[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 10:07
mastersphinx schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:19:
[...]
De reden dat ik ook join inderdaad, werd namelijk gisteren in een potje compleet aan flarden geschoten door een groepje tweakers ;)
hehe =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:32
mastersphinx schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:19:
De reden dat ik ook join inderdaad, werd namelijk gisteren in een potje compleet aan flarden geschoten door een groepje tweakers ;)
Je zit toch toevallig niet op twitch hè? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersphinx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 15:57
svenvv2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:44:
[...]

Je zit toch toevallig niet op twitch hè? O-)
Nope, gewoon een simpele solo gamer, ik heb geen gamer vrienden helaas ( althans geen die geinteresseerd zijn in dezelfde games ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ik heb me aangemeld als RubberEendje :)

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/RubberEendje/

De teamspeak doet t niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 12-07-2015 21:01 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Iemand dacht dat het grappig was om onze server te DDOSsen. Vandaar de downtime.

Accepted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Jongens, het is vandaag ook weer raak qua DDoS. Ik heb voorlopig de link naar onze TeamSpeak uit de platoonpagina gehaald. Je kunt hem vanaf nu alleen vinden als je naar de topic start gaat en ingelogd bent. De link naar TeamSpeak is vanaf nu vervangen door een link naar de topic start. Wanneer we vervolgens besluiten te verhuizen blijft dat IP adres beter verborgen voor een eventuele volgende aanval.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik heb de invite binnen onder CHeeTaH_NLD...bedankt figuurzaag.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hab2000
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 20:09
ik hab me aangemeld onder dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo beheerders!

Ik wil ecen mededelen dat ik binnenkort op vakantie ga, en dus niet kan spelen. Ik heb nu ook al een tijdje niet kunnen spelen omdat mijn C: schijf helemaal vol zit. Hier wordt na de vakantie iets aan gedaan. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen mij niet te kicken :)

Groet,

Pedro

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Wees niet bang, we verwijderen pas members als de platoon vol is. In dat geval kijken we naar mensen die de afgelopen maanden niet gespeeld hebben en verwijderen die. Beide gevallen zijn niet aan de orde, dus er is niks aan de hand. Fijne vakantie Pedro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hab2000
Waarom kan ik niet joinen? Mijn vraag om het team te joinen wordt door Lordprimoz afgewezen. Is er een bepaald nivo vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
hab2000 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:32:
Waarom kan ik niet joinen? Mijn vraag om het team te joinen wordt door Lordprimoz afgewezen. Is er een bepaald nivo vereist?
mijn excuses! Ik had jouw post niet gezien in dit topic. Iedereen is natuurlijk welkom als je op dit topic reageert.

ik heb je een friendrequest gestuurd. Zodra je die accepteerd stuur ik je een reinvite voor de platoon.

nogmaal sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hab2000
no problem, bedankt voor de invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Zo, ben uit het platoon gestapt. Blijkbaar is TS verplicht en niet zoals in de TS "kom eens gezellig langs op TS". Ben bijna een jaar lid, kom voor het eerst wat mede Tweakers tegen op een server en wordt pardoes uit het squad gekicked omdat ik niet op TS zit. Ik heb een baby in de kamer naast me slapen en dat wil ik graag zo houden, als ik ga zitten praten komt dat niet goed.

Anyway, gg ofzo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:51

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Niet zo gek als iemand die wel in de TS zit wil joinen toch ?

Doe mij ook maar joinen, neem alleen niet de tag aan als dat goed is zit al bij een clan maar die leven in amerikaanse tijden.

• lordprimoz
Arfman schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:19:
Zo, ben uit het platoon gestapt. Blijkbaar is TS verplicht en niet zoals in de TS "kom eens gezellig langs op TS". Ben bijna een jaar lid, kom voor het eerst wat mede Tweakers tegen op een server en wordt pardoes uit het squad gekicked omdat ik niet op TS zit. Ik heb een baby in de kamer naast me slapen en dat wil ik graag zo houden, als ik ga zitten praten komt dat niet goed.

Anyway, gg ofzo.
Wij verplichten niemand op TS te komen.
Van de core tweakers kan ik me ook niet voorstellen dat iemand je zomaar uit de squad kickt. Tenzij er 5 andere tweakers in hetzelfde team zitten die wel TS aan hebben staan. Dan kan het misschien lullig overkomen, maar kan je garanderen dat je dan uit de squad gezet wordt om plaats te maken.

