Hallo,
Ben een week bezig om iets leuks te vinden als media speler. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik wil een HTPC/ mediaspeler waar ik XBMC op kan draaien met aeon flux skin. Mijn data komt van mijn nas dus hoeft er in principe geen HDD in. Ik hou ervan als mijn menuś vloeiend lopen.
Heb geen 3D dus dat zoek ik niet, wel iets waar ik 1080P, mkv en bluray mee kan afspelen
Ik heb gekeken om zelf iets te bouwen, maar er zijn zoveel moederborden en processoren dat ik niet weet wat ik nou moet kiezen.
Een 2e handse mac mini lijkt mij ook wel wat.
een Gboxmx2
CPU: Amlogic 8726 MX Dual Core Cortex A9 Neon CPU,1.5GHz
GPU:MALI 400 GPU@400MHz (3D Acceleration Engine)
Geheugen: 1GB DDR3
Interne opslag: 8GB
Is dit genoeg om XBMC goed te draaien ?
Een raspberry Pi is weer te traag.
Het moet zo goedkoop mogelijk natuurlijk.. momenteel heb ik een Boxee, maar xbmc bevalt veel meer.
kan iemand mij een beetje de weg wijzen ?
Ben een week bezig om iets leuks te vinden als media speler. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik wil een HTPC/ mediaspeler waar ik XBMC op kan draaien met aeon flux skin. Mijn data komt van mijn nas dus hoeft er in principe geen HDD in. Ik hou ervan als mijn menuś vloeiend lopen.
Heb geen 3D dus dat zoek ik niet, wel iets waar ik 1080P, mkv en bluray mee kan afspelen
Ik heb gekeken om zelf iets te bouwen, maar er zijn zoveel moederborden en processoren dat ik niet weet wat ik nou moet kiezen.
Een 2e handse mac mini lijkt mij ook wel wat.
een Gboxmx2
CPU: Amlogic 8726 MX Dual Core Cortex A9 Neon CPU,1.5GHz
GPU:MALI 400 GPU@400MHz (3D Acceleration Engine)
Geheugen: 1GB DDR3
Interne opslag: 8GB
Is dit genoeg om XBMC goed te draaien ?
Een raspberry Pi is weer te traag.
Het moet zo goedkoop mogelijk natuurlijk.. momenteel heb ik een Boxee, maar xbmc bevalt veel meer.
kan iemand mij een beetje de weg wijzen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 20-03-2014 12:00 ]