Ik lees regelmatig berichten van moderators waarin ik vind dat men zich opstelt als een soort dictator die het "gewone volk" de les leest. Vandaag bijvoorbeeld het onbekende chinese smartphonetopic. een bericht dat er teveel "gebabbeld"word over prijzen en levertijden. ik snap niet wat het voor zin heeft om onbekende smartphones te bespreken als je de prijzen er niet bij mag noemen er zijn duizenden verschillende en het lijkt me onzinnig om elke keer een halve discussie in het ene topic te voeren om daarna ineens de andere helft voort te zetten in het levertijen en prijzentoic dat zou pas onleesbaar zijn voor mensen die de discussie niet gevolgd hebben en in een topic dus altijd maar de helft zien omdat de andere helft in het prijzen-topic staat. Het prijzentopic is veel minder actief dan het gewone, ik zou zeggen wees gewoon blij met de input en kat de gebruikers niet zo af want zonder gebruikers heb je ook geen moderators nodig. Moderatie zou een service moeten zijn om topics schoon te houden van spam of kwetsende opmerkingen, geen machtsspelletje met regeltjes. Mensen gaan hun info niet graag 2 keer posten dus door die inmenging gaat veel waardevolle info verloren dus ik zouz eggen het moderatiepeil mag fors omlaag wat mij betreft. en dan de maatregel: het topic gaat op slot om opgeschoond te worden "jullie zijn stout geweest en mogen nu niet meer posten tot we klaar zijn" erg kinderachtig. Ik ben benieuwd of je vrj je mening mag uiten in het moderatieforum.
Je kunt je beter in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile melden, hier gaat het over de Frontpage, en jouw klacht heeft met het forum te maken.
Het zou wel helpen als je het wat leesbaarder maakt, en ook constructiever van opzet
Het zou wel helpen als je het wat leesbaarder maakt, en ook constructiever van opzet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je moet inderdaad in bovenstaand topic zijn. Als jouw reactie enigszins leesbaar was, had ik hem verplaatst, maar dit wil ik mijn collega's niet aandoen.
Slotje dus.
Slotje dus.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.