Overigens hoef je echt niet te praten op TS, het is gewoon fijn als alle communicatie bij iedereen overkomt.
caanova1984 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:29:
Niet zo gek als iemand die wel in de TS zit wil joinen toch ?

Doe mij ook maar joinen, neem alleen niet de tag aan als dat goed is zit al bij een clan maar die leven in amerikaanse tijden.
Moet je ook even op de bf platoonpagina applyen. Dan kan sven of geert je toevoegen. Ik ben namelijk paar weekjes met vakantie

[ Voor 18% gewijzigd door lordprimoz op 13-08-2015 02:45 ]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
lordprimoz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:43:
[...]

Wij verplichten niemand op TS te komen.
Van de core tweakers kan ik me ook niet voorstellen dat iemand je zomaar uit de squad kickt. Tenzij er 5 andere tweakers in hetzelfde team zitten die wel TS aan hebben staan. Dan kan het misschien lullig overkomen, maar kan je garanderen dat je dan uit de squad gezet wordt om plaats te maken.

Overigens hoef je echt niet te praten op TS, het is gewoon fijn als alle communicatie bij iedereen overkomt.
Dat was inderdaad exact wat er aan de hand was. Ik heb gevraagd plaats voor mij te maken in de squad, want dan kunnen we beter communiceren omdat duidelijker is wie waar loopt te schieten. Dat er dan mensen uit de squad gehaald worden die niets toevoegen aan die communicatie is daarvan een logisch gevolg. Zoals gezegd hoef je dus niet je microfoon te gebruiken. Er zijn er af en toe wel meer die met een dergelijk probleem zitten. Daar maken we helemaal geen punt van, maar om nu te zeggen dat je van ons niet mee mag spelen en daarom maar uit de platoon stapt vind ik nogal overtrokken.
lordprimoz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:43:
[...]

Moet je ook even op de bf platoonpagina applyen. Dan kan sven of geert je toevoegen. Ik ben namelijk paar weekjes met vakantie
Ik had al zo'n vermoeden, ik haalde al teveel MVP ribbons! Happy holidays 8)

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
M'n K/D-ratio is nu 1,0001255 * √2
En dat voor een oudje met versleten rechterarm en cpu uit 2008.
p.s.
Wel een echte 4K monitor (LG 31MU97-B) met Titan X.
Heerlijk om targets te zoeken zonder driehoekje (hardcore) voor sniperrifle of ucav.

[ Voor 92% gewijzigd door MadButcher op 13-08-2015 13:41 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Anthirian schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:31:
Daar maken we helemaal geen punt van, maar om nu te zeggen dat je van ons niet mee mag spelen en daarom maar uit de platoon stapt vind ik nogal overtrokken.
Ik werd zonder vraag/waarschuwing uit het squad gekicked. Dat, en het feit dat ik tot op dat moment nog nooit 1 Tweaker was tegen gekomen op welke server dan ook, was voor mij genoeg reden om er meteen mee te kappen. Toegevoegde waarde 0 voor mij. Ik speel wel lekker op de maandagen met een IRL vriend, zonder clantag :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• lordprimoz
Arfman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:07:
[...]

Ik werd zonder vraag/waarschuwing uit het squad gekicked. Dat, en het feit dat ik tot op dat moment nog nooit 1 Tweaker was tegen gekomen op welke server dan ook, was voor mij genoeg reden om er meteen mee te kappen. Toegevoegde waarde 0 voor mij. Ik speel wel lekker op de maandagen met een IRL vriend, zonder clantag :Y)
Ik vind het beetje overdreven, maar het is jouw keuze...

Anyways, voor ieder ander persoon die dit wel eens (zonder reden) uit de squad wordt gekicked, de reden is om plaats te maken voor leden met een communicatie voordeel. (TS dus)

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
[...]

Dat ligt toch zeker niet aan ons. Zelfs al staat niet iedere platoon member op je friendslist, dan kun je meer dan prima platoonmembers vinden die aan het spelen zijn door gewoon naar de platoonpagina toe te gaan en op de blauwe knop te klikken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6XyHluK.png

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
[...]

Het was ook wel uitzonderlijke druk gezien het niet vaak voorkomt dat er meer dan 10 platoonleden op dezelfde server zitten. Over het algemeen is het zo dat we de squads verdelen naar het type speelstijl. Dus de mensen die meer snipen/campen of jet/chopper pilots bij elkaar en de aanvallende spelers zoveel mogelijk bij elkaar. En inderdaad ook of mensen op TS zitten speelt mee, want er wordt echt wel veel gecommuniceerd onderling. Misschien minder handig om dat zonder aankondiging te toen.

