Negatieve feedback omdat ik niet terug reageer?

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Heb van een Tweaker een negatieve feedback gekregen omdat ik niet op zijn dm reageerde (ik gok overheen gelezen want ik kreeg veel DM's voor mijn product)

Het is onbeschoft van mij dat ik niet terug reageer maar heb er waarschijnlijk overheen gelezen.

Ook heeft de desbetreffende Tweaker maar één DM gestuurd en niet meerdere waardoor ik het niet wist dat ik iemand was vergeten terug te DM'en.

Nou heb ik dus een negatieve beoordeling van hem... :(

Ik heb hem mijn excuses aangeboden maar is het mogelijk om de beoordeling te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Ik vind het vooral apart dat hij je voor aflevering en voldoet aan beschrijving ook 1 ster geeft, die communicatie zou nog kunnen, maar de rest is sowieso onterecht lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De V&A FAQ spreekt over een beoordeling van de (ver)kooptransactie. Die heeft natuurlijk niet plaatsgevonden in dit geval.

Daarnaast is deze beoordeling op drie punten. Hoewel volgens sommige definities van het woord "communicatie" er slechts wordt gesproken over het verzenden en ontvangen van een boodschap lijkt het me dat er hier geen sprake is geweest van communicatie. En herken ik het dat er soms zoveel reacties binnenkomen op een advertentie dat je er makkelijk een over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Zou een moderator de negatieve feedback weg willen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zie voor de juiste vorm van een dergelijk verzoek:

How to - V&A feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niet reageren op een DM en verder niets is onvoldoende voor het plaatsen van een beoordeling.

Nagekeken en trashed. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.