Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Je bent niet de enige, zie http://gathering.tweakers...rd=Vergelijken+pricewatch 
[pw] Vergelijken producten werkt niet
Vergelijken prijzen in IE 10 werkt niet
[pw] Vergelijken producten werkt niet
Vergelijken prijzen in IE 10 werkt niet
crisp schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:37:
Het lijkt inderdaad veroorzaakt te worden door een ingesteld hoog security-level. De 'vergelijk' functionaliteit gebruikt sessionStorage en dat lukt dan niet waardoor ook uiteindelijk de verdere afhandeling fout gaat. Ik ga kijken of ik dat los van elkaar kan trekken (sessionStorage zou optioneel moeten zijn).
crisp schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:47:
Ik heb de afhankelijkheid van sessionStorage gefixed en ook de non-JS fallback in ere hersteld. Fix komt met de volgende iteratie online
[ Voor 92% gewijzigd door Raven op 07-03-2014 10:33 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Welke browser gebruik je _Sunnyboy_ en heb je het ook in een andere browser?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Sessie zegt: IE9BtM909 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:34:
Welke browser gebruik je _Sunnyboy_ en heb je het ook in een andere browser?
ergo: browser upgraden, betere browser gebruiken of wachten tot a.s. dinsdag als de fix voor oude IE online komt
Intentionally left blank