Ik vind het jammer dat je het na één gezamenlijke sessie al op geeft en wat Anthirian zegt niet wat meer moeite hebt gedaan om de rest op te zoeken, maar daar dan wel over gaat klagen. De grootste groep spelers zijn vrijwel dagelijks online tussen 20:00 en 23:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
Tweakers platoon heeft een aantal hele goeie spelers, en geen bazige types die ook nog eens niks kunnen zoals ik bij 2 andere clans meegemaakt heb. En doordat we geen eigen server hebben krijg je ook geen discussies en onvrede over wat de server moet draaien.
Bij Tweakers platoon leer je het meeste over BF.

[ Voor 4% gewijzigd door MadButcher op 14-08-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
MadButcher schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:26:
Tweakers platoon heeft een aantal hele goeie spelers, en geen bazige types die ook nog eens niks kunnen zoals ik bij 2 andere clans meegemaakt heb. En doordat we geen eigen server hebben krijg je ook geen discussies en onvrede over wat de server moet draaien.
Bij Tweakers platoon leer je het meeste over BF.
Die eigen server hebben we geprobeert, maar we kregen hem nooit vol...

We kunnen het gewoon goed met elkaar vinden. Ik kan bovendien ook maar een persoon bedenken waar niet iedereen van ons mee kon opschieten. Maar die heb ik al lang niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikhartman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 18:27
Ola!

Ik heb ook een request ingestuurd onder 'hartmanrik'.
Kom van BF3 af dus het is nog even wennen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 20:12

pistole

Frutter

Van de week even gejoined, was inderdaad druk! Wel op TS geweest, maar alleen geluisterd. Vrouw en kinderen zitten ook bij me dus die gaan raar kijken als ik tegen de computer ga praten...

Luisteren is ook leuk, en handig om te horen wat de andere platoonleden doen enzo...

Alleen als er iemand aanduwmuziek gaat draaien op TS ben ik weg :p

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
pistole schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:35:

Alleen als er iemand aanduwmuziek gaat draaien op TS ben ik weg :p
Dan ga je snakecheese heel leuk vinden xD
Zijn meestal wel grappig hoor, maar als ze overdrijven gooi ik ze altijd in een ander kanaal ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHawk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 22:42
aangemeld met de naam NightBladeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 14:32
Ik zal me straks ook aanmelden, lijkt me leuk met een groepje te spelen :)
Ik zoek dan gelijk ook even m'n nick op, zal ongeveer hetzelfde zijn als hier.

Ik heb me aangemeld bij de platoon, mijn nick is kragoth1989 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kragoth op 14-08-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Welkom allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een bepaald trucje ofzo om in contact te komen met je squadgenoten? Ik heb soms bijna het gevoel dat ik een shadowban heb ofzo ingame, zo weinig dat mijn squad reageert. Of het nou een vraag is, een simpel 'hallo' of een request om een order - echt potje na potje kan ik typen wat ik wil, antwoord komt niet. Ik weet nou niet of niemand dat leest of dat ik elke keer de verkeerden tref, maar het begint wel vermoeiend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:16:
Is er een bepaald trucje ofzo om in contact te komen met je squadgenoten? Ik heb soms bijna het gevoel dat ik een shadowban heb ofzo ingame, zo weinig dat mijn squad reageert. Of het nou een vraag is, een simpel 'hallo' of een request om een order - echt potje na potje kan ik typen wat ik wil, antwoord komt niet. Ik weet nou niet of niemand dat leest of dat ik elke keer de verkeerden tref, maar het begint wel vermoeiend te worden.
Gewoon op teamspeak komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:16:
De meesten van ons hebben ook nog eens de chat op hidden staan om de stomme server spam tegen te gaan. Maar als ik iemand "hallo" zie zeggen in de chat geef ik wel antwoord.

Ik heb wel een hekel aan orders geven overigens, en waar ik me aan ga ergeren is als iemand met de request order blijft spammen. Dat is voor mij reden je uit de squad te kicken xD. Maar daarom ben ik gelukkig ook nooit squad leader :p

Maar zoals al is aangegeven, TS is erg handig als je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me aangemeld!

