Gewoon een spook
Ik heb zelf totaal geen ervaring met MadCatz muizen maar hoor veel wisselende verhalen. Dit is natuurlijk erg persoonlijk.
Ik denk dat je jezelf vooral moet afvragen of je een muis wil die gelijk is aan de Mx518. Is het gewicht gelijk de vorm etc. Of wil je totaal iets nieuws proberen?
Als je de MX518 een goede muis vond, kan ik je de Logitech G400s of G500s aanbevelen deze 2 muizen zijn qua vorm gelijk aan de MX518.
Ik denk dat je jezelf vooral moet afvragen of je een muis wil die gelijk is aan de Mx518. Is het gewicht gelijk de vorm etc. Of wil je totaal iets nieuws proberen?
Als je de MX518 een goede muis vond, kan ik je de Logitech G400s of G500s aanbevelen deze 2 muizen zijn qua vorm gelijk aan de MX518.
[ Voor 0% gewijzigd door eliasb op 06-03-2014 19:30 . Reden: aangepast ]
Gisteren en vandaag zijn er voor bijna dezelfde vraag goede tips gegeven in dit topic: Nieuwe gamemuis
Edit: met beide muizen die jij noemt geen ervaring. Verder heb ik zelf graag bij uitstek een muis even vast; één van de weinige dingen die ik in een winkel haal.
En wat wil je verder? Draad? Veel macroknoppen? Etc.
Edit: met beide muizen die jij noemt geen ervaring. Verder heb ik zelf graag bij uitstek een muis even vast; één van de weinige dingen die ik in een winkel haal.
En wat wil je verder? Draad? Veel macroknoppen? Etc.
[ Voor 46% gewijzigd door Hafermaut op 06-03-2014 21:07 ]