Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Feedback survey

Pagina: 1
Acties:

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11 19:28

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Helaas mis ik de mogelijkheid om nog extra suggesties of opmerkingen omtrend de survey van vandaag te plaatsen, dus dan maar even hier een reactie.

* Waarom zien jullie autoreclame als branche vreemde reclame? Ik gok dat de gemiddelde tweaker een leasebak heeft of iets in die richting en daardoor een zeer mooie groep is voor autoverkopers.
* Wat bedoelen jullie met "favoriete onderdeel"? Ik lees het meeste de FP, maar vind GOT het leukste.
* Reclame: de meeste is goed, maar ik waardeer site takeovers significant slechter dan de rest.
* Video: Hier wordt gevraagd om de kwaliteit van presentatie te beoordelen. Dit verschilt alleen heel erg per presentator. Er zijn een aantal goede presentatoren op de redactie maar er zijn er ook een aantal die je beter geen presentatie kunnen maken. En wat meer "uiterlijke verzorging" mag soms ook wel (NOFI ;)).
* Cijfer t.net: Misschien is het ook interessant om te kijken wat de verandering is in cijfer/waardering. Ik geef op dit moment iig een lager cijfer dan een jaar geleden en uit de teneur die ik om me heen voel ben ik niet de enige :|. (Maar hopelijk heb ik het mis!)

Hopelijk kunnen jullie hier nog wat mee :>.

[ Voor 12% gewijzigd door Electrowolf op 18-03-2014 10:30 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

Quad

Doof

Ik ben er nog mee bezig maar deze enquête slaat de plank volledig mis.

Zo bijvoorbeeld:

Fout in vraagstelling:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rHrJyyg.png

Er wordt blijkbaar vanuit gegaan dat ik enig interesse in TV's hebt, hoewel dat totaal niet is. Ik zoek me suf naar de optie 'ik heb geen TV of ik zoek geen TV' oid.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0MG5OOs.png

Ik moet verplicht een keuze maken, iets 'anders namelijk' wordt niet correct opgepakt, ik mis de keuze ik heb geen behoefte aan een TV, dus zou ik deze keuze ook nooit hoeven te maken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6X0hSTG.png

Daarbij de vraag wanneer ik van plan ben om een TV aan te schaffen, ik wil geen TV aan schaffen dus waarom geen optie daarvoor?

Ik ben best wel teleurgesteld in deze enquête.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Er mist iets bij vraag 3:
Hoe vaak je video's van Tweakers?
Verder is vraag 6 niet zo relevant, want abo.
Vraag 7 is al bekend, want ik heb een abo :P
Vraag 8 kan duidelijker: Ja tuurlijk heb ik een ad-blocker, maar die staat uit op tweakers.
Willen jullie weten of ik die gebruik, of dat ik die op tweakers gebruik ?

Of is dit iets voor de GR ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21

KrazyJay

Even topic kapen :p

Mij valt op dat de vraag voorbij komt waarom ik een adblocker gebruik: ik heb een bannervrij abonnement ga mijn adblocker niet specifiek uitzetten voor T.net en dit antwoord is niet beschikbaar in de keuzelijst met antwoorden. Als ik vervolgens een uitleg intype bij overig, krijg ik een foutmelding dat ik toch echt een optie aan moet vinken. Dat dan maar gedaan, maar het klopt niet helemaal.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Betreffende de niet interesse in TV's, ik krijg dus allemaal vragen over laptops. Maar ik heb helemaal niks met laptops, heb geen laptop en wil geen laptop.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 18-03-2014 10:41 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

En wat betreft het gebruik van adblockers; momenteel is er de keuze uit:

Maak je gebruik van een ad-blocker?
  • Ja
  • Nog wel, maar ga hem zo uitzetten
  • Nee
Ik maak zelf gebruik van een adblocker, maar heb Tweakers gewhitelist. Welke keuze moet ik invullen? Ik heb gekozen voor ja, maar de vraagstelling is verre van duidelijk helaas...
Edit: En net te laat, KrazyJay was me voor. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 18-03-2014 10:39 . Reden: Toevoeging ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik wou toch even zeggen dat jullie gerust meer van die enquêtes mogen uitbrengen :)
Maar ze misschien wel eens herlezen voor dat je ze online zet.

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 18-03-2014 10:40 ]

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 18:26
Om maar even hierop door te breien, "vraag 9 wat is de reden dat je een adblocker aan hebt staan:" een antwoord bij "Anders namelijk" wordt niet als antwoord gezien en je moet alsnog een vinkje aanvinken.

voor de goede orde t.net is whitelisted :)

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-11 13:45
Ik wil jullie best helpen om meer inzicht te krijgen over de gebruikerswensen v.w.b. jullie website, maar wat interesseert het Tweakers wat voor voorkeur ik qua laptop heb? Dit komt op mij meer over als een commercieele enquete van iemand die laptops wil slijten, en daar pas ik voor (persoonlijk). Zeker de combinatie van vragen over de website en de voorkeur over het kopen van een laptop vind ik nogal doortrapt overkomen. Ik heb de enquete dan ook gestopt.

Daarbij vind ik het vreemd waarom ik vragen MOET beantwoorden over voorkeur in laptops, en niet dat ik helemaal geen laptop wil. :?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:20

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Vraag 12, 13

Bij het invullen van anders gaat de survey niet verder. De survey blijft om een antwoord vragen.

Waarschijnlijk geld dit voor alle "anders" vragen.

[ Voor 20% gewijzigd door Longbeard op 18-03-2014 10:45 ]

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Ik mis inderdaad ook een veld aan het eind voor opmerkingen. De vraag over wat je van de reclame op Tweakers vindt, is een vreemde (ben de woordkeuze in de vraag alweer kwijt). Ik kijk er meestal overheen, en vind het in het algemeen niet hinderlijk. Maar om ze dan goed/leuk te vinden, is ook zo wat. Wat is goed: als in 'niet hinderlijk', of als 'leuke reclames'?

En om opeens vragen over een productgroep voorgeschoteld te krijgen, is ook wat vreemd in een enquete over Tweakers.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
En als je 4 antwoorden ipv 3 geeft krijg je dit:
Voor deze vraag is een antwoord vereist.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:06
Blijkbaar zijn er meerdere versies van de survey, want ik kreeg vragen over camera's en niet over televisies.

Maar als je me vraag naar mijn voorkeur voor merk camera, zit er een verschil tussen foto en videocamera. Ook de vraag naar welk type camera mijn voorkeur uit gaat (systeem, compact, spiegelreflex, video) worden deze twee categorieen door elkaar gehaald.

LinkedIn - Collega worden?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:20

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Er zit geen check of de survey al eerder is ingevuld. Ik kan de survey meermaals invullen.

Verwijderd

Ik krijg dus allemaal vragen over koptelefoons (waar ik me totaal niet voor interesseer). Eveneens werkt inderdaad nergens de keuze "anders namelijk.."

Uiteindelijk heb ik hier en daar maar random antwoorden aangeklikt om toch maar de enquete af te ronden.

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:17
De relevantie van de vragen ontgaat mij ook enigszins, als je totaal geen interesse hebt in koptelefoons en dan toch nog alleen maar vragen krijgt over koptelefoons....

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij de vragen over Tablets zitten ook nog een paar foutjes, zo zit er een optie dubbel bij de vraag over welke factoren voor je relevant zijn bij de aanschaf van een tablet.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik kon ook nergens aangeven dat ik een abo had.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:48:
Ik krijg dus allemaal vragen over koptelefoons (waar ik me totaal niet voor interesseer). Eveneens werkt inderdaad nergens de keuze "anders namelijk.."

Uiteindelijk heb ik hier en daar maar random antwoorden aangeklikt om toch maar de enquete af te ronden.
Ik had ook de koptelefoons, had dan liever de vragen over tablets gehad...
Een antwoord is vereist, enkel "anders nl." invullen is nooit genoeg.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Mijn feedback zijn vooral de missende keuzen met betrekking tot tablets

* Tablet vervanging: er is geen keuze 'ik ga hem niet vervangen' (omdat het bijvoorbeeld toch niet voldoet aan wensen/eisen/verwachtingen)
* Wat gebruik je het liefst: waarom is alleen de pc (of combinatie pc/laptop pc/tablet) er niet? Dit is tweakers, als er iets veel gebruikt wordt is het wel een pc.
* Juist geen combinatievraag met mobieltjes, terwijl als er iets in de praktijk concurreert met tablets het wel mobieltjes is (die heb je immers altijd bij de hand, vaak sneller daardoor dan je tablet/laptop erbij pakken).

Verder lijkt de topic keuze waar je vragen over krijgt volledig willekeurig. Daardoor heb je een hoop 'skip' momenten omdat je er geen mening over hebt of het niet relevant is. Denk dat ik bijna de helft heb doorgeklikt.

Nog een laatste punt van feedback over advertenties:
* Er worden soms grappen/opmerkingen gemaakt in reacties over advertenties (omdat het echt een kansloze combinatie is vaak, of niet voor iedereen duidelijk is dat het een advertentie is). Helaas is er geen optie 'ronduit kansloos' te kiezen voor je mening richting het gebruik van advertenties.

en tot slot:
* De banner 'doe de survey' blijft staan na het doen van de survey. Ook als je in hetzelfde tabblad op tweakers blijft surven of naar een ander tabblad gaat. Zoals al gemeld kun je ook de survey herhaaldelijk doen (hallo extra e-mail adressen voor grotere winkansen).

[ Voor 42% gewijzigd door Xanaroth op 18-03-2014 11:03 ]

• u_nix_we_all
  • Niet online
nvm, dubbel ivm merge

[ Voor 90% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-03-2014 11:04 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• u_nix_we_all
  • Niet online
nvm , dubbel ivm merge

[ Voor 105% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-03-2014 11:05 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

u_nix_we_all schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:00:
[...]

Ah, sorry, over het hoofd gezien. Ik ga daar even melden, wellicht kan deze dicht.
Ik heb daar een heel mooi 'merge' knopje voor ;)

Intentionally left blank

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Na het klikken op Volgende bij vraag 10, bleef FireFox maar laden en laden en laden. Na 5 minuten heb ik het afgesloten.

Jammer.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Mijn bevindingen:

Vraag 5:
'internet abonnementen' -> internet-abonnementen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JBfebAN.jpg

Er is een vrijekeuzeveld, maar je moet alsnog één van de vinkjes picken wil je doorkunnen naar vraag 6.

Vraag 7:
Ben je bereid om een advertentie vrij abonnement af te nemen op Tweakers, zodat je geen advertenties meer ziet?
Op de schaal van vrijheid:
Vrij
Behoorlijk vrij
Heel vrij
Be-hóór-lijk vrij
Advertentie Vrij

"NOU MOEDER, DA'S VRIJ!" zouden we zeggen in een reclame op TV in de jaren 60.
Samuel L. Jackson, kom er maar in.

Vraag 9:
Invoerveld voor vrije keuze maar je moet alsnog één van de vinkjes picken.

Vraag 11. Wat is de reden om Vraag en Aanbod te bezoeken?
- Moeten er niet meerdere keuzes mogelijk zijn hier? Ik heb meerdere redenen, soms neus ik effekes wat rond en soms ga ik over tot de aanval als ik hardware nodig heb.

Vraag 15. En naar welk merk tablet gaat momenteel je voorkeur uit?
- Het gaat mij om het OS en de specs, niet om een bepaald merk... Bij vraag 16 is dit wel aan te geven dus vraag 15 is raar, of er moet nog een optie bij 'Merken schelen me niet zo veel'

Vraag 16:
- Ik heb aangevinkt: 'Processor', 'Besturingssysteem', 'Versie besturingssysteem', 'Schermresolutie', 'Schermdiagonaal', 'Opslagcapaciteit' en krijg de melding 'Voor deze vraag is een antwoord vereist.'
Zodra ik kies voor alleen 'Besturingssysteem' (voor mij de belangrijkste denk ik) mag ik wél door. Graag radio's gebruiken als de input gevalideert wordt op 1 antwoord, anders is het verwarrend.

Vraag 20:
- Waar gaat je voorkeur naar uit?
Vraag slaat als een tang op een varken, waar gaat jouw voorkeur naar uit? Een tweezitter met 220pk of een sedan met 500 liter laadruimte? Wat heb je nodig, the right tool for the right job zeg maar in goed Nederlands.

[ Voor 5% gewijzigd door _eXistenZ_ op 18-03-2014 11:11 ]

There is no replacement for displacement!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:15

ManiacsHouse

Scheisse!

Of ik een adblocker heb... Ja. Krijg ik nu een ban? Want nergens kan ik aangeven dat ik hem bij Tweakers als uitzondering heb toegevoegd in de adblocker.
edit: Oh verrek bij vraag 9 kun je uitleg geven over je adblock gebruik.

[ Voor 20% gewijzigd door ManiacsHouse op 18-03-2014 11:14 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Oh ja die was ik nog vergeten te melden ja :) Viel me ook al op want ik het T.net gewhitelist.

There is no replacement for displacement!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Hier ook Vraag 8 en missende opties om niet relevante vragen over te slaan.

Was beter geweest om de vraag te verduidelijken met "gebruik je een adblocker op tweakers" of zoiets. Nou is de vraag nogal dubbelzinnig.

Voorkeuren en wat koop je normaal ook echt is ook nogal een verschil. Als je mensen vraagt of hun voorkeur uitgaat naar een mercedes of een dacia dan is het antwoord nogal voorspelbaar, ook al rijd je zelf een dacia ;)

...Als het maar werkt

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ManiacsHouse schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:11:
Of ik een adblocker heb... Ja. Krijg ik nu een ban? Want nergens kan ik aangeven dat ik hem bij Tweakers als uitzondering heb toegevoegd in de adblocker.
edit: Oh verrek bij vraag 9 kun je uitleg geven over je adblock gebruik.
Lijkt me heel sterk. :)

Hoe kwamen jullie aan vragen over een tablet? Ik heb alleen maar vragen gehad over een tv...

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Frozen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Lijkt me heel sterk. :)

Hoe kwamen jullie aan vragen over een tablet? Ik heb alleen maar vragen gehad over een tv...
Random. Ik kreeg vragen over een laptop.

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 18:26
I heb niet eens een tablet en ik kreeg een vraag welke ik zou kopen als mijn huidige stuk gaat :s

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

_eXistenZ_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:09:
Vraag 5:
'internet abonnementen' -> internet-abonnementen.
zonder koppelteken:
https://onzetaal.nl/taala...nis-nuttelozefeitenkennis

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Vos schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:58:
[...]

Random. Ik kreeg vragen over een laptop.
Je kreeg random één van de zes enquettes

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1