Wijziging User Review - Imprezzion Mr Tom

Pagina: 1
Acties:
  • 835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:53

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Deze tweaker had ene leuk setje te koop en hier heb ik op gereageerd.
Imprezzion
Moderator Tweaking
Renault Laguna I Phase 2 <3

vrijdag 28 februari 2014 12:59

Beste Mr Tom,

Onderstaand bericht is een reactie op 'P67 Sabertooth motherboard + V8 CPU Cooler €50,- take it or leave it' (http://tweakers.net/aanbo...-take-it-or-leave-it.html).

----------

Hallo,

Geld het aanbod nog steeds?
Zo ja, dan heb ik interesse!

Groeten,
Myron

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen op V&A
De reactie hierop:
vrijdag 28 februari 2014 15:31

Mr Tom

hoi,

jup, €50 euro plus 6,75 en dan stuur ik het op, nog vandaag.

laat maar weten of we deal hebben.

tom
Mijn reactie:
vrijdag 28 februari 2014 16:06

Imprezzion
Moderator Tweaking
Renault Laguna I Phase 2 <3

Hey,

Vandaag wordt lastig aangezien het voor een klasgenoot is en ik echt niet voor hem ga betalen :P
Als ik je gegevens mag dan zal ik het doorsturen naar hem en dan, afhankelijk van de bank, heb je het vandaag nog. Hij heeft Rabobank dus..

Groeten,
Myron
Ik was namelijk een setje aan het samenstellen voor een klasgenoot en had al een CPU + RAM maar geen bord. Tweaker geeft aan graag snel te willen handelen, ik zeg, afhankelijk van de bank kan vandaag een probleem worden. Geef aan welke bank hij heeft e.d. en dat ik meteen de gegevens door ga geven zodra ik ze heb.

Zijn reactie:
vrijdag 28 februari 2014 16:27

Mr Tom

ok geen probleem, ik stuur alleen pas op als het geld is overgemaakt.

gegevens:

xxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxxx

Als ik zijn gegevens mag, zal ik alles inpakken en klaarzetten voor verzending.

mvg,

tom
Akkoord toch? Deal was rond. Vrijdag 16:27.
Gegevens meteen na het eten om een uurtje of 8 via whatsapp doorgestuurd naar m'n klasgenoot, die zei dat hij het die nacht over zou maken (zaterdagochtend dus, hij was al onderweg naar feest).

Prima, ik denk dus, ik vraag morgenochtend wel even of het geld aanwezig is aangezien de rekening van de begunstigde ABN is en mijn klasgenoot Rabobank heeft. Ik zou dan het adres ook meteen even doorgeven.

Kom ik die ochtend weer op Tweakers en wat schetst m'n verbazing:
zaterdag 01 maart 2014 03:02

Mr Tom

Hoi,

Ik wou even laten weten dat iemand anders die net wat eerder was, akkoord is gegaan en het geld overmaakt. Dus het setje is al verkocht, sorry dat je vriend deze kans mist, maar wie het eerst komt, het eerst maalt.

mvg,

Tom
Ik bedoel, dit slaat toch nergens op 8)7
We hadden al een deal.. En wie weet heeft m'n klasgenoot al geld overgemaakt. Wie zegt me dat we het in dat geval uberhaubt terig zien met alle internetoplichting van tegenwoordig omdat deze beste man geen beoordelingen en niks heeft. Dus, ik maak me een beetje kwaad omdat ik me voor m'n klasgenoot heb ingezet en heb gezegd dat het allemaal prima in orde was.

Hierop schrijf ik de volgende review:
Helaas. Jammer dit.

Deal gemaakt met deze tweaker voor een bord + koeler. Bankgegevens gekregen en akkoord gegaan met de prijs.

Vriend van me ging betalen aangezien het voor hem was. Hier ging hij mee akkoord.
Gegevens zodoende naar m'n vriend gestuurd.

Krijg ik een paar uur later midden in de nacht ineens een bericht: ja iemand die net wat eerder was heeft het geld al overgemaakt dus hij is weg. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Euh, dacht het niet? Wij hadden al een deal. En dat je dan niet eens een avond kan wachten is wel erg dramatisch.

Ik mag hopen voor m'n vriend dat die niet ook al geld heeft overgemaakt..