Naam is eXp3rIeNz

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Welkom bij de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msahin25
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05-2022
Wil me graag aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
toevallig met de ingame naam "Sutaijin" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Ik kwam op Reddit een mooi filmpje tegen van een gezamenlijke legeroefening van Zuid Korea en de VS. Ik denk dat de meesten van jullie dit wel kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Zo stil hangen in die choppers is geen goed idee zeg ik uit ervaring :P. Cool filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
Ja inderdaad.
Ik zag ook een A10 vliegen. Ik kon het nou niet zo snel zien maar zat jij daar nou in Geert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Jurrr90 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:10:
Zo stil hangen in die choppers is geen goed idee zeg ik uit ervaring :P. Cool filmpje!
maar in een echte oorlog schiet een mbt ook niet zomaar een heli uit de lucht xD. En alle infantery duikt ook voor cover =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:47

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

lordprimoz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:41:
[...]

maar in een echte oorlog schiet een mbt ook niet zomaar een heli uit de lucht xD. En alle infantery duikt ook voor cover =P
Hee! ga jij snel eens weer vakantie vieren! ;w

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 00:26
Heb een request gestuurd onder de naam Ubbiedude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Uberdude schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:39:
Heb een request gestuurd onder de naam Ubbiedude
accepted, welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Een tweaker (SnakeCheese) die matimio van een ucav voorziet @ 2:23

[ Voor 6% gewijzigd door Pikkemans op 31-08-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 10:15
Heb een request gestuurd onder de naam chielvdp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 10:34
ligt de teamspeak plat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenvv2
Ben vanmiddag bezig geweest met het verhuizen van de server, maar had een klein foutje in de DNS-instellingen gemaakt. De server is dus niet plat geweest, alleen onvindbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
chielisdenaam schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:12:
Heb een request gestuurd onder de naam chielvdp
accepted, Welkom!

Je kan ons bijna iedere dag wel vinden op TS(meestal na uurtje of 6 / 7). Dus daar ben je ook welkom natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik me zojuist opgegeven onder "Postaf"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:40:
Hallo,

Ik me zojuist opgegeven onder "Postaf"
Accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
hallo

mijn pc is letterlijk in brand gevlogen

dus ik ben er tijdelijk ff niet
hierbij het verzoek mij niet te kicken als ik langer dan 3 weken weg ben

groet Jaap Heijmenberg (Heijmenberg in game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Laatst online: 26-08 19:41
Heijmenberg99 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:42:
hallo

Please more details... :X

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Heijmenberg99 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:42:
hallo

pics or it didnt happen! =P

• Heijmenberg99
[quot
Ik was gewoon rustig spotify aan t luisteren en ineens alle schermen op zwart. Ik hoor gesis en ik zie rook uit mijn kast komen. En een halve seconde later komt er een steekvlam van mn mobo
Hier een foto http://imgur.com/05FLy8k

[ Voor 29% gewijzigd door Heijmenberg99 op 16-09-2015 07:49 . Reden: Verhaal toegevoegd ]

• svenvv2
Heijmenberg99 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:36:
[quot
[...]

[...]

Ik was gewoon rustig spotify aan t luisteren en ineens alle schermen op zwart. Ik hoor gesis en ik zie rook uit mijn kast komen. En een halve seconde later komt er een steekvlam van mn mobo
Jezus, lekker is dat. Hopelijk is het alleen je moederbord...

Je hebt toevallig toch geen 660Ti he? >:)

• lordprimoz
Heijmenberg99 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:36:
[quot
[...]

[...]

ik kan er niet heel veel op zien, maar bij zon geval steekvlam hoop ik dat alleen je moederbord stuk is.
Zowiezo je voeding ook vervangen eigenlijk.

Welk type moederbord is het eigenlijk? want mijn Pa had dat laatst ook. De persoon bij de winkel die hem aan nieuwe hardware heeft geholpen had nog nooit van zon geval gehoord.

• tijmenvn
lordprimoz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:55:
[...]

ik kan er niet heel veel op zien, maar bij zon geval steekvlam hoop ik dat alleen je moederbord stuk is.
Zowiezo je voeding ook vervangen eigenlijk.

Welk type moederbord is het eigenlijk? want mijn Pa had dat laatst ook. De persoon bij de winkel die hem aan nieuwe hardware heeft geholpen had nog nooit van zon geval gehoord.
Specs staan onder zijn posts Mark ;). Een Asrock 970 Performance zo te zien... En als voeding heeft ie een RM750. Moet ik nu ook bang zijn? Want ik heb namelijk een RM1000 ;(

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

• svenvv2
tijmenvn schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:03:
[...]

