Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
Ik zat er aan te denken om bij een fotoclub te gaan om wat meer uitdaging te krijgen voor het fotograferen.
Maar ik zit dus beetje rond te kijken maar word niet echt warm van al die websites van die clubs.
Ze zijn redelijk suf en de gemiddelde leeftijd loopt al snel op naar de 50+.
Daarnaast zitten er op de meeste clubs een wachtrij en al helemaal op de wat leuker uitziende websites/clubs. (waarvan de leden ook wat jonger zijn)

Dus ik vroeg me af wat de ervaring is van tweakers met fotoclubs? Moet ik in een wachtrij gaan staan? Of gewoon bij tweakers en flickr blijven? Wat doe je nu op een fotoclub bijeenkomst, zie namelijk ook dat die vaak wekelijks zijn en dat lijkt me nogal veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zit ook op een club, maar inderdaad is de gemiddelde leeftijd wel ver 50 ja.
Bij ons is het 1x per maand, muv juli en aug. dus 10x per jaar.
Voor elke maand word er een thema gekozen, en mag ieder 3 foto's meenemen die we dan gezamenlijk bekijken / bespreken.
Aantal leden is op dit moment 19, onze max willen we op 20 houden.

Daarnaast 1x per jaar een tentoonstelling, 1x per jaar een foto uitstap, en meestal ook wel 1x per jaar een etentje met zn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:21
Kijk eens bij http://www.meetup.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Bij die meetup zit maar 1 club in amsterdam....
Maar ik zal wel een groep aan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Wat een herkenbaar probleem 😕
Ik mis ook wat aanspraak,overleg,aansluiting bij andere fotografen,enz in deze hobby.
Nu ben ik 3 jaar in mn uppie bezig met mijn hobby en zoek ook zo iets als een club.
Hier in Almere kan ik er maar 1 vinden en die spreekt mij om een aantal redenen niet echt aan.
Ik hou deze topic in de gaten 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
Ik heb het ook overwogen bij een fotoclub te gaan en liep tegen exact hetzelfde aan. Muffe website, en volgens mij met name 40/50 plussers. De foto's spraken mij ook echt totaal niet aan die ik op de website zag en heb maar besloten me er niet aan te wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:05
Inderdaad herkenbaar, 40+ en een nogal saaie uitstraling. In Gouda is er een vergelijkbare fotoclub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Mooie gelegenheid om zelf een groepje mensen bij elkaar te krijgen misschien.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:03

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Ik meld me hier ook als vrijwillig lid in de buurt van gorinchem :+

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ja zo te merken hebben de babyboomers de fotoclubs overgenomen :(
Ik denk wel voor een fotoclub dat het handig is dat je voor een bijeenkomst het halve land hoeft door te rijden.
We kunnen natuurlijk wel keer Doel in belgie terroriseren als tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:05
Tweakers is opzich ook al een fotoclub toch?

Hier ook genoeg topics om elkaars foto's te bespreken: Foto & Video Media
En volgens mij worden er ook wel eens meetings georganiseerd :)

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 27-03-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
ThinkPadd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:22:
Tweakers is opzich ook al een fotoclub toch?

Hier ook genoeg topics om elkaars foto's te bespreken: Foto & Video Media
En volgens mij worden er ook wel eens meetings georganiseerd :)
Ja dat klopt ook wel, maar is toch niet hetzelfde als die fotoclubs die elke week bij elkaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:03

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Niet geheel, praktijk ervaring opdoen gaat een beetje moeilijk online en ik zou gewoon graag gewoon 2x per maand ofzo bijelkaar komen en real-life het een en ander bespreken. Hoewel flickr en tweakers een prachtige plek is om foto's te delen vind ik real-life reacties veel mooier en waardevoller. Daarnaast zie een club ook een beetje als een vriendengroepje met de dezelfde interesse, wat ook gelijk een band schept.

Tweakers meetings zijn leuk, maar dat is wel een hele grote club in een keer en maar een paar keer per jaar. Ik zou fotograferen ook een beetje zien als een sport, je moet er plezier in hebben en gezellig met anderen kunnen trainen. Daarom zijn teamsporten zo leuk ;)

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij op zich ook leuk om eens in de zoveel tijd te meeten met een groepje fotografie enthousiastelingen in Amsterdam. Toen ik nog in Groningen woonde heb ik ook al eens wat websites van clubs opgezocht, maar inderdaad: hetzelfde stoffige idee als wat jullie tegenkwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Lijkt me geen gek idee, beetje afhankelijk van waar iedereen woont een locatie plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 13:00
Heb ook wel eens zitten zoeken in omgeving rotterdam, maar idd 50+ is de gemiddelde leeftijd. Mocht er wat in de buurt georganiseerd worden ben ik geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:27
Hmm, nu ik dit zo lees mis ik ook wel een beetje mijn klasje van de fotovakschool. Dat was vergelijkbaar met het idee van een fotoclub, enkel onder leiding va verschillende vak fotografen.
Gezien we hier een aantal mensen zijn met hetzelfde idee, lijkt het me nog best realistisch dat we hiervanuit wel een reallife fotoclubje kunnen laten groeien?

