Case Mod: de resultaten...

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Eejjjj luitjes,

zo, een tijdje geleden heb ik het e.e.a gepost over mijn geplande casemod. Ik kan helaas geen plaatjes laten zien, maar het komt er dus op neer dat ik twee blowholes gemaakt heb in de zijkant van m'n kast. Eentje in de buurt van het AGP slot en de ander in de buurt van m'n Socket A. Dit heb ik puur gedaan i.v.m. de warmte gedurende de zomer en zo.

Het resultaat: mijn CPU temp is 10 graden gezakt en mijn mainboard temp is 7 graden gezakt. Ik mag dus best te vreden zijn. Mainboard draait op 24 graden en CPU (Tbird 1.1Ghz op 40 graden). Dat is trouwens onder full load.

Zo. Weer een tevreden gebruiker ;)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
leuk, maar de gemiddelde tweaker ziet er graag plaatjes van

Verwijderd

leen ff ergens een cam.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
Eigenlijk gaat het om de plaatjes.
Dus fix ff een webcam/digicam :)

Verwijderd

Wauw, dat ziet er strak uit!!! NOT!!
pics man, we need pics!!! >:)

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Ja, je kan heel erg gaaf vertellen over je super case-mod but het zijn de piccies die tellen !!!

Post pics !!!! Wij willen pics !!!! :9

Overigens alleen 2 blowholes is niet zo heel bijzijnder meer. Geen leuk kleurtje, een raampje, paar ledjes erbij en een neon ?

• gabberjoost
  • Laatst online: 13:49
Hé, het is goed te horen dat twee fans boven je mobo lekker koelt, heb ik namelijk net ook gedaan. En m'n kast gespoten. Pic's komen hopelijk nog wel...

Verwijderd

Hoezo posten sommige mensen toch een topic over hun casemod zonder er pics bij te zetten?? :( ik vind dat echt een naaistreek :(

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Iemand maakt een casemod om 2 dingen:

1. Om de temperatuur lager te hebben
2. Om het er cooler uit te laten zien

Dus we moeten gewoon pics zien :D

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vind hem wel mooi, ik kan hem zien want ik ben helderziend en hij dacht dat jullie dat ook waren :D

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

MOOI! :9~

• Mithrandir
  • Laatst online: 16-08 12:50
eh. ja. mooi. een topic zonder plaatjes is saai. dit voegt wijnig toe ;)
(dat was weer een geweldige bijdrage van /me, DinoRaptor...)

Verbouwing

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:41
Op zaterdag 09 juni 2001 10:52 schreef Stealth2000 het volgende:
Ja, je kan heel erg gaaf vertellen over je super case-mod but het zijn de piccies die tellen !!!

Post pics !!!! Wij willen pics !!!! :9

Overigens alleen 2 blowholes is niet zo heel bijzijnder meer. Geen leuk kleurtje, een raampje, paar ledjes erbij en een neon ?
Naja, zo orgineel zijn raampjes, andere ledjes en een Neon ook niet meer.. Ik ben bezig iets origineels te bedenken, maar het wil nog niet echt lukken... Maar ik bedenk wel weer eens wat..

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Wat dacht je van een compu inbouwen in een grote oude speaker? Heb je meteen geluid (als je er ook een klein versterkertje tussen zet) en heel handzaam mee te nemen?

• Backspace-NL
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Naja, ik zal een cam gaan versieren ergens ;) Kan ik jullie effe lekker maken. Maareh, is nog niet echt heel bijzonder hoor. Mot nog het e.e.a. doen, maar dat komt nog wel. Ben iig wel blij dat die temp al naarbeneden is...

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

[offtopic]Sorry, te zinloos om de zoveelste thread te beginnen die niet over een reeds voltooide casemod gaat...

Ik heb nu fijn 2x40mm,2x60mm,1x80mm en 2x120mm liggen, plus ma's dremel, om fijn mijn case te doen, bedenk ik dat ik mijn case onder mijn beurea gezet had voordat ik het 45kg zware blad erop heb bevestigd... Aarrgghh, weer niets te doen dit weekend dus, omdat ik niet bij m'n case kan... |:(

En nu nog kleurtjes bedenken, fan-guards regelen, en de plaatsing enzo bedenken...

Dit gaat leuk worden... Maar, aansluiting wordt een probleem, moet ongeschakeld, al m'n 5,25 slots zitten vol... Dan maar kijken wat ik in een 3,5 plaatje kwijt kan :)

"Nee, ik wil mijn 5,25 drive er niet uihalen" :P

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 22:53 schreef Kippenijzer het volgende:
...bedenk ik dat ik mijn case onder mijn beurea gezet had voordat ik het 45kg zware blad erop heb bevestigd... Aarrgghh, weer niets te doen dit weekend dus, omdat ik niet bij m'n case kan... |:(...
uh? ben ik de enige die dit niet snapt? ligt er een plaat van 45 kilo op je pc en die kun je nie optille? :Y)

Verwijderd

ja met alleen een verhaal kun je leuke dingen verzinnen..... : Ja ik heb nu een waterblok in elkaar gefixt en heb mijn thundervogel 1ghz op 2.1ghz lopen :) loopt als een zonnetje :9~

:) :)
p.s heb alleen geen plaatjes :)

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
Op zondag 10 juni 2001 11:13 schreef ThE_Wiz het volgende:
ja met alleen een verhaal kun je leuke dingen verzinnen..... : Ja ik heb nu een waterblok in elkaar gefixt en heb mijn thundervogel 1ghz op 2.1ghz lopen :) loopt als een zonnetje :9~

:) :)
p.s heb alleen geen plaatjes :)
en dan is je sig zetten only a p400 :P

maar goed, ik wil plaatjes !!! :P

ik heb mijn mod ook al af en moet ook screens nemen, dan post ik he toch ook niet een maand van tevoren |:(

• Interstice
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Melig?

Als we nou is gewoon de zijkanten van de kast eruit halen en totaal opbouwen uit 8cm system fans :P ? En dat aan twee kanten en op het lichtnet.

Vleugels erop en klaar is je vliegtuig >:).

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

En 200x100 cm massief houten blad wat precies en met veel moeite daar terecht gekome is waar hij nu is, nee, het is dus niet zomaar een kwestie van effe eraf halen, dat kost me het onderstel ervan...

Effe wachten op komende week, krijg ik een nieuwe(re) videokaart van een vried van me, die moet er toch ook in, dus dan helpt hij effe met het verwijderen van die plank, en dan kan ik eindelijk eens zien of ik ook enige case-modding skills heb... ;)
Pagina: 1