M'n petekind wordt twaalf, en met de familie leggen we geld samen voor haar eerste GSM. Uiteraard wil ze niet zomaar een GSM, maar een smartphone waar ze het een en het ander mee kan doen (of wat had je gedacht...)
Waarvoor moet hij dienen?
- spelletjes spelen (genre templerun en wat kinderen van die leeftijd nog allemaal spelen)
- Foto's nemen
- Wat muziek luisteren
=> Ik concludeer: uitbreidbaar geheugen (microSD)
=> ik concludeer: Android (of zijn alle populaire spelletjes tegenwoordig ook op Windows Phone (gratis?) te spelen?)
Budget: +/- € 150
Vereisten:
- Schermgrootte: Tussen 4" en 4,5" (zeker niet groter)
- Uitbreidbaar geheugen (zie hierboven)
- ?Android? (zie hierboven)
Wat zijn voor dit budget aan te raden toestellen?
(liefst nieuw ipv 2dehands)
Ik besef maar al te goed dat er geen topmodel uit de bus zal komen voor dit budget, ben echter op zoek naar het beste wat er voor dit budget te krijgen is, en zie even het bos door de bomen niet meer.
Waarvoor moet hij dienen?
- spelletjes spelen (genre templerun en wat kinderen van die leeftijd nog allemaal spelen)
- Foto's nemen
- Wat muziek luisteren
=> Ik concludeer: uitbreidbaar geheugen (microSD)
=> ik concludeer: Android (of zijn alle populaire spelletjes tegenwoordig ook op Windows Phone (gratis?) te spelen?)
Budget: +/- € 150
Vereisten:
- Schermgrootte: Tussen 4" en 4,5" (zeker niet groter)
- Uitbreidbaar geheugen (zie hierboven)
- ?Android? (zie hierboven)
Wat zijn voor dit budget aan te raden toestellen?
(liefst nieuw ipv 2dehands)
Ik besef maar al te goed dat er geen topmodel uit de bus zal komen voor dit budget, ben echter op zoek naar het beste wat er voor dit budget te krijgen is, en zie even het bos door de bomen niet meer.