Wat zou er voor nodig zijn om een fotoclubje op poten te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

analogworm schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Wat zou er voor nodig zijn om een fotoclubje op poten te zetten?
Ruimte om bijeen te komen en leden. Als je het formeel wilt doen, dan ga je al snel aan een vereniging denken. Rechten en plichten daarvan zijn te googlen. Volgens mij kunnen ze je daar bij de fotobond ook over informeren.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Ik denk dat het wel belangrijk is te inventariseren waar iedereen vandaan komt. Want gezien enkele reacties wonen we met zijn allen erg verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:27
silencedead schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:14:
Ik denk dat het wel belangrijk is te inventariseren waar iedereen vandaan komt. Want gezien enkele reacties wonen we met zijn allen erg verspreid.
Dat lijkt me ook wel handig, ik zit in ieder geval in den haag (maar vind den haag voor fotografie uitstapjes op meijnendel na wel weer een beetje saai)
BlaTieBla schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:04:
Ruimte om bijeen te komen en leden. Als je het formeel wilt doen, dan ga je al snel aan een vereniging denken. Rechten en plichten daarvan zijn te googlen. Volgens mij kunnen ze je daar bij de fotobond ook over informeren.
Formaliteiten die groeien er wel in. Dat lijkt me een natuurlijk gevolg van als er bijvoorbeeld kosten bij komen kijken. Om gelijk te beginnen met inschrijvingen en what not wordt het wat zwaar denk ik. Een beetje informeel elkaar leren kennen lijkt me een beter plan?

Wat mij ook belangrijk lijkt is dat er iig wel iemand is die de leiding op zich wilt nemen, zelf voel ik daar niet zo veel voor, maar misschien voelt iemand zich daarvoor geroepen?

Animo voor een dergelijk clubje lijkt me wel aanwezig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Direct met inschrijvingen e.d. beginnen is inderdaad wat zwaar.

Misschien is het verstandig om eerst eens een 'kennismakingsrondje' te doen. Een redelijk centrale (fotogenieke) locatie uitzoeken en een dagje met elkaar optrekken. Zit einde van de dag iedereen in een eigen hoekje weten we direct dat het niet voor herhaling vatbaar is :+

Om even af te trappen, ik heb de volgende plaatsen (in dit topic) voorbij zien komen waar mensen vandaan komen.

- Amsterdam
- Almere
- Den Haag
- Gouda
- Gorinchem

[ Voor 20% gewijzigd door Jadero op 31-03-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
@Ghengis
- Rotterdam :-)

Maar waar we nu weer mee bezig zijn is een fotomeeting op te zetten. Op zich is hier niets mis mee, maar probleem met dit soort dingen is dat ook iedereen moet kunnen op een bepaalde dag / tijd.
Ik denk gezien het aantal reacties dat er ook niet voldoende animo is. Je hebt best veel aanmeldingen nodig om een paar mensen na een paar meetings nog over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Op het moment dat je clubavonden/dagen gaat organiseren moet je consequent dezelfde dag in de maand of week blijven doen. De ene keer zullen er meer mensen aanwezig zijn dan de andere (bij ons varieert het van 10 tot circa. 30 op een avond). Op die manier is het voor de geïnteresseerden ook eenvoudig in de agenda's in te plannen. Je gaat namelijk nooit iedereen tevreden stellen, maar degene die er echt naar toe willen gaan de andere agenda's wel aanpassen.
Zorg dat je een harde kern van leden hebt. Niet dat je opeens in je eentje ergens staat/zit te wachten. Maar ook dat als jij niet kan de rest wel gewoon door kan gaan met de activieiten. Een vaste ruimte/locatie voor bijeenkomsten is ook een pre.

Dat zal niet allemaal snel en makkelijk te regelen zijn, maar als je die dingen in meer of mindere mate niet hebt is het hoogstwaarschijnlijk snel voorbij voor de fotoclub. Dan blijft er niet meer over dan een paar goede vrienden die samen een gezamenlijke hobby hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:33
Ik zou een dergelijk clubje ook erg interessant vinden. Beetje sparren met mede fotografen kan nooit kwaad.

