Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Op welke URL kom je uit als je die 404 krijgt?
Intentionally left blank
Beste Dennis, Probeer eens het volgende:
Klik op "Extra" en ga naar "internetopties". Kies vervolgens het tabblad 'beveilig' en haal het vinkje eens weg bij 'beveiligde modus'.
Na op ok en een aantal waarschuwingen, IE opnieuw opstarten en prober het dan nog eens?
Klik op "Extra" en ga naar "internetopties". Kies vervolgens het tabblad 'beveilig' en haal het vinkje eens weg bij 'beveiligde modus'.
Na op ok en een aantal waarschuwingen, IE opnieuw opstarten en prober het dan nog eens?
Het lijkt inderdaad veroorzaakt te worden door een ingesteld hoog security-level. De 'vergelijk' functionaliteit gebruikt sessionStorage en dat lukt dan niet waardoor ook uiteindelijk de verdere afhandeling fout gaat. Ik ga kijken of ik dat los van elkaar kan trekken (sessionStorage zou optioneel moeten zijn).
Intentionally left blank
Ik kom uit op de url: http://tweakers.net/pricewatch/compare/539/0/categorie/
Het uitzetten van de beveiligingsopties lukt helaas niet want dit is mijn computer op mijn werk en daar worden de beveiligingsinstelling beheerd door de systeembeheerders en dat ben ik niet.
Het uitzetten van de beveiligingsopties lukt helaas niet want dit is mijn computer op mijn werk en daar worden de beveiligingsinstelling beheerd door de systeembeheerders en dat ben ik niet.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Die url geeft hier zowel in FF, IE, Opera als Chrome een 404. Bij mijn weten heb ik geen beveiligingsopties aan staan die dit kunnen veroorzaken. Maar als ik de stappen, afgaand op de plaatjes, van de TS volg, dan krijg ik gewoon de juiste pagina te zien: http://tweakers.net/price.../335025;326457/categorie/
Het lijkt erop dat de product ID's bij jou niet in de url gezet worden.
Het lijkt erop dat de product ID's bij jou niet in de url gezet worden.
[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 27-02-2014 10:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb de afhankelijkheid van sessionStorage gefixed en ook de non-JS fallback in ere hersteld. Fix komt met de volgende iteratie online
Intentionally left blank
Pagina: 1