PS Vita PCH-1000 of PCH-2000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvaneijgen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik wil graag van mensen wat meningen horen over de VITA ik wil geen overhaaste beslissingen nemen, maar het wachten duurt nu ook wel weer heel erg lang!

Ik ben echt excited voor alles games op de vita zeker ook van wat er nog gaat komen. Ik moet wel zeggen ik ben geen console gamer, mijn laatste was een PS2. Game nu vooral op m'n macbook via steam, maar het is niet de ervaring die ik zoek. Moet namelijk met koptelefoon spelen omdat dat ding zo hard staat te blazen.

Nu kwam ik op de vita door het bericht van Borderlands 2 en dat vind ik een awesome game, maar weer werkt niet echt lekker op m'n mac.

Maar nu zit ik met het dilemma wachten op de PCH-2000 of nu een PCH-1000 halen. Ik heb liever denk ik een PCH-2000 voor de betere batterij, normale usb poort en lichter, maar ik weet niet wanneer en of dat ding ooit in Nederland uit komt.

Wat denken jullie wachten tot de in het oneindige of de zware en lame charge port voor lief nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 570657

ik heb precies hetzelfde.
welke is een betere aanrader, de orginele versie of de slim?
ik zit in het zelfde schuitje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Ik zie niet in waarom je de nieuwe versie zou kopen, tenzij accuduur het belangrijkste is voor je. Ik zou persoonlijk niet zonder het prachtige OLED scherm van de originele Vita kunnen.

Ligt er echt aan wat belangrijk voor je is.

Als het puur om games gaat, zou ik een 3DS aanraden vanwege het betere aanbod aan games. Maar dat is mijn mening :)

Check ook het Vita topic: Het grote Playstation Vita-topic - Deel 3

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvaneijgen
@Avioto, Ik hoor veel mensen dat zeggen. Ik heb ooit een Nintendo DS gehad, maar dat is zeker een paar jaar geleden. Ben nu 24 en ik kan me echt niet voorstellen om weer Pokemon te gaan spelen (no offence voor mensen die het wel doen en ouder zijn, maar ik kom daar gewoon niet meer in).

Waarschijnlijk totaal tegen strijdig wat ik nu ga zeggen, maar één van de redenen zijn dat Minecraft uit komt voor de Vita en dat zie ik niet 1 2 3 gebeuren op de 3DS en wij moeten nog maar gaan kijken hoe het uitpakt natuur maar Borderslands 2 is voor mij ook een 3DS killer, waarschijnlijk zijn er ook zat games voor de 3DS dat geen casual games zijn, maar voor als nog is dat een beetje mijn visie over de 3DS en dan speel ik liever een spelletje op m'n iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

De nieuwe Slim Vita heeft wel een langere accuduur, maar als ik de verhalen mag geloven dan is het scherm van een mindere kwaliteit.

Mocht je besluiten voor een oude PSVita te gaan, dan kan ik je aanraden om goed rond te kijken (FRS/Bart Smt/Intertoys). Er zijn wat winkels die ze wegdoen tegen een leuke prijs (ca. 100-150 euro). Ik denk dat de Vita Slim weer een wat hogere prijs zal gaan krijgen wanneer die gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
mvaneijgen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 07:41:
@Avioto, Ik hoor veel mensen dat zeggen. Ik heb ooit een Nintendo DS gehad, maar dat is zeker een paar jaar geleden. Ben nu 24 en ik kan me echt niet voorstellen om weer Pokemon te gaan spelen (no offence voor mensen die het wel doen en ouder zijn, maar ik kom daar gewoon niet meer in).

Waarschijnlijk totaal tegen strijdig wat ik nu ga zeggen, maar één van de redenen zijn dat Minecraft uit komt voor de Vita en dat zie ik niet 1 2 3 gebeuren op de 3DS en wij moeten nog maar gaan kijken hoe het uitpakt natuur maar Borderslands 2 is voor mij ook een 3DS killer, waarschijnlijk zijn er ook zat games voor de 3DS dat geen casual games zijn, maar voor als nog is dat een beetje mijn visie over de 3DS en dan speel ik liever een spelletje op m'n iPad.
Dan is de Vita misschien een betere keuze ja. Maar de 3DS is natuurlijk niet alleen pokemon ;)

Ik zou kijken waar de originele Vita word verkocht voor een leuke prijs zoals Butch_NL hierboven zegt, of even wachten tot Minecraft en Borderlands 2 uitkomen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvaneijgen
Ja ik zit nu te kijken naar de Vita met Killzone die gaat er voor 180 uit en dat is dus met download game en een 16GB kaartje die normaal 34 euro kost.
Pagina: 1