[ Voor 0% gewijzigd door PdeBie op 01-04-2014 16:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 20:24
Een beetje 'sparen' zodat we samen een mooie lens op de kop kunnen tikken :P . Of sparren.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
whoops. je hebt gelijk. sparren. Iets te snel op 'verstuur' geklikt.

Fixed ;)

[ Voor 29% gewijzigd door PdeBie op 01-04-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anyway, voor zoiets geldt: beter een goede buur dan een verre vriend.

Ook ik ruik een muffige geur bij het zien van de websites van lokale fotoclubs, en zie veel amateuristische foto's opduiken. Maar waarom niet een mail sturen of je een keer mag meekijken?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nou dat kan ook, maar ik heb redelijk wat ervaringen met online clubs en heb daar zelfs hele goede vrienden uit gekregen :)

Dus ik sla het idee niet bij voorbaat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik ben overigens ook niet tegen een GoT-meeting, maar zie dat meer als aanvulling op het forum. Weet je beter wie er schuil gaat achter een gebruikersnaam, en wat je aan elkaar kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

inquestos schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:53:
Anyway, voor zoiets geldt: beter een goede buur dan een verre vriend.

Ook ik ruik een muffige geur bij het zien van de websites van lokale fotoclubs, en zie veel amateuristische foto's opduiken. Maar waarom niet een mail sturen of je een keer mag meekijken?
Bij de meeste fotoclubs is het geen probleem om eens een avondje mee te kijken. Wel vragen wat er op de avond gepland staat als je langs wilt gaan. Bij ons kan dat redelijk uiteenlopen. Beetje lullig als je langs gaat en het blijkt een avondje 'praatje-prut/alles-mag' (aka ondersteuningsavond) te zijn waarbij iedereen aan de wijn of bier zit :) terwijl er het 1 en ander wordt uitgelegd over photoshop e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 19:06

McMiGHtY

- burp -

Ben wel benieuwd, zit zelf in een zogenaamde fotowerkgroep in Noord-Scharwoude, maar daar is de gemiddelde leeftijd best hoog zeg maar.

Nu ben ik zelf ook niet meer helemaal *piep* maar een groep mensen die qua leeftijd wat meer in de buurt zitten zou ik opzich wel erg prettig vinden.

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik woon in omgeving tilburg.
Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik keer mag kijken kreeg dit terug:

Leuk dat je belangstelling hebt voor onze club.

Op dit moment is het maximaal aantal leden van 30 bereikt, staan er een aantal mensen op de wachtlijst, en is uiteraard niet te voorspellen wanneer er weer een plaatje vrijkomt.

Mocht je geplaatst willen worden op de wachtlijst, laat je me dat dan even weten?

En dat terwijl ik alleen maar vroeg of ik keer kon komen kijken omdat ik niet weet of het wel iets voor mij is.
|:( |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Haas_nl op 02-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Misschien dat je mailtje niet helemaal duidelijk was? Je kan dat toch antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Een fotoclub is Tweakers misschien niet, maar meetings organiseren en slap lullen over camera's lenzen en dure dingen dat kan hier ook :).

[Meeting]: Voorjaar Veluwe 2014

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 11:22

iew

What the...?!

Mkay, dan besluit ik als ouwe man om toch maar af te zien van het Veluwe uitje.
Moed verzameld om wellicht ook eens te komen en dan lees ik dit topic.
45 en dan al oud genoemd worden.

Schiet mij maar terug in een kapotje...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
Je bent zo oud als je jezelf voelt. Met 45 ben hoor je gewoon bij de oudere tweakers (ik zelf zit ook in de bovenste 20% denk ik zo), maar dat maakt toch totaal niets uit?
Beetje vreemd om trouwens vanwege dit topic te besluiten niet naar de meeting te gaan.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
hmm wie noemt je oud dan?
Reden van aangeven van leeftijden bij clubs is omdat er een groot leeftijd verschil is. En daarbij een bepaalde generatie waar ik zelf niet zo betrokken bij voel de meeste leden zijn.
Heeft niks met oud en jong te maken.
Daarnaast lijkt mij een uitje iets heel anders dan een fotoclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Ik heb dan wel geen smileys gebruikt maar door het laatste zinnetje dacht ik dat het wel duidelijk genoeg zou zijn dat dit natuurlijk niet echt serieus bedoeld is.

