Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

cooper87 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:33:
Ik vond de eerste 3 seizoenen geweldig, maar het laatste seizoen, en het einde, erg matig. Je kon duidelijk zien dat de show gecancelled werd. Erg zonde.
wel leuk dat je dat duidelijk hebt kunnen zien aangezien het niet waar is........

vanaf dag 1 wisten we al dat BlackSails maar 4 seizoenen zou bevatten. Show is zeer zeker niet gecanceld maar gewoon klaar.

vond de laatste aflevering juist prachtig.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:08
PaRaDoX4 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:38:
[...]

wel leuk dat je dat duidelijk hebt kunnen zien aangezien het niet waar is........

vanaf dag 1 wisten we al dat BlackSails maar 4 seizoenen zou bevatten. Show is zeer zeker niet gecanceld maar gewoon klaar.

vond de laatste aflevering juist prachtig.
Dat is niet wat ik begreep: http://tvseriesfinale.com...season-final-starz-drama/

Anyway, ik vond dit seizoen duidelijk gehaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:02
cooper87 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:03:
[...]

Dat is niet wat ik begreep: http://tvseriesfinale.com...season-final-starz-drama/

Anyway, ik vond dit seizoen duidelijk gehaast.
Uit datzelfde artikel:
"[...] and this final season will bring us to the shores of Treasure Island as was always intended," said Starz Managing Director Carmi Zlotnik.
Ik vond 't een geweldig einde van een geweldige serie :Y Toby Stephens zette Flint echt fantastisch neer, en Jack Rackham was ook een prachtige rol. Ik heb me alleen regelmatig zitten ergeren aan Max, wat een irritant mens met dat accent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ahhhh dat was de laatste van deze serie. Erg tof en jammer dat het voorbij is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Iemand een idee wanneer seizoen 4 op Netflix komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jk_W schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:02:
Iemand een idee wanneer seizoen 4 op Netflix komt?
Q1 2018 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fraggert schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:46:
[...]

mijn vrouw baalde ook trouwens om hem te zien bungelen :+
Lol die van mij ook :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo, loop wat achter. lekker wat afleveringen achter elkaar gekeken.

Hoewel wat gehaast op een gegeven moment (vooral de afleveringen bij Skull Island).
Wel hele gave mooie afleveringen trouwens! Erg mooi in beeld gebracht.

Helemaal afgerond is het voor mijn gevoel dan toch weer niet. Maar misschien mis ik wat aanwijzingen vanuit de boeken die ik als klein kind heb gelezen? Of zijn er bewust wat zaken voor interpretatie open gelaten?

Flint ging wat snel ineens. Die zit nu in een werkkamp bij Thomas? Of zouden we dat moeten zien als een soort 'afterlife' en is Flint dood en ontmoet hij Thomas in het hiernamaals?

Eigenlijk beetje jammer dat Billy niet gewoon gestorven is. Nu wandelt hij het eiland op. Biedt misschien ruimte voor vervolg?

Idem met Rackham en zijn harem. Wat zei hij nu over die vlag nog?

Wat is nu de rol van Max geworden? En hoe is dat met die August nu ineens allemaal gelopen?

En wat is er nu uiteindelijk met Rogers gebeurt? Heb ik dat gemist? Die wordt berecht? Is toch minder erg dan kielhalen lijkt me? Had ook bij hem een gruwelijker einde verwacht.

Had nog wel 1 a 2 afleveringen mogen duren om e.e.a. verder uit te leggen. Daar waar ik eerdere afleveringen dit seizoen juist weinig waarde vond toevoegen. Vandaar gevoel over gehaaste einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Beetje late reactie, maar ik heb zojuist de laatste aflevering gezien:
readytoflow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:48:
Zo, loop wat achter. lekker wat afleveringen achter elkaar gekeken.

Hoewel wat gehaast op een gegeven moment (vooral de afleveringen bij Skull Island).
Wel hele gave mooie afleveringen trouwens! Erg mooi in beeld gebracht.

Helemaal afgerond is het voor mijn gevoel dan toch weer niet. Maar misschien mis ik wat aanwijzingen vanuit de boeken die ik als klein kind heb gelezen? Of zijn er bewust wat zaken voor interpretatie open gelaten?

Flint ging wat snel ineens. Die zit nu in een werkkamp bij Thomas? Of zouden we dat moeten zien als een soort 'afterlife' en is Flint dood en ontmoet hij Thomas in het hiernamaals?
Volgens mij moest het niet het hiernamaals voorstellen. Flint bestaat niet meer, James McGraw is weer "terug" (maar naamloos in het werkkamp)... overigens ziet het werkkamp er niet echt heel gezellig uit met al die bewaking enzo om eens lekker van een homo-erotische oude dag te genieten ;)
Eigenlijk beetje jammer dat Billy niet gewoon gestorven is. Nu wandelt hij het eiland op. Biedt misschien ruimte voor vervolg?
vond ik ook een beetje raar.
Idem met Rackham en zijn harem. Wat zei hij nu over die vlag nog?
Hij zei iets van "it's fine"... niet bijster enthousiast. Ik kreeg de indruk dat de vlag die je nu te zien kreeg de piratenvlag is zoals wij die tegenwoordig kennen, terwijl je die volgens mij nog niet op die manier eerder in de serie hebt gezien. Ik denk dus dat het het begin van de "piraterij zoals wij die kennen' moest voorstellen. Maar dat heb ik er zelf maar van gemaakt.
Wat is nu de rol van Max geworden? En hoe is dat met die August nu ineens allemaal gelopen?
Max is nu de baas met die gast Featherstone als haar puppet omdat een man als gouverneur een beter plaatje geeft.
En wat is er nu uiteindelijk met Rogers gebeurt? Heb ik dat gemist? Die wordt berecht? Is toch minder erg dan kielhalen lijkt me? Had ook bij hem een gruwelijker einde verwacht.
Die wordt gewoon veroordeeld by trial. De grap in mijn ogen was hier juist dat de zogenaamd "beschaafden" hun gevangenen kielhaalden, terwijl de piraat (Jack) dus juist voor een beschaafde oplossing koos.
Had nog wel 1 a 2 afleveringen mogen duren om e.e.a. verder uit te leggen. Daar waar ik eerdere afleveringen dit seizoen juist weinig waarde vond toevoegen. Vandaar gevoel over gehaaste einde.
Pagina: 1 2 Laatste