Hallo,
Ik heb een monitor gekocht van de tweakers Moress (gallery: Morress)
Hij had me echter het verkeerde rekening nummer gestuurd (bleek niet te bestaan dus later geld teruggestort gekregen) vandaar dat ik hem 3 sterren heb gegeven op communicatie.
Nu krijg ik een 3 sterren review terug van hem:
De hele berichtenreeks:
http://gathering.tweakers...scussion/1252926/513893/0
Verder zou ik hem dan wel 4 sterren willen geven voor communicatie, 4 sterren is (volgens mij) gewoon nog een dikke 8, het is namelijk niet 100% vlekkenloos verlopen dus een 10 (5 sterren) is het ook weer niet.
Ik heb een monitor gekocht van de tweakers Moress (gallery: Morress)
Hij had me echter het verkeerde rekening nummer gestuurd (bleek niet te bestaan dus later geld teruggestort gekregen) vandaar dat ik hem 3 sterren heb gegeven op communicatie.
Nu krijg ik een 3 sterren review terug van hem:
Gled overgemaakt op vrijdag 28 Februari, 3 Maart kreeg ik bericht van hem:Djesse heeft een monitor van mij gekocht. Door een typefout van mij had ik het verkeerde rekeningnummer doorgegeven, dit heb ik zeer direct gecommuniceerd met ook welke stappen hij kon nemen om het terug te krijgen.
Het rekeningnummer bleek niet te bestaan (gelukkig) maar Djesse zei wel dat er geld naar over was gemaakt.
Ondertussen heb ik om hem tegemoet te komen de boel op eigen risico verzonden, de hogere verzendkosten heb ik óók nog op mij genomen.
Het geld werd automatisch door de bank teruggestort (zoals ik hem al had verteld) en volgens zijn vroegtijdige review (want zo moest ik het vernemen), waarin hij me 3 sterren geeft voor communicatie -omdat ik het verkeerde rekeningnummer gaf...waar ik alleen mezelf mee heb- had hij direct het geld naar mij over gemaakt.
Echter bleek zn moeder dat voor hem uit te voeren en die was het vergeten.
Gelukkig is het een aantal dagen later toch allemaal goed gekomen. Maar de 3sterren review waardeer ik niet, temeer ik alles er aan heb gedaan hem tevreden te stellen en ik uiteindelijk niet €18.25 overhoudt maar slechts €12,10.
Vandaar mijn 3 sterren terug. Voor de rest prima mee te handelen, maar zich in iemand anders zn schoenen verplaatsen zou op z'n tijd niet verkeerd zijn. Ik heb nu het gevoel dat mijn gelopen risico en moeite niet echt worden gewaardeerd.
Als reactie op zijn review heb ik hem gestuurd:kak
ik heb een spelfout gemaakt in het rekeningnummer
gvd
het moest 7254382 zijn,(laatste cijfer)
Ik stuur je de boel op, als jij de betaling wil terugvragen bij je bank zie ik het geld later wel
Sorry man, maak het nu in orde, vond het al wat lang duren, dus ik denk ik check mn DM naar jouw ff.....gvd, gaat echt altijd goed.
naja, het komt er aan iig.
Ook klinkt het 3 sterren terug geven een beetje als wraak, Ik geef hem 5 sterren op alles behalve communicatie omdat dat ook echt fout ging door het verkeerde rekening nummer.Maar waarom een 3 sterren review terug?
[...]
Wanneer heb ik dat gezegd?
[...]
Ook al heb je er alleen je zelf mee, het is nog steeds een fout in communicatie.
[...]
nee niet 3 sterren, Voldoet aan beschrijving:5 Communicatie:3 Aflevering:5
Ik heb gewoon eerlijk een review geschreven, het enigste wat mis ging is de communicatie, vandaar ook 3 sterren, de rest was prima voor elkaar hoor!
[...]
word wel gewardeerd, maar een fout rekening nummer geven is gewoon een domme fout... daarom ook de 3 sterren op communicatie.
De hele berichtenreeks:
http://gathering.tweakers...scussion/1252926/513893/0
Verder zou ik hem dan wel 4 sterren willen geven voor communicatie, 4 sterren is (volgens mij) gewoon nog een dikke 8, het is namelijk niet 100% vlekkenloos verlopen dus een 10 (5 sterren) is het ook weer niet.