Komop nou zeg hee ! 8)7

Ik zal voortaan genoeg smileys gebruiken deal ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:10
Hahaha, heerlijk dit. bewijst maar weer es dat je online moet uitkijken met geintjes en sarcasme #smileyface :+

Ik heb zelf ook even gekeken naar fotoclubs in Dordrecht. Ik kan geen ledenlijst vinden maar aan de foto's te zien is merendeel leden toch ook 50+. Ook m'n oude buurman van 70 zit bij de club :+. Ik zag ook wat jongere mensen, maar die leken toch in de minderheid. Fotokwaliteit leek wel dik in orde en ze doen wel leuke dingen zoals exposities e.d. Misschien dat ik een keertje ga meekijken, indien mogelijk.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

iew schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:48:
Mkay, dan besluit ik als ouwe man om toch maar af te zien van het Veluwe uitje.
Moed verzameld om wellicht ook eens te komen en dan lees ik dit topic.
45 en dan al oud genoemd worden.

Schiet mij maar terug in een kapotje...
Ik ben met 42 waarschijnlijk 1 van de jongste op de lokale club en 1 van de weinig oudere op de meets. Het heeft mij nog nooit bezwaard. Ik vind het eigenlijk wel lachen. Voordeel is dat het topic eigenlijk altijd wel fotografie gerelateerd is. Geen gezeur over de laatste muziek en andere 'hippe' dingen.
En wat UC al aangaf; je bent zo oud als dat je je voelt. En ik gedraag me als een tiener hoor ik mijn vrouw wel eens zeggen :+

Voor wat fotoclubs betreft (om weer een beetje terug OT te gaan); ik heb die leeftijd nooit als probleem gezien. Wij hebben leden die al 40+ jaar lid zijn en je staat er soms van te kijken wat die gasten je allemaal (nog) kunnen leren. Dat is volgens mij ook het doel van zo'n club.

[ Voor 191% gewijzigd door BlaTieBla op 06-04-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Sjekster schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:32:
Hahaha, heerlijk dit. bewijst maar weer es dat je online moet uitkijken met geintjes en sarcasme #smileyface :+

Ik heb zelf ook even gekeken naar fotoclubs in Dordrecht. Ik kan geen ledenlijst vinden maar aan de foto's te zien is merendeel leden toch ook 50+. Ook m'n oude buurman van 70 zit bij de club :+. Ik zag ook wat jongere mensen, maar die leken toch in de minderheid. Fotokwaliteit leek wel dik in orde en ze doen wel leuke dingen zoals exposities e.d. Misschien dat ik een keertje ga meekijken, indien mogelijk.
Heb je ook naar Zwijndrecht gekeken? Het niveau ligt daar hoog, maar dan verwachten ze ook wel wat van hun leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Ga ik doen! Hoe heet die toko? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Heel verrassend: Fotoclub Zwijndrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Ik hoop dat de foto's meer verrassen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 10:13
Sjekster schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:06:
Ik hoop dat de foto's meer verrassen! :+
Ik heb zelf laatst ook in Zwijndrecht geinformeerd. Netjes snel en uitgebreid een reactie terug. Nog niet daadwerkelijk gekeken. Dordrecht weet ik niet, niet zo'n gevoel bij als ik die site alleen al zie. Maar goed, dat zegt natuurlijk niet alles over de club.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik denk dat ik geen fotoclub ga beginnen maar gewoon wat mensen ga zoeken die samen fotos willen gaan maken.
De rest laat ik maar voor wat het is.

Iemand hier omgeving tilburg?
Ik heb dit gebouw op de agenda staan:
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3702/13676221693_eed560b8ec_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
Ik woon niet ver van Tilburg af (Eindhoven en woonde 24 jaar in Tilburg).
Waar staat dit pand ongeveer?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Tussen tilburg en eindhoven zo ongeveer.
Het is kennelijk keer in de fik gevlogen terwijl het leeg staat, het staat voor 2,5 miljoen te koop en er zit een zwembad in.
ER is kennelijk een crimineel in dood geschoten lol

[ Voor 13% gewijzigd door Haas_nl op 07-04-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

@BlaTieBla

Mannen blijven altijd pubers ;)
Het lijkt mij ook wel leuk om lid te zijn/worden van een fotoclub, weet alleen niet of er hier één in de buurt zit.
En voor mijn part zitten er alleen opa's in dat maakt mij niets uit.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

iew schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:57:
@BlaTieBla

Mannen blijven altijd pubers ;)
[...]
Alleen het speelgoed wordt duurder :D

Op de website van de fotobond zijn de 'afdelingen' te vinden met de daarbij aangesloten fotoclubs. Deze zijn per gebied/provincie (of deel daarvan) gegroepeerd. Relatief eenvoudig om een fotoclub in de buurt te vinden.
Niet iedere fotoclub is aangesloten bij de fotobond, dus het obscuurder werk zal je daar niet vinden :).

Alternatief is http://dfip.nl/fotoclubs/

[ Voor 7% gewijzigd door BlaTieBla op 10-04-2014 13:06 ]

Pagina: 1