Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt_IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05-2021
Hoi mensen,

Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een tweedehands Galaxy S2. Prima ding naar mijn mening, moet alleen een nieuwe accu in en nieuwe software op en dan kan die weer een hele tijd mee.

Ik weet dat het mogelijk is om dat ding te rooten en er dan een nieuwe ROM op te zetten, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ben best bang dat ik met een kleine fout dat ding voor eeuwig verneuk. Bovendien heb ik een mac en zie ik alle tutorials alleen windows gebruiken dus weet ik niet eens of ik dat met mijn laptop wel kan.
*knip*

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2014 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Misschien kun je wat hier posten: [Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasmeneer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-07-2020

kaasmeneer

Klaas tostibaas brengt je eten

Evertt,

Ik heb toevallig een S2 en ik draai op CyanFox (android 4.4.2, een op CM gebasseerde ROM).
En het draait geweldig! je hebt ook geen pc of mac nodig om het te doen.
Het enige wat je nodig hebt is een geroote telefoon, en een paar bestanden die je moet Flashen.
als je er meer over wilt weten hoor ik het wel!

Groeten, Kaasmeneer :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 22:45
En om te rooten heb je wel een pc/mac nodig.
Toegegeven, op een mac is het niet eenvoudig om je toestel te rooten aangezien er (zover ik weet) geen mac versie van Odin is. Wel zou je het kunnen proberen met Heimdall.
Een andere optie is om met VMware of Virtualbox een Windows image op je PC zetten en daarop vervolgens de Samsung drivers en Odin installeren.

*weg*

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2014 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasmeneer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-07-2020

kaasmeneer

Klaas tostibaas brengt je eten

Audiowaste schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:44:
En om te rooten heb je wel een pc/mac nodig.
Toegegeven, op een mac is het niet eenvoudig om je toestel te rooten aangezien er (zover ik weet) geen mac versie van Odin is. Wel zou je het kunnen proberen met Heimdall.
Een andere optie is om met VMware of Virtualbox een Windows image op je PC zetten en daarop vervolgens de Samsung drivers en Odin installeren.

Waar woon je ergens, anders wil ik de telefoon wel voor je rooten.
:| ahum.. je moet gewoon een zipje flashen, daar heb ik toch echt geen computer bij nodig

EDIT
Hier heb je al een voorbeeldje: http://techverse.net/fastest-root-android-phone-computer/
gewoon via je telefoon deze app downloaden en klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door kaasmeneer op 07-03-2014 23:13 . Reden: toevoeging van een url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beNN_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-04 16:17
Root is onnodig. Bij de S2 moet je enkel een custom kernel flashen met een recovery en je bent klaar om eender welke nieuwe rom te flashen in .zip formaat.
Duurt welgetelt 10 seconden voor iemand die het al eens eerder heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt_IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05-2021
Wauw, fijn om al deze reacties zo snel te krijgen.

Dit soort afspraken maken we hier niet

[ Voor 82% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, het is op GoT niet toegestaan om diensten aan te bieden of ze juist aan te vragen tegen betaling. Ook hebben we al Topic's lopen waar in wordt besproken hoe en wat je moet doen om een S2 te voorzien van root/custom rom.

Al met al genoeg om dit topic definitief te sluiten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.