Goedenavond heren,
ik heb even jullie hulp nodig, zelf ben ik niet uitgekomen ook niet na Googlen ect,
ik heb volgende systeem gekocht aantal dagen geleden.
systeem:
kast Haf 912
processor: amd phenom ii x6 1055t (standaart 2.8 ghz)
moederbord: Asus M5A78L-M/USB3
Ram: Geil black edition 12 gb (3x 4gb)
Videokaart: XFX HD 7970 3gb
voeding: MS-tech 950w
scherm: 1920/1080 hp 2310ei
games: Call of Duty Ghost + BT4
mijn vraag is: kan ik met deze moederbord en processor (AM3 processor op een AM3+ moederbord) uiterst vermogen van hd 7970 halen? zeg maar alles op ultra zetten zonder stotteren of blemmering en hoe zit het met mijn voeding red die wel?
Want ik heb deze kast zoals ik al zei enkele dagen geleden gekocht en heb nog niet getest, geen tijd gehad ivm werk. dus als ik via jullie achter kom dat ik beter iets kan vervangen, dan doe ik het graag nu dan later.
Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp. nogmaals van googlen werd ik niet wijzer.
mvg
Tawhied
ik heb even jullie hulp nodig, zelf ben ik niet uitgekomen ook niet na Googlen ect,
ik heb volgende systeem gekocht aantal dagen geleden.
systeem:
kast Haf 912
processor: amd phenom ii x6 1055t (standaart 2.8 ghz)
moederbord: Asus M5A78L-M/USB3
Ram: Geil black edition 12 gb (3x 4gb)
Videokaart: XFX HD 7970 3gb
voeding: MS-tech 950w
scherm: 1920/1080 hp 2310ei
games: Call of Duty Ghost + BT4
mijn vraag is: kan ik met deze moederbord en processor (AM3 processor op een AM3+ moederbord) uiterst vermogen van hd 7970 halen? zeg maar alles op ultra zetten zonder stotteren of blemmering en hoe zit het met mijn voeding red die wel?
Want ik heb deze kast zoals ik al zei enkele dagen geleden gekocht en heb nog niet getest, geen tijd gehad ivm werk. dus als ik via jullie achter kom dat ik beter iets kan vervangen, dan doe ik het graag nu dan later.
Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp. nogmaals van googlen werd ik niet wijzer.
mvg
Tawhied
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 21:26 ]