Verwijderd

Topicstarter
Zou het wat zijn die t39 ??? ik ben razend benieuwd! niemand die hem al heeft? of geprobeert heeft

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/155859

t39 is ook gprs, heb ik hier nog niet gezien in NL

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:13

DataCopy

Dum vita est spes est

Komt ook pas vanaf 1 juli op de nederlandse markt..... zit te twijfelen, of de t39 of de t68...... allebei leuke toestellen al doet de t68 wel erg nokia-achtig aan.......

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Zit es ff niet zo te zeiken op Nokia want dat slaat weer helemaal nergens op :r

Verwijderd

de t68 komt toch pas eind dit jaar ??

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op Friday 15 June 2001 14:34 schreef bavara het volgende:
Zit es ff niet zo te zeiken op Nokia want dat slaat weer helemaal nergens op :r
OK, als ik een conclusie trek dat de T68 een Nokia-achtig design heeft dan ben ik aan het zeiken |:( Misschien eerst maar eens een plaatje van het ding bekijken en dan zo'n reactie poste? :(

Ik weet niet precies wanneer die op de markt komt, zal wel niet zo snel zijn aangezien de mms standaard ook nog niet geimplementeerd is....

Verwijderd

T68:
Afbeeldingslocatie: http://www.ericsson.com/cebitconsumernews/images/productT68.jpg
Mag ik deze 3x niks vinden.
Vooral die blauwe knop :r
De t39 ziet er wel weer toppie uit :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
het ding ziet er inderdaad zeer nokia-achtig uit, gaat beetje richting 6210/3210, bummer... dat had veel mooier gekund

maarja dat neem ik wel voor lief met het 256 kleuren scherm :9~ , en dat geile blauwe knopje moet een joystick voorstellen :P

ik denk dat ik een t39 ga nemen, t68 lijkt me aardig prijskaartje aan zitten :o

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Op Friday 15 June 2001 15:13 schreef DataCopy het volgende:

[..]

OK, als ik een conclusie trek dat de T68 een Nokia-achtig design heeft dan ben ik aan het zeiken |:( Misschien eerst maar eens een plaatje van het ding bekijken en dan zo'n reactie poste? :(
Nee, sorry. Je hebt helemaal gelijk, maar ik zat al die ericsson-topics te lezen en over het algemeen werd nokia afgezeken dus dat vond ik ff niet kunnen. Maar hierbij m'n excuses! 8-)

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

OK, accepted!! :)

Ik ga zeker niet Nokia afzeiken, aangezien ze errug leuke foontjes maken. En dat ik zelf ook tot de ericsson-medewerkers hoor wil niet zeggen dat ik ze tot het eind ga verdedigen....

Ik denk dat ik het met een van de vorige sprekers ook eens ben: met de T68 is een heel ander design-pad gekozen en dat is even wennen. De t39 is een 'bekend' model, maar ook hier even afwachten wat de prijs doet....

Verwijderd

Het had overigens maar een haar gescheeld of ik was vandaag in bezit gekomen van een Ericsson R520M... Bleek toch duurder te zijn dan ik dacht, dus liet het maar even rusten...

De T39 vind ik in elk geval helemaal niet interessant, want ik heb een hekel aan klaptelefoontjes. :r Maar dat zal wel een kwestie van smaak wezen. Ik weet het niet, volgens mij gaan die dingen alleen maar stuk.

Ik wacht inderdaad lekker op de T68. Alle features van de R520M en daarnaast mooier, compacter en kleurenscherm. :9

Met DIE phone zou ik het wel uit moeten kunnen houden tot UMTS beschikbaar en betaalbaar is geworden... toch? ;)

Enneh... De T68 meteen "Nokia-achtig" gaan noemen, alleen omdat ze eindelijk eens een stijlvoller telefoontje hebben gemaakt, dat slaat natuurlijk nergens op. Stijlvol of niet, Nokia heeft nou eenmaal een andere stijl, en dat is maar goed ook, want anders zou het allemaal maar een saaie boel wezen.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik vind die telefoon maar lelijk :r

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:58 schreef Metalium- het volgende:
ik vind die telefoon maar lelijk :r
Welke precies, Metalium? De R520M, de T39 (vind ik ook), of de T68?

Ach, het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak.

Verwijderd

ik heb de t68 nu in het grijs, ziet er toch wel erg chique uit hoor..maarja smaken verschillen

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Bevalt hij een beetje? T68 dan. Wat kost hij nu ongeveer?

Bennie gek, ben een koe!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
En heeft er al iemand de T65? en bevalt ie goed?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
d8 850gulden bij een libertel 240 abbo, zag het ergens op internet..
Pagina: 1