Specs staan onder zijn posts Mark ;). Een Asrock 970 Performance zo te zien... En als voeding heeft ie een RM750. Moet ik nu ook bang zijn? Want ik heb namelijk een RM1000 ;(
De RM750 is een stuk betere voeding dan de RM1000 :)

• tijmenvn
svenvv2 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:20:
[...]

De RM750 is een stuk betere voeding dan de RM1000 :)
Dat blijkt wel weer ja. De mijne kan geen moederborden in brand zetten :X.

De RM series staan er inderdaad niet om bekend geweldige componenten te gebruiken. Maar het is nog beter dan elke andere 80 plus bronze voeding.

Je hebt wel van die goedkope PSU testers. Misschien is t slim om je voeding hiermee eens te testen. Deze test natuurlijk niet heel uitgebreid. Maar kan je waarschijnlijk wel vertellen of t je voeding was die dit probleem veroorzaakte.

• Heijmenberg99
tijmenvn schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:02:
[...]

Dat blijkt wel weer ja. De mijne kan geen moederborden in brand zetten :X.

De RM series staan er inderdaad niet om bekend geweldige componenten te gebruiken. Maar het is nog beter dan elke andere 80 plus bronze voeding.

Je hebt wel van die goedkope PSU testers. Misschien is t slim om je voeding hiermee eens te testen. Deze test natuurlijk niet heel uitgebreid. Maar kan je waarschijnlijk wel vertellen of t je voeding was die dit probleem veroorzaakte.
De voeding is net nieuw ( teruggekregen van RMA)

Ik heb het al een keer eerder gehad en toen Was mn cpu kapot.

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

svenvv2 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:53:
[...]

Jezus, lekker is dat. Hopelijk is het alleen je moederbord...

Je hebt toevallig toch geen 660Ti he? >:)
Wat is er mis met de 660Ti?

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17
Heb me aangemeld onder dezelfde naam :)

• lordprimoz
WackoSonic schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 08:54:
Heb me aangemeld onder dezelfde naam :)
accepted, welkom!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:38
Ik heb me ook aangemeld als Nozems

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
Thijs? schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:59:
Ik heb me ook aangemeld als Nozems
accepted, welkom!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Heb me aangemeld onder dezelfde naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
catwheel18 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:15:
Heb me aangemeld onder dezelfde naam.
veel requests vanavond =P
Maar bij deze accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:38
Heb TS geinstalleerd, voor het eerst. Heb nog geen mic maar dacht: kan ik in ieder geval mee luisteren. Maar ik kan het Battlefield channel niet joinen wegens ontbrekende permissies? Hoe werkt zoiets? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Thijs? schreef op zondag 20 september 2015 @ 09:38:
Heb TS geinstalleerd, voor het eerst. Heb nog geen mic maar dacht: kan ik in ieder geval mee luisteren. Maar ik kan het Battlefield channel niet joinen wegens ontbrekende permissies? Hoe werkt zoiets? :D
We hebben laatst de permissies in TS aangepast, zodat enkel mensen met de TWKR "rang" mensen kunnen verschuiven van kanaal.
Dus in jouw geval zal je moeten wachten tot er iemand je kan moven. Of tot er een admin je de nieuwe rang toekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:09

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb mij aangemeld onder real_ircghost ! Doe graag mee, heb mic en alles :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR.Harok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:15
Ik heb mijzelf aangemeld onder de naam: Thawolfie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
MR.Harok schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:00:
Ik heb mijzelf aangemeld onder de naam: Thawolfie.
Ircghost schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:24:
Ik heb mij aangemeld onder real_ircghost ! Doe graag mee, heb mic en alles :).
beide accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Het gaat druk worden zo. Gezellig!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld onder de naam: ''.

[ Voor 21% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredje7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-09 15:24
Zou er ook graag in willen maar kan niet meer aanmelden. Naam: fredje107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Dubbel XP weekend!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Fredje7 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:40:
Zou er ook graag in willen maar kan niet meer aanmelden. Naam: fredje107
misschien al een keer applied, maar niet binnen 7 dagen op het forum gereageerd?
Ik zal je wel effe als vriend toevoegen, daarna krijg je een invite van me.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:16:
Aangemeld onder de naam: 'jelleschne'.
accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wie is hier CHEETAH_NLD? Gaan lopen schelden met dodelijke ziektes is niet echt tof, ga je schamen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit1991
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-05 18:00
Ik heb me aangemeld onder 'killerbee91'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
gerrit1991 schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:19:
Ik heb me aangemeld onder 'killerbee91'
Accepted ;)
Zag dat je ook al in de teamspeak rondhing, ik heb je bij deze de rechten gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit1991
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-05 18:00
svenvv2 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:18:
[...]