Al met al, dikke onvoldoende. Geen manier van handelen.
Niet de meest vriendelijke woordkeuze / manier van schrijven ooit, dat snap ik maar ja. De situatie was dan ook erg vreemd en ik was niet bepaald blij. Let wel dat er niks onterechts of onwaars in de review staat en dat de 1 * dan ook prima verdient was.

Krijg ik een paar dagen later deze DM, en die gekopieerd op m'n profielpagina en 4x in m'n beoordelingen als ''wraak'' review.
dinsdag 04 maart 2014 21:14

Mr Tom

Beste,

je geeft een bad review, omdat we een "deal" hadden en dat ik die niet nakom...

1. "En dat je dan niet eens een avond kan wachten is wel erg dramatisch."

Als je goed kan lezen dan is de wachttijd 3 dagen geweest (zie onze gesprekken).

2. "Ik mag hopen voor m'n vriend dat die niet ook al geld heeft overgemaakt.."

Ik zou het geld zo terug hebben opgestuurd.

3. Dit soort aanbiedingen duren niet lang, omdat meestal de verkoper het geld nodig heeft in korte tijd. Aldus in mijn geval.

Dit was een take it or leave it aanbieding, ik ga niet 3 dagen wachten of langer om vervolgens via iemand anders een deal te sluiten.

Tom
3 dagen? Het was overnight... Nog geen 6 uur zit er tussen deal en reactie dat het ''verkocht'' was aan iemand anders. Hele communicatie van eerste tot laatste bericht is nog geen 12 uur. Dit slaat helemaal nergens op. Geen enkel argument houd dan ook maar stand.

Nu heeft deze tweaker dit verhaal dus 4x op m'n V&A gegooid met 4x een 1* beoordeling. Duidelijke wraakactie vol onwaarheden.

Ook is het zo dat de beste man dit op m'n profielpagina heeft gezet waar ik ook niet bepaald gecharmeerd van ben.

Tweaker is op de hoogte van dit topic en we zullen zien wat zijn reactie is.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers mag gerust dit uitzoeken, ik maak hier niet een te grote commotie van.

De persoon die mij als eerst benaderde had een dag geen bereik gezocht met mij (via tweakers niet of andere mogelijkheden), waardoor ik geforceerd was om een andere koper te zoeken(omstandigheden). Nadat we hadden gezegd dat er een "deal" was (via via is voor mij geen goede deal, waarom kan die persoon niet direct contact met mij opzoeken?) reageerde de eerste koper weer en hadden we deal afgesloten. Het gaat hier om een miezerig prijsje van €50,-... er waren meer mensen die geïnteresseerd waren en desondanks was u en de eerste koper de enigste 2 waarmee ik een deal wou maken.

We hadden best dit kunnen uitpraten, maar nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Als jij dan met kloppende argumenten komt en niet 4 wraakreviews schrijft en ook nog eens m'n profiel spammed, ja dan hadden we dit prima uit kunnen praten.

Dat punt zijn we nu wel voorbij denk ik. Plus, hoe je het ook ''uitpraat'', het is toch zo gegaan. Dan is en blijft mijn review toch terecht?

Als er nog iemand is die voorrang krijgt over mij en geen bereik heeft, waarom geef je dan uberhaubt aan dat hij nog beschikbaar is.

Dan had die gene dus ineens zo'n bericht als ik nu kreeg gehad en had die wel een slechte review geschreven.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Het heeft wel lang genoeg geduurt imo. Graag reactie van mods.

Het ligt vrij simpel. Mijn review is terecht, die van hem alles behalve. Plus staat die vol onwaarheden die aantoonbaar zijn in de DM conversatie, plus staat hij er 4x.

[ Voor 58% gewijzigd door Imprezzion op 17-03-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Bump maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Topicstarter
Weer bump. Laatste keer anders ga ik wel DMen.

Inmiddels 3 weken verder, nog steeds 4 beoordelingen op m'n V&A die nergens op slaan..

[ Voor 49% gewijzigd door Imprezzion op 25-03-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Gezien & afgehandeld. Waar een aanbod is aanvaard is een overeenkomst tot stand gekomen. Verkoper had moeten leveren na akkoord op de prijs. Zeker aangezien de koper binnen redelijke termijn had betaald.

[ Voor 81% gewijzigd door zeef op 27-03-2014 13:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.