilt inbouwen, het is niet veel werk en geeft toch dat beetje extra voor gebruikers.

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 03-04-2014 21:21 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Of iets veel of weinig werk is, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Als ik in onze statistieken kijk naar de gebruikte browsers op desktops/laptops, dan heeft Safari een aandeel van een kleine 6%. Dat is best weinig. Als ik kijk naar de trend, dan neemt het gebruik van Safari zelfs af. Van dat alsmaar kleiner wordende groepje gebruikers, durf ik te zeggen dat slechts een select aantal de functie actief zullen gebruiken. Met dat in het achterhoofd moet ik eerlijk wezen (en let erop: ik ben zelf dus zwaar fan van die functie). Ondanks dat het een zeer goede en interessante case is, wordt het simpelweg (nog) niet breed gedragen.

Als we het zouden doen, dan is het wel iets wat we moeten gaan onderhouden. Als we met deze feature een zeer beperkt aantal mensen servicen, dan is het dat simpelweg niet waard