Accepted ;)
Zag dat je ook al in de teamspeak rondhing, ik heb je bij deze de rechten gegeven.
Danku! Nu ik de laatste tijd steeds meer battlefield speel ben ik toch een beetje aan het rondkijken voor een clan. Hebben jullie misschien suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
gerrit1991 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:21:
[...]
Danku! Nu ik de laatste tijd steeds meer battlefield speel ben ik toch een beetje aan het rondkijken voor een clan. Hebben jullie misschien suggesties?
Dat ligt eraan. Wij van tweakersplatoon zijn lekker casual en vaak totaal niet serieus. BuG is een tikkeltje serieuzer (afaik), maar vooral op domination gericht.

Als je graag serieus speelt heb ik goede verhalen over 'PTFO' gehoord. Een paar keer mee samengespeeld en die gasten maken hun naam/tag graag waar.

Over het algemeen gaat het vinden van een clan een beetje vanzelf. Als je een leuke server vind en de vaste mensen een beetje leert kennen (positief) is de stap naar de teamspeakserver van die groep snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Hoi ik heb me ook aangemeld onder de naam Bazzard112.
heb nog geen mic, die is onderweg :)Overigens heb ik geen zeeën van tijd om te gamen ivm met de kids en werk, maar volgens mij is hier geen minimum aantal uren per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
bazzard schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:04:
Hoi ik heb me ook aangemeld onder de naam Bazzard112.
heb nog geen mic, die is onderweg :)Overigens heb ik geen zeeën van tijd om te gamen ivm met de kids en werk, maar volgens mij is hier geen minimum aantal uren per week.
Is helemaal niet erg :p de kids mogen ook best een potje meedoen hoor ^^

We zien je wel op de battlefield! ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 10:35
Ik heb me ook aangemeld onder dezelfde nick: DeAdmiraal, ik speel mainly op de PS3, maar wil het graag op de PC proberen op CQL. Ben in bezit van mic en TS, zal er alvast een beetje rond hangen. :)

Heb overigens nog geen premium, wacht even een mooie aanbieding af van <30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
DeAdmiraal schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:55:
Ik heb me ook aangemeld onder dezelfde nick: DeAdmiraal, ik speel mainly op de PS3, maar wil het graag op de PC proberen op CQL. Ben in bezit van mic en TS, zal er alvast een beetje rond hangen. :)

Heb overigens nog geen premium, wacht even een mooie aanbieding af van <30 euro
Accepted, welkom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
Dat was snel, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAdmiraal
Oh, 20 euro voor premium!
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

-edit- uitverkocht.. ik was ook al te laat :(

[ Voor 12% gewijzigd door DeAdmiraal op 16-10-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Laatst online: 29-09 09:43
Ik heb me aangemeld. Ik heet Tapirmetsnorr op BF4. Heb ook premium besteld via de bovenstaande link (bedankt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
The Unbelievabl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:45:
Ik heb me aangemeld. Ik heet Tapirmetsnorr op BF4. Heb ook premium besteld via de bovenstaande link (bedankt!).
Accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 08:56
Hoi!

Aangemeld onder de naam Proioxislol.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Proioxis schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:37:
Hoi!

Aangemeld onder de naam Proioxislol.

Thanks!
Accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 08:56
Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:45
Goede middag.

Heb me aangemeld onder de naam: Nordcore82

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Nordcore schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:54:
Goede middag.

Heb me aangemeld onder de naam: Nordcore82

Alvast dank!
Accepted, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:45
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Laatst online: 24-09 23:31
Arfman schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:02:
Wie is hier CHEETAH_NLD? Gaan lopen schelden met dodelijke ziektes is niet echt tof, ga je schamen man.
Ik haat het als mensen met tering schelden ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
Dazzyreil schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Ik haat het als mensen met tering schelden ja.
euhm? dit commentaar komt een beetje uit de lucht vallen...

Vecht dit aub ergens anders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-10 12:52

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik heb mijn eigen aangemeld voor de tweakers PC-platoon. Mijn origin-name is Ackerfiets.

Zouden jullie mij toe kunnen voegen alstublieft? Speel vaak samen met TumTum100.

Groetjes

Steam ID = Ackerfiets

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste