Nog steeds: vreemde volgorde van subcategorieën

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaCow
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07 22:54
Daarnet, toen ik in de Pricewatch de pagina met monitoren wilde bekijken, viel me op dat in het lijstje Computers>Randapparatuur de knop met 'Monitoren', in een niet alfabetisch gerangschikte opsomming, pas na KVM-switches en muismatten komt. Nu zou ik toch denken dat de selectie aan monitoren toch nét iets populairder is.

Toen bedacht ik me dat ik hier toch al wel iets over geschreven had hier, en ja hoor.

En dat is nu net een jaar geleden, zie ik. Gaat hier nog wat aan gebeuren?

Overigens, het hoofdonderwerp van voornoemd topic, de spatiefouten, is ook nog niets mee gedaan. Nog steeds om te huilen, voor een spatienazi als ik :'(. http://www.spatiegebruik.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We zijn nu bezig met het testen van een nieuwe categorybrowser met daar bijbehorend een nieuwe categorisering. We wachten even deze testen af, tot de definitieve versie wordt gereleased (of niet, als het toch niks blijkt :p). Bedankt voor de herinnering in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaCow
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07 22:54
Bedankt voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Waarom staat 'componenten' nu ergens in het midden :(. Je zou toch zeggen dat dat een van de belangrijkste categorieën moet zijn op tweakers en bovenaan zou moeten staan. Als je op 'populair' klikt dan zie je ook dat dat voor meer dan de helft uit onderdelen van 'componenten' bestaat.

Als je eenmaal op 'componenten' klikt dan vind ik het wel een enorme verbetering qua indeling dan eerder, alles in een oogopslag. Hulde daarvoor in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Belangrijk misschien, maar niet perse populair ;) Overigens wil dat niks zeggen over de nieuwe categorie-indeling (ik neem aan dat je daar op doelt), omdat dit nog een test is, is het hardcoded gebouwd. Met andere woorden, volgorde staat vast en volgt niet de populariteit.